Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

·

Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

میسولا، MT. – هنگامی که سوبارو فارستر 2025 سال گذشته معرفی شد، به عنوان یک مدل کاملاً جدید معرفی شد. جز اینکه واقعا اینطور نیست پلت فرم زیرین حمل شده است و ابعاد تقریباً مشابه کراس اوور جمع و جور است که جایگزین آن شده است – تقریباً به اینچ. در واقع، تغییرات به قدری ظریف هستند که سوبارو به راحتی می تواند مدل 2024 Forester Wilderness را در کنار 2025 حداقل تا پایان سال جاری میلادی بفروشد.

با این حال، سوبارو می‌گوید علیرغم ظرافت‌های آنها، تغییرات اساسی کافی برای برچسب‌گذاری مجدد Forester جدید وجود دارد. چرا که نه؟ همین امر در مورد طراحی مجدد WRX اخیر نیز صادق بود. گاهی اوقات این چیزهای کوچک هستند که بزرگترین تفاوت را ایجاد می کنند.

فقط آن چیزهای کوچک چیست؟ می‌توانید پیش‌نمایش ما را در اینجا بخوانید، اما اصل ماجرا این است: شاسی اکنون با فولاد قوی‌تر و چسب ساختاری‌تر مونتاژ می‌شود و سفت‌تر می‌شود. یک قفسه فرمان جدید وجود دارد که باعث واکنش پذیری و رانندگی راحت تر می شود و ظاهری تازه در داخل و خارج به همراه برخی تغییرات کوچک در ویژگی ها و بسته های موجود وجود دارد.

اگر قرار باشد پیشرفت‌های سوبارو به ثمر بنشیند، حداقل در یک – و در حالت ایده‌آل همه – از سه دسته قابل شناسایی هستند: آرامش شاسی، اصلاح (به طور خاص NVH) و کیفیت مواد کابین. خوشبختانه برای ما، هر سه به راحتی ارزیابی می شوند، به خصوص که دو مورد اول تا حدودی دست به دست هم می دهند.

Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

مسیر رانندگی ما شامل خیابان‌های سطحی و بزرگراه‌های دو خطه بود که توسط یک قطعه سالم از جاده‌های آتش نشانی و مسیرهای پارک منحرف می‌شدند. اگر چیزی است که می توانید در روستایی (زائد؟) مونتانا رانندگی کنید، ما در یک نقطه یا نقطه دیگر لاستیک ها را روی آن قرار می دهیم.

در سنگفرش جامد، Forester جدید احساس تنگی و آرامش می کند. هم صدای جاده و هم صدای باد کاهش می‌یابد، و غیبت اولی به‌ویژه در روکش‌های معمولاً شکسته جاده‌هایی که بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانیم، قابل توجه بود. ما اعتبار یکسانی را به به‌روزرسانی‌های NVH و انتخاب تایرهای سوبارو خواهیم داد. هر دو سود سهام پرداخت کردند. اما اگر در جایی زندگی می‌کنید که مرتباً شاهد بارش برف هستید، بهتر است لاستیک OEM سوبارو را با چیزی که کمی بهتر به مواد یخی گاز می‌گیرد، تعویض کنید.

ما این را از طریق رانندگی Forester از کنار کوهی پوشیده از برف به صورت دستی یاد گرفتیم. سیستم AWD کمک کرد تا همه چیز قابل کنترل باشد، اما ما بیشتر به شیارهای عمیق در یخ متکی بودیم تا آج لاستیک تا ما را در جهت دلخواه قرار دهیم. به‌راحتی، این ضعف یکی از بهترین ارتقاهایی را که Forester برای این نسل دریافت کرد، نشان داد: سخت‌افزار جدید فرمان.

سوبارو در مورد این واقعیت که روی قفسه فرمان دو پینیون WRX جابجا شده است، معامله بزرگی انجام داده است و دلیل آن قابل درک است. راه‌اندازی جدید راننده را در برابر ضربه‌های تند بدون کاهش قابل‌توجهی از احساس فرمان جدا می‌کند و لرزش‌ها و لرزش‌های ناخوشایند را که قبلاً توسط چاله‌ها و سرعت‌گیرها ایجاد می‌شد، حذف می‌کند – یا شیارها و تخته‌شویی‌ها در این جاده‌های شنی زمستانی.

Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیستSubaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیستSubaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

این نیز با توجه به سرعت فرمان جدید، به خصوص در مدل Forester Sport مفید است. فرمان سریع و ضربه‌های تند باعث می‌شود که چرخ از مچ دست شما خارج شود. به روز رسانی سوبارو این مجازات را تا حد زیادی از بین می برد. دور و بر پنج های بالا. اسپورت حتی می‌تواند برای چیزی که هرگز با عصبانیت به وجود نمی‌آید احساس تنش کند.

