• لامبورگینی کوانتچ Widebody Liberty Walk مدل 2024 مازاد بر مازاد دهه 1980 چیده شده است

    Liberty Walk Lamborghini Countach نمای 3/4 جلو

    لامبورگینی ابرخودروی نمادین V12 درب موتور وسط از دهه 1980 به عنوان یکی از تهاجمی ترین وسایل نقلیه تمام دوران. اصلی نمونه اولیه به سبک مارچلو گاندینی بود تمام زوایا و گوه ها، اما آن را به شیوه ای زیبا مدیریت کرد. بهینه سازی های پائولو استانزانی برای نسخه تولیدی، تهاجم زاویه ای را ده برابر افزایش داد. بگیرید قهرمان دهه 1980 سرعت و دید عجیب و غریب و آن را به دنیای مدرن که در آن هیچ چیز هرگز سرد نیست، و شما یک دستور العمل برای یک قطعه هنری دارید که خود را به صفحه بینایی لوب جلوی پیشانی شما نشان می دهد.

    این دقیقاً همان کاری است که لیبرتی واک در اینجا انجام داده است با اوپرفندرهای الهام گرفته از مسابقه، راکرهای جعبه‌دار، دامن‌ها، اسپلیترها، استخراج‌کننده‌ها، دیفیوزرها و بال‌ها. این خودرو به همان اندازه موفقیت بصری خود را مدیون آن است افراد خوب در لیبرتی واک همانطور که گاندینی و استانزانی می کند. این تیونرهای ژاپنی با چشمان وحشی از ساختن چیزی که حمله به حواس باشد خوشحال هستند. این ماشین با لگد زدن به کره چشم شما مستقیماً به پشت سر شما می زند و زمانی که حساسیت خود را به دست آوردید برای دور دوم آماده می شود. و برای این، من کاملا آن را دوست دارم.

    لامبورگینی کانتاچ وحشیانه: عکاسی با لیبرتی واک در وسط توکیو

    لری چن، عکاس و راد همه کاره، با این ماشین در یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان عکاسی شبانه انجام داد، و مانند هر کاری که انجام می دهد، فوق العاده شد. این خودرو به خوبی خود را به جنگل‌های بتنی وحشیانه می‌رساند، مثل این که در خانه در حال ذوب شدن به آسفالت عصرگاهی است. مثل چیزی از رویا است. اگر من این ماشین را در خیابان در زندگی واقعی می دیدم، قطعاً متوجه می شدم و فکر می کنم تمام هدفش همین است.

    فراری پرش عریض بنفش فراری F40. شرط ببندید که آن یکی را ندیدید که آمد.

  • بازنشستگی مدیر عامل تیم کونیسکیس آخرین تغییر بزرگ در دوج و رم است

    بازنشستگی مدیر عامل تیم کونیسکیس آخرین تغییر بزرگ در دوج و رم است

    تیم کونیسکیس در سال 2022 خودروی تمام الکتریکی داج چارجر Daytona SRT را معرفی کرد. (گتی ایماژ)

    دیترویت – اگرچه تیم کونیسکیس، مدیر عامل برندهای Ram و Dodge و صدای غیررسمی ماشین‌های عضلانی آمریکایی، پس از نزدیک به 32 سال حضور در Stellantis بازنشسته می‌شود، اما این تنها تغییر بزرگی نیست که برندها، به‌ویژه دوج، درگیر آن هستند. و یک تحلیلگر می گوید: «عاقلانه نیست که فرض کنیم هیچ کس دیگری نمی تواند از برند حمایت کند.»

    این اطلاعیه روز جمعه در حالی منتشر می شود که Stellantis با شروع انتقال از احتراق داخلی به وسایل نقلیه الکتریکی با فروش ایالات متحده دست و پنجه نرم می کند. بر اساس گزارش Motorintelligence.com، تا ماه آوریل، فروش آن 14.1 درصد کاهش داشت در حالی که صنعت به طور کلی شاهد افزایش 3.1 درصدی بود.

    سال‌ها Kuniskis سخنگوی خودروهای آمریکایی با کارایی بالا بود و مدل‌های قدرتمند بسیاری از جمله Challenger SRT Demon 170 با قدرت 1025 اسب بخار سال گذشته را معرفی کرد. اما در ماه مارس، Kuniskis رهبری دو نسخه باتری‌دار ماشین Charger عضلانی را معرفی کرد، در حالی که یکی را حفظ کرد. نسخه گازسوز شارژر بدون همی V8 بزرگ.

    کونیسکیس مدیرعامل هر دو برند دوج و رم بود. کریس فوئل در رام جایگزین او می‌شود، که علاوه بر وظایفش در رهبری برند کرایسلر، رام را برعهده خواهد گرفت. مت مک آلیر مدیر عامل برند دوج خواهد شد. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که او رهبری فروش دوج را برعهده داشت و تجربه گسترده ای در زمینه خودرو دارد.

    هر دو برند در حال مبارزه با Dodge هستند که نسخه‌های قدیمی شارژر و چلنجر گازسوز را با حرکت به سمت خودروهای الکتریکی کنار بگذارد. فروش دوج تا ماه آوریل بیش از 17 درصد کاهش یافته است. این برند همچنین شاسی بلند کوچک هورنت ساخت ایتالیا را می فروشد، اما نتوانسته است.

    فروش رم در سال جاری تاکنون بیش از 29 درصد کاهش یافته است زیرا یک کارخانه میشیگان برای ساخت یک پیکاپ با اندازه کامل به روز شده است.

    استفانی برینلی، تحلیلگر S&P Global، گفت که اشتیاق و چشم انداز Kuniskis برای برند Dodge یک ضرر خواهد بود، اما ممکن است شخص دیگری در Stellantis بتواند مسئولیت را بر عهده بگیرد.

