NEVS Emily GT طراحی شده توسط مهندسان سابق ساب ممکن است در ایتالیا ساخته شود

·

NEVS Emily GT طراحی شده توسط مهندسان سابق ساب ممکن است در ایتالیا ساخته شود

NEVS Emily GT طراحی شده توسط مهندسان سابق ساب ممکن است در ایتالیا ساخته شود

داستان Saab با پرچم NEVS و نام مدل Emily GT ادامه می‌یابد، اما ما در نتیجه داستان کمتر از زمانی که این شرکت و خودروهایش Saab نامیده می‌شوند، مجذوب داستان هستیم. سال گذشته، یک شرکت سوئدی به نام Stenhaga Invest 80٪ کارخانه و مجتمع اداری Stallbacka در ترولهاتان را خریداری کرد، جایی که ساب در آن خودروهای خود را می ساخت، در حالی که NEVS 20٪ آخر را حفظ کرد. در مورد محصولات، یک سرمایه‌گذار ناشناس اروپایی نامه‌ای مبنی بر خرید دو پروژه از 13 پروژه حمل‌ونقل NEVS، Emily GT و PONS، یک شاتل مستقل امضا کرده بود. سوانته اندرسون، مدیر Stenhaga، گفته است که سرمایه گذار ناشناس علاقه مند است کنترل “منطقه قابل توجهی” از تاسیسات Trollhattan و استخدام “تعداد قابل توجهی از افراد” را در دست بگیرد.

سرمایه‌گذار ناشناس در واقع خاورمیانه‌ای از طریق کانادا است، شرکتی به نام EV Electra که توسط مدیر عامل جهاد محمد اداره می‌شود و دفتر مرکزی آن در انتاریو است و در سه کشور اروپایی فعالیت می‌کند. محمد گفت که شرکت او تلاش کرد با Stenhaga برای فضا در Trollhattan قراردادی ببندد و هدف آن حفظ روح Saab سوئدی بود، اما دو طرف نتوانستند معامله ای انجام دهند. EV Electra یک کارخانه در ایتالیا خریداری کرد، بدون اینکه بگوید کجا یا چه خودروهایی ساخته خواهد شد. این شرکت حتی قبل از خرید Emily و PONS از خودروی اسپورت الکتریکی Quds Nostrum خود تبلیغ می کرد و Nostrum را به نامزدی برای ایتالیا تبدیل کرد. و محمد در یک پست لینکدین نوشت: “ما اکنون بیش از (یک) چند مدل داریم، پس از چندین خرید که در () دو ماه گذشته اتفاق افتاد، و یک مورد دیگر در این هفته اتفاق می افتد که به ما امکان می دهد در بالاترین سطح خود باشیم. بازی.”

مدیرعامل قبلاً متعهد شده است که Emily GT را امسال در خطوط کارخانه از بین ببرد، بنابراین ما انتظار داریم که یکی از محصولات باشد. با این حال، او قصد دارد نسخه‌های یکی از محصولات EV را در ماه ژوئن با تحویل در آگوست «برای مدل‌های 2025» به نمایش بگذارد. به نظر می رسد بسیار نزدیک به Emily GT باشد.

با توجه به اینکه شاتل های خودران به چه میزان آماده سازی و زیرساخت نیاز دارند، PONS احتمالاً چند سال دیگر به پایان می رسد. و همه در آن کسب و کار مشتاقانه منتظر راه اندازی شاتل خودکار Rimac Project3 در تابستان خواهند بود.

به عنوان خلاصه، مشخصات Emily GT استاندارد در حال حاضر چهار در، پنج صندلی، یک باتری 175 کیلوواتی، سیستم تعلیق بادی فعال، چهار موتور درون چرخ با قدرت 121 اسب بخار در مجموع 484 اسب بخار و محدوده 621 است. مایل در چرخه WLTP. یک نسخه پرفورمنس مجموع قدرت را به 653 اسب بخار و 1623 پوند فوت افزایش می دهد و در عرض 3.2 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد. طبق شایعات، تریم‌های پایین‌تر می‌توانند باتری‌هایی با ظرفیت ۱۴۰ کیلووات ساعت یا ۱۰۵ کیلووات ساعت داشته باشند. ماکت های کوپه، کانورتیبل و واگن نیز وجود دارد. محمد گفت که پس از اینکه سرمایه گذاران از برنامه های EV Electra مطلع شدند، این شرکت یک بیانیه مطبوعاتی منتشر خواهد کرد که به سوالات بسیاری از ما پاسخ می دهد.