• مدیران خودرو برای ایکس 33 اتومات طرح فروش نقد و اقساطی گذاشت اما با یک شرایط عجیب و دور از انتظار – شایانیوز- فروش نقد و اقساط ام وی ام ایکس33 کراس اتوماتیک از امروز یکشنبه آغاز خواهد شد. بخسنامه ذیل از ساعت 13 در نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو فعال خواهد شد. ایکس 33 درب …
    منبع خبر: شایا نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • جلسه کمیسیون ماده 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد برای بررسی پرونده غیر استاندارد بودن محور عقب خودروی ایکس 55 تولیدی شرکت مدیران خودرو برگزار شد. –
    منبع خبر: موج
    دسته بندی خبر: سیاسی

    منبع

  • نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 گفت: حکم نهایی پرونده شرکت مدیران خودرو درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس 55 تولیدی این شرکت 31 اردیبهشت اعلام می شود. – نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 گفت: حکم نهایی پرونده شرکت مدیران خودرو درباره غیر استاندارد …
    منبع خبر: پرسون
    دسته بندی خبر: سیاسی

    منبع

  • به گزارش زیرنویس به نقل از صدا و سیما، جلسه کمیسیون ماده 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد برای بررسی پرونده تخلف شرکت مدیران خودرو روز شنبه 29 اردیبهشت برگزار شد. – قاسمی نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: بعد از حادثه ای که …
    منبع خبر: زیرنویس نیوز
    دسته بندی خبر: سیاسی

    منبع

  • گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش نقد و اقساط ام وی ام ایکس 33 کراس اتوماتیک از امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 آغاز کرد. – بخشنامه ذیل از ساعت 13 در نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو فعال خواهد شد. شرایط طرح فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403 فروش ام وی ام x33 کراس cvt …
    منبع خبر: زی سان
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • شرایط طرح فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو در اردیبهشت 1403 برای خودروی ایکس 33 اعلام شد. گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش نقد و اقساط ام وی ام ایکس33 کراس اتوماتیک از امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 آغاز کرد. – شرایط طرح فروش فوری بهمن موتور اردیبهشت 1403 اعلام شد. بهمن موتور اطلاعیه …
    منبع خبر: مکتوب نامه
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 گفت: حکم نهایی پرونده شرکت مدیران خودرو درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس 55 تولیدی این شرکت 31 اردیبهشت اعلام می شود. –
    منبع خبر: اقتصاد نیوز
    دسته بندی خبر: سیاسی

    منبع

  • طرح فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403 | شرایط طرح



    یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 08:102024-05-19اقتصادي


    شرایط طرح فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو در اردیبهشت 1403 برای خودروی ایکس 33 اعلام شد.

    – به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش نقد و اقساط ام وی ام ایکس33 کراس اتوماتیک از امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 آغاز کرد.

    بخسنامه ذیل از ساعت 13 در نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو فعال خواهد شد.

    شرایط طرح فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403


    برچسب ها: مدیران خودرو – خودرو – اردیبهشت – مدیران – اقساط – فروش – شرایط


    آخرین اخبار سرویس:



    طرح فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403

    طرح فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403




    همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


    منبع

  • فروش نقد و اقساط ام وی ام ایکس33 کراس اتوماتیک از امروز یکشنبه آغاز خواهد شد. فروش نقد و اقساط ام وی ام ایکس33 کراس اتوماتیک از امروز یکشنبه آغاز خواهد شد. – بخسنامه ذیل از ساعت 13 در نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو فعال خواهد شد. + آخرین اخبار ورزشی را در جامعه [ ]
    منبع خبر: آفتاب نو
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Authenticity Is Key To This Kanjo-Style Civic

    تا آنجا که من می دانم، حلقه بزرگراه اوزاکا در ژاپن به مدار موتور گودوود در بریتانیا کشیده نمی شود.

    بنابراین می‌توانید تعجب من را هنگام ارائه یک EF Honda Civic تصور کنید که به نظر می‌رسید مستقیماً از یک ویدیوی 360p YouTube در آخر هفته گذشته Retro Rides Weeknder 2024 گرفته شده است.

    RRW EF MC SH-18

    در واقع تا آنجا پیش خواهم رفت که بگویم EF هوندا سیویک اندی باسبول معتبرترین خودرو است. کانجوزوکوساخت الهام گرفته ای که من تا به حال شخصا دیده ام.

    RRW EF MC SH-15

    همانطور که در بیشتر مسابقات بزرگراهی مشاهده می شود، چشمگیرترین لمس بصری رنگ الهام گرفته از JTCC است که هدف ورزشی سیویک را برجسته می کند. Team CABIN این بازی را در فصل 1988 مسابقات اتومبیلرانی تورینگ ژاپن اجرا کرد و در مقایسه با سایرین در همان دوران نسبتاً ساده است.

    این با گزینه های تهاجمی هوائی که اندی برای EF خود انتخاب کرد تکمیل می شود.

