• پس از عقب نشینی دلار بازار آزاد از کریدور 60 هزار تومان و بازگشت به کانال 59 هزار تومان ریزش شدید قیمت محصولات مذیران خودرو آغاز شد. طوری که امروز 25 اردیبهشت 1403 فونیکس 30 میلیون تومان ارزان شد. – قیمت محصولات مدیران خودرو 25 اردیبهشت 1403 /. فونیکس 30 میلیون تومان ارزان شد + جدول …
    منبع خبر: تجارت نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • به گفته اسد کرمی، حادثه ای که اخیرا برای یکی از محصولات چینی اتفاق افتاد به ریزش قیمت انواع خودروهای چینی در بازار انجامیده است. وی درباره آخرین تغییرات قیمت انواع خودرو در بازار گفت: – به گفته اسد کرمی، حادثه ای که اخیرا برای یکی از محصولات چینی اتفاق افتاد به ریزش قیمت …
    منبع خبر: جار نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • چرا چهار برابر شدن تعرفه های خودروهای برقی چین توسط بایدن تاثیر فوری کمی خواهد داشت

    تیتر بزرگ تعرفه های جدید پرزیدنت بایدن بر کالاهای چینی که روز سه شنبه اعلام شد ضربه بزرگ به خودروهای الکتریکی ساخت چین بود.

    تعرفه های جدید خودروهای الکتریکی از سوی شرکت هایی مانند BYD، Geely و NIO قرار است در سال 2024 چهار برابر شود و از 25 درصد هزینه خودرو به 100 درصد برسد.

    اما این سوال باقی می ماند – آیا حرکت بایدن در تعرفه خودروهای برقی تفاوتی برای فروش خودروهای الکتریکی در آمریکا ایجاد می کند؟

    مجموعه گسترده تعرفه های جدید کاخ سفید، عوارض 18 میلیارد دلاری واردات چین مانند فولاد تا نیمه هادی ها برای محصولات پزشکی را افزایش می دهد. اما این تمرکز بر خودروهای برقی و تولید است که برجسته است.

    کاخ سفید میلیاردها دلار را از طریق قانون کاهش تورم و قانون زیرساخت دو حزبی برای افزایش پذیرش و شارژ خودروهای الکتریکی و ایجاد یک مجتمع صنعتی تولیدی آمریکایی برای حمایت از تولید خودروهای الکتریکی اختصاص داد.

    مشکل برای Polestar

    حرکت بایدن برای محافظت از شرط بندی خودروی الکتریکی خود تعجب آور نیست. و تأثیر کلی بر مصرف‌کننده آمریکایی در ابتدا بسیار کم خواهد بود، زیرا خودروهای الکتریکی ساخت چین بسیار کمی برای فروش در آمریکا وجود دارد.

    سام فیورانی از AutoForecast Solutions به Yahoo Finance اشاره کرد که در حال حاضر تنها بیوک، لینکلن، لوتوس، پولستار و ولوو وسایل نقلیه ساخت چین را به ایالات متحده حمل می کنند.

    از بین این خودروها، Polestar تنها خودرویی است که خودروی برقی وارد می‌کند، اگرچه لوتوس به تازگی ارسال خودروهای الکتریکی لوکس خود را در مقادیر بسیار محدود آغاز کرده است. طبق گزارش KBB، 1.2 میلیون خودروی برقی در آمریکا در سال 2023 فروخته شد. Polestar بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    فراتر از سدان Polestar 2 که در حال حاضر به فروش می رسد، Polestar در آستانه گسترش عرضه های خود در اینجا بود، که با Polestar 3 SUV شروع شد. خبر خوب برای Polestar این است که قصد دارد اواخر امسال تولید خود را در کارولینای جنوبی آغاز کند.

    Polestar فروش کلی جهانی خود را بر اساس قلمرو تقسیم نمی کند، اما این شرکت در سال گذشته 54600 خودرو را در مناطقی مانند چین، اتحادیه اروپا و ایالات متحده تحویل داد. حتی اگر نیمی از این خودروها به عنوان فروش ایالات متحده در نظر گرفته شوند، درصد خودروهای برقی ساخت چین فروخته شده در آمریکا بیش از 2 درصد از کل فروش خودروهای برقی را تشکیل می دهد.

