• ویدیوی تیزر Nilu27 هایپرکار با فناوری پیشرفته ساشا سلیپانو را به نمایش می گذارد

    ویدیوی تیزر Nilu27 هایپرکار با فناوری پیشرفته ساشا سلیپانو را به نمایش می گذارد

    چیزهای زیادی در مورد این هایپرکار اسرارآمیز نسبت به آنچه می دانیم وجود دارد. اما یک چیز مسلم است: با وجود طراح خودرو ساشا سلیپانو در پشت این پروژه، این امر وحشیانه خواهد بود. سلیپانو کمی کمتر از یک سال پیش برند جدیدی به نام Hardline27 را معرفی کرد و از آن به عنوان “استودیوی طراحی و برندسازی خودرو جدید با فعالیت در برلین و لس آنجلس” استقبال کرد. با اعتبارات طراحی خودرو به نام او که شامل لامبورگینی، بوگاتی، کونیگزگ و برخی از کانسپت‌های جدید جنسیس می‌شود، به‌طور قابل‌توجهی امید زیادی به هر آنچه این برند جدید به نام Nilu27 می‌سازد، داریم.

    خوشبختانه، برای دیدن اولین ثمرات این سرمایه‌گذاری جدید ابرخودروی زیاد منتظر نخواهیم بود – یک تیزر جدید در یوتیوب، رونمایی در پبل بیچ در 15 آگوست را برجسته می‌کند. ما فقط نگاهی اجمالی به عقب خودروی اولیه داریم، اما ما می‌توانیم سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای را ببینیم. اولین ویژگی برجسته این ویدیوی تیزر، درهای کوچک گولینگ به نظر می رسد، و به دنبال آن یک بال دوجداره عقب با ظاهری فریبنده است که روی سه نوک اگزوز قوس می شود و به آرامی تمرکز می کند. ما با نمایی زیبا از آنچه که به نظر می‌رسد یک سیستم تعلیق مبتنی بر میله‌های فشاری پیشرفته، فیبر کربن فراوان، دیفیوزرهای عقب که به طراحی‌های عظیم آیرودینامیکی زیر بدنه و آنچه که می‌تواند یک شاسی اسپیس‌فریم لوله‌ای باشد، می‌بینیم.

    و سپس صدای موتور را می شنویم. ما به سختی می‌توانیم تکه‌های قرمز رنگی را تشخیص دهیم که ممکن است درپوش سوپاپ‌ها به شکل V پخش شده باشند یا نباشند، و صدای اگزوز شبیه همان چیزی است که از یک موتور V8 با طناب بالا انتظار داریم. البته همه اینها حدس و گمان محض است، اما مطمئناً علاقه ما برانگیخته شده است. آیا این یک خودروی مفهومی خالص است یا چیزی برای تولید محدود در نظر گرفته شده است؟ آیا برای خیابان طراحی می شود یا به عنوان یک آهنگ ویژه فقط؟ احتراق خالص، یا تقویت شده با برق؟ خواهیم دید. ویدیوی بالا را برای خودتان ببینید و منتظر هفته خودروی مونتری در روزهای سگ تابستانی باشید تا یک افشای کامل به شما ارائه شود.

  • نقشه سایت اتوبلاگ

    ·

    نقشه سایت اتوبلاگ



    نقشه سایت اتوبلاگ




















  • ناسا نمی خواهد میلیاردرهای تصادفی تلسکوپ فضایی هابل را خراب کنند

    میلیاردرها در حال حاضر لحظاتی را با فضا می گذرانند. ایلان ماسک با اسپیس ایکس، جف بزوس با Blue Origin، زوج ریچارد برانسون با ویرجین گالاکتیک – همه افراد ثروتمند در حال ساخت موشک هستند تا بتوانند به فضا نگاه کنند. اما یک میلیاردر فقط به آن راضی نیست نگاه کردن در فضا: او می خواهد برود آن را لمس کند. به طور خاص، تلسکوپ فضایی هابل را لمس کنید.

    جرد آیزاکمن، مردی که یک بار پردازشگر پرداخت ساخته است، به ناسا کمک مالی برای ماموریت تعمیر و نگهداری هابل پیشنهاد داده است. ایزاکمن خودش صاحب یک شرکت فضایی نیست، اما پیشنهاد می کند که یک ماموریت اسپیس ایکس را برای تجهیزات علمی مداری قدیمی و محاصره شده تامین مالی کند. فقط یک مشکل وجود دارد، با توجه به NPR: ناسا فکر می کند که او ممکن است بیشتر از اینکه فایده ای داشته باشد ضرر کند.

    ایمیل‌های داخلی ناسا که توسط NPR از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات به دست آمده است، نشان می‌دهد که حدود یک سال پیش، از کارشناسان قدیمی هابل خواسته شد تا نظر خود را بررسی کنند. آنها در مورد خطرات پیشنهادی ابراز نگرانی کردند.

    در بهترین سناریو، یک ماموریت خصوصی موفق می‌تواند توانایی هابل را در اشاره به اجرام آسمانی بهبود بخشد و با تقویت مدار آن، عمر آن را سال‌ها افزایش دهد.

