DUI چهار برابر حد قانونی – اما او یک قطره هم ننوشیده بود

·

DUI چهار برابر حد قانونی - اما او یک قطره هم ننوشیده بود

DUI چهار برابر حد قانونی - اما او یک قطره هم ننوشیده بود

چند لیوان آبجو نیاز است که یک راننده قبل از متهم شدن به مست بودن قانونی، مصرف کند؟

در بلژیک، هیچ … اگر او از سندرم آبجوسازی خودکار رنج می برد.

این یک مورد عجیب و غریب است، اگرچه در واقع ABS همانطور که شناخته شده است، بسیار نادر نیست، و ارزش توضیح دارد، همانطور که اخیراً در نیویورک تایمز بود.

همانطور که گفته شد، کارگر آبجوسازی در بلژیک – که خواست نامش فاش نشود – توسط مقامات مظنون به رانندگی تحت تاثیر او متوقف شد. پلیس یک آزمایش تنفسی انجام داد که نشان داد میزان الکل خون او بیش از چهار برابر حد مجاز است.

دلیلش این نبود که او دم می‌کشید، بعداً در دادگاه مشخص شد، بلکه این بود که بدنش خودش را می‌ساخت.

به گفته تایمز، این اختلال زمانی رخ می‌دهد که فرد مبتلا به سندرم «آبجوسازی خودکار» کربوهیدرات‌ها را می‌خورد و سپس قارچ‌های دستگاه گوارش او آن را به اتانول تبدیل می‌کنند. (داستان نمی گوید، اما احتمالاً قارچی که به آن اشاره می کند مخمری است که او در کار آبجوسازی خود با آن مواجه شده است.)

داستان می‌گوید: این فرآیند تمام اثرات طبیعی بی‌نوشی – عدم هماهنگی، از دست دادن حافظه، رفتار پرخاشگرانه – بدون مصرف الکل را به همراه دارد.

وکیل این مرد گفت: «فکر می‌کنم او به نوعی از اینکه بالاخره فهمید چه خبر است، راحت شد. رویداد اخیر سومین باری بود که او برای DUI مورد استناد قرار گرفت. آزمایشات بعدی توسط سه پزشک تایید کرد که او این بیماری را دارد و ادعای او را در دادگاه تایید کرد. تبرئه شد.

وکیل دادگستری گفت که موکلش اکنون رژیم غذایی سختی را دنبال می کند و تحت درمان است.

ظاهراً این وضعیت در برخی موارد می تواند نگرانی های بسیار جدی را برانگیزد. یک زن، که در نیویورک کشیده شد و پس از پنچر شدن لاستیک، آزمایش نفس انجام شد، 0.40 اندازه گیری شد، سطحی که به طور بالقوه کشنده در نظر گرفته می شود. تایمز گزارش داد که تنها چند ده نفر در سراسر جهان به طور رسمی به این بیماری مبتلا شده اند، اما مطالعات اخیر نشان می دهد که احتمالاً این وضعیت در دیگران نادیده گرفته شده است.