    مشاوران سیاست Beacon در یادداشتی به مشتریان می‌گویند: «بعید است که این وظیفه تأثیر قابل‌توجهی بر بازار خودروی ایالات متحده داشته باشد، زیرا خودروهای برقی چینی نسبتاً کمی وارد می‌شوند، و این سطح جدید فقط بیشتر خریداران را از روی آوردن به خودروهای برقی چینی منصرف می‌کند.»

    با این حال، ارزش برای بایدن توجهی است که تقریباً چهار برابر شدن تعرفه ها را به خود جلب می کند و به رئیس جمهور نقطه صحبت روشنی در مبارزات انتخاباتی می دهد.

    و بازوی اصلی لابی صنعت خودرو، جای تعجب نیست که از این حرکت حمایت می کند.

    (چین) با مشکل بزرگ مازاد ظرفیت خودروهای برقی مواجه شده است. آنها در حال ساخت خودروهای برقی بسیار زیادی هستند – بسیاری از خودروهای برقی با یارانه بسیار زیاد – برای بازار داخلی و چاره ای جز نگاه کردن به خارج از کشور برای تخلیه آن وسایل نقلیه با قیمت های ارزان ندارند. این در حال حاضر در اروپا اتفاق افتاده است. جان بوزلا، رئیس و مدیرعامل اتحاد برای نوآوری خودرو (AAI) در بیانیه ای صبح سه شنبه گفت.

    مناسب است کاخ سفید به دنبال ابزارهایی باشد تا از تبدیل شدن ایالات متحده به محل تخلیه خودروهای برقی چینی یارانه ای جلوگیری کند.

    کارگران متحد خودرو (UAW) که از کمپین انتخاب مجدد بایدن در اوایل سال جاری حمایت کرد، همچنین اقدام “قاطعانه” رئیس جمهور را تحسین کرد و آن را “گامی بزرگ در جهت درست” خواند.

    سناتور اوهایو شرود براون یکنواخت است فشار دادن بایدن برای پیشبرد بیشتر، هفته گذشته پست کرد که تعرفه ها کافی نیست و “ما باید خودروهای برقی چینی را از ایالات متحده ممنوع کنیم”

    “قیمت تاسف بار”

    با این وجود، چهار برابر شدن تعرفه‌های وارداتی به 100 درصد می‌تواند حتی آن حداقل فروش را به شدت کاهش دهد. و وظایف جدید ممکن است در نهایت به مصرف‌کننده آمریکایی به روش‌هایی فراتر از فروش در یک نمایندگی آسیب برساند.

    گری هافباوئر، کارشناس تجارت آزاد، کارشناس ارشد موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون، به یاهو فایننس گفت: خودروهای الکتریکی و باتری‌های چینی به همراه محصولات خورشیدی از بازار ایالات متحده حذف خواهند شد. “نتیجه قیمت‌های بالاتر ایالات متحده و جذب کندتر فناوری سازگار با آب و هوا خواهد بود. این قیمت تاسف‌آور جنگ سرد ایالات متحده و چین و پویایی سیاسی ریاست جمهوری ایالات متحده است.”

    مکزیک به پایان می رسد

    Fiorani از AutoForecast Solutions همچنین معتقد است که این تعرفه‌های جدید پیشرفت خودروهای الکتریکی ساخت چین در آمریکا را کاهش می‌دهد، اما ممکن است در پشتی وجود داشته باشد.

    فیورانی گفت: “کنگره به دنبال کنترل واردات خودروها توسط برندهای چینی است، اما زمانی که آنها در چین ساخته نشوند، این کار دشوار خواهد بود.”

    ایجاد تاسیسات تولید در خارج از چین، به ویژه در مکزیک یا کره جنوبی، یکی از روش های ممکن برای دور زدن قوانین اساسی خواهد بود.

    به عنوان مثال، در اواخر این هفته، BYD یک پیکاپ برقی هیبریدی پلاگین جدید را معرفی خواهد کرد که در مکزیک مونتاژ خواهد شد.