    برینلی در ایمیلی گفت: “آینده خودروی عضلانی دوج در حال تغییر است، صرف نظر از اینکه چه کسی در راس آن قرار دارد.” عاقلانه نیست که فرض کنیم هیچ کس دیگری نمی تواند از این برند قهرمان شود.”

    در یک رویداد ماه مارس در دیترویت برای نمایش شارژرهای الکتریکی جدید، Kuniskis همچنین یک شارژر گازسوز را به نمایش گذاشت که از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر جدید با دو توربوشارژر نیرو می‌گیرد. یک نسخه پرقدرت 550 اسب بخار قدرت خواهد داشت. کونیسکیس از حفظ نسخه بنزینی دفاع کرد و گفت که ماشین‌های عضلانی الکتریکی که مانند خودروهای موتور گازی غرش می‌کنند، بر عملکرد به جای کارایی تاکید دارند.

    او گفت که در شرایط عادی، سالانه حدود 17 میلیون وسیله نقلیه در ایالات متحده فروخته می شود، بنابراین جایی برای هر دو نسخه وجود دارد. مردم به انتخاب نیاز دارند.»

    کونیسکیس گفت که اگر دوج نسخه های الکتریکی چارجر را عرضه نمی کرد، انتظار انتقاد از سوی گروه های زیست محیطی را داشت. این خودرو برای عملکرد طراحی شده است و برد کمی دارد، اما همچنان یک وسیله نقلیه الکتریکی با باتری است. آیا آنها از آن متنفر خواهند شد؟ یک جورهایی عجیب به نظر می رسد.»

    در سطح جهانی، محموله‌های جهانی خودروهای استیلانتیس در سه ماهه اول با 10 درصد کاهش نسبت به سال گذشته به 1.34 میلیون رسید و درآمد با 12 درصد کاهش به 41.7 میلیارد یورو (44.8 میلیارد دلار) رسید.

    این شرکت کاهش درآمد را ناشی از فروش کمتر عنوان کرد، زیرا تولید و موجودی را مدیریت می کند و در عین حال 25 مدل جدید از جمله 18 خودروی الکتریکی را در سال جاری عرضه می کند. مدیر مالی، ناتالی نایت، گفت که استلانتیس معتقد است که مدل های جدید “در نیمه دوم رشد و سودآوری مادی را بهبود می بخشد.”

  • بررسی محاسن و معایب MVM | mvmblog

    ·

    اگر یکبار تجربه استفاده از این خودرو را داشته‌اید حتماً سروصدای داخل کابین این خودرو موجب آزار شما شده است. تعداد بسیاری از مالکان ام وی ام 315 از سروصدای تولید شده توسط داشبورد و درهای این خودرو گله می‌کنند. عاق‌بندی این خودرو به درستی انجام نشده و هنگام رانندگی در اتوبان صدای باد ممکن است موجب آزار شما شود. از طرفی میزان صدای موتور به حد زیادی وارد کابین این خودرو می‌شود که احساس خوبی برای سرنشینان آن به دنبال ندارد. ضریب ایمنی این خودرو گرچه نسبت به مدل قبلی خود بهتر شده ولی همچنان در دسته‌ی خودروهای ایمن قرار نمی‌گیرد.

    • شاید بتوان گفت که نخستین مورد از معایب mvm 315، قیمت این خودرو است که خرید آن را برای بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی دشوار کرده است.
    • ام وی ام ایکس ۲۲، خودرویی در مسیر سلیقه جوانان است، هرچند در کنار همه تعریف و تمجیدهایی که از آن شده، معایب ایکس ۲۲ نیز توسط بسیاری از کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
    • سروصدای تولید شده توسط این گیربکس بسیار بلندتر از سایر رقبای آن می‌باشد.
    • سطح بالاتری قرار می‌گیرد و بیشتر طرف‌داران اهل شتاب و سرعت را قانع نگه می‌دارد.

    علیرغم این‌که ام وی ام 315 پلاس به‌عنوان یک نسخه فیس لیفت شده از ابتدای سال 99 به بازار عرضه شده است اما هنوز هم برخی کاستی‌های نسخه‌های قبلی را با خود به همراه دارد. یکی از این معایب، ترمزهای کاسه‌ای عقب است که برای خودرویی در این سطح و قیمت، یک ایراد عجیب قلمداد می‌شود. از نسل اول ام وی ام 315 تاکنون، تغییری در ترمزهای کاسه‌ای عقب رخ نداده است و این خودرو همچنان ازنظر ایمنی ترمزها در شرایط متوسطی قرار دارد. اگرچه که رقبای ام وی ام 315 هم شرایط بهتری نسبت به این خودرو ندارد اما دلیل نمی‌شود که از این نقطه‌ضعف چشم‌پوشی کنیم.

    ارسال دیدگاه لغو پاسخ

    شتاب صفر تا صد 15 ثانيه‌اي و مصرف سوخت 6.1 در 100 کيلومتر، از ديگر مشخصات فني اين خودرو هستند. ایرادی که می‌توان به آن گرفت، پدال ترمز است که دارای حساسیت کافی نیست، ولی قدرت ترمزها با ترمزهای پژو ۲۰۶ برابری می‌کند. از معایب ظاهری این خودرو می‌توان به طراحی قدیمی دستگیره‌های درب خودرو و نحوه بسته شدن‌شان اشاره کرد؛ چرا‌که مجله خبری خودرو ام وی ام قرارگیری درزهای بین کابین خودرو با درها در بیرون خودرو راه سرقت را در اختیار سارقان قرار خواهد داد. به‌علاوه، بدنه خودرو استحکام کافی ندارد و درهای آن به‌راحتی از قسمت بالا و توسط فردی کم‌زور هم قابل‌خم‌شدن است. گفتنی است همچنان بعد از ۱۵ سال پژو ۲۰۶ با همان طراحی و فقط با تغییرات جزئی در پشت آمپرها تولید و عرضه می‌شود.

