Fox Factory Chevy Silverado در باجا ساخته شده است

·

Fox Factory Chevy Silverado در باجا ساخته شده است

Fox Factory Chevy Silverado در باجا ساخته شده است

کارخانه فاکس یک بازوی توسعه خودروی عملکردی را برای ایجاد کامیون‌های کلید در دست باز کرد که می‌توانند با بهترین آفرودهای خارج از کشور کنار بیایند، حد بالایی عملکرد در نسبت مستقیم با دسته چک خریدار. شاخه PVD قبلاً چوبدستی خود را بر روی Ford Bronco گذاشته است تا نسخه PVD کارخانه فاکس فورد برانکو KOH را آماده کند و روی Jeep Wrangler برای تولید Black Widow Edition Wrangler (فاکس همچنین صاحب متخصص جیپ Black Widow) است. مدل بعدی شورولت سیلورادو 1500 RST است که تبدیل آن به نسخه فاکس فاکتوری به دوستداران Bowtie این فرصت را می دهد تا از تپه های شنی مانند فورد F-150 Raptor و Ram TRX عبور کنند.

ابتدا برای تغییرات، یک سوپرشارژر 3.0 لیتری Whipple GenV و اینترکولر هوا به آب آلومینیومی بیلت، که 420 اسب بخار قدرت و گشتاور 460 پوند فوت استاندارد 6.2 لیتری V8 را به حدود 700 اسب بخار و 640 پوند فوت می رساند. این کوه از حرکت یک طرفه از طریق جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک و جعبه انتقال دو سرعته Silvy به هر دو محور عبور می کند. جلو و دنده 3.73 آن با محورهای RCV Performance CV تقویت شده است، در حالی که یک میل محرک سفارشی JE Reel 3.73 دنده را در محور نیمه شناور Dana 60 در عقب می چرخد ​​که با قفل ARB ارتقا یافته است. در گوشه‌ها، چرخ‌های 17 اینچی متد با فناوری Bead Grip – رینگ‌های مهره‌مانند قانونی خیابانی – روی تایرهای 37 اینچی BFG KO2. شاخک دیگر برای محصولات زائد موتور یک اگزوز cat-back Borla است.

جادوی تیم خانگی در شوک‌های سیم‌پیچ FOX 3.2 Live Valve با کنترل الکترونیکی و نیمه فعال است که برنامه‌های مختلف میرایی آن‌ها با یک دکمه در کابین انتخاب می‌شوند. کمک فنرها در جلو و عقب کیت باجا صنعت برنتل را خم می‌کنند، فنرهای ورقه‌ای عقب با یک آرایش چند پیوندی با بازوهای عقب آلومینیومی طولانی‌مدت جایگزین شده‌اند. فاکس می‌گوید که حرکت سیستم تعلیق قابل استفاده (قوس چرخ، نه پسوند دمپر) 14.5 اینچ در جلو، 15.5 اینچ در عقب است. که در هر انتها نیم اینچ از کمک فنرهای رپتور و لاستیک‌های 35 اینچی شکست می‌خورد (رپتور R در 37s کمتر از رپتور در سیستم تعلیق حرکت می‌کند) و TRX و شوک‌های Bilstein آن در 35s در 1.5 اینچ جلوتر است. بازگشت. هنگام استفاده از هر ذره از آن سفر با سرعت، فاکس فاکتوری سیلورادو فرودها را با توقف های هیدرولیکی نرم می کند.

کار زیر باری، مسیر استوک پیکاپ را شش اینچ افزایش داده است که به معنای گسترش عرض 7.5 اینچی هنگام شمارش پانل های بدنه، به 88.5 اینچ است. طراحان قسمت‌های داخلی را با ماهیچه‌های فیبر کربنی پوشانده بودند، از تخت گرفته تا گلگیرهای جلو و کنار تخت‌های عقب. سپرهای فولادی با پوشش پودری، دشمنان را در دو انتها دفع می‌کنند و چراغ‌های ناچو 60000 لومن، جاده پیش رو را روشن می‌کنند. یکی دیگر از تک شاخ ها در میان کیت استاندارد، نصب لاستیک تک یا دو زاپاس در تخت است.

در داخل، به طور طبیعی، انبوهی از آلکانتارا و فیبر کربن، و یک الگوی نازک و نازک روی درج‌های صندلی مشاهده می‌شود.

هر دکل دارای گارانتی سه ساله/36000 مایلی است. فاکس اکنون آماده ساخت اینها است، کامیون فوق العاده اش با قیمت فوق العاده کامیون: MSRP از 209,999 دلار شروع می شود و رزرو برای یک مکان در خط تقاضا 20,000 دلار است. به نظر می رسد چیزی بیشتر از پول صرف باشد، فاکس اضافه کرد، “تیم ما ظرف 7 روز آینده با شما تماس خواهد گرفت تا جزئیات بیشتری در مورد روند درخواست کامل به شما ارائه دهد.” شانس با شما باشد.