    چرا چهار برابر شدن تعرفه های خودروهای برقی چین توسط بایدن تاثیر فوری کمی خواهد داشت

    طرفداران تعرفه ها معتقدند حفاظت از واردات خودروهای برقی چینی ضروری است، در غیر این صورت خودروسازان آمریکایی تحت تأثیر رقابت قرار خواهند گرفت و یک درب پشتی از طریق مکزیک می تواند محرک باشد.

    هافباوئر همچنین معتقد است، با این حال، تعرفه ها بسیار شدید و احتمالاً بیش از حد است.

    هافباوئر گفت: «صنعت خودروی ایالات متحده قطعاً می‌تواند زنده بماند و حتی پیشرفت کند، اگر مثلاً خودروهای برقی و باتری‌های چینی به جای حذف شدن، به 15 درصد از بازار محدود شوند.

    پراس سوبرامانیان خبرنگار یاهو فایننس است. می توانید او را دنبال کنید توییتر و در اینستاگرام.

    برای دریافت آخرین اخبار بازار سهام و تجزیه و تحلیل عمیق، از جمله رویدادهایی که سهام را جابجا می کنند، اینجا را کلیک کنید

    آخرین اخبار مالی و تجاری را از Yahoo Finance بخوانید

  • بایدن به خودروهای برقی چینی با تعرفه 100 درصدی ضربه زد

    رئیس جمهور جو بایدن تعرفه ها به شدت افزایش یافت خودروهای برقی چینی به عنوان راهی برای محافظت تلاش کمتر از ستاره ای EV صنعت خودرو ایالات متحده به عنوان قایق های ارزان جدید خودروهای الکتریکی از چین نتواند به ساحل ما برسد. کاخ سفید اعلام کرد که بر 18 میلیارد دلار کالاهای چینی تعرفه اعمال می کند – از جمله مالیات 100 درصدی بر خودروهای برقی ساخت چین لعنتی

    بدیهی است که خودروهای الکتریکی تنها چیزی نیستند که مورد هدف قرار می گیرند. دولت بایدن تعرفه های جدید نیز ضربه خورد باتری های لیتیومی، سلول های خورشیدی و نیمه هادی ها، مطابق با بیزینس اینسایدر. افزایش تعرفه ها در خودروهای برقی چینی پرش شدید از 25 به 100 درصد است. مطمئناً برای افراد بسیار عصبی تسکین خواهد یافت (به حق) صنعت خودرو آمریکا که نمی خواهد با ارزان و خوب خودروهای برقی چینی

    فقط برای برخی از زمینه ها، تعرفه 25 درصدی قبلی برای بسیاری گران بود خودروسازان چینی برای توجیه فروش وسایل نقلیه در ایالات متحده، بنابراین 100 درصد تقریباً می تواند بیش از حد به نظر برسد. در چین، BYD ماشین ها را به قیمت 11000 دلار می فروشد. اگرچه این عالی خواهد بود، اما هرگز در اینجا اتفاق نخواهد افتاد.

    برخی بر این باورند که این تعرفه‌های جدید – در کنار رقابت خودروسازانی که در مورد آن حرف می‌زنند، از بین می‌رود وسایل نقلیه الکتریکی – ادامه تشدید تنش ها بین آمریکا و چین. از آسوشیتدپرس:

    این استراتژی تنش ها را با دولت ایالات متحده که مدعی است مصمم است تولیدات خود را برای رقابت با چین تقویت کند، بیشتر می کند، اما از درگیری بزرگتر جلوگیری می کند.

    گفت: «بازیابی کارخانه‌ای چین و رشد ضعیف مصرف، که به ظرفیت مازاد و جست‌وجوی تهاجمی برای بازارهای خارجی تبدیل می‌شود، در کنار فصل انتخابات آمریکا که در پیش است، دستور کاملی برای تشدید بخش‌های تجاری آمریکا با چین می‌دهد.» اسوار پراساد، استاد سیاست تجاری در دانشگاه کرنل.

