Volvo EX30 تست تصادف تصادف از جانبی را با EX90 تحمل می کند

·

Volvo EX30 تست تصادف تصادف از جانبی را با EX90 تحمل می کند

Volvo EX30 تست تصادف تصادف از جانبی را با EX90 تحمل می کند

قبل از اینکه ولوو EX90 را عرضه کند، این خودروساز سوئدی – که قبلاً به عنوان پیشگام در ایمنی شناخته می‌شد – بارها تاکید کرد که چقدر برای بالا بردن سطح ایمنی در SUV الکتریکی جدید خود تلاش کرده است. تقریباً هر نسخه جدید شامل خطوطی مانند “ایمنی استاندارد در ولوو EX90 نیز بالاتر از هر خودروی ولوو قبلی است” و “ولوو EX90 دارای یک سپر ایمنی نامرئی است که توسط آخرین فناوری حسگر ما در داخل و خارج فعال شده است.” اما اینها بر مجموعه الکترونیکی از سنسورها و دوربین‌های خودرو متمرکز بودند که همه چیز را از جاده جلو و عقب گرفته تا وضعیت خستگی راننده تماشا می‌کردند. این شرکت در هنگام عرضه EX30 نیز همین کار را کرد و نوشت که خودروی الکتریکی جمع و جور جدیدش از همه سرنشینان “از طریق پیشرفته ترین فناوری مهار و همچنین طراحی ساختاری درجه یک که ایمنی جاه طلبانه داخلی ما را برآورده می کند” محافظت می کند. الزامات – طراحی شده برای آماده سازی خودروهای ما برای سناریوهای مختلف در دنیای واقعی.”

برای اثبات یک نکته در مورد ایمنی EX30، آزمایشگاه تست تصادف داخلی ولوو آزمایش برخورد جانبی را انجام داد و بزرگترین خودروی خود، EX90 را در کنار کوچکترین خودرو، EX30 قرار داد.

در طول تست یا بعد از آن، هیچ نمای داخلی EX30 را نمی بینیم. در یک اخبار خودرو اروپا ویدئویی درباره تصادف و نتایج، لوتا جاکوبسون از مرکز ایمنی خودروهای ولوو می‌گوید که داده‌ها نشان می‌دهد که دو “ماده کوچک” که در سمت ضربه‌خورده نشسته‌اند، “به خوبی محافظت شده‌اند” در تصادف، با کمترین آسیب دیدگی.

طراحی فیزیکی هر دو خودرو به تحقق این امر کمک می کند. EX30 برای پراکنده کردن تمام نیروهای خود در اطراف ساختار خودرو برای “تعامل متوازن” در طول یک رویداد طراحی شده است. این چیزهای بسیار استانداردی است. در EX90، یک قطعه از ساختار جلوی پایینی جلوتر از ساختار ایمنی اولیه خودرو قرار دارد. مانند ANE سردبیر داگ بولدوک می گوید که ساختار پایین تر به طور خاص برای کمک به جذب نیروی زیادی از تصادف با یک وسیله نقلیه کوچکتر طراحی شده است … که نه تنها محافظت از سرنشینان EX90 را نیز فراهم می کند. محافظت از سرنشینان EX30.” نتیجه “آسیب کمتری نسبت به آنچه که از خودروی بزرگتر به خودروی کوچکتر انتظار داشتید” است.

این ویدئو و برداشت Jakobsson را در مورد اینکه چگونه روندهای فعلی در ایمنی ساختاری، غیرفعال و فعال جهان را از تصادفات خلاص نمی کند، بررسی کنید، اما آنها باعث کاهش صدمات و در عین حال کمتر شدن تصادفات می شوند.