Lucid Air Grand Touring بهترین محدوده EV در ایالات متحده را حفظ می کند

·

Lucid Air Grand Touring بهترین محدوده EV در ایالات متحده را حفظ می کند

2024 Lucid Air Grand Touring

عکس: شفاف

لوسید ایر گرند تورینگ 2024 در حال گرفتن مقداری است به روز رسانی های مهم که برد جهانی 516 مایلی آن در سال 2023 را به … 516 مایل برد. می دانم که اشتباه به نظر می رسد، اما در واقع درست است: ببینید، شفاف می گوید EPA ساخته شده است تست برد الکتریکی آن برای سال 2024 چالش برانگیزتر است، اما به لطف یک پمپ حرارتی جدید و برخی شانس ها و پایان های دیگر، محدوده ایر گرند تورینگ ثابت می ماند

گرند تورینگ در رده بالایی قرار دارد خط هوایی، بالاتر از خالص و گردش، اما بسیار پایین تر ایر یاقوت کبود 250000 دلاری کاملاً غمگین است. با این حال، گرند تورینگ 819 اسب بخار قدرت و 885 پوند فوت گشتاور ارائه می‌کند که برای هر کسی که از ذهنش دور نیست، کافی است. مطمئناً ارزان هم نیست. ایر جی تی با احتساب مقصد از 111475 دلار شروع می شود و از بسته باتری 112 کیلووات ساعتی استفاده می کند.

همراه با پمپ حرارتی اضافه شده که از پایین چکه می کرد یاقوت کبود – کدام شفاف می‌گوید محدوده هوای سرد را تا حد زیادی افزایش می‌دهد – Lucid نیز تغییراتی در آن ایجاد کرد طراحی موتور الکتریکی بسیار فشرده آن، شیمی سلول باتری و ویژگی های حرارتی. در مجموع، آنها اجازه می دهند عملکرد با روحیه بیشتری برای دوره های طولانی تر داشته باشند. علاوه بر آن، شفاف می‌گوید Grand Touring با کمک پیش‌تهویه باتری بهبودیافته در مسیر شارژر، 15 تا 30 درصد سریع‌تر از قبل شارژ می‌شود.

Air Grand Touring طولانی‌ترین خودروی ما است – در واقع طولانی‌ترین خودروی برقی موجود امروزی – و اکنون با به‌روزرسانی‌های متعدد پیشرانه از جمله پمپ حرارتی Air Sapphire بهینه‌سازی شده است. پیتر راولینسون، مدیرعامل Lucid و CTO در بیانیه‌ای گفت: Air Grand Touring تخمین برد 516 مایلی خود را حفظ می‌کند و علیرغم آزمایش‌های دقیق‌تر EPA به این امر دست می‌یابد. مهمتر از آن، برد و کارایی بهبود یافته را ارائه می دهد. در طیف وسیع تری از شرایط روزمره و دنیای واقعی.

مطمئناً تصادف خنده‌داری است که 516 مایل برد همان چیزی است که پس از همه این تغییرات بازگشته است. راولینسون – به شوخی – به من گفت که ای کاش این رقم واقعاً کمی متفاوت بود، فقط برای اینکه راحت تر بگویم که چیزها واقعاً تغییر کرده اند. من مطمئن هستم که او از نتایج راضی است، صرف نظر از این.