    (…)

    دولت دموکرات بایدن چین را با یارانه‌های تولید خود به‌عنوان تلاش برای کنترل جهانی بخش‌های برق و انرژی پاک در نظر می‌گیرد، در حالی که می‌گوید حمایت صنعتی خود در جهت اطمینان از عرضه داخلی برای کمک به تامین تقاضای ایالات متحده است.

    خزانه داری گفت: ما به دنبال تسلط جهانی بر تولید در این بخش ها نیستیم، اما معتقدیم به دلیل اینکه این صنایع استراتژیک هستند و به خاطر انعطاف پذیری زنجیره تامین ما، می خواهیم مطمئن شویم که شرکت های سالم و فعالی داریم. وزیر جنت یلن گفت.

    تنش ها بسیار فراتر از یک مناقشه تجاری است و به سؤالات عمیق تر در مورد اینکه چه کسی اقتصاد جهانی را به عنوان یک کشور به ظاهر ضروری رهبری می کند، می رود. سیاست‌های چین می‌تواند جهان را بیشتر به کارخانه‌هایش وابسته کند و احتمالاً به آن اهرم بیشتری در ژئوپلیتیک بدهد. در عین حال، ایالات متحده می گوید که به دنبال این است که کشورها با استانداردهای یکسان عمل کنند تا رقابت عادلانه باشد.

    چین معتقد است که این تعرفه ها ناقض قوانین تجارت جهانی است که ایالات متحده در ابتدا از طریق سازمان تجارت جهانی به ایجاد آن کمک کرد. این کشور آمریکا را به ادامه سیاسی کردن مسائل تجاری متهم کرد و روز جمعه گفت که تعرفه‌های جدید مشکلات ناشی از تعرفه‌هایی را که دولت ترامپ قبلاً بر کالاهای چینی وضع کرده بود، تشدید می‌کند و بایدن آنها را حفظ کرده بود.

    آیا می توانم در چت یک yike دریافت کنم، مردم؟

    ایده این تعرفه‌های جدید زمانی که گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه خودروسازان چینی مانند Cherry، منتشر شد، به مرحله اجرا درآمد. BYD و MG بودند برنامه ریزی برای ساخت کارخانه در مکزیک، مطابق با بیزینس اینسایدر. این شکاف برای ورود به بازار خودروی ایالات متحده به وضوح قانونگذاران در دی سی و سراسر کشور را به وحشت انداخت.

    نگاه به جلو به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر، این تعرفه ها هنوز به اندازه آنچه توسط پیشنهاد شده است پیش نمی رود رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ او گفته است که در صورت پیروزی در انتخابات 2024، مالیات 60 درصدی را بر تمامی کالاهای وارداتی چین وضع خواهد کرد. فوق العاده

    در حال حاضر، این همه نوع به نظر می رسد که یک دسته از افراد قدیمی در حال بازی کردن با محصولات بسیار شایسته تر با تقلب هستند، و تنها افرادی که واقعا آسیب دیده اند مصرف کنندگان آمریکایی.

  • رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران، گفت: قیمت خودرو های X 55 مدیران خودرو بیش از 40 درصد افت کرده و به واقع در حال حاضر هیچ کس حاضر به خرید آن ها نیست. – به گفته اسد کرمی، حادثه ای که اخیرا برای یکی از محصولات چینی اتفاق افتاد به ریزش قیمت انواع خودروهای …
    منبع خبر: افکارنیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • طرح فروش فوری و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403 + جدول و شرایط



    سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 14:452024-05-14اقتصادي


    شرایط طرح فروش فوری و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403 اعلام شد.

    – به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شرکت مدیران خودرو در نظر دارد از ساعت 15 امروز سه شنبه فروش خودرو تیگو8 پرومکس را با موعد تحویل 45 روز کاری آغاز نماید.

