Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

·

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

کمی بیش از یک ماه قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی فصل 11 در ژوئن 2009، جنرال موتورز اعلام کرد که بخش 83 ساله پونتیاک تا پایان سال 2010 “خروج تدریجی” خواهد شد. تنها سه خودروی پونتیاک به عنوان مدل 2010 در ایالات متحده فروخته شد. ایالات: Solstice، Vibe و G6 (G3 های جدید در سال 2010 در اینجا فروخته شدند اما همه آنها مدل های 2009 بودند، در حالی که G5 به عنوان مدل 2010 فقط در کانادا و مکزیک در دسترس بود). بخشی از تاریخچه خودروهای آشغال امروزی یکی از آخرین Vibeهایی است که تا کنون ساخته شده است که در حیاطی در نزدیکی دنور، کلرادو پیدا شده است.

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

این خودرو نه تنها به عنوان یکی از آخرین خودروهای دارای نشان پونتیاک بلکه به عنوان یکی از آخرین خودروهای ساخته شده توسط ناو Uنیت شده ماوتور متولید منسرمایه گذاری مشترک جنرال موتورز و تویوتا در کالیفرنیا، که بیشتر با نام NUMMI شناخته می شود.

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

کارخانه NUMMI زندگی خود را به عنوان مونتاژ فرمونت جنرال موتورز آغاز کرد که اولین وسیله نقلیه خود (یک پیکاپ سری C) را در سال 1963 ساخت و در سال 1982 پس از ساخت آخرین وسیله نقلیه خود (یک Oldsmobile Cutlass Ciera) بسته شد. اولین شورلت نوا 1985 (یک تویوتا کرولا اسپرینتر آمریکایی AE82) که به صورت NUMMI راه اندازی مجدد شد، در دسامبر 1984 از خط تولید خارج شد. از این رو، NUMMI پس از پایان آخرین کرولای خود در آوریل، تولید یک ربع قرن و بهتر از هشت میلیون خودرو را متوقف کرد. 1، 2010. در حالی که در آن زمان سروصداهایی در مورد ساخت استادیوم جدید Oakland Athletic در این سایت وجود داشت، تسلا بلافاصله پس از آن بیشتر سایت را خریداری کرد. تسلا در حال حاضر خودروهای بیشتری در سال در آنجا نسبت به NUMMI می‌سازد.

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

Vibe با تویوتا و بر اساس پلتفرم مشابه نسل نهم کرولا ساخته شده است. تویوتا ماتریکس از نظر مکانیکی یکسان بود و در کانادا ساخته شد، در حالی که نسخه بازار ژاپن (معروف به تویوتا ولتز) بر روی همان خط NUMMI Vibe ساخته شد و در سراسر اقیانوس آرام ارسال شد. Vibe/Matrix/Voltz برای مدل سال 2009 بازطراحی شد، اما به دلیل همه آشفتگی های دنیای جنرال موتورز در آن زمان، تعداد کمی از آنها متوجه آن شدند.

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

Vibe نهایی در آگوست 2009 ساخته شد. این خودرو در جولای 2009 درست قبل از پایان ساخته شد.

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

درست قبل از آمدن به کلرادو در غرب تگزاس زندگی می کرد. ال پاسو تا محل فعلی این خودرو حدود ده ساعت با ماشین فاصله دارد.

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

یک بار در ایالت سنتنیال، در جایی که نباید پارک می‌شد، در نهایت به حراج گذاشته شد تا قسمت خود را انتخاب کنید.

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

یکی از ساکنان این ویبر قبل از این اتفاق وقت داشت تا برخی از محصولات کشاورزی محلی را امتحان کند. حداقل روی سرعت‌سنج یا روی شیشه جلوی جلوی چشمان راننده هیچ برچسب داروخانه‌ای وجود نداشت.

Junkyard Gem: Pontiac Vibe 2010

این مدل پایه Vibe دیفرانسیل جلو است، اگرچه دارای گیربکس اتوماتیک اختیاری است. این یک شرط مطمئن است که زندگی را به عنوان یک ماشین اجاره ای شروع کرد.

زیر باران او را ببوسید، آن دستاورد را بررسی کنید، سپس به Vibe GT جدید خود برگردید. پونتیاک همچنین شویزی را در تلاشی نه چندان موفق برای جذب The Youngs به نسل دوم Vibe استخدام کرد.

در ژاپن، تویوتا ولتز را با یک آگهی تبلیغاتی فوق العاده دیوانه وار با مضمون اسکیت پانک عرضه کرد.