    نقد و بررسی رنو ساندرو + مقایسه با رنو استپ وی

    این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. چندسالی می‌شود که فرهنگ تولید خودروهای پلاس بین خودروسازان ایرانی فراگیر شده و شاهد ارائه انواع خودروهای فیس‌لیفت با پسوند پلاس هستیم. ام وی ام 315 پلاس نیز یکی از این خودروها است که نسخه بهینه‌سازی شده از نسل دوم ام وی ام 315 محسوب می‌شود. در ادامه نگاهی به معایب ام وی ام 315 خواهیم داشت و دلایلی که شما را از خرید این خودرو منصرف می‌کند، برخواهیم شمرد.

    فروش نقدی محصولات مدیران خودرو با مدل 1402 آغاز شد

    اگر پولی که بابت خرید ام وی ‌ام 315 اختصاص داده‌اید بخش مهمی از سرمایه زندگی شماست، به دلیل افت قیمت شدید و بازار پردردسر دست دوم این خودرو، خرید آن را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم… به‌هرحال با تمام مشکلات و معایب و با توجه به اینکه قیمت‌ها به طرز عجیبی رشد داشته‌اند، حق انتخابی برای مردم باقی نمانده است. رسالت ما در مجموعه‌یهمراه مکانیکاین بود که شما را ازمعایب ام وی ام 110آگاه کنیم و امیدواریم این امر را به‌خوبی انجام داده باشیم. موتور این خودرو 1 لیتری و 4 سیلندر است که برای خودرویی با این وزن و ابعاد بد هم نیست ولی با هر دیدی که نگاه کنیم بازهم ضعیف است.

    http://architecture-competitions.ir

  • ریکی استنهاوس جونیور یک ساعت منتظر است تا به صورت کایل بوش مشت بزند

    این نسکار مسابقه All-Star یکشنبه شب یک کشمکش دور اول را به نمایش گذاشت که به نزاع پس از مسابقه بین ریکی استنهاوس جونیور و کایل بوش در مسابقه اخیراً بازسازی شده تبدیل شد. جاده سرعتی شمالی ویلکسبورو تیم پنسکه بر مقدماتی ایندیاناپولیس 500 مسلط شد، گویی محرومیت های رسوایی فشار به پاس آن هرگز اتفاق نیفتاد دوشنبه، 20 مه 2024 است و این ریسینگ ریکاپ است، خلاصه ای از نکات مهم موتوراسپرت آخر هفته گذشته شما.

    استنهاوس برای مبارزه با بوش تمام مسابقه را منتظر ماند

    نکات برجسته توسعه یافته رسمی NASCAR | مسابقه ستارگان ناسکار 2024 از ویلکسبورو شمالی

    بیایید بدترین جنبه مسابقه All-Star را از سر راه برداریم. جوی لوگانو 199 دور از 200 دور را در مسیر خود به سمت خط پیروزی هدایت کرد. راننده پنسکه کل مسابقه را با لاستیک آپشن گودیر رانندگی کرد. تامین کننده تایر ترکیبات اولیه و آپشن را برای این رویداد نمایشگاهی ارائه کرد. در نظر گرفته شده بود که این آپشن سریعتر و دوام کمتری نسبت به مدل اصلی داشته باشد، اما لوگانو در حفظ کنترل جلو مشکلی ندارد.

    تکان دهنده ترین لحظه مسابقه در اولین دور شروع شد که ریکی استن هاوس جونیور کایل بوش را به دیوار دوید. بوش بلافاصله تلافی کرد و کامارو شماره 47 را تعقیب کرد و ماشین را به دیوار کوبید. آسیب برای استنهاوس جونیور خیلی شدید بود و او ماشین خراب خود را در جعبه چاه بوش پارک کرد و به او گفت رئیس خدمه راننده Childress که بعد از مسابقه منتظر او باشد. برنده 2023 Daytona 500 واقعاً انتخابی نداشت. سرعت نورث ویلکسبورو تونل متقاطع زیر پیست ندارد. او در میدان گیر کرده بود تا اینکه مسابقه تمام شد.

    ریکی استنهاوس جونیور در کایل بوش پس از مسابقه در نورث ویلکسبورو تاب می خورد

    به محض اینکه مسابقه به پایان رسید، استنهاوس در کنار حمل کننده بوش منتظر ماند. همانطور که فاکس با برنده مسابقه مصاحبه می کرد، این زوج مشاجره شدیدی داشتند که به سرعت به مشت های مشت تبدیل شد. استن‌هاوس ضربه‌ای را به سمت راست پرتاب کرد و پس از آن که نیروهای امنیتی نسکار مردم را از هم جدا کرد، خدمه‌های گود شروع به درگیری کردند. من فکر نمی کنم این دشمنی به این زودی ها از بین برود.

    نتایج مسابقه

    1. – جوی لوگانو (پنسکه)
    2. – دنی هملین (گیبز) – +0.636 ثانیه
    3. – کریس بوشر (RFK) – +4.893 ثانیه
    4. – کایل لارسون (هندریک) – +5.312 ثانیه
    5. – رایان بلنی (پنسکه) – +5.451 ثانیه

    Penske ردیف جلو را برای Indy 500 قفل می کند

    نکات مهم مقدماتی برای Indy 500 2024 در ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی | روز 2 | ایندیکار

    تسلط جوی لوگانو در نورث ویلکسبورو توسط هم تیمی هایش در پنسکه که در مسابقات مقدماتی ایندیاناپولیس 500 در ردیف اول قرار گرفتند، پیش بینی شد. این دومین باری بود که یک تیم به سه مقام اول رسید. اسکات مک لافلین برنده قطب شد با میانگین رکورد 4 دور 234.220 مایل در ساعت جلوتر از Will Power و Josef Newgarden. تنها تهدید واقعی برای قفل یک مشکل مکانیکی بود. هنگام استفاده از فشارهای تقویتی واجد شرایط، موتورهای شورلت توربوشارژ مستعد آتش سوزی کامل بودند. با این حال، تنها باری که این مورد به پنسکه وارد شد، Will Power در جلسه تمرین صبح دوشنبه بود.

    نتایج سریع شش

    1. – اسکات مک لافلین (پنسکه) 234.220 مایل در ساعت
    2. – قدرت اراده (پنسکه) 233.917 مایل در ساعت
    3. – جوزف نیوگاردن (پنسکه) 233.808 مایل در ساعت
    4. – الکساندر روسی (مک لارن) – 233.090 مایل در ساعت
    5. – کایل لارسون (مک لارن) – 232.846 مایل در ساعت
    6. – سانتینو فروچی (فوت) – 232.692 مایل در ساعت

    هیچ چیز مانند Bump Day در ایندیاناپولیس وجود ندارد. این کاملاً تعجب آور نبود که در انتهای زمین به پایان رسید، اما درام پیرامون اینکه چه کسی بزرگترین نمایش در مسابقه را از دست می دهد اعصاب خردکن بود. خودروهای Coyne مورد علاقه برای رفتن به خانه بودند و باید با 110 درصد رانندگی می‌شد تا از هر سرعتی خارج شود. کاترین لگ در حین دویدن خود دیوار پیچ 4 را برچسب زد اما همچنان توانست سرعت ثابتی را به دست آورد. هم تیمی او نولان سیگل چندان خوش شانس نبود. راننده جوان با استعدادی که ماشین خود را قرار داده بود در حین تلاش خود برای شرکت در مسابقه با ماشینش تصادف کرد.

    نتایج ردیف عقب

    31. – کاترین لگ (کوین) – 230.092 مایل در ساعت
    32. – مارکوس اریکسون (آندرتی) – 230.027 مایل در ساعت
    33. – گراهام راهال (RLL) – 229.974 مایل در ساعت
    34. – نولان سیگل (کوین) – 229.566 مایل در ساعت

  • تیم کونیسکیس، پدر Hellcats، بازنشسته شد

    تیم کونیسکیسStellantis، شرکت مادر هر دو برند، روز جمعه اعلام کرد، تیم کونیسکیس، مدیر اجرایی که شاید بیشترین تأثیر را در دموکراتیزه کردن اسب بخار بالا داشته باشد، از سمت خود به عنوان رئیس دوج و رام کناره گیری می کند. از اول ژوئن، کریستین فوئل، که رئیس برند دیگر استلانتس کرایسلر است، نقش اضافی رئیس رام را بر عهده خواهد گرفت…

  • فورد ماوریکس به روز شده (و اصلاح شده؟) بدون استتار در جاده های عمومی گرفتار شد

    جاسوس‌ها دو پیکاپ فورد ماوریک را تقریباً بدون استتار در انظار عمومی دستگیر کردند و ظاهری اسپرت را به نمایش گذاشتند که هنوز در یک کامیون تولیدی ندیده‌ایم، به‌علاوه مجموعه‌ای از چرخ‌های بشقاب‌دار جدید. با در نظر گرفتن تغییرات اساسی در استایل بیرونی و این واقعیت که هر دو کامیون فقط در فضای باز نشسته اند، ما شک داریم که اینها نمای نهایی Maverick بازسازی شده را نشان دهند، اما با توجه به تناسب و تکمیل قطعات بیرونی قابل مشاهده در اینجا، ما نمی توانیم این احتمال را رد کنیم که اینها همه قطعات کارخانه هستند. این که آیا آنها در نهایت به کامیون های نمایشگاهی مجهز خواهند شد، البته داستان دیگری است.

    این اولین باری نیست که ما یک فورد ماوریک به روز شده را در طبیعت می بینیم، اما این اولین باری است که استتار نسبتاً گسترده ای را به خود جلب نکرده است. تقریباً تمام پانل های بدنه جلو یا پشت درهای این کامیون جدید یا اصلاح شده به نظر می رسد، به استثنای تختخواب. در کنار ترمور موجود (در پایین سمت راست)، می‌توانید ببینید که چقدر از قبل تغییر کرده‌اند. به‌علاوه، مجموعه‌ای از چرخ‌های تازه وجود دارد که به نظر می‌رسد هر چیزی جز کار محور باشد. ممکن است اینها اشاره ای به این باشد که چیزی کمی جذاب تر در راه است؟

    فورد ماوریکس به روز شده (و اصلاح شده؟) بدون استتار در جاده های عمومی گرفتار شدفورد ماوریک ترمور 2023

    ما همچنین آنچه را که به نظر می‌رسد نمونه‌های تنظیم‌شده عملکردی ماوریک در تست‌های آزمایشی فورد دیده‌ایم. کامیون زیر در سال 2022 دیده شد و از آن زمان تاکنون هیچ اثری از آن ندیده ایم. حتی نمونه های اولیه ضبط شده در این ماه فاقد خروجی های اگزوز دوگانه یکپارچه قابل مشاهده در سپر عقب کامیون بالا هستند. یا این ایده ای بود که هرگز به وجود نیامد، یا یک وسیله نقلیه دیگر که کاملاً صرفاً به عنوان وانت بچه مبدل شده بود.

    Maverick در زمان نامناسبی راه اندازی شد و چرخه توسعه و تولید آن هر دو به شدت تحت تأثیر کووید قرار گرفت. آنچه فورد برای به‌روزرسانی وانت بچه در نظر گرفته است، هنوز هم واقعاً حدس می‌زند، اما اگر قرار بود شرط ببندیم، برای دیدن یک چیز کوچک برای همه پول خرج می‌کردیم. گوش به زنگ باشید.

