خرید و قیمت بهترین روغن موتور ام وی ام چری mvm315 روغن موتور یزدان اویل | mvmblog

·

ام وی ام 110 مناسب برای تردد های شهری می باشد و مصرف سوخت پایینی دارد. برای دسترسی به توضیحات و کالاها برای این خودرو از منوهای زیر استفاده کنید. بازدیدکنندگان عزیز شما می توانید با پیدا نمودن نام اتومبیل خود در لیست زیر متوجه شوید که مقدار مصرفی روغن اتومبیل شما چه مقدار می باشد . نظرات شما به ما کمک می کند تا بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم.

روغن ام وی ام

گیربکس ام وی ام 315 با توجه به حساسیت هایی که دارد همیشه باید چک شود که روغن گیربکس موجود در آن موجود است یا خیر و در صورت عدم وجود روغن گیربکس، علت عدم وجود روغن علت آن را بررسی گردد. شما عزیزان می‌توانید روغن گیربکس ام وی ام 110 و سایر مدل‌های ام وی ام و همچنین خودروهای چینی دیگر را از فروشگاه تعمیرکار با قیمت مناسب و ارسال سریع تهیه کنید. روغن موتور ام وی ام 110 می‌باست هر 8000 کیلومتر تعویض شود. حجم روغن گیربکس این خودرو برابر با 2.1 لیتر و با درجه گرانروی 85W90 میباشد.

روغن موتور فلومکس 3.5 لیتری High Quality Mineral 10W40 SJ

تاریخ انقضای روغن موتور رو که روی محصول نوشته شده رو باید مورد بررسی قرار بدید واگر به اتمام رسیده نباید مورد استفاده قرار بدید. درصورتی‌که با روغنی با بوی نامناسب، عدم پلمب یا گران‌روی نامناسب روبه‌رو شدید می‌تواند به معنی تقلبی بودن یا تغییر یافتن ساختار روغن در بازار واسطه باشد. به این منظور در هنگام خرید، نسبت به مشخصات بسته محصول و اعتبار فروشنده اطمینان پیدا کنید. شاخص API از کاربردی‌ترین راه‌های تشخیص روغن‌موتور مناسب است که در این نوع با شاخص API SN و API SM روبه‌رو هستیم.

http://architecture-competitions.ir

بعد دوباره سطح روغن‌‌ رو بسنجید؛ دقت کنید که بیش از حد روغن درون اون نریزید. به آرومی میله تراز‌‌ رو تا انتها در مخزن فرو کنید و اون‌‌ رو دوباره بیرون بیارید. اگر سطح روغن به علامت پایین میله نزدیکه، نیازه که روغن خودرو‌‌ رو بیشتر کنید. موتور خودرو‌‌ رو خاموش کنید، روی یک سطح صاف و بدون شیب پارک کنید و مطمئن شید که موتور برای حداقل 5دقیقه خاموش بوده باشه. مجموعه فارما یک مجموعه خصوصی بوده و وابسته و یا زیر نظر شرکت های واردکننده خودرو نمیباشد.

مارک الف را می‌توان از موفق‌ترین روغن‌موتور‌های موجود در بازار دانست که توانسته بازخورد‌های بسیار مناسبی را از جانب مصرف‌کنندگان دریافت کند. در هنگام استفاده از این روغن‌موتور می‌توانید به‌وضوح، گران‌روی مناسب و بهبود عملکرد موتور خودرو را مشاهده کنید. از دیگر روغن‌موتور‌های مناسب خودرو x22 می‌توان به روغن‌موتور ادینول سوپر لایت، روغن‌موتور ادینول سمی، روغن‌موتور لیکومولی مجله خبری خودرو ام وی ام و روغن‌موتور امکا اشاره کرد. در هوم سرویز تعویض روغن کلیه برندها نظیر بهران، توتال، الف، ایرانول، کاسترول، لیکومولی، کاسپین، آترود، اسپیدی، گالف و … و جهت کلیه خودروهای داخلی و خارجی اعم از پراید، تیبا، سمند، پژو، ال 90، پرشیا، دنا، ام وی ام، جک، هیوندایی، کیا و … روغن های بی کیفیت خاصیت روانی خوبی ندارند و نمیتوانند از سایش و اصطکاک قطعات داخل موتور، جلوگیری کنند.

  • روغن موتور سوپرسیلور چند درجه ای (مالتی گرید) جهت کاربرد در تمام فصول با شرایط آب و هوایی ایران تولید گردیده که ضمن روانکاری عالی سبب صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو خواهد شد.
  • روغن موتور مینرال یا معدنی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین روغن موتورهای موجود در بازار محسوب می‌شوند که بر پایه نفت خام تولید می‌شود.
  • ویدئو‌ها‌ی گزارش شده توسط تیم دیدئو در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی می شوند.
  • ممکن است این دود ناشی از نشتی مایع خنک کننده و یا روغن هیدرولیک به درون موتور و سوختن آنها باشد که به دلیل اشکال در واشر سرسیلندر رخ می دهد.