BMW M4 CS 2025 با قدرت بیشتر و هندلینگ تیزتر وارد بازار می شود

·

BMW M4 CS 2025 با قدرت بیشتر و هندلینگ تیزتر وارد بازار می شود

BMW M4 CS 2025 با قدرت بیشتر و هندلینگ تیزتر وارد بازار می شود

به دنبال به‌روزرسانی‌های کلی سری 4 و M4 2025، سدان و کوپه‌های اسپرت آماده بی‌ام‌و برای سال 2025 با M4 CS به‌روزرسانی‌شده، که شامل این به‌روزرسانی‌ها همراه با تجهیزات عملکردی منحصربه‌فرد طراحی‌شده برای متمایز کردن آن است، یک عدد افزایش می‌یابد. از دیگر محصولات سری M4 BMW.

برای افراد ناآشنا، CS مخفف Competition Sport است و دومین سطح از سه سطح عملکرد اختیاری BMW در M4 است. بین Competition استاندارد (خود ارتقاء یافته از M4 استاندارد) و CSL بسیار سبک قرار می گیرد. موتور 3.0 لیتری S58 6 خطی CS نسبت به M4 Competition 20 اسب بخار قدرت دارد که در مجموع 543 اسب بخار است، اما همان 479 پوند فوت گشتاور را تولید می کند. بی‌ام‌و می‌گوید که با گیربکس استاندارد هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک، سرعت 0 تا 60 را در 3.2 ثانیه در راه رسیدن به حداکثر سرعت 188 مایل در ساعت یا یک دور زیر 7:22 از رینگ انجام می‌دهد. ، هر کدام که قایق شما را شناور کند.

CS مجموعه‌ای از چرخ‌های سبک‌وزن «شاخه‌دار» و سیستم تعلیق تنظیم‌شده خود را دارد که به‌طور خاص برای این نوع شاسی کالیبره شده است. ترمزهای کربن سرامیکی و لاستیک‌های R-compound هر دو به‌عنوان ارتقاء در دسترس هستند، اگر مایل باشید، دومی بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس است. سقف، کاپوت، اسپلیتر جلو، ورودی‌های هوای جلو، درپوش آینه‌های بیرونی، دیفیوزر عقب و اسپویلر عقب همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند که به کنترل وزن کمک می‌کنند.

اگزوز به لطف یک صدا خفه کن تیتانیومی هشت پوند سبک تر است. شاید به نظر برسد که بی‌ام‌و ته بشکه را برای فرصت‌های سبک‌وزن می‌تراشد، اما هنوز به اندازه CSL نیست. این یکی هنوز صندلی عقب دارد، حتی اگر قسمت جلو از فیبر کربن ساخته شده باشد. کنسول میانی، پدال‌های تعویض دنده و قطعات مختلف تزئینات نیز همین‌طور است. بی‌ام‌و می‌گوید که وزن CS حدود 45 پوند کمتر از Competition استاندارد است.

BMW M4 CS 2025 را جمعه، 10 می، طی یک رونمایی همزمان و در دو مکان به دنیا نشان خواهد داد – یکی در مسابقه قهرمانی خودروهای ورزشی IMSA WeatherTech در لاگونا سکا در کالیفرنیا و دیگری در 6 ساعته اسپا-فرانکورشامپ جهانی استقامت خودرو. مسابقه در بلژیک بی ام و می گوید مشتریان ممکن است از پایان ماه می سفارش دهند.

ویدیو مرتبط: