• فولکس واگن ID.4 EV توسط NHTSA درهایی را که هنگام رانندگی باز می‌شوند بررسی می‌کند

    فولکس واگن ID.4 EV توسط NHTSA درهایی را که هنگام رانندگی باز می‌شوند بررسی می‌کند

    رگولاتور ایمنی خودرو ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد که به دلیل نگرانی از باز شدن درب خودرو در حین رانندگی، درخواست فراخوانی را برای حدود 51500 خودروی برقی فولکس واگن آمریکا باز کرده است.

    اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده (NHTSA) اعلام کرد که 12 شکایت در مورد خودروهای الکتریکی فولکس واگن ID.4 دریافت کرده است که بین سال های 2021 تا 2023 ساخته شده اند.

    برخی از مصرف کنندگان گزارش دادند که درب وسیله نقلیه به طور متناوب در حین رانندگی بدون قابلیت تشخیص معقول باز می شود، اگرچه هیچ جراحت یا تلفات جانی به این موضوع مربوط نشده است.

    به گفته رگولاتور ایمنی، خودروهای آسیب دیده نیز بخشی از فراخوان قبلی خودروساز برای رفع نشت آب از در بوده است.

    پرس و جوی جدید NHTSA فراخوان های قدیمی تر فولکس واگن را بررسی می کند تا اثربخشی اقدامات انجام شده را ارزیابی کند.

  • با قیمت 3950 دلار، آیا این کادیلاک آلانته 1993 خشن و آماده است؟

    امروز قیمت خوب یا بدون تاس آلانته مدلی را نشان می‌دهد که زمانی خودروی هاله‌ای برای برند رفیع کادیلاک بود. این یکی چیزهایی دیده است، اما باید تصمیم بگیریم که آیا قیمت آن مبنای خوبی برای بازگشت به آن شکوه سابق است یا خیر.

    همه یک جمعه خوب را دوست دارند. به اینها چشم انداز یک پورشه با قیمت مناسب را نیز اضافه کنید، و اوضاع بهتر از این نمی شود. معلوم شد که پورشه 911 کاررا 4 2000 ما نگاه کردیم که جمعه گذشته راهی عالی برای شروع آخر هفته بود. و با 15600 دلار، بانک را نیز خراب نمی کند. این برای بسیاری از شما کافی بود تا از ایرادات جزئی خودرو، مسافت پیموده شده زیاد، و داشتن گیربکس اشتباه (بخوانید، جعبه خودکار) چشم پوشی کنید و به آن 57 درصد برنده Nice Price را بدهید.

    تصویری برای مقاله با عنوان 3950 دلار، آیا این کادیلاک آلانته 1993 خشن و آماده است؟

    خوب، در حالی که ما هنوز در درخشش گرم خاطرات پورشه زیبای جمعه گذشته غرق می شویم، بیایید اکنون نگاهی به خودرویی بیندازیم که این تمایز را دارد که در طولانی ترین خط تولید خودرو تا به امروز ساخته شده است. در جهان.

    این 1993 کادیلاک آلانته در زمان معرفی، تلاشی از سوی کادیلاک برای اختراع مجدد نام تجاری بود. آنها از آن زمان تاکنون چندین بار تلاش کرده اند، بنابراین به راحتی قابل تشخیص است که آلانته این کار را انجام نداده است.

    تصویری برای مقاله با عنوان 3950 دلار، آیا این کادیلاک آلانته 1993 خشن و آماده است؟

    با این حال، این به دلیل عدم تلاش نبود. کادیلاک برای ساخت این خودروی دو نفره تمام تلاش خود را کرد و خانه طراحی مشهور ایتالیایی پینین فارینا را درگیر کرد تا نه تنها خطوط تمیز آلانته را بنویسد، بلکه بدنه آن را نیز مهر و موم کرده و بعد از این واقعیت به هم جوش دهد. این بدنه‌ها باید با پیشرانه‌ها و سایر قطعات جانبی جفت می‌شدند و کادیلاک به جای ارسال تمام آن قطعات به ایتالیا برای مونتاژ، مسیر مخالف را در پیش گرفت و هواپیماهای باری بوئینگ 747 ویژه طراحی شده را برای حمل اجساد به دیترویت، به دیترویت منتقل کرد. به کارخانه مونتاژ همترامک جنرال موتورز برای مونتاژ نهایی.

    تصویر مقاله با عنوان 3950 دلار، آیا این کادیلاک آلانته 1993 خشن و آماده است؟

    کل این پل هوایی آلانته نام داشت و هزینه و پیچیدگی قابل توجهی به تولید خودرو اضافه کرد.

    ماشین حاصل بسیار زیبا بود. با این حال، پلت فرم بدنه V-FWD آن – مشتقاتی از پلتفرم مورد استفاده در الدورادو، اولدز تورنادو و بیوک ریویرا که اخیراً کوچک شده بودند – به طور کامل وظیفه رقابت با هدف اصلی آلانته، مرسدس SL را نداشت.

    تصویر مقاله با عنوان 3950 دلار، آیا این کادیلاک آلانته 1993 خشن و آماده است؟

    همه چیز در زیر کاپوت آنقدرها هم عالی نبود. موتور 4.1 لیتری V8 آلومینیومی ارائه شده در زمان معرفی خودرو یک نیروگاه نبود، اما برای یک موتور 4.5 لیتری 200 اسب بخاری که دو سال بعد از تولید آن می گذرد، قابل قبول است.

    با این حال، در سال 93 اوضاع واقعاً جالب شد. در آن زمان بود که خودروها میرایی فعال جنرال موتورز را با نام تعلیق حسگر جاده و مدل ستایش شده DOHC Northstar V8 دریافت کردند. Northstar 295 اسب بخار قدرت را به چرخ های جلو منتقل کرد و در نهایت به خودرو اجازه داد تا با صحبت های بدنش مطابقت داشته باشد.

    تصویر مقاله با عنوان 3950 دلار، آیا این کادیلاک آلانته 1993 خشن و آماده است؟

    این تغییرات به خوبی مورد استقبال خریداران خودرو قرار گرفت، زیرا مدل سال 1993 بالاترین تولید در تاریخ آلانته (4670 خودرو) را داشت. البته، این یک داستان جنرال موتورز است، می‌دانید که به محض اینکه آن‌ها درست متوجه شدند، جنرال موتورز بدون تشریفات ماشین را کنسل کرد. به همین دلیل است که ما نمی توانیم چیزهای GM خوبی داشته باشیم!

    این یکی در سفید مروارید معمولی است، اگرچه بر اساس توضیحات و تقویت شده توسط تصاویر، رنگ روزهای بهتری را به خود دیده است. همچنین یک ترک در یکی از لنزهای چراغ عقب وجود دارد که تعویض آن چند صد هزینه دارد، همراه با برخی از ضربه های جزئی در بدنه که نیاز به توجه دارند. چرخ‌های کارخانه‌ای کرومی روی آن‌ها قرار می‌گیرند و با لاستیک‌هایی نصب می‌شوند که به نظر می‌رسند… خوب، خسته هستند.

    تصویر مقاله با عنوان 3950 دلار، آیا این کادیلاک آلانته 1993 خشن و آماده است؟

    تقریباً همین داستان در کابین هم جریان دارد. همانطور که فروشنده اشاره می کند، چرم روی صندلی ها دست نخورده است، اما به طرز غم انگیزی رنگ و رو رفته و نیاز به توجه دارد. قبل از آن، پوشش فلاپی داشبورد احتمالا بدتر از هر بدی زیبایی است که سعی در پنهان کردن آن دارد و باید در اولین فرصت پرتاب شود. مسائل دیگر شامل درب جعبه دستکش تاب خورده و نامناسب و این واقعیت است که در کابین کوچک و بسیار دهه 80 حدود 6 رنگ متفاوت از غم وجود دارد.

    نکته مثبت این است که فروشنده ادعا می کند که سقف کانورتیبل ایمن و بدون نشتی است و ماشین از نظر مکانیکی سالم است، بدون مشکل در حال حرکت و رانندگی است. این تنها 115321 مایل در زیر کمربند خود دارد و با عنوانی تمیز عرضه می شود. قیمت درخواستی نیز نسبتا ناچیز است و وضعیت خودرو را در 3950 دلار نشان می دهد.

    تصویر مقاله با عنوان 3950 دلار، آیا این کادیلاک آلانته 1993 خشن و آماده است؟

    این تا حدودی خنده دار است که همان قیمت برای آن خواسته شده است هوندا تریل کوچولو 70 ما هفته گذشته را بررسی کردیم. بسیاری از شما دو چرخ را با آن قیمت کنار گذاشتید، اگرچه، به طرز ناامیدکننده ای، نسبت به شرایطش در محدوده بازار بود. من حدس می‌زنم که با توجه به سابقه آن به همراه داشتن چهار چرخ و حفاظت در برابر آب و هوا، آزادی عمل بیشتری به آلانته با قیمت مشابه داده شود. بیایید ببینیم انجام می شود،

    نظر شما در مورد این آلانته قدیمی و آن برچسب قیمت 3950 دلاری چیست؟ آیا به نظر منصفانه است که این ماشین دو نفره خسته و قدیمی را بخواهید؟ یا بهترین روزهای این Caddy در گذشته است؟

    تو تصمیم بگیر!

    سن دیگو، کالیفرنیا، Craigslist، یا برو اینجا اگر تبلیغ ناپدید شود

    با NPOND به من کمک کنید. به من بزن [email protected] و یک نکته با قیمت ثابت برای من ارسال کنید. به یاد داشته باشید که دسته کینجای خود را در آن قرار دهید.

  • دور جدید انتخاب اولویت خرید خودروی وارداتی در سامانه ثبت نام خودروی برقی از امروز آغاز شد. متقاضیان می توانند از امروز با بلوکه کردن پول در حساب های وکالتی، – باید توجه داشت که اغلب این محصولات در ابتدا قرار بود در قالب تاکسی های لوکس در اختیار سازمان تاکسی رانی تهران …
    منبع خبر: تجارت نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • لامبورگینی 800 اسب بخار V8 را برای جانشین هیبریدی هوراکان تایید کرده است

    لامبورگینی 800 اسب بخار V8 را برای جانشین هیبریدی هوراکان تایید کرده است

    لامبورگینی تلاش زیادی کرد تا موتور V12 تنفس طبیعی را زنده نگه دارد، اما V10 تنفس طبیعی آن تقریباً به پایان چرخه عمر خود رسیده است. در عوض، مدلی که هنوز نامی از آن برده نشده و جایگزین هوراکان خواهد شد، کوچک می‌شود، القای اجباری را اتخاذ می‌کند و الکتریکی می‌شود.

    با کد داخلی 634، جانشین هوراکان یک موتور 4.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 با قدرت حدود 800 اسب بخار و گشتاور 538 پوند فوت و متصل به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه را دریافت خواهد کرد. برای زمینه، هوراکان 10 ساله از یک موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی استفاده می کند که برای تولید 631 اسب بخار قدرت و 441 پوند فوت گشتاور در قوی ترین حالت خود استفاده می کند و V12 Revuelto نیز 814 اسب بخار قدرت تولید می کند. بخش هیبریدی این پیشرانه شامل سه موتور الکتریکی و یک بسته باتری خواهد بود که ظرفیت و مواد شیمیایی آن اعلام نشده است. کل خروجی این سیستم نیز مشخص نشده است، اما باید بیش از 800 اسب بخار را بررسی کند.

    قبل از اینکه شایعات شروع به پخش کنند، اجازه دهید یک جزئیات مهم را از سر راه برداریم. لامبورگینی بخشی از گروه فولکس واگن است و چندین شرکت خواهر آن – از جمله پورشه – یک موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو ارائه می‌کنند، اما این چیزی نیست که در قسمت موتور جانشین هوراکان پیدا کنید. این برند ادعا می کند که هشت سیلندر جدید است. آن را در داخل خانه بر روی یک لوح خالی توسعه داده شد. حداکثر توان خروجی آن بین 9000 تا 9750 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور خروجی خود را در محدوده وسیعی از 4000 تا 7000 دور در دقیقه ارائه می‌کند، و دور آن را تا 10000 دور در دقیقه غیر توربو می‌رساند. پیستون ها به میل لنگ صفحه تخت نیز متصل می شوند. روی کاغذ، به نظر می رسد که لامبورگینی یک موتور مسابقه ای ساخته است.

    گیربکس دوکلاچه اتوماتیک نسخه ای از گیربکس است که برای Revuelto ساخته شده است که اولین خودروی سوپراسپرت هیبریدی پلاگین سری لامبورگینی را در سال 2023 معرفی کرد. جزئیات مربوط به قسمت برقی پیشرانه نسبتا مبهم باقی مانده است: تنها چیزی که در این مرحله می دانیم این است که یکی از سه موتور بین V8 و جعبه دنده هشت سرعته قرار گرفته است. نترسید، این مدل شبیه هیبریدی متوسط ​​نخواهد بود. احتمالاً می‌تواند به تنهایی با برق برای مسافت‌های کوتاه رانندگی کند، اما لامبورگینی تاکید می‌کند که زمان زیادی را صرف تنظیم اگزوز موتور کرده است تا مطمئن شود که صدای آن به همان شکلی است که یک ابرخودروی مدرن با میل لنگ صاف و خط قرمز بالا باید صدا کند.

    لامبورگینی جانشین هوراکان را اواخر سال 2024 معرفی خواهد کرد و انتظار داریم در ماه های آینده بیشتر در مورد آن بشنویم. هنگامی که فرود آمد، تغییر شرکت به یک خط تولید تمام برقی را تکمیل خواهد کرد: به Revuelto و پلاگین هیبریدی Urus SE که در آوریل 2024 رونمایی شد، می پیوندد.

  • سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: کمیسیون ماده 42 برای بررسی پرونده خودروی X55 PRO تشکیل شد که بزودی رای نهایی صادر می شود. – فردای اقتصاد-پس از حادثه که برای خودروی X55 PRO اتفاق افتاد، سازمان ملی استاندارد ایران موضوع را مورد بررسی قرار داده و گزارش آن را برای طرح در کمیسیون …
    منبع خبر: فردای اقتصاد
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • محصولات مدیران خودرو در بازار امروز، دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403، شاهد روند قیمتی نسبتا ثابتی بود: – فونیکس (1.6) fx در بازار امروز با کاهش قیمت 20 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 255 میلیون تومان معامله شد. محصولات مدیران خودرو در بازار امروز، دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403، شاهد …
    منبع خبر: روزمرگی اقتصاد
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • ورشتاپن در فرمول 1 امیلیا رومانیا GP 2024 از نوریس پیشی گرفت

    مکس ورشتاپن از ردبول ریسینگ از حمله دیرهنگام لاندو نوریس از مک لارن جان سالم به در برد تا پیروزی روز یکشنبه در گرندپری امیلیا رومانیا را به خانه برد که به عنوان دور هفتم فصل فرمول 1 2024 خدمت کرد.

    قهرمان حاکم در مسابقه ای که در اتودرمو اینترناسیونال انزو و دینو فراری ایتالیا، معروف به ایمولا، برگزار شد، تنها 0.7 ثانیه جلوتر از نوریس به پایان رسید. مقام سوم به چارلز لکلرک از فراری رسید که 7.9 ثانیه از برنده عقب تر بود.

    ورشتاپن مسابقه را روی قطب شروع کرد و نوریس در جلوی شبکه به او پیوست. هر دو راننده شروع خوبی داشتند اما ورشتاپن توانست جلوتر حرکت کند و در دور هفتم فاصله دو ثانیه ای ایجاد کرده بود. پس از آنها، لکلرک بالاتر از راننده فراری، کارلوس ساینز و اسکار پیاستری از مک لارن، سوم شد.

    رانندگان برتر تنها پیت استاپ های خود را نزدیک به نقطه میانی مسابقه انجام دادند. ورشتاپن در جایگاه چهارم، پشت سر لوئیس همیلتون مرسدس بنز AMG و همچنین دو راننده فراری، دوباره به مسابقه پیوست. با این حال، ورشتاپن به زودی در صدر قرار گرفت و از فاصله بیش از شش ثانیه ای با نوریس که پس از توقف خودش به دوم برگشته بود، لذت برد.

    جایزه بزرگ امیلیا رومانیا فرمول 1 2024

    جایزه بزرگ امیلیا رومانیا فرمول 1 2024

    پس از دو تیم برتر، لکلرک دوباره سوم شد، اما پیاستری ساینز را که اواخر متوقف شده بود، شکست داده بود و در جایگاه چهارم قرار گرفت. مسابقه در این مرحله آماده به نظر می رسید اما در 10 دور از پایان، ورشتاپن از کار نکردن لاستیک هایش شکایت کرد و در دورهای بعدی فاصله او از 6 به 1.5 ثانیه کاهش یافت.

    به نظر می‌رسید که یک قسمت ناگهانی بیش فرمانی باعث شد که نوریس در اواخر کارش کم کند، اما او ادامه داد، اگرچه ورشتاپن علیرغم قدرت گرفتن پایینش تمرکز خود را حفظ کرد و توانست نوریس را تا انتها نگه دارد. پس از آنها، لکلرک جایگاه نهایی سکو را به خود اختصاص داد و پیاستری در رده چهارم و ساینز در رده پنجم قرار گرفت.

    پس از اقدام آخر هفته، ورشتاپن با 161 امتیاز همچنان در صدر جدول قهرمانی رانندگان 2024 قرار دارد. لکلرک با 113 امتیاز به رتبه دوم صعود کرده است و سرخیو پرز از ردبول با 107 امتیاز به رتبه سوم سقوط کرده است. در مسابقات قهرمانی سازندگان، ردبول با 268 امتیاز در مقابل 212 امتیاز فراری و 154 امتیاز مک لارن پیشتاز است.

    مسابقه بعدی در تقویم مسابقه جایزه بزرگ موناکو است که برای آخر هفته آینده برنامه ریزی شده است.

    جایزه بزرگ امیلیا رومانیا فرمول 1 2024

    جایزه بزرگ امیلیا رومانیا فرمول 1 2024

    در زیر نتایج کامل مسابقات فرمول 1 امیلیا رومانیا گرندپری 2024 آمده است:

    1) مکس ورشتاپن، ردبول ریسینگ
    2) لاندو نوریس، مک لارن +0.725 ثانیه
    3) چارلز لکلرک، فراری +7.916 ثانیه
    4) اسکار پیاستری، مک لارن +14.132 ثانیه
    5) کارلوس ساینز، فراری +22.325 ثانیه
    6) لوئیس همیلتون، مرسدس بنز AMG +35.104 ثانیه
    7) جورج راسل، مرسدس بنز AMG +47.154 ثانیه
    8) سرخیو پرز، ردبول ریسینگ +54.776 ثانیه
    9) لنس استرول، استون مارتین +79.556 ثانیه
    10) یوکی تسونودا، RB +1 دور
    11) نیکو هالکنبرگ، هاس +1 دور
    12) کوین مگنوسن، هاس +1 دور
    13) دنیل ریکاردو، RB +1 دور
    14) استبان اوکن، آلپاین +1 دور
    15) ژو گوانیو، ساوبر +1 دور
    16) پیر گاسلی، آلپاین +1 دور
    17) لوگان سرجنت، ویلیامز +1 دور
    18) والتری بوتاس، ساوبر +1 دور
    19) فرناندو آلونسو، آستون مارتین +1 دور
    NC) الکساندر آلبون، ویلیامز – DNF

  • قیمت محصولات مدیران خودرو امروز، دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403، ثابت گزارش می شود و جز در چند محصول سایر مدل ها قیمت ثابتی دارند. – 20000000- تیگو 8 پرومکس (IE) با افت 25 میلیون تومانی، رکورددار کاهش قیمت شناخته می شود و صبح امروز به قیمت سه میلیارد و 40 میلیون تومان معامله شد. تیگو 8 پرو …
    منبع خبر: وانا نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Supercar Fest: The Runway 2024

    نزدیک شدن به برخی از محبوب‌ترین سوپراسپرت‌ها و ابرخودروهای جهان یک چیز است، اما دیدن آنها در یک مسیر مستقیم به طول یک کیلومتر چیز دیگری است.

    برای شرکت کنندگان در رویداد شاخص Supercar Fest، The Runway، آخر هفته گذشته فرصت دیگری بود تا شاهد این موضوع باشند.

    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 48
    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 37

    این رویداد در سال 2019 اتفاق افتاد، دو سال پس از آن که فرودگاه Sywell در نورث همپتون شایر یک باند بتنی کاملاً جدید ایجاد کرد. این مکان عالی برای برخی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی در بریتانیا برای نمایش بود.

    جشنواره سوپراسپرت سام گیلاس در باند 46

    این مکان از نظر تاریخی غنی است و به زمان جنگ جهانی دوم باز می گردد، زمانی که به عنوان RAF Sywell شناخته می شد. خلبانان تایگر موت در اینجا آموزش دیدند و بمب افکن های ولینگتون تعمیر شدند. فیلم 1969 نبرد بریتانیا با بازی سر مایکل کین تا حدی در اینجا فیلمبرداری شد.

    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 33
    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 34

    اگرچه باند فرودگاه جاذبه اصلی رویداد است – و جایی که یک استون مارتین والکری سال گذشته به سرعت 200 مایل در ساعت رسید – همیشه چیزهای بیشتری برای کاوش وجود دارد، از جمله پدوک سوپرکار و منطقه ابرکارهای فرست پوینت.

    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 20
    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 19

    همه خودروهایی که در حراج خودروهای نمادین و کلاسیک به میزبانی Iconic Auctioneers برگزار می‌شوند، تماشای خوبی نیز داشتند. چیزی برای همه وجود داشت، از کلاسیک اروپایی گرفته تا چند پیشنهاد شیرین ژاپنی.

    جشنواره سوپراسپرت سام گیلاس در باند 49
    سام چری سوپراسپرت فستیوال باند-6

    چیرو چیامپی از پترولهدونیسم در عنصر خود به عنوان صدای رویداد بود، دانش خود را منتقل می کرد و با رانندگان مصاحبه می کرد که آنها به سمت پادوک ها می رفتند یا برای پرتاب از خط شروع آماده می شدند.

    در میان دریای ماشین‌آلات پیشرفته، مجموعه‌ای از اسپورت‌ها و سوپراسپرت‌های زیبا از گذشته وجود داشت. این لامبورگینی کانتاچ و دو فورد GT40 با لباس‌های نمادین خلیج‌فارس به چشم می‌خوردند – همه آنها عالی به نظر می‌رسیدند.

    جشنواره سوپراسپرت سام گیلاس در باند 36

    به مناسبت جشن بیست و پنجمین سالگرد رالی گامبال در سال جاری، مجموعه ای باورنکردنی از سوپراسپرت ها با لباس های رسمی رالی از کنار دروازه عبور کردند. صدای یکی از این ماشین ها به تنهایی به اندازه کافی شیرین است، اما یک مجموعه کامل – این موسیقی در گوش شماست.

    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 29

    از بین تمام ماشین هایی که باند فرودگاه را پاره کردند، یکی برای من بالاتر از بقیه ایستاد. هیچ چیزی به شتاب لوتوس اویجا تمام الکتریکی نزدیک به 2000 اسب بخار نزدیک نمی شد و اکثر مردم را ناامید کرد.

    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 24
    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند 27
    جشنواره سوپراسپرت سام چری در باند-39

    سال آینده در همان زمان به Sywell برمی گردم.

    ساموئل گیلاس
    اینستاگرام: samgcherry

    داستان های مربوط به IAMTHESPEEDHUNTER در Speedhunters

    نحوه عضویت در برنامه IATS: ما همیشه از خوانندگان استقبال کرده‌ایم تا با نمونه‌هایی از کارهای خود با ما تماس بگیرند و معتقدیم که بهترین شکارچی سرعت همیشه نزدیک‌ترین فرد به فرهنگ خود است، همانجا در خیابان یا پارکینگ محلی. اگر فکر می کنید آنچه را که لازم است دارید و می خواهید کار خود را با ما به اشتراک بگذارید، باید برای عضویت در برنامه IAMTHESPEEDHUNTER درخواست دهید. نحوه مشارکت را اینجا بخوانید.

  • قیمت محصولات مدیران خودرو امروز، دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403، ثابت گزارش می شود و جز در چند محصول سایر مدل ها قیمت ثابتی دارند. – 20000000- تیگو 8 پرومکس (IE) با افت 25 میلیون تومانی، رکورددار کاهش قیمت شناخته می شود و صبح امروز به قیمت سه میلیارد و 40 میلیون تومان معامله شد. تیگو 8 پرو …
    منبع خبر: تجارت نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع