2024 رضوانی آرسنال به عنوان SUV ضد گلوله 7 صندلی معرفی شد

·

2024 رضوانی آرسنال به عنوان SUV ضد گلوله 7 صندلی معرفی شد

رضوانی تنها چند هفته از معرفی آرسنال 2024 فاصله دارد، یک SUV زره پوش به اندازه 7 عدد بزرگ و می تواند با یک V-8 675 اسب بخاری انتخاب شود.

شرکت کالیفرنیایی در حال حاضر یک SUV زره پوش بر اساس کادیلاک اسکالید را در قالب Vengeance 2023 ارائه می دهد که هشت صندلی دارد، اما آرسنال با توجه به یک عکس تیزر، طراحی ظریف تری خواهد داشت.

به گفته این شرکت، آرسنال مانند بسیاری از رضوانی ها، از طراحی الهام گرفته از ارتش استفاده خواهد کرد. همچنین محافظ زرهی واقعی برای افزودن اعتبار به ظاهر سخت وجود خواهد داشت. رضوانی می‌گوید که این شامل اولین کاربرد غیرنظامی از مواد کامپوزیتی با درجه حفاظت بالستیک B6 خواهد بود. چنین سطحی به معنای محافظت در برابر تفنگ های پرقدرت است.

طرف‌های علاقه‌مند می‌توانند مبلغ 150 دلار ودیعه قابل استرداد را برای تضمین جایگاه ساخت آرسنال قرار دهند. قرار است تحویل در تابستان آغاز شود.

پیشرانه استاندارد V-8 با قدرت 420 اسب بخار خواهد بود. یک V-8 قوی تر با قدرت 675 اسب بخار فوق الذکر در دسترس خواهد بود.

رضوانی علی‌رغم تمرکز خود بر شاسی‌بلندها – و وانت شش چرخ – در سال‌های اخیر، ریشه‌های خودروهای اسپرت خود را فراموش نکرده است. این شرکت در ماه فوریه نسخه جدیدی از ماشین اسپرت اصلی Beast خود را معرفی کرد. نسخه جدید بر اساس پلتفرم C8 Corvette ساخته شده و تا 1000 اسب بخار قدرت دارد.

رضوانی در ماه آوریل نیز بخش جدیدی را راه اندازی کرد که طرح های رترو را ارائه می کرد. اولین پروژه این بخش یک پورشه 911 مدرن است که شبیه خودروهایی است که توسط شرکت آلمانی Kremer Racing در دهه 1970 ساخته شد.