    با این حال، در بدترین سناریو، یک حادثه می‌تواند باعث شکسته شدن تلسکوپ چند میلیارد دلاری شود – یا حتی غم‌انگیزتر، به اجساد مرده فضانوردانی که برای تعمیر آن فرستاده شده‌اند متصل شود.

    ایزاکمن، به نوبه خود، به نظر نمی رسد نگران این خطر باشد. به نظر او، مخالفت های ناسا – که شایان ذکر است، هنوز به رد قطعی این پیشنهاد منجر نشده است – همه در مورد فضای دروازه است. باز هم از NPR:

    می دانید، تا به حال، فقط یک گروه بوده که تا به حال هابل را لمس کرده است. و من فکر می کنم که آنها نظر دارند که آیا – چه کسی باید یا نباید اجازه داشته باشد آن را لمس کند. گفت. «فکر می‌کنم خیلی‌ها می‌گویند، «ترجیح می‌دهم بسوزد» تا، می‌دانید، پایین رفتن از سراشیبی لغزنده، می‌دانید، جامعه فضایی در حال رشد. بنابراین من فکر می کنم که این یک عامل است، متاسفانه

    اگر ناسا به طور کلاسیک چیزی می‌خواهد، این است که کنترل کامل فضا را به عنوان یک مفهوم حفظ کند و دیگران را از ورود منع کند. به همین دلیل است که آژانس در موزه‌های سراسر کشور تأسیساتی دارد و اغلب با احزاب خارجی برای ترویج اشتیاق به فضا کار می‌کند – همه اینها یک اشتباه بزرگ برای جلوگیری از ترک فضا از دیگر افراد است. شطرنج چهار بعدی.

    آیزاکمن یک دانشمند نیست، اما امیدوار است یکی از اولین غیرنظامیانی باشد که در یک پیاده روی فضایی با استفاده از لباس جدید اسپیس ایکس EVA (که هنوز باید به فضا برود، اما خوب است). او اما، شرکتی را اداره می کند که یک ناوگان خصوصی از هواپیماهای نظامی را نگهداری و اداره می کند. اگر به نظر دیستوپیایی و کمی وحشتناک به نظر می رسد، آن Some Guy می تواند تقریباً مالک و یا کار کند.150 هواپیمای جنگنده تاکتیکیبدون هیچ نوع فرآیند انتخاباتی که او را تحت کنترل نگه دارد، به این دلیل است که اینطور است.

    ناسا هنوز اعلام نکرده است که آیا قصد دارد به یک شرور باند اجازه دهد وسایل را به هابل متصل کند یا خیر، اما آژانس این پیشنهاد را بسیار جدی گرفته است. اگر یک راهپیمایی فضایی اثبات نشده بتواند مدار تلسکوپ را تقویت کند، این یک موهبت بزرگ برای اخترشناسان در سراسر جهان خواهد بود – ممکن است به قیمت تمام شده انسانیت تمام شود. هنک اسکورپیو.

  • این ژاکت پاتاگونیا در حال حاضر در REI با تقریباً 60 دلار تخفیف به سرقت رفته است

    Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

    وقتی صحبت از وسایل فضای باز به میان می آید، پاتاگونیا نامی است که باعث احترام می شود. کت پاتاگونیا نانو پاف که به دلیل تعهد خود به پایداری و محصولات با کیفیت بالا شناخته شده است، به عنوان یک کالای ضروری برای هر ماجراجوی برجسته است. چه نسخه کلاهدار را انتخاب کنید یا نه، این ژاکت عملکرد، راحتی و تطبیق پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهد. و بهترین بخش؟ در حال حاضر، می‌توانید یکی را با 20 درصد تخفیف در REI بگیرید.

    عضو REI نیستید؟ فقط با 30 دلار عضویت مادام العمر دریافت کنید.

    این ژاکت پاتاگونیا در حال حاضر در REI با تقریباً 60 دلار تخفیف به سرقت رفته است

    از 191.20 دلار در REI

    مشخصات کلیدی

    • 60 گرم PrimaLoft Gold Insulation Eco برای گرمای برتر با 100٪ محتوای بازیافتی پس از مصرف.
    • پوسته ریپس استاپ پلی استر 100% ضد باد و رطوبت ریز با روکش ضد آب بادوام (DWR).
    • سرآستین های الاستیک و سجاف بند کشی با تنظیم دوگانه برای محافظت بهینه در برابر باد.
    • جیب‌های گرم‌کن دستی زیپ‌دار با جیب داخلی قفسه سینه که به‌عنوان یک کیسه وسایل دو برابر می‌شود.

    عایق بی نظیر

    Nano Puff پاتاگونیا با عایق طلایی PrimaLoft Eco طراحی شده است که نه تنها بسیار سبک وزن است بلکه از نظر گرما نیز بسیار عالی است. این عایق مصنوعی 98 درصد گرمای خود را حتی در صورت خیس بودن حفظ می‌کند و آن را به گزینه‌ای عالی برای شرایط آب و هوایی غیرقابل پیش‌بینی تبدیل می‌کند. چه در زیر باران پیاده‌روی کنید، چه اسکی کنید یا فقط برای پیاده‌روی سریع زمستانی بیرون بروید، Nano Puff شما را به راحتی و بدون نیاز به حجم زیاد گرم نگه می‌دارد.

    راحتی و تناسب برتر

    یکی از ویژگی های بارز نانو پاف تناسب آن است. پاتاگونیا تعادل بین راحت و راحت را برقرار کرده است و اطمینان حاصل می کند که ژاکت بدون احساس محدودیت با شما حرکت می کند. نسخه کلاهدار محافظت بیشتری در برابر عناصر ایجاد می کند، در حالی که نسخه بدون کلاه ظاهری شیک تر را ارائه می دهد که برای لایه بندی عالی است. هر دو نسخه دارای یک سجاف قابل تنظیم و سرآستین‌های الاستیک هستند که گرما را محکم می‌کنند و از هوای سرد جلوگیری می‌کنند.

    طراحی پایدار و بادوام

    پاتاگونیا به دلیل تعهد خود به پایداری زیست محیطی مشهور است و نانو پاف نیز از این قاعده مستثنی نیست. پوسته و آستر این ژاکت از 100٪ پلی استر بازیافتی ساخته شده است، در حالی که عایق آن 55٪ بازیافت شده است. علاوه بر این، روکش DWR (دفع آب بادوام) بدون PFC است و اثرات زیست محیطی آن را بیشتر به حداقل می رساند. علیرغم اعتبار سازگار با محیط زیست، نانو پاف در دوام آن کوتاهی نمی کند. این برای مقاومت در برابر سختی های ماجراجویی در فضای باز و پوشیدن روزمره به طور یکسان ساخته شده است.

    تطبیق پذیری برای همه فعالیت ها

    چه یک کوهنورد مشتاق باشید، چه یک کوهنورد اختصاصی، یا کسی که عاشق گذراندن وقت در فضای باز است، نانو پاف برای رفع نیازهای شما طراحی شده است. ساختار سبک وزن آن بسته بندی و حمل آن را آسان می کند، در حالی که عایق تضمین می کند که شما برای هر گونه تغییر دما آماده باشید. طراحی مینیمالیستی این ژاکت همچنین آن را برای محیط های شهری مناسب می کند و به شما این امکان را می دهد که به طور یکپارچه از مسیر به شهر منتقل شوید.

    در حال حاضر، REI Nano Puff پاتاگونیا را با تخفیف باورنکردنی 20٪ ارائه می دهد. بهار و پاییز زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در یک ژاکت جدید است. با نوسانات دما، داشتن یک ژاکت قابل اعتماد، سبک و گرم مانند نانو پاف ضروری است. خرید آن در حال حاضر تضمین می کند که برای آن صبح های خنک بهاری و شب های تند پاییزی آماده هستید. این فروش فرصتی نادر برای تهیه این ژاکت ممتاز با کسری از هزینه معمول آن است. فرقی نمی‌کند به نسخه کلاهدار یا بدون هود توجه داشته باشید، صرفه‌جویی قابل توجهی است.

  • قطعات آگاهانه استفاده شده BMW و Jaguar Land Rover که با نیروی کار برده چینی تولید شده اند

    بی ام و و جگوار لندرور (JLR) آخرین تولیدکنندگانی هستند که پس از ایالات متحده در آب گرم فرود آمدند سنا کمیته مالی دریافت که هر دو به استفاده از قطعات ساخته شده توسط a ادامه دادند چینی ها تامین کننده ای که برای کار اجباری پرچم گذاری شده است. بی ام و حداقل 8000 ارسال شده است مینی ها حاوی قطعه پس از اطلاع شرکت از محصولات ممنوعه، JLR قطعات را وارد کرد و خودروهای فولکس واگن AG تولید می کرد با قطعاتی از تامین کننده ممنوعه.

    قانون پیشگیری از کار اجباری اویغورها در ژوئن 2023 اجرایی شد و ممنوعیت ها محصولات از سین کیانگ، منطقه ای در غرب چین، از ورود به ایالات متحده، مگر اینکه واردکنندگان بتوانند ثابت کنند که محصولات بدون استفاده از کار اجباری ساخته شده اند.

    Volkswagen AG اولین OEM بود که در اوایل سال جاری در این وضعیت قرار گرفت زمانی که دسته ای از خودروهای جدید آن به دلیل قطعه کوچکی که با استفاده از کار اجباری ساخته شده بود در بندر توقیف شد. فولکس واگن قطعه کار برده تولید شده را در بنادر ایالات متحده جایگزین کرد، اما BMW و JLR علیرغم اطلاع رسانی در ژانویه به واردات قطعه تا آوریل 2024 ادامه دادند. مطابق با مجله نیویورک تایمز،

    در بیانیه ای، (ران وایدن، رئیس کمیته مالی سنا) گفت که “خودروسازان سر خود را در شن و ماسه فرو کرده و سپس سوگند یاد می کنند که نمی توانند هیچ کار اجباری در زنجیره تامین خود بیابند.”

    او می‌گوید: «به نحوی، کارکنان نظارتی کمیته مالی آنچه را که شرکت‌های چند میلیارد دلاری ظاهراً نمی‌توانستند کشف کردند: خودروهای بی‌ام‌و، جگوار لندرور قطعات وارداتی و فولکس‌واگن AG خودروهایی تولید می‌کرد که همگی شامل قطعات ساخته شده توسط تأمین‌کننده‌ای بود که به دلیل استفاده از کار اجباری اویغور ممنوع شده بود». اضافه. “خودپلیسی خودروسازان به وضوح کار را انجام نمی دهد.”

