7 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 2024

·

7 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 2024

من اولین نفر در آن بودم وبلاگ خودکار کارکنان به فورد ماوریک 2022 نگاه کنند. داستان واقعی. داستان با Tremor تکرار می شود: وقتی فورد اولین بسته را معرفی کرد، من آنجا بودم. اما در سال‌های پس از آن، من هنوز واقعاً این کار را نکرده‌ام راندن یکی این یک ویژگی عجیب و غریب از اشغال است. گاهی اوقات شما فقط با یک نقطه کور غیرمنتظره مواجه می شوید. بنابراین وقتی این فورد ماوریک ترمور 2024 برای یک آخر هفته ظاهر شد، هیجان‌زده بودم که بالاخره در دنیای واقعی با آن وقت گذراندم.

این واقعیت که این یک لرزش بود تقریباً ثانویه بود. این یک بسته باحال است. سیستم تعلیق اصلاح‌شده‌ای با فاصله اینچ از سطح زمین، سپرهای اصلاح‌شده برای بهبود زوایای نزدیک شدن و خروج، حفاظت ارتقا یافته زیر بدنه و دیفرانسیل عقب جدید وام گرفته شده از مدل Badlands، پسر عموی نزدیک ماوریک، برونکو اسپورت، دریافت می‌کنید. اما من کلیت Maverick را داشتم که باید درگیر آن باشم، بنابراین باید من را ببخشید که برخی از افکار را در مورد ترکیب Maverick بزرگتر به جای ترمور به تنهایی درگیر کرده ام. بدون هیچ مقدمه ای، آنها اینجا هستند.

1. گران است

ما از زمانی که در سال 2019 در پلتفرم فشرده به روز شده فورد ساخته شد، تقریباً در مورد همه چیزهایی که روی پلت فرم کامپکت به روز شده فورد ساخته شده بود، این شکایت را داشتیم. از Escape گرفته تا Bronco Sport و اکنون Maverick، همه این خودروها وقتی شروع به اضافه کردن آپشن کنید کاملاً گران می شوند. به یاد دارید زمانی که ماوریک پایه 20000 دلار بود؟ دیگر نه، و این ترمور مبتنی بر Lariat تقریباً قیمت اصلی Maverick Hybrid را دو برابر می‌کند و پس از مقصد و آپشن‌ها، در حدود 38500 دلار ثبت نام می‌کند.

این قیمت هنوز از میانگین قیمت تراکنش یک خودروی جدید ارزان‌تر است، اما حدود هزار کمتر از رنجر XLT 4×4 با مشخصات متوسط ​​و چند برابر ارزان‌تر از پایین‌ترین قیمت F-150 با چهار چرخ متحرک است. گفته شد، به نظر خوب می رسد. با وجود ادعاهای خارج از جاده، زیبایی شناسی Tremor آن را کاملاً در قلمرو “کامیون زیبا” قرار می دهد. من شک دارم که اینها در بین دستفروشان محبوب باشند.

7 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 20247 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 20247 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 2024

2. اما فضای داخلی هنوز هم بسیار ارزان است

در مورد ارزان بودن، ماشین‌های زیادی در سال 2024 فروخته نمی‌شوند که بتوانم از نظر کیفیت کابین آن را با جیپ رانگلر 2011 مقایسه کنم. ماوریک یکی از آنهاست، بدون شک. طراحی داخلی مطمئناً جالب‌تر از موپار یک دهه‌ای من است، اما بدیهی است که هزینه بیشتر تصمیم‌گیری در اینجا را هدایت می‌کند. حتی با کمتر از 1000 مایل مسافت در این تستر، کارت های درب و سایر نقاط تماس پرترافیک تا حدی فرسودگی و پارگی را نشان می دهند. کثیفی و خراش واقعاً روی پلاستیک آبی برجسته است.

3. احساس یک کامیون است

بدیهی است که مهندسان فورد از مشتریانی انتظار داشتند که ماوریک را به عنوان یک کامیون “واقعی” ببینند، اگر آن را مانند آنچه هست – یک خودروی کامپکت یونی بادی سواری بالا – نمی بینند. تلاش هماهنگی انجام شد تا Maverick تا حد ممکن شبیه کامیون بماند و این نشان می‌دهد. در اطراف لبه‌ها احساس می‌شود و کمی خشن به نظر می‌رسد، و نویز و نشانه‌های ارتعاشی واضحی وجود دارد که به شما می‌گوید در حال رانندگی چیزی کاربردی هستید، نه چیزی لوکس. خوشبختانه، ترفندهایی که آن‌ها استفاده کردند (در اینجا حذف استراتژیک خاموش شدن صدا را حس می‌کنید) کمک می‌کند Maverick را ارزان‌تر بسازید.

7 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 2024

4. اما صدای آن شبیه کامیون است

طرف دیگر آن است صدا مانند یک کامیون، یعنی واقعاً زیاد به نظر نمی رسد، که مایه شرمساری است، زیرا پیشینیان این پلت فرم دارای برخی از اگزوزهای جامد هستند. Focus ST و RS، کسی هست؟ اما متاسفانه صدای اگزوز 2.0T زیاد نیست. وقتی سوار آن می‌شوید غرغر می‌شود، اما با خودروهای قدیمی فورد که در بخش C علاقه‌مند بودند، قابل مقایسه نیست.

5. این یک مینی کامیون سرگرم کننده خواهد بود

ماوریک با توجه به زیربنای کمتر سودمندی که دارد، می‌تواند یک بوم جامد برای ساخت یک مینی کامیون مدرن باشد. خود پلتفرم مطمئناً می‌تواند از یک مدل عملکردی پشتیبانی کند – فقط به فوکوس‌های داغ فوق‌الذکر نگاه کنید – و هم Tremor و هم برادرش، Bronco Sport Badlands، قبلاً با دیفرانسیل‌های عقب ترفندی عرضه می‌شوند. دیدن مدلی کارخانه ای که از ادعاهای آفرود ترمور صرف نظر می کند برای چیزی کمی کمتر و گوشه ای تر – و شاید با EcoBoost 2.3 لیتری؟ من حتی به یک PHEV رضایت خواهم داد.

7 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 2024 7 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 20247 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 2024

6. این یک وسیله نقلیه کاربردی عالی است

اگر به دنبال کاربردی بودن هستید، ترمور ممکن است تریم اشتباهی برای خرید باشد، اما این بدان معنا نیست که از این نظر کمبود دارد. تستر ما با تمام زنگ‌ها و سوت‌های مفید، از قدرت یکپارچه گرفته تا همه ویژگی‌های فانتزی گسترش تخت ارائه شد. هنوز هم تمام کارهای کامیونی که هر ماوریک دیگری انجام خواهد داد، فقط با کمی قدرت بیشتر انجام می دهد.

7 نظر در مورد فورد ماوریک ترمور 2024

7. اما جایگزین ضعیفی برای فوکوس است

همانطور که Maverick جالب است، فوکوس یک هاچ بک جمع و جور عالی بود (بدون وجود مشکلات گیربکس اتوماتیک نسل آخر) در یک پلت فرم ستاره ای. این بزرگتر (در هر بعد)، سنگین تر است و به اندازه رانندگی سرگرم کننده نیست. هیچ کس انتظار ندارد حتی یک پیکاپ کوچک گوشه ها را کنده کند، اما فورد دقیقاً هیچ جایگزین شایسته ای برای ما باقی نگذاشته است. بهترین هندلینگ پنج در در نمایشگاه فورد احتمالا Escape یا Bronco Sport است.

ویدیو مرتبط