    شرایط طرح فروش فوری مدیران خودرو اردیبهشت 1403؛


    برچسب ها: مدیران خودرو – خودرو – اردیبهشت – مدیران – فروش – شرایط – موعد تحویل


    آخرین اخبار سرویس:



    طرح فروش فوری و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403 + جدول و شرایط

    طرح فروش فوری و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403 + جدول و شرایط




    همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


    منبع

  • این خانه با عرض 6 فوت قبلا یک راهرو بوده است

    تصویری برای مقاله با عنوان این خانه با عرض 6 فوت قبلاً یک راهرو بوده است

    تصویر: املاک پیرسون اسمیت

    را منطقه واشنگتن دی سی بازار املاک و مستغلات در حال حاضر نوعی آشفتگی است. شهر مملو از درآمدهای نسبتاً بالا، و بیشتر افرادی که می خواستند خانه خریداری کنند وام های کم بهره چند سال پیش. هر خانه خانوادگی یا آپارتمانی که وارد بازار می شود به سرعت جمع آوری می شود و ترکیبی از تراکم بالا و منطقه بندی شهر ساخت خانه های جدید را دشوار می کند. به اندازه کافی سریع برای رفع تقاضا. در یک راه دور، که توضیح می دهد که چگونه این خانه باریک در یک راهرو ساخته شده است. هر قطعه از زمین حتی به میزان اندک مفید در حال توسعه است. زوج پارکینگ در حال تبدیل شدن به مسکن.

    لیست را در اینجا بررسی کنید.

    تصویری برای مقاله با عنوان این خانه با عرض 6 فوت قبلاً یک راهرو بوده است

    تصویر: املاک پیرسون اسمیت

    این خانه یک تخته، یک و نیم حمام اخیراً ساخته شده و با قیمت درخواستی 799000 دلار (به سرعت به 581903 دلار فعلی کاهش یافت) وارد بازار شد. بر اساس واشنگتنیاناین خانه در ابتدا قرار بود 15 فوت عرض در فونداسیون داشته باشد و امکان ساخت یک ساختمان چهار طبقه را فراهم کند، اما درست قبل از شکستن زمین، شهر تشخیص داد که عرض آن از 6 فوت و دو طبقه بیشتر نیست. معمار شش ماه طول کشید و 24 طرح طراحی را به شهر ارائه کرد تا اینکه در مورد طرحی که مناسب با آن بود تصمیم بگیرند.

    تصویری برای مقاله با عنوان این خانه با عرض 6 فوت قبلاً یک راهرو بوده است

    تصویر: املاک پیرسون اسمیت

    در زمینی به مساحت 700 فوت مربع کار زیادی نمی توان انجام داد، اما طراحی خانه لاغر تمام شده در واقع بسیار چشمگیر است. آشپزخانه و اتاق خواب چهار فوت بیشتر از پایه بیرون زده اند تا در یک گوشه غذاخوری کوچک قرار بگیرند و جا برای یک تخت بزرگ باز شود. در فضایی که می‌توانست برای پارک ماشین‌ها استفاده می‌شد، آن‌ها توانستند یک خانه دو طبقه به مساحت 600 فوت مربع، یک عرشه کوچک سرپوشیده را جا بدهند، و هنوز جا برای پارک یک یا دو ماشین وجود دارد. حتی دارای ماشین لباسشویی و خشک کن خانگی، هوای مرکزی و پنل های خورشیدی پشت بام است. کمی سخت است، اما راستش من بدم نمی‌آید خودم آنجا زندگی کنم. ظاهراً کاملاً به خط مترو نزدیک است، بنابراین اگر نمی‌خواهید حتی مجبور نیستید زیاد رانندگی کنید.

    تصویری برای مقاله با عنوان این خانه با عرض 6 فوت قبلاً یک راهرو بوده است

    تصویر: املاک پیرسون اسمیت

    خانه هایی مانند این نشان دهنده آینده املاک و مستغلات شهری آمریکایی است. اگر ما به عنوان یک کشور مطلقاً از انجام کاری در مورد منطقه بندی محدود تک خانواده و گسترش روزافزون پراکندگی حومه شهر خودداری کنیم، خانه ها بسیار گران تر خواهند شد و خانه های کوچکی مانند این تنها گزینه است.

