Exomod Ascent Blue Angel یک هیولای 1000 اسب بخاری است

·

Exomod Ascent Blue Angel یک هیولای 1000 اسب بخاری است

Exomod Ascent Blue Angel یک هیولای 1000 اسب بخاری است

Exomod با کشش بدنه فیبر کربن قدیمی (به ظاهر) Dodge بر روی پایه های مدرن Challenger Hellcat غریبه نیست. کاتالوگ فعلی آن شامل سه نوع مختلف است، از جمله Daytona با ظاهری ضعیف، اما این شرکت اخیراً یک خودروی جدید با یک V8 سوپرشارژ هنسی در زیر کاپوت معرفی کرده است.

Ascent Blue Angel که نام آن از یک هلیکوپتر نجات سفارشی از هلیکوپترهای آسنت در بریتیش کلمبیا گرفته شده است، یک فرار از زندان هلکت دوج چلنجر مدل 2023 با سانروف زیر آن است. این بدنه از یک بدنه کامل کربنی که از یک شارژر 1968 مدل شده است استفاده می‌کند، با کربن بیشتری که اسپویلر چانه‌اش، گیره‌های در، راکرها و دیفیوزر عقب آن را برجسته می‌کند. این خودرو بر روی چرخ‌های 20 اینچی Forgeline سوار می‌شود که در لاستیک‌های Nitto پیچیده شده‌اند، که ترمزهای شش پیستونی برمبو را در زیر نشان می‌دهند.

قدرت از یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ هنسی پرفورمنس وحشی می آید که بیش از 1000 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تورکفلایت و یک اگزوز فعال سفارشی با فینیشر فیبر کربن جفت شده است. SRT Competition Suspension به حفظ این قدرت در زمین کمک می کند.

این خودرو دارای روکش چرمی تنباکوی Katzkin Havana و سیستم صوتی هارمن کاردون با 18 بلندگو با ساب ووفر نصب شده در صندوق عقب است. در جای دیگر کابین، این خودرو شبیه یک چلنجر مدرن به نظر می رسد. همچنین ویژگی‌های ایمنی و راحتی مدرن مانند کروز کنترل، ABS، کنترل پایداری و کشش، دوربین پشتیبان و کیسه‌های هوا را حفظ می‌کند، که باعث می‌شود به عنوان یک راننده روزانه محدود به عضله بسیار دلپذیرتر شود.

Exomod گفت: “هیچ هزینه ای در طراحی و توسعه این بدنه فیبر کربنی سفارشی با تغییرات اسکلت خارجی سفارشی دریغ نکرده است.” ساخت 1500 ساعت طول می کشد و 379000 دلار هزینه دارد که با این بیانیه مطابقت دارد.

خوشبختانه، برای به دست آوردن ظاهر و قدرت نیازی به ضمانت کارخانه نخواهید داشت، زیرا این خودرو دارای پوشش پیشرانه کارخانه دوج پنج ساله/60000 مایلی است. پیشرانه و فضای داخلی مدرن نیز به معنای خدمات نسبتاً آسان در اکثر نمایندگی‌های دوج است. در حالی که برخی از ساخت‌های وحشی Exomod یکبار مصرف هستند، این شرکت Ascent Blue Angel را برای پیکربندی در وب‌سایت خود ارائه می‌کند، بنابراین کیف پول خود را بردارید یا خانه خود را مجدداً سرمایه‌گذاری کنید و شروع به ساخت کنید.

ویدیو مرتبط