    قطعه مورد نظر به عنوان ترانسفورماتور LAN شناخته می شود و بخشی از سیستمی است که به اجزای الکترونیکی خودرو اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. خودروسازان این قطعه را مستقیماً از گروه فناوری Sichuan Jingweida، همچنین به نام JWD، سازنده چینی که گفته می‌شود از کار اجباری استفاده کرده است، خریداری نکرده‌اند. بلکه بخشی از یک واحد الکترونیکی بود که آنها از شرکت لیر، تامین کننده سیستم های الکتریکی خودرو خریداری کردند.

    لیر ادعا می کند که قطعات را از تامین کننده دیگری خریداری کرده و ارتباط مستقیمی با JWD ندارد. لیر در ژانویه 2024 به هر سه خودروساز در مورد نگرانی های حقوق بشر اطلاع داد. فولکس واگن به طور داوطلبانه توسعه را به گمرک ایالات متحده فاش کرد و قطعه را در بنادر ایالات متحده جایگزین کرد. BMW حتی پس از اطلاع از نگرانی های کارگری به واردات این قطعه در هزاران مینی ادامه داد، تا اینکه کمیته بارها آن را مورد سوال قرار داد. JLR ادعا می کند که بازوی آمریکای شمالی این شرکت از افشای Lear مطلع نشده بود و به واردات قطعات برای استفاده به عنوان قطعات جایگزین برای خودروهای قدیمی ادامه داد تا زمانی که متوجه شد قطعات در لیست کار اجباری قرار دارند.

    هر سه شرکت بیانیه هایی را منتشر کرده اند که علیه آن موضع گیری کرده اند نقض حقوق بشر، و از هم‌اکنون به نظر می‌رسد که سه OEM استفاده از اجزای مورد نظر را متوقف کرده‌اند. ایالات متحده در حال افزایش اعمال دولت بر واردات کالاهایی است که از اجزای تولید شده با استفاده از نیروی کار برده استفاده می کنند. هفته گذشته 26 شرکت نساجی چینی به فهرست کالاهای تولید شده با استفاده از کار اجباری اضافه شدند. یک کارشناس زنجیره تامین به این خبر گفت نیویورک تایمز که تقریباً یک میلیون شرکت در سراسر جهان ممکن است تحت تأثیر اجرای قانون پیشگیری از کار اجباری اویغور قرار گیرند.

    صرف نظر از اینکه این شرکت ها چقدر تعهد دارند که اجزای تولید شده با کار اجباری را شناسایی کنند، این تصمیمی است که می تواند بهبود زندگی کارگران بی شماری در چین. اگر OEM ها خرید قطعات از این شرکت های غیراخلاقی را متوقف کنند، می تواند شرکت ها را تشویق کند تا راه خود را برای بازگرداندن تجارت تغییر دهند.

  • کسی در حال حاضر در حال تلاش برای چرخاندن یک تویوتا لندکروز 2024 است

    تویوتا لندکروزر 2024 نسخه اولتصویر: یک تریلر بیاورید

    اینجا هستیم از نو، مردم. درست زمانی که همه چیز به نظر می رسد آرام شدن با بازار خودرو، شخصی به حساب بانکی خود اجازه می دهد تا از آنها استفاده کند و دوباره کارها را شروع می کند. این تویوتا لندکروز 2024 فقط حدود یک ماه پیش شروع به ورود به نمایندگی های سراسر کشور کرد. حتی فکر نمی‌کنم یکی را در جاده ندیده باشم. و با این حال، کسی در حال حاضر در تلاش است تا یکی را برگرداند یک تریلر بیاورید.

    تویوتا لندکروزر 2024 نسخه اول

    تصویر: یک تریلر بیاورید

    یک فروشنده نسخه اول لندکروز 24 را در Bring A Trailer فهرست کرده است. تویوتا 5000 نسخه اول را برای مدل سال 2024 برنامه ریزی کرده است و در حال حاضر لوکس ترین مدلی است که می توانید بخرید. این خودرو دارای ویژگی هایی مانند چرخ های ویژه 18 اینچی، چراغ های جلو LED گرد و سیستم صوتی JBL با 14 بلندگو است. همه اینها می تواند برای شما باشد 74950 دلار MSRP. البته در حال حاضر آن را در نمایندگی ها پرداخت نخواهید کرد.

    از 550 نسخه اول لندکروز که در حال حاضر توانستم برای فروش در سرتاسر کشور پیدا کنم، فقط بیش از 200 نسخه آنها بیش از 80000 دلار یا بیشتر علامت گذاری شده بودند.

    تویوتا لندکروزر 2024 نسخه اول

    تصویر: یک تریلر بیاورید

    فروشنده BaT باید یکی از آن خریدارانی باشد که نشانه گذاری پرداخت کرده است. چه دلیل دیگری برای اینکه بخواهیم از شر یکی از بزرگترین معرفی های سال خودرو خلاص شویم، می تواند وجود داشته باشد؟ هر کسی که این را خریداری کرده به نظر می‌رسد قصد استفاده از آن را نداشته است، زیرا در توضیحات آمده است که تنها 11 مایل روی کیلومترشمار فاصله دارد. چیزی که این موضوع را جالب‌تر می‌کند این است که فروشنده در حال حاضر حق اختلاس روی لندکروز دارد. آنها در نظرات ذکر می کنند که از طریق تویوتا فایننشال اجاره شده است.

