IndyCar اجازه نمی دهد یک اتومبیل RFK/Trump در 500 مسابقه دهد

·

IndyCar اجازه نمی دهد یک اتومبیل RFK/Trump در 500 مسابقه دهد

ایندیاناپولیس 500 2022

تصویر: ایندی کار

آمریکا سری چرخ باز برتر پیشنهاد یک تیم برای اجرای یک مفصل عجیب را رد کرده است رابرت اف کندی جونیور و جنجال دونالد جی ترامپ برای بزرگترین مسابقه در تقویم ماه آینده، با توجه به گزارش از مسابقه دهنده. اگر در زیر سنگ زندگی می کنید، سال 2024 یک سال انتخابات است و سریال تصمیم گرفته است به طور کلی از رقابت فاصله بگیرد. ایندیاناپولیس 500 سریال است رویداد نوار آبی، هر سال حدود 300000 طرفدار جذب می کند و اگر مجاز باشد ممکن است دیده شده باشد مانند تایید ضمنی نامزدهای مورد نظر.

سخنگوی ایندی کار گفت: «ایندی کار حمایت های مالی مرتبط با مقامات منتخب، نامزدهای مناصب سیاسی یا کمیته های اقدام سیاسی را تأیید نمی کند. مسابقه دهنده.

این سریال نگفت که کدام تیم یا راننده درخواست RFK/Trump liry را کرده است، اگرچه واقعاً فقط یک مرد در این زمینه وجود دارد که با این شرایط مطابقت دارد. سانتينو فروچي، بچه پولدار، سانتينو فروچي، قبلاً چنين چيزي را امتحان كرده است بازی “Make America Great Again” را در فرمول 2 اجرا کنید قبل از او به خاطر خراب کردن عمدی هم تیمی خود از سریال اخراج شد. مسابقه 25 ساله برای تیم افسانه ای AJ Foyt Racingسال گذشته در رتبه 500 قرار گرفت. او دقیقاً از آن دسته افرادی است که از RFK، جونیور و رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ که از نظر قانونی درگیر شده، حمایت می کند.

مسابقه 26 مه صد و هشتمین مسابقه در این رویداد است و به طور مداوم بالاترین رویداد یک روزه در ورزش است. IndyCar هوشمندانه است تا خود را از سیاست و به ویژه از این مسابقه 2024 دور نگه دارد. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، این یک نبرد بازنده برای سریال خواهد بود. اگر می خواهد به رشد طرفداران خود ادامه دهد، باید از انجام هر کاری که ممکن است بیش از نیمی از شهروندان کشوری را که در آن مستقر است بیگانه کند، اجتناب کند.