Bentley Bentayga Apex گران‌قیمت، محصولات کربنی کم‌هزینه، به‌علاوه نوارهای زیبا را اضافه می‌کند.

·

Bentley Bentayga Apex گران‌قیمت، محصولات کربنی کم‌هزینه، به‌علاوه نوارهای زیبا را اضافه می‌کند.

بنتلی با معرفی Bentayga Apex Edition که توسط بخش سفارشی Mulliner تولید شده و به‌عنوان «پویاترین و محرک‌ترین بنتایگا تا کنون» تبلیغ می‌شود، در حال افزایش کربن است.

نکته جدید در مورد این کراس اوور که در سطح جهانی تنها به 20 دستگاه محدود می شود، اتکای کم آن به کربن سبک تر است: رینگ های کربنی 22 اینچی که هر کدام شش کیلوگرم وزن غیر فنر نشده را نسبت به موارد استاندارد صرفه جویی می کنند.

و در پشت این چرخ‌ها، مجموعه‌ای از دیسک‌های سیلیکونی کربنی قرار گرفته‌اند، که بنتلی می‌گوید می‌تواند عملکرد ترمز بهتری را ارائه دهد، در دمای تا ۱۰۰۰ درجه دوام بیاورد و ۲۰ کیلو وزن دیگر را در مقایسه با روتورهای آهنی کاهش دهد. این برند لوکس بریتانیایی ادعا می‌کند که با استفاده از مواد کاهش وزن، مدل‌های Apex به چابکی فرمان بهتری دست می‌یابند – که چرخ کربنی در جاده خم نمی‌شود – و همچنین واکنش ترمز بهتر و سایش کمتر تایرها.

Bentley Bentayga Apex گران‌قیمت، محصولات کربنی کم‌هزینه، به‌علاوه نوارهای زیبا را اضافه می‌کند.

در مورد عناصر مد برای نسخه محدود Apex، مشتریان پاشنه بلند می توانند از بین شش تم انتخاب شده توسط مولینر، از جمله نقره ای شدید با نوار بلوگا و نوارهای زرد سیگنال، برودگار کم رنگ با راه راه آنتراسیت و نوار برنزی باکالار انتخاب کنند. و سبز آلپاین با نوار همسان و نوار نارنجی. ما به‌ویژه توسط Theme 1، متشکل از نمای بیرونی ساتن Red Candy، با رنگ‌های آنتراسیت و نوار سفید قطبی و خط‌هایی به رنگ سفید قطبی مجذوب شده‌ایم. بنتلی فضای داخلی را اینگونه توصیف می‌کند: «قسمت اصلی سفید قطبی و پوسته ثانویه Hotspur با دوخت کنتراست سفید قطبی و لوله‌کشی صندلی تکمیل می‌شوند. این رنگ کنتراست را می توان در قاب فاسیا و کمربندهای فیبر کربنی ساتن نیز یافت.

جدا از طراحی، Apex Edition بر اساس Bentayga S ساخته شده است که دارای یک موتور V8 توئین توربو با قدرت 550 اسب بخار با حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت، با فرمان محور عقب و فناوری ضد رول فعال است. اکثر رانندگان احتمالاً از مدل معمولی S که با قیمت اولیه حدود 220000 دلار به فروش می رسد، راضی خواهند بود. هنوز قیمت یا در دسترس بودن نسخه های Apex اعلام نشده است.