و این چیز خوبی است، زیرا اگر هوس سرعت دارید، Forester برای شما مناسب نیست. موتور تقریباً همان موتور سال 2024 است، البته با تنظیماتی برای تحویل نیرو. موتور 2.5 لیتری باکسر چهار تنفس طبیعی 180 اسب بخار قدرت و 178 پوند فوت گشتاور برای سال 2025 ارائه می کند. آنها در واقع کاهش رتبه هستند، به طور دقیق، اما ما در حال صحبت تک رقمی هستیم. گیربکس متغیر پیوسته نیز با پدال شیفترهای موجود در همه چیز به جز Forester پایه باز می گردد.

اوج گشتاور در حال حاضر در 3700 دور در دقیقه به جای 5400 دور در دقیقه افزایش می یابد، که باعث بهبود قابلیت رانندگی می شود اما برای عملکرد نهایی هیچ کاری انجام نمی دهد. در نتیجه شتاب نرم و کاملاً کافی است، اما ستایش به همین جا ختم می شود. برای لذت بیشتر، باید یک سال منتظر هیبریدی جدید سوبارو باشیم. بازگشت فرضی توربو غیر استارت باقی می ماند. تقاضا به سادگی وجود ندارد.

اگر مشکل عمده‌ای با طراحی مجدد داشته باشیم، این است که اضافه کردن صفحه‌نمایش لمسی پنج ساله سوبارو و پرتره‌گرا با توجه به اینکه این سیستم در بهترین حالت در حد متوسط ​​است، ارتقاء چندانی ندارد. وضوح صفحه نمایش مناسب است و فناوری های زیادی در پشت لهستانی وجود دارد، اما زمان پاسخگویی متوسط ​​است و گزینه های ثابت در پایین صفحه اصلی شلوغ را ایجاد می کنند. به اعتبار سوبارو، اکثر توابع به طور منظم مورد استفاده در آن درهم و برهم گنجانده شده است، اما برخی از اقدامات ساده نیاز به مراحل اضافی دارند. برای مثال، فعال کردن چرخش کنترل آب و هوا نیاز به پیمایش به صفحه کنترل آب و هوا دارد. وقتی بوی اسکنک می‌دم، می‌خواهم دکمه‌ای را بزنم و آن را از بین ببرم، نه اینکه در حالی که آمونیاک سوراخ‌های بینی‌ام را می‌سوزاند، گزینه‌ها را شکار کنم.

Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیستSubaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

با برداشتن یک گام به عقب، دو مورد برجسته برای تیم فارستر 2025 وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کند: مدل هیبریدی و مدل Wilderness. اولی قرار است بهار آینده باشد، در حالی که دومی در هوا باقی خواهد ماند (ما در نمایشگاه خودروی لس آنجلس نکاتی را شنیدیم مبنی بر اینکه پاییز آینده ممکن است افشا شود). Wilderness 2024 فعلاً باید این کار را انجام دهد، اما پس از بازی با قفسه فرمان جدید 2025، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که ارتقاء ارزش انتظار دارد، مگر اینکه نیاز به خرید یک Forester خسته‌کننده داشته باشید. درست الان عجیبه

در مورد بقیه Forester 2025؟ خوب، از هر نظر که مهم است، می توانید انتظار بیشتری از آن داشته باشید. فضای بار اسماً بزرگتر است، اگرچه ما انتظار داریم که از نظر عملکردی یکسان باشد (قبلاً یک برتری بیش از حد بود، بنابراین خوب است). به طور قابل ملاحظه ای سریعتر یا کندتر، سنگین تر یا سبک تر، کوچکتر یا بزرگتر نیست. و چرا باید باشد؟ دقیقاً همانطور که هست فروش قابل اعتمادی دارد و سوبارو از معیارهای پیشرو در کلاس یا بسیار رقابتی تقریباً در سراسر صفحه (به استثنای آشکار اسب بخار) برخوردار است.

سوبارو فارستر 2025 تکامل تدریجی یک خودروی کاملا رقابتی است. اگر قبلاً یک Forester فعلی دارید، مطمئن باشید که چیز زیادی را از دست نمی‌دهید، اما کسانی که در بازار یک مدل جدید هستند، می‌توانند مطمئن باشند که FOMO در تصمیم گیری نقشی نخواهد داشت. مدل 2024 به استثنای Wilderness هیچ چیز بهتر از مدل 25 انجام نمی دهد و سوبارو این موضوع را پوشش می دهد.