Autoplus: Performance On Point در فیلیپین

·

Autoplus: Performance On Point In The Philippines

بهترین چیز در مورد Speedhunting در خارج از کشور فقط کشف فرهنگ ماشین در کشوری نیست که ممکن است قبلاً هرگز به آن سفر نکرده باشید. این در مورد ملاقات با افراد و شرکت هایی است که در مرکز آن قرار دارند.

در اوایل سال در نمایشگاه NeoClassic 2024 در فیلیپین، با تیم Autoplus چت کردم و به سرعت متوجه شدم که من مورد نیاز است برای بازدید از آنها

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_01

اتوپلاس که در قلب مانیل واقع شده است، یک تجارت است که از اشتیاق خالص به وجود آمده است. اشتیاق به ماشین، اشتیاق به رانندگی، و مهمتر از همه، اشتیاق برای به دست آوردن بهترین نتیجه از هر ماشینی که از درهای آن عبور می کند. و منظور من هر ماشینی است. Autoplus به همه چیز از ماشین‌های عضلانی و ماشین‌های JDM گرفته تا اگزوتیک‌های سطح بالا پاسخ می‌دهد.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_10

برایان از نئوکلاسیک، من و الک را با خودروی پورشه کاین مخصوص خارج از جاده خود، که مانند انگشت شست دردناکی در میان ترافیک مانیل برجسته بود، به سمت مغازه برد.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_04
auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_07

به محض ورود، من بلافاصله تحت تاثیر تعداد زیادی از ماشین های پراکنده در اطراف محل قرار گرفتم. برخی از آنها را در نمایشگاه دیده بودم، در حالی که برخی دیگر برای انجام کار حضور داشتند.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_13

ما حتی به داخل خانه نرفته بودیم، اما از قبل می‌دانستم که در حال لذت بردن هستیم.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_08

اتوپلاس بیش از 30 سال است که در تجارت بوده است و در طول این مدت در بسیاری از اشکال ورزش موتوری از جمله مسابقات پیست، درگ، دریفت و حتی مایل ایستاده به موفقیت دست یافته است. اولین خودروی قانونی R34 نیسان اسکای لاین GT-R با قدرت 1000 اسب بخار در فیلیپین و فورد GT که رکورد مایل ایستاده این کشور را در اختیار دارد، ساخت.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_50

تأسیسات اخیراً ساخته شده این شرکت دارای یک نمایشگاه بزرگ در سطح پایین است که کارگاه اصلی در مجاورت آن قرار دارد و از طریق یک پنجره شیشه ای بزرگ قابل مشاهده است.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_51

نمايشگاه جاي جالبي براي گذراندن وقت است. Autoplus توزیع‌کننده رسمی RAYS در فیلیپین است، بنابراین می‌توانید موجودی عظیم چرخ‌های Volk Racing و Gram Lights، به‌علاوه سایر محصولات نمایش داده شده را بررسی کنید.

بیایید به منطقه گاراژ برویم تا ببینیم کار کجا انجام می شود.

کارگاه

SpeedHunters AutoPlus-25

از کجا شروع کنیم؟ با مرسدس-AMG C 63 کوپه و مک لارن 720S درست در کنار آن.

SpeedHunters AutoPlus-32
SpeedHunters AutoPlus-34

چند آسانسور به پایین چند ماشین دیگر در حال کار بودند، این بار یک EG هوندا سیویک و یک C6 شورلت کوروت Z06.

SpeedHunters AutoPlus-64

در طرف دیگر مغازه، چند ماهیچه خوب قدیمی آمریکایی و معادل مدرن تر آلمانی. من به شما گفتم که آنها روی همه چیز کار می کنند.

SpeedHunters AutoPlus-35

چیزهای زیادی برای پذیرش وجود داشت.

SpeedHunters AutoPlus-60

اولین خودرو از دو خودرویی که اتوپلاس بیرون کشید تا بتوانیم نگاه دقیق تری داشته باشیم این مک لارن 675LT بود.

SpeedHunters AutoPlus-54
SpeedHunters AutoPlus-50

چیزی که این خودرو را خاص می کند – یا باید بگویم منحصر به فرد – این واقعیت است که این خودرو نمونه اولیه VP455 است. این خودرو به‌عنوان 650S ساخته شد، اما همانطور که تمام اسناد همراه خودرو نشان می‌دهد، تبدیل شده و به‌عنوان نمونه آزمایشی 675LT استفاده شده است. قبل از اینکه مک لارن آن را بفروشد، مجدداً به وضعیت جاده‌ای جدید بازسازی شد.

SpeedHunters AutoPlus-38

استثنایی‌تر کردن آن، فهرست بلندبالای MSO (عملیات ویژه مک لارن) آن است.

SpeedHunters AutoPlus-37
SpeedHunters AutoPlus-11

مواردی مانند کاپوت فیبر کربنی در معرض دید، اسکوپ سقف، اسپویلر عقب و گلگیرهای هواکش. همچنین دارای چرخ‌های قفل مرکزی سنا و صندلی‌های کربنی MSO HS نسخه محدود است.

SpeedHunters AutoPlus-56
SpeedHunters AutoPlus-15

بعدی این فورد GT بود – یک نمونه بکر در داخل و خارج.