  • هایپرکار نیلو، V-8 جدید لامبورگینی: اخبار خودرو امروز

    لامبورگینی یک موتور جدید V-8 با توربوشارژ دوقلو را معرفی کرده است که بخشی از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین برای جانشین هوراکان است که نمونه‌های اولیه آن در حال آزمایش هستند. لامبورگینی جزئیات کامل را ذخیره می‌کند تا زمانی که این خودرو در اواخر امسال رونمایی شود، اما تایید کرده است که V-8 با میل لنگ صاف و حداکثر دور 10000 دور در دقیقه عرضه می‌شود.

    ساشا سلیپانوف، طراح هوراکان و همچنین بوگاتی شیرون و جدیدترین محصول کونیگزگ، در حال کار بر روی یک هایپرکار مخصوص خود است. این نیلو نام دارد و قرار است در اوت امسال در هفته خودروی مونتری 2024 رونمایی شود. یک ویدیوی تیزر برخی از طراحی ها، از جمله مجموعه ای از درهای گولینگ را نشان می دهد.

    مینی نگاهی اولیه به مدل بعدی جان کوپر ورکز خود بر اساس هاچ بک کوپر بازطراحی شده ارائه کرده است. این خودرو اواخر امسال رونمایی خواهد شد و مینی تایید کرده است که پیشرانه های گازی و برقی را ارائه خواهد کرد. تنها نسخه گازسوز انتظار می رود حداقل در ابتدا در ایالات متحده فروخته شود.

    این داستان ها و موارد دیگر را در اخبار خودرو امروز، دقیقاً در اینجا در Motor Authority پیدا خواهید کرد.

    موتور V-8 توئین توربو جانشین لامبورگینی هوراکان تا 10000 دور در دقیقه می‌خواند.

    طراح بوگاتیس و کونیگزگ، هایپرکار نیلو را مسخره می کند

    مینی جان کوپر ورکز جدید پاییز امسال عرضه می شود

    نقد و بررسی: کیا سورنتو 2024

    ورشتاپن در فرمول 1 امیلیا رومانیا GP 2024 از نوریس پیشی گرفت

    صاحبان خودروهای برقی Chevy Bolt ممکن است تا 1400 دلار برای فراخوان باتری دریافت کنند

    restomod جدید آیکون یک فورد برانکو 1968 آبی واقعی است

    نقد و بررسی: شورولت کوروت 2023

    Rivian یک سایبان بالقوه قابل استقرار در سقف را بررسی می کند

    میتسوبیشی خودروهای برقی، پلاگین هیبریدی را در خط تولید گسترده ایالات متحده در نظر دارد

  • دزد سایبرتراک تسلا، پلیس را در مسخره ترین تعقیب و گریز خودروی جهان هدایت می کند

    یک تسلا سایبرتراک در یک آینه بغل در هنگام رانندگی آزمایشی در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده، در روز جمعه، 16 فوریه 2024، منعکس شده است.

    عکس: کایل گریلو/ بلومبرگ (گتی ایماژ)

    یک مرد دلاور در آخر هفته پس از او دستگیر شد گویا دزدیده است آ تسلا سایبرتراک و سربازان دولتی را در مسیری کوتاه اما احمقانه رهبری کرد تعقیب و گریز ماشین. کوری کوهی ساکن میلفورد متهم به دزدی است وانت برقی فولاد ضد زنگ از خانه ای در لینکلن، دلاور. چه گور.

    درست بعد از ساعت 8 صبح در 18 می، دلاور سربازان دولتی پاسخ داد گزارش یک خودروی سرقتی. خودرو گم شده بود یک سایبرتراک 2024 با توجه به تگ های موقت نیوجرسی که از یک اقامتگاه خصوصی گرفته شده است بیانیه پلیس ایالت دلاور. محققین از سایبرتراک سیستم ردیابی آنبورد برای قرار دادن آن در مسیر خاکی نه چندان دور. یک راننده در زمان شناسایی داخل خودرو بود، اما قبل از اینکه نیروهای نظامی به او نزدیک شوند، از منطقه متواری شد. حرکت هوشمندانه، کوهی. حرکت هوشمندانه.

    کوری کوهی

    کوری کوهی
    عکس: پلیس ایالت دلاور

    پلیس می گوید که مظنون در سایبرتراک تمام سیگنال های پلیس برای عقب نشینی را نادیده گرفت و در نهایت در تعقیب و گریز کوتاهی به رهبری سربازان رسید. بلافاصله پس از شروع تعقیب و گریز، کوهی متوجه شد که دچار مشکل شده است و تسلیم شد. از آنجا به داخل برده شد حضانت بدون حادثه و با وثیقه 4002 دلاری به مؤسسه اصلاحی ساسکس فرستاده شد.

    این مرد 41 ساله به جرم جنایت متهم شد سرقت وسیله نقلیه موتوری، جنایت بی توجهی به سیگنال افسر پلیس، تجاوز جنایی و عدم داشتن مجوز در اختیار.

    گوش کن، من دزد ماشین یا چیز دیگری نیستم، اما اگر واقعاً مشتاق سرقت ماشین بودم، نمی پذیرم یکی از شناخته شده ترین آنها در جاده ها با یک دستگاه ردیاب داخلی. نمی دانم، این فقط من هستم.

  • تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟

    از همان ابتدای انجام این آزمایشات چمدان، من به طور خاص قصد انجام آزمایشی برای Chevy Suburban یا هر شاسی بلند سایز کامل را نداشتم. خیلی ساده، هیچ سوالی وجود نداشت که شش چمدان من در پشت ردیف سوم جا می شود. و نه تنها این، من کاملاً مطمئن بودم که فضای زیادی باقی خواهد ماند، همان اندازه که در اندازه متوسط ​​و کامل وجود دارد. دو ردیفه SUV ها

    و با این حال، می‌دانید در طول این سال‌ها درخواست‌های بیشتری برای اطلاعات مربوط به محموله دریافت کرده‌ام؟ درست است، شورولت سابربن. مطمئناً، این دقیقاً حجم ایمیل طرفداران BTS نیست، اما بیشتر از هر چیز دیگری است. ظاهراً، مردم می‌خواهند بدانند که چقدر در پشت یک Suburban (یا GMC Yukon XL … یا Cadillac Escalade ESV) قرار می‌گیرد. بنابراین، وقتی یک Suburban در ناوگان مطبوعاتی ظاهر شد، تصمیم گرفتم در نهایت آنچه را که مردم می‌خواهند ارائه دهم.

    تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟

    برای یادآوری، این مقدار فضای بار در پشت ردیف سوم حومه شهر است. شورلت می گوید این 41.5 فوت مکعب است و مطمئناً شبیه آن است.

    برای ثبت، بیشترین چیزی که تا به حال در پشت خودروهای سه ردیفه قرار داده ام هوندا اودیسه است که 32.8 فوت مکعب فضا دارد. به دلایلی که در بالا توضیح داده شد، من هرگز مینی ون دیگری انجام ندادم. و کسی آن را نخواسته است.

    تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟

    حالا چون حرص می خورم، کف زمین را بلند کردم تا ببینم فضای زیر زمینی هست یا نه. عجب وجود دارد! از نظر تئوری، می‌تواند کف را کمی پایین بیاورد و اجازه دهد چیزهای بیشتری وارد شود، اما لولاهای کف این اجازه را نمی‌دهند. برخلاف خودروهای BMW که می‌توانند در حالت عمودی قرار بگیرند، این خودروها دوباره کف را پایین می‌آورند. اشکالی ندارد، پس از آن استفاده نمی کنم.

    بریم سراغ کیسه ها مانند هر آزمایش چمدان، من از دو چمدان رولی سایز متوسط ​​استفاده می‌کنم که باید در فرودگاه چک‌این شوند (طول ۲۶ اینچ، عرض ۱۶، ۱۱ عمق)، دو چمدان سیاه رنگ که به سختی در بالای سر جا می‌شوند (۲۴ لیتر x 15W x 10D)، و یک رول سبز کوچکتر که به راحتی جا می شود (23L x 15W x 10D). من همچنین کیف فانتزی یک شبه همسرم را برای کمی زیباتر کردن وسایل (21L x 12W x 12D) اضافه می کنم.

    تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟

    بنابراین بله، همه چیز مناسب است. جای تعجب نیست در واقع، حتی بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردم جا باقی مانده است.

    پس بریم سراغ موارد اضافی (و خیالی)!

    تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟

    اول از همه، کولر 38 لیتری کلمن قابل اعتماد. این چیزی است که به کیف های من اضافه شده است، به علاوه شاید یک کیف دوفله، چیزی است که شاسی بلندهای “کامپکت” بزرگی مانند کیا اسپورتیج و تویوتا راو4 می توانند مدیریت کنند. این همچنین چیزهای اضافی است که من توانستم در داخل اودیسه قرار دهم، بنابراین ما در حال حاضر یک برنده جدید تست چمدان سه ردیفه داریم و حتی نزدیک نیست.

    علاوه بر این، بدیهی است که هنوز فضایی باقی مانده است.

    تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟

    به‌جای پر کردن یک دسته کلی از مزخرفات تصادفی از گاراژم که برای هیچ‌کس مفید نباشد («هی، یک کوپه دنج مناسب است!»)، تصمیم گرفتم برای شبیه‌سازی سه رول بردم به شگفتی‌های فتوشاپ روی بیاورم. هر چند اینجا هیچ حقه ای وجود ندارد. مجموعه دوم از کیف های من دقیقاً بدون مشکل جا می شود. من آنها را با یک نقطه در پایین ردیف کردم، دروازه را با آنها در هر طرف بستم، کار کرد.

    به این ترتیب، آنچه در داخل حومه شهر مناسب است … دو چمدان غلتکی متوسط ​​است که باید در فرودگاه بررسی شوند (طول ۲۶ اینچ، عرض ۱۶، ۱۱ عمق)، چهار چمدان های رولی مشکی که به سختی در بالای سر جای می گیرند (24L x 15W x 10D) دو رول تخته های سبز کوچکتر که به راحتی جا می شوند (23L x 15W x 10D)، کیف شبانه فانتزی همسرم (21L x 12W x 12D) و کولر کلمن 38 لیتری.

    به عبارت دیگر، این هشت چمدان برای هفت نفر به اضافه یک کیف شبانه و یک کولر است. فکر می کنید که احتمالا باید آن را اداره کند، نه؟

    اکنون، ممکن است از خود بپرسید، این چگونه با یک Chevy Tahoe مقایسه می شود؟

    تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟تست چمدان حومه شورولت: چقدر پشت ردیف سوم جا می شود؟

    جنرال موتورز می گوید تاهو 25.5 فوت مکعب فضای پشت ردیف سوم خود دارد. من می گویم همه چیز را می تواند جای دهد، جز کیف فانتزی. این بسیار خوب است، اگرچه جیپ واگنیر در این بخش بهترین عملکرد را دارد.

    با توجه به این، اگر قصد دارید مرتباً از ردیف سوم استفاده کنید (و اگر نه، چرا چیزی به بزرگی یک SUV فول سایز می‌خرید؟)، تنها دلیلی که برای انتخاب یک تاهو به Suburban می‌بینم این است که شما گاراژ یا مسیر بسیار کوچک است. اگر می خواهید جامبو بروید، چرا تا آخر راه را نروید؟ همچنین فقط 3000 دلار حق بیمه است، که طبق استانداردهای آپشن خودرو در مورد چیزی که نزدیک به 60000 دلار قیمت دارد، یک تغییر بزرگ است.

