25٪ در این سازمان دهنده صندوق عقب Hotor صرفه جویی کنید و ماشین خود را با کمتر از 15 دلار تمیز کنید

·

25٪ در این سازمان دهنده صندوق عقب Hotor صرفه جویی کنید و ماشین خود را با کمتر از 15 دلار تمیز کنید

Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

آیا تنه شما در بهار امسال کمی کمتر مرتب به نظر می رسد؟ برای بهترین ما اتفاق می افتد. هنگامی که آب و هوا شروع به تغییر می کند، با شروع ورزش های بهاری و فعالیت های خارج از منزل در نوسان کامل، همه نوع اشیاء در اطراف ماشین پراکنده می شوند. اگر متوجه مقداری آشغال در صندوق عقب شده اید، احتمالاً زمان خوبی است که یک سازمان دهنده صندوق عقب را انتخاب کنید. اکثر سازمان‌دهنده‌های صندوق عقب در تمام طول سال بسیار مقرون به صرفه هستند، اما امروز ما یک تخفیف عالی ۲۵ درصدی را برای یک سازمان‌دهنده Hotor پیدا کرده‌ایم که بسیار مورد بازبینی قرار گرفته است که نادیده گرفتن این معامله را به‌ویژه سخت می‌کند. اگر می‌خواهید درست به چیزهای خوب برسید، می‌توانید فهرست را برای خودتان در اینجا بررسی کنید یا در زیر بیشتر بدانید.

25٪ در این سازمان دهنده صندوق عقب Hotor صرفه جویی کنید و ماشین خود را با کمتر از 15 دلار تمیز کنید

14.99 دلار در آمازون

اگر برخی از پست‌های معاملات خودروی ما را در گذشته دیده‌اید، یا اگر فقط در اوقات فراغت خود بخش خودروهای آمازون را مرور می‌کنید، ممکن است به لطف سطل زباله بسیار محبوب Hotor، با Hotor آشنا شده باشید. سطل آشغال آن همیشه در رده خود پرفروش است و این سازمان دهنده صندوق عقب نیز از آن پیروی می کند زیرا در حال حاضر یکی از 5 سازمان دهنده پرفروش صندوق عقب در آمازون است.

سازمان دهنده در انواع 2 محفظه یا 3 محفظه و چند رنگ مختلف عرضه می شود، اما سبک 2 محفظه به رنگ مشکی تنها موردی است که امروزه به فروش می رسد. با این حال، حتی نسخه 2 محفظه باید بیش از اندازه کافی باشد تا به مرتب کردن ماشین شما کمک کند زیرا تقریباً 2 فوت طول، بیش از 1 فوت عرض و نزدیک به یک فوت ارتفاع دارد. این به لطف مواد پارچه ای آکسفورد که با آن ساخته شده و دوخت های تقویت شده در “مناطق با سایش بالا” ساخته شده است، ظرفیت فوق العاده 60 پوندی دارد. علاوه بر 2 محفظه، 4 جیب مشبک و 2 جیب اضافی در جلو برای ذخیره سازی اضافی نیز دارد. اگر برای نیازهای شما کمی به نظر می رسد، نگران نباشید، در واقع می توان آن را تا نیمه تا کرد تا مقداری فضا صرفه جویی شود و همچنان مورد استفاده قرار گیرد یا زمانی که از آن استفاده نمی شود به طور کامل جمع شود و به لطف تعبیه شده در جای خود نگه داشته شود. در نوارهای نوار چسب اگر به یک راه حل سازمانی قوی برای کمتر از 15 دلار علاقه دارید، می توانید آن را برای خودتان در اینجا بررسی کنید.

ویژگی های کلیدی

  • 2 محفظه
  • 6 جیب بیرونی
  • ظرفیت وزن 60 پوند
  • کاملا جمع شونده

انتخاب های برتر بیشتر