    در حال حاضر هفت روز باقی مانده است و قیمت پیشنهادی فقط 55555 دلار است. مانند شخصی که در نظرات ذکر شده است، این حراجی خوبی برای تماشا خواهد بود زیرا می تواند یک شاخص اقتصادی جالب باشد. آیا مردم مایل خواهند بود که اساساً هر قیمتی را که پرداخت کرده اند به فروشنده بازپرداخت کنند یا هر ذخیره ای را که تعیین کرده اند برآورده کنند؟ اگر این چیز حتی کمتر از MSRP اصلی پیش برود، یک شکست است و همچنین نشانه آن است که برخی ممکن است در دوره پرداخت بیش از حد برای چیزی که شخص دیگری قبلاً برای آن بیش از حد پرداخت کرده است، گذشته باشد.

  • عنوان برند چیست؟  معنی، انواع برندهای عنوان، و خطرات

    عنوان برند چیست؟ معنی، انواع برندهای عنوان، و خطرات

    اگر برای یک ماشین دست دوم، وانت یا شاسی بلند خرید کرده اید، یکی از چیزهایی که فروشندگان اغلب بیش از همه به آن تبلیغات می کنند، وضعیت عنوان است. اتومبیل‌های «عنوان تمیز» جواهری هستند که همه می‌خواهند، اما گزینه‌های زیادی وجود دارد که در ازای قیمت خرید پایین‌تر، خطراتی را به همراه دارند. خودروهای دست دوم با عناوین مارک دار اغلب به قیمت هزاران نفر کمتر از همتایان خود با عنوان تمیز به فروش می رسند، اما خواندن گزارش کارفکس همیشه داستان نام تجاری خودروهای دست دوم را فاش نمی کند، و همچنین توضیح نمی دهد که هر برند واقعاً چه معنایی دارد.

    عنوان خودروی مارک دار چیست؟

    شما می توانید عنوان مارک دار را به عنوان عنوانی در نظر بگیرید که با یک اعلان مبنی بر اینکه اتفاقی برای ماشین افتاده است “مهر” شده است. عناوین برند اغلب ناشی از تمایل شرکت های بیمه به پرداخت هزینه تعمیرات پس از یک تصادف جدی است. اگر خسارت به اندازه کافی شدید باشد، بیمه‌گر خسارت کلی را اعلام می‌کند، به این معنی که هزینه تعمیرات خودرو بیش از ارزش خودرو خواهد بود. همچنین ممکن است وسایل نقلیه با عناوین نجات یا بازسازی شده را ببینید که آنها نیز مارک در نظر گرفته می شوند.

    عنوان پاک چیست؟

    عنوان تمیز به این معنی است که خودرو در تصادف یا برخورد جدی (ثبت شده) نبوده است، دزدیده نشده است، بازخرید قانون لیمویی نیست و می تواند به طور معمول ثبت و بیمه شود. این بدان معنا نیست که وسیله نقلیه بدون مشکل خواهد بود، و همچنین به این معنا نیست که هیچ آسیبی “خارج از رکورد” رخ نداده است. این امکان وجود دارد که یک خودرو بدون داشتن یک عنوان برند تعمیر شود، بنابراین بازرسی کامل قبل از خرید ایده خوبی است.

    آیا می توانید یک عنوان مارک را حذف کنید؟

    تغییر عنوان خودرو در تلاش برای حذف یک برند قانونی نیست. هنگامی که یک نام تجاری به یک عنوان تبدیل شد، تا پایان عمر آن وسیله نقلیه را دنبال خواهد کرد. با این حال، می توان با تعمیر و بازرسی خودرو، عنوان نجات را به عنوان بازسازی شده تغییر داد.

    شستشوی عنوان چیست؟

    یکی از مسائلی که هنگام خرید خودروی دست دوم باید از آن آگاه بود این است که هر ایالت عناوین خودروی خود را صادر می کند و هر ایالت از رویه های برندسازی عنوان یکسانی پیروی نمی کند. گاهی اوقات، ممکن است یک وسیله نقلیه در سراسر خطوط ایالتی به منظور “شستن” عنوان آن از یک مارک تجاری، فروخته شود. اقدام به شستشوی عنوان غیرقانونی است. اگر به دنبال خرید یک ماشین یا کامیون دست دوم از ایالت دیگر هستید، بسیار مهم است که یک بررسی کامل عنوان را به عنوان بخشی از گزارش تاریخچه خودرو تکمیل کنید و برای بازرسی پیش از خرید پرداخت کنید.

    انواع برندهای عنوانی که باید درباره آنها بدانید

    عنوان نجات

    ممکن است اصطلاح “کل” را شنیده باشید، که نشان می دهد خودرویی در حال خراب شدن است و نیاز به تعمیر با هزینه های بیش از ارزش آن دارد. شرکت های بیمه نمی خواهند هزینه تعمیرات را بپردازند اگر وسیله نقلیه به دست آمده ارزش هزینه را نداشته باشد و خودرو را یک ضرر کلی تلقی کنند. اگرچه این با خودروهایی با عناوین بازسازی شده متفاوت است، بنابراین مهم است که توجه داشته باشید که عناوین نجات نشان نمی‌دهند که تعمیرات انجام شده است. خودروهای دارای عناوین نجات را نمی‌توان ثبت نام کرد یا رانندگی کرد تا زمانی که به وضعیت مناسب بازگردانده شوند. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که ایالت ها قوانین مختلفی برای عناوین نجات دارند، بنابراین تعریف می تواند از یک مکان به مکان دیگر متفاوت باشد.