    بنابراین یک Suburban چقدر می تواند نگه دارد. خواهش میکنم.

  • تسلا در تلاش است تا پس از کاهش قیمت و خدمات ضعیف، اعتبار خود را با شرکت‌های اجاره‌ای تعمیر کند.

    صبح بخیر! دوشنبه 20 مه 2024 است و این است شیفت صبح، گردآوری روزانه شما از سرفصل های برتر خودرو از سراسر جهان، در یک مکان. در اینجا داستان های مهمی وجود دارد که باید بدانید.

    دنده 1: “کنترل آسیب” تسلا برای بازگرداندن غول های اجاره ای آغاز می شود

    اگر در بازار خودروهای برقی هستید، پس رگبار کاهش قیمت تسلا در ماه های اخیر ممکن است بوده است خوش آمدید فشار شما مورد نیاز است برای استفاده از انرژی باتری. اما اگر شما هستید یک شرکت اجاره‌ای که میلیون‌ها دلار را شخم زد برای اینکه ناوگان خود را برقی کنید، فقط برای اینکه ارزش آن با چنین کاهش قیمتی کاهش یابد، ممکن است تسلا در حال حاضر شرکت مورد علاقه شما نباشد.

    به دلیل کاهش مکرر قیمت توسط تسلا، ناوگان اجاره ای EV اکنون ارزش دارند به گزارش رویترز، کسری از ارزش پرداخت شده در زمانی که آنها جدید بودند. این امر تخلیه مدل های الکتریکی با قیمت مناسب را برای شرکت های اجاره ای سخت تر می کند، زیرا آنها همچنین از خدمات ضعیف و تعمیرات گران قیمت در طول عمر خودروهایی که از تسلا خریداری کرده اند شکایت دارند. اکنون، این شرکت آمریکایی در حالت کنترل آسیب است تا سعی کند شهرت ویران شده خود را در بین اجاره‌کنندگان ترمیم کند. همانطور که رویترز گزارش می دهد:

    بر اساس مصاحبه رویترز با 9 مدیر اجرایی، تلاش‌ها شامل تخفیف‌های غیررسمی برای خرید خودروهای جدید در صورت موجود بودن و تلاش برای رسیدگی به شکایات گسترده خدمات، تعمیر و سفارش پس از سال‌هاست که مدیران ناوگان و شرکت‌های لیزینگ می‌گویند تسلا این مشکلات را نادیده گرفته است. شرکت‌های بزرگ لیزینگ و اجاره خودرو، همراه با حدود دوازده مدیر ناوگان شرکت‌ها.

    کاهش قیمت‌های خرده‌فروشی تسلا با هدف تقویت فروش در پاسخ به کاهش تقاضای خودروهای الکتریکی در سطح جهانی و افزایش رقابت، به‌ویژه از سوی سازندگان خودروهای برقی چینی مانند BYD، انجام شد. اما این به نتایج نهایی بزرگترین مشتریان خود در اروپا آسیب زد – جایی که خرید ناوگان تقریباً نیمی از فروش خودرو را تشکیل می دهد.

    شرکت‌های لیزینگ ماشین‌های جدید می‌خرند و اجاره‌نامه‌هایی را تنظیم می‌کنند که بر اساس این‌که فکر می‌کنند می‌توانند در پایان اجاره چقدر می‌توانند آنها را بفروشند، محاسبه می‌کنند. کاهش ناگهانی قیمت این ارزش‌های باقیمانده را کاهش می‌دهد و هزینه شرکت‌های لیزینگ را به همراه دارد.

    علیرغم تلاش‌هایش، یکی از کارشناسان رویترز با او صحبت کرد و هشدار داد که این اقدامات ممکن است خیلی کم و خیلی دیر باشد. این می تواند برای سازنده خودروهای برقی مانند فروش آن دردسر ایجاد کند در ماه های اخیر کاهش یافته است با ورود سایر خودروسازان به فضای خودروهای الکتریکی، بازار دست دوم شروع به رشد می کند و خریداران به جای آن، خودروهای هیبریدی را در نظر می گیرند.

    اگر تسلا نتواند شرکت‌های اجاره‌ای را بازگرداند، فضای ذخیره‌سازی در تاسیسات آن در کالیفرنیا، تگزاس و اروپا به زودی آغاز خواهد شد. انباشته شدن از مدل های فروخته نشده.

    دنده 2: UAW رای کلیدی برای اتحاد مرسدس را از دست داد

    را اتحادیه کارگران اتومبیل متحد در اوج است در حال حاضر، پس از برنده شدن قراردادهای رکورد برای کارگران در سراسر استلانتیس، فورد و جنرال موتورز سال گذشته در حال حاضر، آن را هدف قرار دادن گسترش به امکاناتی که توسط خودروسازان دیگر اجرا می شوداما به تازگی با اولین شکست خود در مرسدس بنز مواجه شد.

    کارگران در کارخانه مونتاژ مرسدس آلاباما هفته گذشته از آنها خواسته شد در مورد پیوستن به UAW رای دهند، گزارش می دهد مطبوعات آزاد دیترویت. با این حال، کارگران با پیوستن به اتحادیه مخالفت کردند و 56 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مخالف عضویت بودند. مانند مطبوعات آزاد توضیح می دهد:

    رای گیری صبح جمعه به پایان رسید و آمار غیر رسمی – 2642 مخالف در مقابل 2045 موافق – بعد از ظهر توسط هیئت ملی روابط کار منتشر شد. از دست دادن UAW به این معنی است که هزاران کارگر تمام وقت و پاره وقت در کارخانه های مونتاژ و باتری خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در ونس و وودستاک، آلاباما، در شرق توسکالوزا، بدون نمایندگی اتحادیه خواهند ماند.

