2025 Ram 1500 RHO: سبک تر از نظر وزن، قیمت و قدرت در مقایسه با TRX

·

2025 Ram 1500 RHO: سبک تر از نظر وزن، قیمت و قدرت در مقایسه با TRX

همانطور که Stellantis خط خود را از Hemi V8 ها، هر دو گونه باغی و جهنمی گربه سانان، کنار می گذارد، رم TRX کاملاً ظالمانه خود را از دست می دهد. اما این بدان معنا نیست که این کار با ماشین های آفرود شدید انجام می شود. در حالی که فاقد قدرت کامل TRX است، Ram 1500 RHO 2025 تقریباً هر چیز دیگری را ارائه می دهد. بعلاوه، چند مزیت بزرگ نسبت به اجداد خود دارد.

بزرگترین تفاوت RHO این است که نسخه پرتوان Hurricane توئین توربو 3.0 لیتری مستقیم شش از خطوط اصلی Ram 1500 و Jeep Wagoneer را پذیرفته است. عمدتاً بدون تغییر است، اما از طریق یک فیلتر با جریان بالا تنفس می کند که هوا را از اسکوپ عملکردی هود می کشد، و دارای یک اگزوز سوپاپ دار برای انتخاب بین گزینه های بی صدا و پر سر و صدا است. این خودرو همان 540 اسب بخار قدرت و 521 پوند فوت گشتاور را مانند سایر کامیون ها تولید می کند، و این بدیهی است که بسیار کمتر از 702 اسب بخار و 650 پوند فوت TRX است. اما می دانید چه چیزی از طوفان قدرتمندتر است؟ F-150 Raptor استاندارد که 450 اسب بخار قدرت و 510 پوند فوت گشتاور دارد. نه تنها این، بلکه RHO هنوز هم سریع است. این خودرو در 4.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد، تنها 0.1 از TRX عقب تر است و یک چهارم مایل را در 13.1 ثانیه به پایان می رساند.

2025 Ram 1500 RHO

تغییر به طوفان یک مزیت دیگر نیز دارد: وزن. وزن RHO 150 پوند کمتر از TRX است و تمام این پس انداز بیشتر از قسمت جلوی کامیون است. احتمال زیادی وجود دارد که RHO نسبت به V8 brute قدیمی اشتیاق بیشتری برای تحویل گرفتن داشته باشد. همچنین احتمالاً به بهبود ظرفیت بکسل و بار کمک کرده است. یدک کشی از 8100 پوند در TRX به 8380 در RHO و محموله از 1310 به 1520 افزایش می یابد. و این اعداد دوباره بر رپتور استاندارد برتری دارند.

کاهش وزن به این معنی است که Ram مجبور شده است سیستم تعلیق را دوباره تنظیم کند، اما فراتر از آن، سخت افزار مانند TRX است. این شامل کمک فنرهای Bilstein با مخزن از راه دور، بازوهای کنترل جلو جعلی، ضربه گیرهای ارتقا یافته و بارهای تعلیق است. به طور خاص، 13 اینچ در جلو و 14 اینچ در عقب است. همچنین روی لاستیک های 35 اینچی قرار می گیرد. مهندسان رم گفتند که لاستیک‌های 37 اینچی از نظر فنی مناسب هستند، اما اگر به دنبال استفاده از این سیستم تعلیق هستید، بدون تغییر اضافی با مشکل مالش مواجه خواهید شد.

2025 Ram 1500 RHO

تغییرات کوچکی در داخل و خارج از نظر ظاهر و ویژگی ها نیز وجود دارد. RHO دارای نورپردازی LED به‌روز و جلوپنجره و سپر جدید، به‌علاوه نشان‌ها و برچسب‌های جدید نشان‌دهنده تزئینات RHO و موتور Hurricane است. فضای داخلی به‌روزرسانی‌های مشابه رم معمولی را دریافت می‌کند، یکی از قابل توجه‌ترین موارد اضافه شده، گزینه صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی کنار سرنشین و همچنین HUD تمام رنگی جدید است. سوئیچ‌های چند منظوره برای اضافه کردن چراغ‌های کمکی گنجانده شده‌اند و نشان‌های RHO جدید در سراسر آن وجود دارد. همچنین از گزینه هندزفری کمک رانندگی در بزرگراه مانند Rams معمولی استفاده می کند. مشتریان می توانند تودوزی چرم ناپا یا جیر را انتخاب کنند و می توانند تزئینات فیبر کربنی و اثاثه داخلی قرمز را اضافه کنند.

با این حال، عامل اصلی بسته RHO، قیمت است. از 71990 دلار شروع می شود، خوب زیر قیمت شش رقمی TRX. اما نکته مهم این است که به طور قابل توجهی کمتر از F-150 Raptor است که از 80325 دلار شروع می شود. RHO ممکن است موتور TRX را نداشته باشد، اما اساساً همه چیزهای دیگر را دارد و همه آنها با قیمتی بسیار کمتر. به نظر می رسد رام در اینجا یک برنده واقعی دارد.