Bentley Batur Convertible یک ماشین ساخت و ساز با موتور W12 است

·

Bentley Batur Convertible یک ماشین ساخت و ساز با موتور W12 است

بنتلی باتور چند سال پیش را به خاطر دارید؟ خب، برگشته است، اما این بار بدون سقف است، پس اجازه دهید تا شما را با بنتلی باتور کانورتیبل آشنا کنیم.

بسیاری از جزئیات شبیه به کوپه است، به این معنی که دارای یک موتور W12 توئین توربو ارتقا یافته است و خودرویی است که توسط بخش مولینر بنتلی ساخته شده است. برخلاف کانتیننتال GTC که می‌تواند چهار سرنشین داشته باشد، باتور کانورتیبل تنها یک خودروی دو نفره است و از صندلی‌های عقب برای ایجاد یک پل هوایی زیبا در پشت دو صندلی جلو اجتناب می‌کند – این خودرو قصد دارد یادآور خودروهای اسپورت بدون سقف قدیمی باشد. به‌علاوه، اگر به زیر پل هوایی و روکش‌های مخروطی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که فضای ذخیره‌سازی کمی برای چمدان‌ها برای تقویت صندوق عقب ارائه می‌کند.

موتور W12 در زیر کاپوت بلند خود به لطف ورودی اصلاح شده، توربوشارژرهای ارتقا یافته، اینترکولرهای جدید، اگزوز تیتانیومی و یک موتور منحصر به فرد قوی تر از بسیاری از خودروهای بنتلی با موتور W12 است که خروجی را به 740 اسب بخار و 738 پوند فوت گشتاور می رساند. .

این خودروی مشخص (ماشین شماره 0) یک وسیله نقلیه توسعه مهندسی است، بنابراین در 16 برنامه ساخت بنتلی به حساب نمی آید. بنتلی می‌گوید گزینه‌های سفارشی‌سازی واقعاً نامحدود هستند. موردی که در اینجا به آن نگاه می کنید با رنگ Vermillion Gloss بیش از Vermillion Satin Duo یا به عبارت دیگر نارنجی تمام شده است. متوجه خواهید شد که دارای گزینه جلوپنجره جلویی بنتلی با جلوه ombre است که از یک رنگ تیره به رنگ روشن Vermillion Gloss در حالی که جلوپنجره از مرکز به سمت لبه‌های آن عبور می‌کند، جریان دارد. با اسپلیترهای فیبر کربنی جلو، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب، اسپرت‌تر بودن آن قابل مشاهده است. و آن چرخ های 22 اینچی با لهجه های Vermillion نیز فوق العاده به نظر می رسند.

Bentley Batur Convertible یک ماشین ساخت و ساز با موتور W12 است

فضای داخلی آن دارای گزینه های سفارشی سازی بی حد و حصر است و بنتلی می گوید طراحی آن از فضای داخلی پیچیده ای که در Bacalar دیده می شود الهام گرفته شده است. این از طریق یک صفحه نرم الکترونیکی که در 19 ثانیه با سرعت 30 مایل در ساعت پایین می آید، آشکار می شود. بنتلی می‌گوید اساساً هر سطح داخلی هم از نظر رنگ و هم از نظر پرداخت قابل تنظیم است. استفاده از رزگلد پرینت سه بعدی که روی دکمه‌های استارت/استاپ موتور، انتخابگر حالت رانندگی، کنترل‌های هواکش و به‌عنوان درج روی فرمان دیده می‌شود را برجسته می‌کند. اگر کنجکاو بودید، طلا از محله جواهرات چند صد ساله بیرمنگام انگلستان می آید.

بنتلی نگفت که آیا Batur Convertible هنوز فروخته شده است یا خیر، اما ما گمان می کنیم که تنها 16 اسلات در دسترس است. ساخت هر خودرو “چند ماه” طول می کشد و بنتلی گمان می کند که اینها برخی از آخرین خودروهای خارج از خط تولید با موتور W12 آن باشند.