    تصویری برای مقاله با عنوان این خانه با عرض 6 فوت قبلاً یک راهرو بوده است

    تصویر: املاک پیرسون اسمیت

    نظر شما در مورد این خانه پارکینگ 580000 دلاری چیست؟ آیا ترجیح می دهید اینجا زندگی کنید یا یک فراری SF90 با چند آپشن بخرید؟

  • جدیدترین تابه ها و شیب های دوربین امنیتی داخلی Ring برای پوشش 360 درجه

    Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

    دوربین‌های امنیتی خانگی از انواع مختلف در این عصر مدرن خانه‌های هوشمند در همه جا وجود دارند. از آنجایی که این فناوری برای خریداران بیشتر در دسترس می شود، شرکت های فناوری تلاش می کنند تا محصولات جدیدتر را با ویژگی های جدیدتر عرضه کنند تا بر وفاداری مصرف کنندگان تأثیر بگذارند. وارد دوربین امنیتی داخلی Ring's Pan-Tilt شوید، آخرین پیشنهاد از شرکت تابعه آمازون. اگر نقطه‌ای در میدان دید ثبت نشده باشد، دوربین‌های امنیتی ثابت باید به صورت فیزیکی جابجا شوند، این بدان معناست که ممکن است برای اطمینان از پوشش ویدئویی کل خانه به دوربین‌های بیشتری نیاز داشته باشید. قابلیت چرخش و چرخش دوربین Ring Pan-Tilt به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به جابجایی دوربین، از طریق یک برنامه پوشش را بهتر شماره‌گیری کنند. دوربین داخلی Pan-Tilt از Ring که در 30 می عرضه می شود و در حال حاضر 80 دلار قیمت دارد، 20 دلار بیشتر از آخرین دوربین داخلی پلاگین لوازم التحریر این شرکت است. اگر علاقه مند به پیش خرید Ring Pan-Tilt در آمازون هستید، به اینجا سر بزنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    جدیدترین تابه ها و شیب های دوربین امنیتی داخلی Ring برای پوشش 360 درجه

    اکنون با قیمت 79.99 دلار در آمازون پیش خرید کنید

    دوربین داخل خانه با چرخش و چرخش، کنترل بهتری بر روی نمای خود به شما می دهد. دوربین جدید Ring یک نمای 360 درجه ارائه می دهد که می توانید با تلفن خود کنترل کنید. به این معنی که می توانید با دوربین های کمتری قسمت بیشتری از خانه خود را پوشش دهید. همچنین به این معنی است که می توانید برای هر نقطه ای از خانه خود با زاویه مناسب شماره گیری کنید. دوربین های ثابت در زاویه ای که از مکان های خاص به شما نشان می دهند محدود هستند. با عملکرد شیب حلقه Ring، نیازی به پیدا کردن مکان جدیدی برای قرار دادن دوربین خود نخواهید داشت، فقط با حرکت دادن دوربین به بالا و پایین و پهلو به پهلو در برنامه Ring، با زاویه بهتر شماره گیری کنید. طرح حفاظت از حلقه (اشتراک به صورت جداگانه فروخته می شود) به شما امکان می دهد ویدیوهای خود را تا 180 روز ضبط، ذخیره و به اشتراک بگذارید. عکس ها به مدت 7 روز ذخیره می شوند. Ring Pan-Tilt یک دوربین هوشمند است که می‌تواند برای نظارت بدون هندز از طریق دستگاه‌های منتخب دارای الکسا مانند Echo Dot و Echo Show به الکسا متصل شود.

    برنامه Ring Protect (از 4.99 دلار در ماه برای طرح اولیه شروع می شود) یک سرویس اشتراک است که به شما امکان می دهد ویدیوی امنیتی ضبط کنید، آن را به اشتراک بگذارید و آن را از برنامه Ring ذخیره کنید. به گفته رینگ: “همه طرح های Ring Protect به طور جداگانه فروخته می شوند؛ محدودیت های خاصی اعمال می شود.” در ring.com بیشتر بیاموزید.

