Maserati GranCabrio Folgore یک ماشین تبدیل برقی فوق العاده با قدرت 818 اسب بخار است.

·

Maserati GranCabrio Folgore یک ماشین تبدیل برقی فوق العاده با قدرت 818 اسب بخار است.

پس از راه اندازی خط تولید تمام الکتریکی خود با SUV Grecale Folgore و GranTurismo Folgore کوپهمازراتی در حال گسترش طیف خودروهای برقی خود با اولین کانورتیبل با باتری است: GranCabrio Folgore. نسخه دراپ‌تاپ GranTurismo برقی به لطف حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت، عنوان سریع‌ترین خودروی برقی کانورتیبل موجود در بازار را به خود اختصاص داده است – و این یکی از تنها دوره‌های خودروهای برقی تبدیل‌پذیر است.

پیشرانه 800 ولتی GranCabrio Folgore همان چیزی است که در GranTurismo EV پیدا می کنید، اگرچه سقف سخت می تواند حدود 200 مایل در ساعت برسد. این کانورتیبل دارای سه موتور است – یکی در جلو و دو موتور در عقب – که در مجموع 818 اسب بخار قدرت دارند. موتورها از یک اینورتر کاربید سیلیکون استفاده می کنند که دارای فناوری است مازراتی از تیم فرمول E خود جدا شد. این بدان معناست که شتاب خارج از خط سریع است و GranCabrio Folgore تنها در 2.8 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد.

تصویری از صندلی های جلو در مازراتی EV جدید.

آیا دوست دارید رودستر ایتالیایی لوکس شما در تورهای ماهیگیری قدیمی تراشیده شود؟
تصویر: مازراتی

برای توقف این همه سرعت، خودرو با سیستم ترمز مشتق شده همراه است از مازراتی MC20. این به این معنی است که مجموعه‌ای از کالیپرهای آلومینیومی وجود دارد که این برند می‌گوید عملکردی در رانندگی با سرعت بالا و همچنین راحتی در زمانی که مایل‌ها را طی می‌کنید، ارائه می‌دهد. همچنین منظور آنها این است که خودرو می تواند از سرعت 62 مایل در ساعت در کمتر از 120 فوت توقف کند.

مانند با GranTurismo Folgoreبسته باتری 92.5 کیلووات ساعتی به شکل T در شکم خودرو قرار گرفته است. مازراتی می‌گوید که این باعث می‌شود که ارتفاع سواری GranCabrio پایین بماند و ارتفاع آن کمی بیش از 53 اینچ در جاده باشد. تنظیم باتری به این روش نیز به توزیع وزن کمک می کند و هندلینگ را بهبود می بخشد.

تصویری از باز شدن سقف مازراتی EV. سقف در 18 ثانیه بالا یا پایین می رود.
تصویر: مازراتی

آن GranCabrio Folgore است می تواند تا 278 مایل را پوشش دهد در چرخه WLTP اروپا، که خوش بینانه تر از چرخه EPA ایالات متحده است. هنگامی که زمان شارژ فرا می رسد، مازراتی می گوید که شما قادر خواهید بود 62 مایل برد را تنها در پنج دقیقه اضافه کنید، و در برخی از شارژرهای DC می توانید GranCabrio Folgore را از 20 به 80 درصد تنها در 18 دقیقه افزایش دهید. .

اما این مازراتی قابل تبدیل است، بنابراین چیزی فراتر از زمان شارژ و بسته های باتری است. مانند نسل قبلی GranCabrio جدید یک سقف پارچه ای، که با لمس یک دکمه یا تکان دست شما می تواند بالا و پایین شود، به لطف کنترل های اشاره.

تصویری از قسمت عقب مازراتی EV.

ببین مامان، بدون سقف!
تصویر: مازراتی

آن را در حدود 18 ثانیه مدیریت می کند و در یک محفظه راحت در عقب جمع می شود که همچنان فضایی برای دو سرنشین برای سوار شدن در عقب باقی می گذارد. آن را نیز نمی کند در اتاق چمدان خود غذا بخورید بیش از حد، و GranCabrio با بیش از 5 فوت مکعب فضای صندوق عقب عرضه می شود.

در داخل، تمام امکانات رفاهی موجود از یک خودروی الکتریکی لوکس وجود دارد. به این ترتیب، پارچه جدیدی وجود دارد که از نایلون بازیافتی از چیزهایی مانند تورهای ماهیگیری برای اصلاح صندلی ها ساخته شده است. گزینه‌های چرمی و ترکیب‌های رنگی بسیار سرد مانند سفید و آبی که در اینجا می‌بینید نیز وجود دارد.

تزئینات داخل خودرو شامل یک بافت فیبر کربنی منظم است که از نخ‌های مس واقعی برای خودنمایی تشکیل شده است. اهمیت فلز در عصر برق. صندلی‌ها را نیز می‌توان با الگوهای مسی که با لیزر روی پارچه حک شده است، مشخص کرد و برنامه سفارشی‌سازی Fuoriserie مازراتی به خریداران اجازه می‌دهد خودرو را مطابق با وحشی‌ترین رویاهای خود انتخاب کنند.

هنوز هیچ خبری در مورد قیمت یا رقم بالقوه حجم سالانه وجود ندارد، اما مازراتی متعهد شده است که هر سال یک خودرو کمتر از تقاضای بازار بسازد تا انحصاری بودن خودروی برقی را بالا نگه دارد.

شما چه فکر می کنید، آیا یک خودروی برقی تبدیل پذیر مانند این تنها چیزی است که بوده است شما را از برقی شدن باز می دارد، یا ایده یک ابرخودروی الکتریکی ایتالیایی باعث می شود که پوست شما بخزد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

تصویری از صندلی های عقب در مازراتی EV جدید.

اتاقی برای دو نفر از کوچکترین دوستان شما.
تصویر: مازراتی