Onboard As A Twister Plows Through A Freight Train را تماشا کنید

·

Onboard As A Twister Plows Through A Freight Train را تماشا کنید

اگر شما چیزی شبیه به بسیاری از کارکنان Jalopnik هستید، احتمالاً آرزوی تبدیل شدن به یک تعقیب کننده طوفان را داشت در مقطعی از زندگی شما ایده در حال اجرا کردن پیچش در چرخ سوبارو کراس‌ترک یک چشم انداز بسیار سرگرم کننده است، اما اگر به شما بگویم که می توانید به عنوان یک راننده قطار فروتن، شغلی موفق در تعقیب طوفان ایجاد کنید، چه؟

این دقیقاً همان چیزی است که خدمه یک کشتی باری BNSF هفته گذشته هنگامی که لوکوموتیو آنها در قلب یک چرخان در نبراسکا گرفتار شد، کشف کردند. شبکه هواشناسی گزارش می دهد. در روز جمعه، طوفان‌های شدید چرخ‌هایی را به غرب میانه آورد که درختان را از بین برد، به خانه‌ها آسیب رساند و ماشین‌ها را مانند اسباب‌بازی به کناری انداخت.

در میان همه اینها، خدمه قطار در حال هدایت یک کشتی باری عظیم بین Waverly و لینکلن، نبراسکا بودند. خدمه مجبور شدند قطار را متوقف کنند در حالی که در میان طوفان منتظر سیگنال بودند و در حالی که صبورانه نشسته بودند، جاسوسی چرخاننده مستقیم به سر می برد برای لوکوموتیو

هادی قطار در مسیر گردباد گرفتار شد || ViralHog

خدمه به جای دویدن برای پوشش، در ایمنی موتور باقی ماندند، موتوری که می توانست بین 100 تا 200 تن وزن داشته باشد. خدمه در ایمنی کابین فلزی خود به راه افتادند فیلمبرداری از طوفان پیش رو، که هر چه بیشتر به جلوی قطار نزدیک می شد، ریزه ها را از بین می برد. همانطور که شبکه هواشناسی توضیح می دهد:

کل این مصیبت تنها یک لحظه کوتاه به طول انجامید، اما از طریق ویدیو، بینندگان می‌توانند عواقب ناشی از پرتاب شدن اندام درختان به همه جا، خاک را در قطار و حتی شکستن یکی از شیشه‌های کناری ببینند.

گردباد همچنین چندین واگن ریلی را از ریل خارج کرد و به طور کامل آنها را از ریل خارج کرد و قطار را بی حرکت کرد. خوشبختانه هر دو مرد آسیبی ندیدند.

خوشبختانه، لوکوموتیو که خدمه در آن پناه گرفته اند، به نظر می رسد از این مصیبت آسیب ندیده است. با این حال، واگن بیشتر در قطار بودند طوفان از مسیر خارج شد.

در نتیجه این انفجار هیچ آسیبی ندید خبرگزاری trains.com گزارش می دهدو مقامات تأیید کردند که در نتیجه خروج از ریل هیچ ماده خطرناکی رها نشده است.