گیج کننده ترین مشکلی که تا به حال با ماشین داشته اید چیست؟

·

گیج کننده ترین مشکلی که تا به حال با ماشین داشته اید چیست؟

تصویری برای مقاله با عنوان گیج کننده ترین مشکلی که تا به حال با ماشین داشته اید چیست؟

عکس: tarasov_vl (iStock توسط Getty Images)

به کسی که تا به حال با ماشینش مشکلی نداشته حسادت می کنم. برخی از مدل ها کمتر در معرض مشکلات هستند; برخی از رانندگان هرگز مجبور نیستند کاپوت را بلند کنند یا با مکانیک تماس بگیرند. من 2016 استفاده کردم تویوتا کرولا اصولا ضد گلوله بود با این حال، تعمیر و نگهداری منظم تنها دلیل وجود مراکز خدمات نمایندگی و گاراژهای تعمیر نیست. برخی از مشکلات خودروها ظاهراً هرگز نمی توانند حل شوند، حتی پس از اینکه یک متخصص زیر کاپوت را زیر نظر گرفت.

گیج کننده ترین مشکلی که تا به حال با ماشین خود داشته اید چیست؟ چند بار مجبور شدی ماشین خود را به مغازه ببرید قبل از اینکه بالاخره حل شود؟ یا فقط امید خود را از دست دادید و مجموعه مشکل دار چرخ ها را فروختید؟

برخی از مالکان هنگام فراخوانی احساس آرامش می‌کنند، زیرا می‌دانند که تنها کسانی نیستند که با مشکل مکانیکی قابل توجهی در وسیله نقلیه خود مواجه هستند. با این حال، انتظار برای تعمیر از یک سازنده می تواند خسته کننده باشد. فراخوان کیا/هیوندای 2022 در ذهن من باقی می ماند، جایی که شش مدل ضربه خورده دارای مشکل ترمز ضد قفل بودند که باعث اتصال کوتاه ماژول شد. اتصال برقی هر لحظه ممکن است خودرو را مشتعل کند، بنابراین سازنده به مالکان توصیه کرد که بیرون و دور از هر سازه ای پارک کنند. رفع مشکل تعویض فیوز بود.

از به اشتراک گذاشتن داستان های بدبختی خود در نظرات زیر دریغ نکنید. اگر مشکلی در حال انجام دارید، با کمال میل به شما توصیه می کنم که دارای گواهینامه های فنی صفر باشد.