SpeedHunters AutoPlus-20
SpeedHunters AutoPlus-46
SpeedHunters AutoPlus-43

بلند کردن کاسه بزرگ یک تکه عقب، رگه های GT را آشکار می کند، جایی که می توانید در جزئیات موتور V8 سوپرشارژ و همچنین بخش آلومینیومی شاسی عقب گم شوید. اما چیزی که فوراً شما را جلب می کند سیستم تعلیق KW پس از فروش است.

SpeedHunters AutoPlus-59

اتوپلاس که تحت تأثیر دمپرهای قدیمی خودرو قرار نگرفت، یک خرید گروهی سیستم تعلیق را برای 12 مالک فورد GT در منطقه ترتیب داد. اگر یکی را در خیابان‌های مانیل دیدید، احتمال اینکه سوار بر KW باشد بسیار زیاد است.

از پله ها

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_15

با انجام گشت و گذار در کارگاه، به طبقه بالا رفتیم. اینجا در سطح دو جایی است که برخی از اتومبیل‌های آزمایشی Autoplus، اتومبیل‌های مسابقه‌ای و مجموعه مالک نگهداری می‌شوند. نیازی به گفتن نیست، همه چیز جالب شد.

با این سدان EK4 هوندا سیویک SiR شروع می شود. شما دیگر این چیزها را خیلی اوقات نمی بینید، و تقریباً هرگز در شرایط اصلی کارخانه مانند این نیست.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_17

در گوشه ای دیگر اتوپلاس سوزوکی جیمنی بود که در نئوکلاسیک به نمایش درآمد.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_47

به عنوان نسخه Sierra (غیرکی درجه) جیمنی، دارای موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که 100 اسب بخار قدرت دارد. این یکی دارای قسمت های داخلی موتور فورج و توربو نصب شده در بالا با خروجی 180whp است. تیم Autoplus منتظرند ببینند چقدر طول می‌کشد تا موتور بپرد، همه اینها به نام تحقیق و توسعه.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_18

این فورد GT، که من هم در نمایشگاه دیدم، ساختی هاردکور است که روی RAYS Volk Raving RE30s قرار دارد و البته سیستم تعلیق KW را اجرا می کند. گفته می شود 900whp بر روی گاز هوانوردی تولید می کند.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_19

بله، این یک ماشین مسابقه ای واقعی مک لارن است.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_25

چقدر جالب است که آن را برای استفاده در جاده ثبت کنیم؟

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_21

همانطور که می بینید، مجموعه Autoplus گسترده و متنوع است.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_22

از خودروی لوتوس اگزیج V6 کاپ گرفته تا ایمپرزا WRX STI S203.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_24

و در کنار سوبارو، یک میتسوبیشی لنسر اوو وی.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_26

من این دیفیوزر کربنی عقب نیسان Skyline GT-R V را از یک مایل دورتر دیدم.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_49

وقتی بازدید کردم، تیم اتوپلاس روی چند مورد کار می کرد کیوشا ترمیم ها دیدن این موتور زیبای سری L که در انتظار رها شدن در یک نیسان/داتسون کلاسیک بود، جالب بود.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_28

از بین تمام خودروهایی که در کارگاه به من نشان داده شد، Autoplus GR Yaris مورد علاقه شخصی من بود. من از طرفداران پر و پا قرص هومولوژی تویوتا و موتور 1.6 لیتری 3 سیلندر توربو آن هستم که پتانسیل بسیار پنهانی دارد. و این GR یاریس یکی از به شدت اصلاح شده هایی است که من دیده ام.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_34
auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_45

این خودرو روی Volk Racing TE37s در جلو و ZE40s در عقب قرار دارد. اینها چرخ های بزرگی هستند اما به سختی کالیپرهای مسابقه ای غول پیکر AP Racing Pro 5000R را تمیز می کنند.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_29

چراغ جلو سمت چپ با ورودی فیبر کربنی جایگزین شده است که هوای تازه را به داخل موتور هدایت می‌کند، که خود دارای یک مجموعه چرخشی کاملا فورج شده است.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_31

در حال حاضر، G16E در حال افزایش 340whp است، اما Autoplus انتظار دارد با تغییرات جدید بیشتر شود.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_44
auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_39

درها کمی سبک‌تر از استاندارد احساس می‌شوند، همه اینها به لطف کارت‌های کربن نازک درب‌هایی است که تقریباً وزنی ندارند. در داخل، راننده و مسافر توسط صندلی‌های Bride Low Max در آغوش گرفته شده‌اند و با مهارهای ویلانس محکم می‌شوند.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_41

با ترسیم اطلاعات از سیستم مدیریت موتور MoTeC، دیتالاگر/نمایشگر دیجیتال MoTeC C125 ابزار دقیق موجودی را بی نیاز کرده است.

auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_43

بهترین تکه؟ این گیربکس 7 سرعته مکانیکی متوالی خواهد بود. این امکان را به شما می دهد تا بدون افت گشتاور، دنده ها را صاف کنید.

SpeedHunters AutoPlus-7

می‌خواهم از Autoplus تشکر کنم که درها را باز کرد و امکانات چشمگیرش را به ما نشان داد.

اما این داستان هنوز تمام نشده است، زیرا ما مجبور شدیم یک ماشین را برای رانندگی در خیابان های مانیل پیاده کنیم. می توانید حدس بزنید کدام یک؟

دینو دال کربنار
اینستاگرام: dino_dalle_carbonare
[email protected]

عکاسی اضافی توسط الک پندر
اینستاگرام: noplansco