    عنوان بازسازی شده

    هنگامی که یک وسیله نقلیه عنوان نجات را دریافت کرد، می تواند به جاده بازگردد، اما تنها پس از تعمیر. خودروهای بازسازی شده را می توان ثبت نام و بیمه کرد و برخی از بانک ها برای آنها وام ارائه می دهند، اما ارزش آنها به شدت تحت تاثیر برند قرار می گیرد. البته، باید مطمئن شوید که تعمیرات به روش صحیح انجام شده است تا از هرگونه غافلگیری در مسیر جلوگیری شود.

    عنوان بازپرداخت قانون لیمو

    لیمو خودرویی است که چندین بار تلاش کرده است تا مشکلی را بدون رفع مشکل ترمیم کند. بسته به ایالت، ممکن است شرایطی را داشته باشد، از جمله تعداد روزهای معینی در مغازه یا تلاش برای تعمیر. اگر خودرویی واجد شرایط لیمو باشد، خودروسازان ممکن است آن را دوباره بخرند، اما داستان آنها به همین جا ختم نمی شود. خودروهای Lemon law می‌توانند دوباره به فروش برسند، حتی در نمایندگی‌های حق رای. با فرض رفع مشکل، خودروهای قانون لیمو می‌توانند گزینه‌های خوبی برای صرفه‌جویی چند دلاری باشند، اما مانند عناوین بازسازی‌شده، بر ارزش خودرو تأثیر می‌گذارند. همچنین ممکن است لازم باشد به دنبال وام دهنده ای بگردید که مایل به ارائه وام باشد و بیمه گر برای پوشش آن. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که فروش مجدد یک خودرو با بازخرید قانون لیمو در عنوان ممکن است مدتی طول بکشد.

    برگشت کیلومتر شمار

    همه ماشینی با مسافت پیموده شده می خواهند. هرچه مسافتی که وسیله نقلیه طی شده کمتر باشد، احتمال انباشته شدن فرسودگی و پارگی آن که می تواند منجر به تعمیرات پرهزینه شود، کمتر می شود. اگرچه رایانه‌های ماشین‌های مدرن و نمایشگرهای دیجیتال دستکاری مسافت پیموده شده را بسیار دشوار می‌کنند، اما همچنان ممکن است و می‌تواند عواقب شدیدی برای خریداران و فروشندگان داشته باشد. خوشبختانه، راه‌هایی برای تشخیص دستکاری وجود دارد، که دوباره ما را به توصیه یک بازرسی کامل قبل از خرید قبل از خرید یک ماشین دست دوم هدایت می‌کند.

    انواع دیگر برندها

    در حالی که اینها برخی از رایج ترین انواع مارک ها هستند، اما تنها انواعی نیستند که ممکن است مشاهده کنید. خسارت سیل، خسارت تگرگ و سایر سناریوها می تواند منجر به برندهای عنوان شود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید اگر با هر نوع عنوان مارک دار روبرو هستید این است که تکالیف خود را انجام دهید و خودرو را بازرسی کنید. حتی نام تجاری با کمترین صدا می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

    آیا باید خودرویی با عنوان برند بخرید؟

    این، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، بستگی دارد. اگر به دنبال صرفه جویی چند دلاری در خرید خود هستید، باید به خاطر داشته باشید که سایر بخش های تجربه مالکیت ممکن است گران تر باشند، از جمله نرخ بهره و بیمه شما. همچنین اگر تصمیم به فروش وسیله نقلیه در جاده ها داشته باشید، با ارزش های پایین تری مواجه خواهید شد. خودروهای مارک دار پروژه های بزرگ و کاندیدایی برای تعویض موتور و انواع تغییرات هستند، اما نباید به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفته شوند، حتی اگر نادر باشند. گفته می‌شود، یک عنوان برند ممکن است خودروی رویایی شما را دست‌یافتنی‌تر کند، اما یک بازرسی پیش از خرید انجام دهید تا مطمئن شوید که به چه چیزی وارد می‌شوید.

  • فورد در حال کار بر روی فرنک با کنترل آب و هوا

    صندوق عقب خودروهای برقی یا صندوق عقب، فضای ذخیره سازی مناسبی را فراهم می کند، اما ثبت اختراع اخیر فورد به راهی برای مفیدتر کردن آنها اشاره می کند.

    پرونده مورد بحث به تشریح کنترل آب و هوای فرانکس می‌پردازد. این توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) در 19 مارس منتشر شد اما در ابتدا توسط فورد در سال 2022 ثبت شد – تقریباً همان بازه زمانی بسیاری از پرونده های ثبت اختراع مرتبط با فرنک از این خودروساز.

    تصویر ثبت اختراع فرنک با کنترل آب و هوا فورد

    تصویر ثبت اختراع فرنک با کنترل آب و هوا فورد

    در این مورد، فورد به طور خاص تنه های کنترل شده با آب و هوا را توصیف می کند که می توانند خواربار یا سایر اقلام حساس به دما را از گرم یا بیش از حد سرد شدن حفظ کنند. یکی از گزینه‌های مورد بحث فورد، داشتن یک حلقه حرارتی از حلقه اصلی کنترل آب و هوای مورد استفاده برای کابین مسافر است. اما فورد همچنین پیشنهاد می‌کند که سیستم کنترل آب و هوای کوچک خود را با همان سخت‌افزاری که برای سیستم مسئول داخلی خودرو استفاده می‌شود، به Frunk بدهد.

    از آنجایی که مشتریان ممکن است بخواهند نوشیدنی ها را خنک نگه دارند بدون اینکه کل خرطومی را به جعبه یخ تبدیل کنند، فورد همچنین راه هایی را برای تعدیل دما در قسمت های خاصی از خرطومی مورد بحث قرار می دهد. طبق برنامه می‌توان از تقسیم‌کننده‌ها برای جدا کردن مناطق گرم و سرد استفاده کرد، یا هوای با دمای پایین را می‌توان به سمت یک خنک‌کننده قابل جابجایی که در قسمت انتهایی محکم شده است هدایت کرد.

    تصویر ثبت اختراع فورد با کنترل آب و هوا

    تصویر ثبت اختراع فرنک با کنترل آب و هوا فورد

    این اولین باری نیست که کنترل آب و هوا در یک درخواست ثبت اختراع فورد ظاهر می شود. همچنین یکی از ویژگی‌هایی است که در مجموعه‌ای از درخواست‌های ثبت اختراع این خودروساز که در اواخر سال 2023 ظاهر شد، توضیح داده شد و طیف گسترده‌ای از ایده‌ها را از شارژ کردن دستگاه بی‌سیم در داخل اتاق گرفته تا تنظیمات محل کار موبایل را پوشش می‌دهد.

    همه ایده های ثبت اختراع به تولید نمی رسند. اما اگر فورد تصمیم بگیرد که شیرین کاری خود را برای پر کردن میوه موستانگ Mach-E با میگو تکرار کند، همانطور که با بیانیه مطبوعاتی در مورد اندازه میوه در سال 2020 انجام شد، کنترل آب و هوا حداقل می تواند احتمال مسمومیت غذایی را کاهش دهد.

  • لامبورگینی کوانتچ Widebody Liberty Walk مدل 2024 مازاد بر مازاد دهه 1980 چیده شده است

    Liberty Walk Lamborghini Countach نمای 3/4 جلو

    لامبورگینی ابرخودروی نمادین V12 درب موتور وسط از دهه 1980 به عنوان یکی از تهاجمی ترین وسایل نقلیه تمام دوران. اصلی نمونه اولیه به سبک مارچلو گاندینی بود تمام زوایا و گوه ها، اما آن را به شیوه ای زیبا مدیریت کرد. بهینه سازی های پائولو استانزانی برای نسخه تولیدی، تهاجم زاویه ای را ده برابر افزایش داد. بگیرید قهرمان دهه 1980 سرعت و دید عجیب و غریب و آن را به دنیای مدرن که در آن هیچ چیز هرگز سرد نیست، و شما یک دستور العمل برای یک قطعه هنری دارید که خود را به صفحه بینایی لوب جلوی پیشانی شما نشان می دهد.

    این دقیقاً همان کاری است که لیبرتی واک در اینجا انجام داده است با اوپرفندرهای الهام گرفته از مسابقه، راکرهای جعبه‌دار، دامن‌ها، اسپلیترها، استخراج‌کننده‌ها، دیفیوزرها و بال‌ها. این خودرو به همان اندازه موفقیت بصری خود را مدیون آن است افراد خوب در لیبرتی واک همانطور که گاندینی و استانزانی می کند. این تیونرهای ژاپنی با چشمان وحشی از ساختن چیزی که حمله به حواس باشد خوشحال هستند. این ماشین با لگد زدن به کره چشم شما مستقیماً به پشت سر شما می زند و زمانی که حساسیت خود را به دست آوردید برای دور دوم آماده می شود. و برای این، من کاملا آن را دوست دارم.

    لامبورگینی کانتاچ وحشیانه: عکاسی با لیبرتی واک در وسط توکیو

    لری چن، عکاس و راد همه کاره، با این ماشین در یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان عکاسی شبانه انجام داد، و مانند هر کاری که انجام می دهد، فوق العاده شد. این خودرو به خوبی خود را به جنگل‌های بتنی وحشیانه می‌رساند، مثل این که در خانه در حال ذوب شدن به آسفالت عصرگاهی است. مثل چیزی از رویا است. اگر من این ماشین را در خیابان در زندگی واقعی می دیدم، قطعاً متوجه می شدم و فکر می کنم تمام هدفش همین است.

    فراری پرش عریض بنفش فراری F40. شرط ببندید که آن یکی را ندیدید که آمد.

