TWR XJS Falls قربانی همان نگاه عجیب و غریب دره می شود که بسیاری از Restomod ها را نفرین می کند

·

TWR XJS Falls قربانی همان نگاه عجیب و غریب دره می شود که بسیاری از Restomod ها را نفرین می کند

تام والکینشاو ریسینگ بازگشته استو برای جشن گرفتن، TWR، البته، یک جگوار XJS کوپه بازسازی شده و با الهام از مسابقه را معرفی کرده است که آن را Supercat می نامد. با توجه به تاریخچه مسابقه‌های جگوار توسط Walkinshaw، آیا واقعاً شگفت‌انگیز است؟ با این حال، تیم TWR فقط چند گلگیر عریض و یک کیت بدنه را روی یک XJS داغ پرتاب نکرد. نه، آنها خیزیل سلیم را به عنوان طراح اصلی و علاقه مندان به خودروهای بریتانیایی معرفی کردند مگنوس واکر به عنوان مشاور طراحی

نه اینکه موتور را نادیده بگیرید. یک موتور V12 سوپرشارژ در زیر کاپوت وجود دارد که TWR می گوید بیش از 600 اسب بخار قدرت دارد. متأسفانه، این فقط یک افشای طراحی است، بنابراین تا زمانی که موتور اصلاح شده باشد، جزئیات کاملی مانند میزان قدرت واقعی موتور، جابجایی آن، اینکه آیا از Cosworth تهیه شده است یا نه فقط یک موتور جگوار اصلاح شده و غیره را به دست نخواهیم آورد. تابستان امسال آشکار شود یکی از ویژگی‌هایی که تقریباً در دسترس نیست، گیربکس شش سرعته دستی است.

سوپرکت TWR

عکس: TWR

TWR ادعا می کند که یک تیم مهندسی از مانند مک لارن، فراری، پورشه، ویلیامز، مرسدس F1 و رنو F1 را استخدام کرده است تا اطمینان حاصل شود که سوپرکت به اندازه کافی خوب رانندگی می کند تا قدرت را افزایش دهد، و ما مطمئن هستیم که رانندگی با آن واقعا عالی است. . ما فقط به طراحی برمی گردیم. چیزی در مورد آن وجود دارد که تا به حال خیلی کم است. چراغ‌های جلوی LED احتمالاً فاجعه‌بارترین مشکل هستند، اگرچه در دنیای restomodها چیز جدیدی نیست.

برای روشن بودن، نظر رسمی جالوپنیک این نیست که سوپرکت بد است. فقط چیزی در مورد آن وجود دارد که کاملاً با هم جمع نمی شود. با این حال، مجدداً، این مسئله ای است که بسیاری از ریستومدودرها هنگام تلاش برای آوردن یک کلاسیک به عصر مدرن با آن مواجه می شوند. یا شاید ما فقط یک مشت احمق هستیم که نمی‌دانیم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم، زیرا بردلی آن را به عنوان “بیمار به لعنتی” توصیف کرد، بنابراین حداقل یک نفر از کارکنان طرفدار بزرگی است.

نه اینکه در هر دو صورت واقعاً مهم باشد. TWR تنها قصد دارد 88 نمونه با قیمت اولیه 281521 دلار با نرخ ارز فعلی بسازد، بنابراین حتی اگر یکی از ما توانایی پرداخت آن را داشته باشد، احتمالاً نمی توانیم تخصیصی دریافت کنیم. با این حال، اگر علاقه مند هستید، باید قبل از شروع تحویل در سه ماهه چهارم سال جاری، مبلغ 12512 دلاری را برای TWR بفرستید تا جای خود را در صف رزرو کنید. و اگر در نهایت یکی را دریافت کردید، شاید مهربان باشید و به بردلی اجازه دهید سوپرکت شما را به محض اینکه ظاهر شد رانندگی کند. او واقعاً از آن قدردانی می کند.