    کمپین اتحادیه توسط سیاستمداران، از جمله فرماندار آلاباما، کی آیوی، به عنوان تلاشی از سوی نیروهای خارجی که به صنعت خودروی ایالت آسیب می رساند، مورد حمله قرار گرفته بود، و این شرکت متهم به ورشکستگی اتحادیه شده بود، که آن را رد کرد.

    حامیان اتحادیه گفتند که قصد دارند به “تخفیف آلاباما” پایان دهند، این ایده که شرکت ها از دستمزدهای پایین تر در ایالت سود می برند.

    این رای به دنبال یک کمپین موفق برای اتحاد در کارخانه فولکس واگن اینجا در آمریکا و در حالی که اتحادیه کار خود را افزایش داد، آمد فعالیت در کارخانه های هیوندای همچنین. علیرغم این عقب نشینی، شتاب اتحادیه سازی بیشتر کارخانه های خودروسازی آمریکا “آهسته” شده است اما همچنان ادامه دارد. یک کارشناس مطبوعات آزاد صحبت با پیش بینی کرد که این می تواند به معنای تاخیر در رای گیری در کارخانه های هیوندای در آلاباما باشد، اما افزود که اتحادیه می تواند یک رای گیری بعدی را در یک سال آینده برگزار کند.

    دنده 3: Polestar به خطر افتادن از بازار سهام

    تلاش های تسلا برای کنار نگه داشتن اجاره نشینان تنها نگرانی دنیای خودروهای الکتریکی در حال حاضر نیست. استارت‌آپ‌های در حال مبارزه در سراسر این بخش ماشین‌ها را با نرخی که انتظار داشتند نمی‌فروشند و این باعث می‌شود سرمایه‌گذاران اعتمادشان را از دست بدهند. در حال حاضر، شبیه استارتاپ سوئدی است Polestar ممکن است در حال حرکت باشد برای آب‌های خروشان چون تهدید به حذف از بورس آمریکا شده است، رویترز گزارش می دهد.

    را شرکت تحت حمایت جیلی رویترز گزارش می دهد که توسط NASDAQ اطلاع داده شده است که پس از رعایت نکردن قوانین لیست صرافی ها در معرض خطر حذف از فهرست است. گزارش شده است که این شرکت گزارش های سالانه خود را به موقع به تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده ارائه نکرده است. همانطور که رویترز توضیح می دهد:

    این شرکت گفت که در حال تلاش برای ارائه گزارش سالانه خود برای سال مالی منتهی به 31 دسامبر و گزارش نتایج مالی سه ماهه اول خود در سال 2024 است.

    این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که Polestar 60 روز از تاریخ اعلامیه فرصت دارد تا یک طرح انطباق را به نزدک ارائه دهد.

    اخطار کمبود نزدک یک هشدار رسمی است که به شرکتی ارسال می‌شود که حداقل استانداردها را برای ادامه فهرست رعایت نمی‌کند. این به عنوان یک هشدار برای رفع مشکلات یا مواجهه با حذف احتمالی از فهرست عمل می کند.

    این هشدار پس از آن صادر شد که Polestar اعلام کرد قصد دارد انتشار نتایج سه ماهه چهارم خود برای سال 2023 و همچنین نتایج کل سال را برای بار دوم به تاخیر بیاندازد. اکنون پیش بینی می شود که این شرکت نتایج را در 23 می به اشتراک بگذارد، زمانی که جزئیات بیشتری از تعداد خودروهایی که در سال 2023 فروخته است را به اشتراک بگذارد.

    این شرکت در حال حاضر تنها Polestar 2 را در ایالات متحده به بازار عرضه می کند، اما تمام جدیدبرقی Polestar 3 SUV و Polestar 4 در حال عرضه است امسال و باید رونق خوبی برای فروش این خودروساز ایجاد کند.

    دنده چهارم: تیم کونیسکیس رئیس دوج بازنشسته شد

    پس از 32 سال حضور در این شرکت، سر دوج و رام در پایان این ماه در Stellantis کنار می رود. از 1 ژوئن 2024، تیم کونیسکیس جایگزین خواهد شد توسط Matt McAlear مدیرعامل برندهای Dodge و Ram Stellantis، گزارش ها اخبار خودرو.

    مک آلیر که تاکنون برای رهبری عملیات فروش در دوج کار می کرده است، کنترل دوج را در دست خواهد گرفت. مدیریت رام توسط کریستین فوئل، مدیرعامل کرایسلر اداره خواهد شد. مانند اخبار خودرو گزارش ها:

    می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از تیم به خاطر اشتیاق، تعهد و کمک‌هایش به Stellantis و در تعریف چشم‌انداز برندهای برق‌دار Ram و Dodge در آینده تشکر کنم. کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis در بیانیه ای گفت: برای او آرزوی موفقیت در دوران بازنشستگی خود دارم. من مطمئن هستم که کریس به کار تیم در رهبری برند نمادین Ram ادامه خواهد داد. مت چشم اندازی تازه به ارمغان خواهد آورد، در حالی که به استفاده از میراث برند نمادین دوج ادامه می دهد و انتقال برند به سمت آینده ای پایدار را هدایت می کند.

    کونیسکیس از ژانویه 2021 ریاست دوج و از ژوئیه 2023 رام را بر عهده داشته است. تحت مدیریت خودروهای فیات کرایسلر، وظایف او شامل نظارت بر خودروهای سواری و برند جیپ در آمریکای شمالی و رهبری مازراتی و آلفارومئو در سطح جهانی بود.

    با هدایت کونیسکیس، دوج و رام در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند، به ویژه در از بین بردن موتورهای V8 دوج به نفع عملکرد بالا از طریق برق رسانی. این شامل عرضه اولین خودروهای الکتریکی این دو برند با شارژر EV و Ram 1500 REV پیکاپ قرار است اواخر امسال عرضه شود.

    معکوس: فقط 33 ساعت مانده به پایان