    مشخصات کلیدی

    • منبع تغذیه: برق سیمی
    • ویدئو HD و دید در شب رنگی
    • پوشش 360 درجه تابه
    • صحبت دو طرفه
    • DIY نصب کنید
    • رنگ: موجود در سیاه یا سفید
    • سازگاری خانه هوشمند: کنترل صوتی آمازون الکسا با دستگاه صفحه نمایش الکسا سازگار است (شامل نمی شود)

    انتخاب های برتر بیشتر

  • دور جدید فروش مدیران خودرو از امروز با تیگو 8 پرو ای پلاس شروع می شود. – فروش جدید مدیران خودرو از امروز 25 اردیبهشت 1403 استارت می خورد. دور جدید فروش مدیران خودرو از امروز با تیگو 8 پرو ای پلاس شروع می شود.
    منبع خبر: روز نو
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • کیا EV6 به روز شده ظاهری جدید و باتری بزرگتر پیدا می کند

    کیا EV6 به‌روزرسانی میان چرخه‌ای را دریافت کرده است که شامل تغییرات قابل‌توجهی در داخل و خارج کراس اوور کامپکت الکتریکی است.

    EV6 به روز شده اولین شب خود را در بازار خانگی کیا در کره آغاز کرد، جایی که دفترچه های سفارش از قبل باز است.

    زمان حضور در ایالات متحده اعلام نشده است. EV6 فعلی برای سال مدل 2022 به اینجا رسید و EV6 GT را برای سال 2023 تولید کرد. طبق سنت کیا، EV6 به روز شده باید برای سال مدل 2025 وارد شود، اگرچه ممکن است باید تا سال مدل 2026 صبر کرد. به‌روزرسانی‌ها به EV6 GT با عملکرد بالا نیز گسترش خواهند یافت، همانطور که نمونه‌های اولیه نشان می‌دهند.

    تغییرات استایل بیرونی شامل چراغ‌های جلوی جدید با طراحی بیشتر شبیه آنچه این خودروساز در مدل‌های جدید اضافه شده مانند SUV 2024 EV9 متوسط ​​و سدان کامپکت K4 2025 معرفی کرده است. کیا طراحی چراغ های جلو را Star Map می نامد. تغییرات در قسمت عقب بسیار ظریف تر است. تنها تفاوت قابل مشاهده، گرافیک جدید برای نوار نور منحنی چراغ های عقب است.

    کیا EV6 به روز شده (مشخصات کره ای)

    کیا EV6 به روز شده (مشخصات کره ای)

    در داخل، طراحی جدید فرمان، سیستم جدید احراز هویت اثر انگشت در کنسول مرکزی، و همچنین یک نمایشگر هدآپ و یک آینه دید عقب دیجیتال وجود دارد. کیا همچنین گفت که عایق صوتی بیشتری برای کاهش سر و صدای داخل کابین اضافه کرده است. موتورهای الکتریکی نیز توسط خودروساز ادعا می شود که کم صداتر هستند. کیا گفت که برای تازه کردن اواسط چرخه غیرمعمول است، ستون های B EV6 ضخیم تر شده اند تا سطح استحکام را بهبود بخشند.

    EV6 به روز شده با تغییراتی که در هیوندای Ioniq 5 مربوطه برای تازه سازی در میانه چرخه خود ایجاد شده است، باتری 77.4 کیلووات ساعتی مدل فعلی را برای یک واحد 84 کیلووات ساعتی کنار گذاشته است. با این حال، سطوح قدرت بدون تغییر باقی می ماند. گریدهای تک موتوره با 225 اسب بخار و دو موتوره و چهار چرخ متحرک با قدرت 320 اسب بخار عرضه می شوند. EV6 GT به روز شده نیز احتمالاً با 576 اسب بخار مدل فعلی مطابقت خواهد داشت.

    هیچ تخمینی از برد ارائه نشده است، اما با باتری بزرگتر چند مایل بیشتر ممکن است. EV6 در شکل فعلی خود تا 310 مایل برد را طبق برآورد EPA ارائه می دهد. EV6 GT برد تخمینی 218 مایل دارد که فاصله بسیار زیادی دارد، اما می تواند شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را تنها در 3.4 ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت 161 مایل در ساعت برسد.

    کیاهای برقی دیگر در خط لوله شامل یک کراس اوور ساب کامپکت EV3 و یک پرچمدار پرفورمنس EV9 GT است. کیا همچنین یک وانت بار الکتریکی برای ایالات متحده در نظر دارد