BMW iX 2026 با به روز رسانی ها جاسوسی شد

·

BMW iX 2026 با به روز رسانی ها جاسوسی شد

به نظر می رسد ب ام و در حال آماده سازی اولین به روز رسانی بزرگ برای iX از زمان عرضه این شاسی بلند متوسط ​​برقی برای مدل سال 2022 است.

یک نمونه اولیه استتار شده برای iX به روز شده مشاهده شده است که برخی از تغییرات طراحی بی ام و را نشان می دهد.

تغییرات در بیرون احتمالا جزئی هستند. چراغ‌های جلو دارای چراغ‌های جدید در روز هستند که مشابه آنچه در جدیدترین خودروهای BMW یافت می‌شود. همچنین یک گرافیک جدید برای چراغ‌های عقب، به‌علاوه فاسیاهای جدید در هر دو انتها وجود دارد. تعجب نکنید اگر BMW یک گزینه جلوپنجره روشن اضافه کند، مانند آنچه در راه اندازی های اخیر انجام داده است.

هیچ تصویر واضحی از فضای داخلی وجود ندارد، اما احتمالاً برخی از تغییرات در آنجا نیز برنامه ریزی شده است. ما به طور بالقوه می‌توانیم برخی از فناوری‌های برنامه‌ریزی‌شده برای ویژگی‌های خانواده خودروهای برقی Neue Klasse BMW را در iX به‌روز شده، مانند سیستم‌های نمایشگر هدآپ پیشرفته، ببینیم.

عکس های جاسوسی فیس لیفت BMW iX 2026 - اعتبار عکس: Baldauf

عکس های جاسوسی فیس لیفت BMW iX 2026 – اعتبار عکس: Baldauf

مشخص نیست که BMW برای به روز رسانی های مکانیکی چه برنامه ای دارد. بخصوص با توجه به پیشرفت های اخیر BMW در فناوری باتری، برد بیشتری ممکن است.

iX در ایالات متحده در کلاس‌های xDrive50 و M60 ارائه می‌شود و احتمالاً با به‌روزرسانی تغییری نخواهد کرد. این دو کلاس در حال حاضر دارای پیشرانه‌های چهار چرخ متحرک دو موتوره با قدرت 516 اسب بخار در xDrive50 و 610 اسب بخار در M60 هستند. هر دو به صورت استاندارد با یک باتری 110.4 کیلووات ساعتی عرضه می شوند که در حال حاضر محدوده قابل توجهی را برای یک شاسی بلند متوسط ​​الکتریکی ارائه می دهد. هر دو درجه دارای برآورد برد EPA تقریباً 300 مایل هستند.

iX به روز شده احتمالا سال آینده به عنوان یک مدل 2026 در ایالات متحده عرضه می شود، همچنین زمانی است که انتظار می رود BMW اولین خودروی برقی Neue Klasse خود را عرضه کند، یک کراس اوور جمع و جور که احتمالاً نشان iX3 خواهد داشت. طراحی آن در ماه مارس با کانسپت Vision Neue Klasse X پیش نمایش شد.