  • بازنشستگی مدیر عامل تیم کونیسکیس آخرین تغییر بزرگ در دوج و رم است

    بازنشستگی مدیر عامل تیم کونیسکیس آخرین تغییر بزرگ در دوج و رم است

    تیم کونیسکیس در سال 2022 خودروی تمام الکتریکی داج چارجر Daytona SRT را معرفی کرد. (گتی ایماژ)

    دیترویت – اگرچه تیم کونیسکیس، مدیر عامل برندهای Ram و Dodge و صدای غیررسمی ماشین‌های عضلانی آمریکایی، پس از نزدیک به 32 سال حضور در Stellantis بازنشسته می‌شود، اما این تنها تغییر بزرگی نیست که برندها، به‌ویژه دوج، درگیر آن هستند. و یک تحلیلگر می گوید: «عاقلانه نیست که فرض کنیم هیچ کس دیگری نمی تواند از برند حمایت کند.»

    این اطلاعیه روز جمعه در حالی منتشر می شود که Stellantis با شروع انتقال از احتراق داخلی به وسایل نقلیه الکتریکی با فروش ایالات متحده دست و پنجه نرم می کند. بر اساس گزارش Motorintelligence.com، تا ماه آوریل، فروش آن 14.1 درصد کاهش داشت در حالی که صنعت به طور کلی شاهد افزایش 3.1 درصدی بود.

    سال‌ها Kuniskis سخنگوی خودروهای آمریکایی با کارایی بالا بود و مدل‌های قدرتمند بسیاری از جمله Challenger SRT Demon 170 با قدرت 1025 اسب بخار سال گذشته را معرفی کرد. اما در ماه مارس، Kuniskis رهبری دو نسخه باتری‌دار ماشین Charger عضلانی را معرفی کرد، در حالی که یکی را حفظ کرد. نسخه گازسوز شارژر بدون همی V8 بزرگ.

    کونیسکیس مدیرعامل هر دو برند دوج و رم بود. کریس فوئل در رام جایگزین او می‌شود، که علاوه بر وظایفش در رهبری برند کرایسلر، رام را برعهده خواهد گرفت. مت مک آلیر مدیر عامل برند دوج خواهد شد. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که او رهبری فروش دوج را برعهده داشت و تجربه گسترده ای در زمینه خودرو دارد.

    هر دو برند در حال مبارزه با Dodge هستند که نسخه‌های قدیمی شارژر و چلنجر گازسوز را با حرکت به سمت خودروهای الکتریکی کنار بگذارد. فروش دوج تا ماه آوریل بیش از 17 درصد کاهش یافته است. این برند همچنین شاسی بلند کوچک هورنت ساخت ایتالیا را می فروشد، اما نتوانسته است.

    فروش رم در سال جاری تاکنون بیش از 29 درصد کاهش یافته است زیرا یک کارخانه میشیگان برای ساخت یک پیکاپ با اندازه کامل به روز شده است.

    استفانی برینلی، تحلیلگر S&P Global، گفت که اشتیاق و چشم انداز Kuniskis برای برند Dodge یک ضرر خواهد بود، اما ممکن است شخص دیگری در Stellantis بتواند مسئولیت را بر عهده بگیرد.

    برینلی در ایمیلی گفت: “آینده خودروی عضلانی دوج در حال تغییر است، صرف نظر از اینکه چه کسی در راس آن قرار دارد.” عاقلانه نیست که فرض کنیم هیچ کس دیگری نمی تواند از این برند قهرمان شود.”

    در یک رویداد ماه مارس در دیترویت برای نمایش شارژرهای الکتریکی جدید، Kuniskis همچنین یک شارژر گازسوز را به نمایش گذاشت که از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر جدید با دو توربوشارژر نیرو می‌گیرد. یک نسخه پرقدرت 550 اسب بخار قدرت خواهد داشت. کونیسکیس از حفظ نسخه بنزینی دفاع کرد و گفت که ماشین‌های عضلانی الکتریکی که مانند خودروهای موتور گازی غرش می‌کنند، بر عملکرد به جای کارایی تاکید دارند.

    او گفت که در شرایط عادی، سالانه حدود 17 میلیون وسیله نقلیه در ایالات متحده فروخته می شود، بنابراین جایی برای هر دو نسخه وجود دارد. مردم به انتخاب نیاز دارند.»

    کونیسکیس گفت که اگر دوج نسخه های الکتریکی چارجر را عرضه نمی کرد، انتظار انتقاد از سوی گروه های زیست محیطی را داشت. این خودرو برای عملکرد طراحی شده است و برد کمی دارد، اما همچنان یک وسیله نقلیه الکتریکی با باتری است. آیا آنها از آن متنفر خواهند شد؟ یک جورهایی عجیب به نظر می رسد.»

    در سطح جهانی، محموله‌های جهانی خودروهای استیلانتیس در سه ماهه اول با 10 درصد کاهش نسبت به سال گذشته به 1.34 میلیون رسید و درآمد با 12 درصد کاهش به 41.7 میلیارد یورو (44.8 میلیارد دلار) رسید.

    این شرکت کاهش درآمد را ناشی از فروش کمتر عنوان کرد، زیرا تولید و موجودی را مدیریت می کند و در عین حال 25 مدل جدید از جمله 18 خودروی الکتریکی را در سال جاری عرضه می کند. مدیر مالی، ناتالی نایت، گفت که استلانتیس معتقد است که مدل های جدید “در نیمه دوم رشد و سودآوری مادی را بهبود می بخشد.”