EarthCruiser بلافاصله خاموش می شود

·

EarthCruiser بلافاصله خاموش می شود

EarthCruiser بلافاصله خاموش می شود

EarthCruiser کاپوت است. این شرکت که در سال 2008 تأسیس شد، سازنده دکل‌های فرودینگ مبتنی بر پیکاپ‌های متوسط ​​و شاسی‌های کامیون جعبه‌دار در اورگان، در تاریخ 24 آوریل اعلامیه‌ای را در سایت خود منتشر کرد مبنی بر اینکه روز بعد، 25 آوریل، تعطیل می‌شود، با قطعی شدن پایان کار. پایان تولید خودرو و سرویس خودرو. این شرکت نوشت که رویدادهای چند سال گذشته باعث ایجاد “تغییر پویایی بازار و چالش های اقتصادی (که باعث شد ادامه عملیات به طور فزاینده ای دشوار شود”، از این رو، “پس از بررسی دقیق و تحلیل استراتژیک عمیق، شرکت تصمیم گرفت تا عملیات را به شکل کنونی کاهش دهد.”

این شرکت بیشتر به خاطر خطوط EXP و FX خود بر اساس Isuzu NPR شناخته شد. این محدوده سه سال پیش با کوچکتر Terranova Expedition Camper برای پیکاپ شاسی کابین که در ابتدا بر روی Ford F-550 ساخته شد، گسترش یافت. Terranova که یک کمپر به سبک استرالیایی است، مزایای مشابه EXP و FX بزرگتر را در بسته‌بندی جمع‌وجورتر ارائه می‌کند، به ویژه سقفی که می‌توان آن را برای فضای سر بیشتر بالا برد و برای فاصله بهتر آن را پایین آورد. سال گذشته، EarthCruiser یک لباس مخصوص کمپینگ برای GMC Hummer EV راه اندازی کرد که از سقف بلندتری استفاده می کرد تا لایو بردها بتوانند بدون مشکل روی تخت هامر بایستند و روی تخت کمپر بنشینند. یکی از اولین مالکان ماه گذشته (البته) یک دکل را برای حراج در Bring a Trailer قرار داد و برای آن 150000 دلار دریافت کرد.

EarthCruiser همچنین اخیراً اقدام به ایجاد دکل های آتش نشانی و نجات خارج از جاده برای خدمات اضطراری در شمال غربی اقیانوس آرام کرده است. این تجهیزات که Commander Off-Road Equipment (CORE) نامیده می‌شوند، ساخته شده‌اند تا اولین واکنش‌دهنده‌ها را در اعماق مناطق جنگلی انبوه بیابند.

موسس و مدیر ارشد فناوری لنس ژیلز می گوید که این شرکت “با متخصصان کار می کند تا طبق قوانین ایالتی انحلال منظم را انجام دهد” و در آینده اعلامیه های بیشتری را اعلام خواهد کرد. در این نسخه به تماسی برای مشتریان اشاره ای نشده است، اما خواسته شده است که تمام سوالات مربوط به کسب و کار به جیمی بردلی در [email protected] ارسال شود. ما از دیدن رفتن آن ناراحتیم.