    RRW EF MC SH-11

    لبه جلویی Chargespeed روی سپر جلوی EF2 با اسپویلر Chargespeed همسان که مکمل سپر عقب JDM EF9 SiR است وجود دارد. آینه های سبک EC Works ظاهر مسابقه ای هوندا را کامل می کند.

    RRW EF MC SH-2

    چرخ های SSR MK-III ممکن است فریاد بزنند زوکوشا بیشتر از آنها کانجو، اما من فکر می کنم آنها درست هستند. لاستیک‌های درشت یوکوهاما Advan A048 و سبک آن به خوبی با بقیه خودرو هماهنگ است و به اندی سیویک شخصیت بیشتری نسبت به بسیاری دیگر می‌دهد. کانجوساخته های الهام گرفته شده وجود دارد.

    RRW EF MC SH-23

    در داخل سیویک نیز رویکردی مدنظر اتخاذ شده است. از آنجایی که خودرویی ساخت انگلستان است که در نزدیکی ادینبورگ در اسکاتلند قرار دارد، استفاده از برندهای اروپایی در جایی که اهمیت دارد منطقی است.

    RRW EF MC SH-9

    سطل Bride Zeta II ممکن است مستقیماً از ژاپن باشد، اما Willans از راهنماهای کمربند و قفس رول پیچ و مهره ای Safety Devices استفاده می کند تا پوسته را تقویت کند. یک باتری سلول خشک Odyssey و یک کپسول آتش نشانی در پشت کابین خالی قرار دارد.

    RRW EF MC SH-17

    پشت فرمان Momo Montecarlo یک خوشه گیج هوندا CR-X VTi قرار دارد که به دلایلی که به زودی مشخص می شود تا 150 مایل در ساعت سرعت دارد.

    RRW EF MC SH-14

    اندی با یک هوندا راضی نبود نگاه کرد سریع، بنابراین وقتی فرصت خرید یک موتور B18C4 فراهم شد، می‌دانست که باید روی آن بپرد.

    RRW EF MC SH-12

    من در حالت ایده آل B18C را دوست داشتم یا B18C6اما با توجه به اینکه در آن زمان فقط 19 سال داشتم و بودجه بسیار کمی داشتم، با آنچه در توانم بود پیش رفتم. اندی به یاد می آورد.

    با این حال، موتور هنوز در انبار باقی نمانده است، اکنون از طریق منیفولد ورودی و بدنه دریچه گاز سری Skunk2 Pro نفس می کشد و از طریق منیفولد اگزوز Tegiwa خارج می شود. میل بادامک نوع R در ترکیب وجود دارد و یک ECU هوندا P28 برای دستور شلیک وجود دارد.

    RRW EF MC SH-13

    B18C4 به یک گیربکس مجهز به LSD S9B متصل می شود و EF Civic را به یک کلاچ هیدرولیک با مخزن Girling تبدیل می کند. “من دو تا از سه پایه موتور صحیح داشتم، اما برای سمت گیربکس مجبور شدم یک پایه سفارشی بسازم، زیرا گیربکس هیدرولیک متفاوت است.” اندی توضیح داد.

    RRW EF MC SH-8

    این رویکرد “مناسب” فراتر از بخش موتور است. من ماشین را به پوسته لختی که قبلاً بازسازی و اسپری شده بود، برگرداندم و تمام سیستم تعلیق را بازسازی کردم و آن را به طور کامل پلی بوش کردم و تعداد زیادی بازوهای تعلیق سفارشی را نصب کردم. قسمت زیرین با Waxoyl درمان شد به این امید که از بدترین شرایط آب و هوایی اسکاتلند جلوگیری کند.

    RRW EF MC SH-20

    در کنار بازسازی جزئی، ارتقاء شاسی اندی از ترکیبی از بازوهای Hardrace و Skunk2 که به کویلاورهای Tein MeisterR متصل هستند، تشکیل شده است. ارتقاء کوچک «ترمز بزرگ» دیسک‌های EF9 عقب EBC و جلوی 262 میلی‌متری همراه با لنت‌های EBC Yellowstuff و سیلندر اصلی CR-X VTi کار خوبی برای متوقف کردن سیویک پر وزن انجام می‌دهد.

    RRW EF MC SH-1

    من واقعا نمی توانم درک کنم که اندی سیویک چقدر خوب به نظر می رسد. فقط یک چیز بسیار منسجم در مورد این ماشین وجود دارد که جعبه ها را علامت می زند که دیگران آن را ندارند.

    RRW EF MC SH-19

    لمس های کوچک، مانند چرخ ها. به قول خود اندی: “من روی MK-IIIها تصمیم گرفتم زیرا می‌توانستم آنها را کاملاً جدید سفارش دهم، که برای من یک الزام بود، زیرا می‌خواستم یک مشخصات خاص برای دستیابی به تناسب کامل و در یک PCD 4×100، که برای این سبک چرخ نادر است، داشته باشم.”

    RRW EF MC SH-21

    جزئیاتی از این دست همراه با اصالت ساخت و لمس‌های کوچک مانند برچسب‌هایی از مارک‌های دوستان و قبیله همسران او، این ساخت را در نظر من بسیار «واقعی» می‌کند. برای یک پسر 21 ساله بسیار تأثیرگذار است.

    RRW EF MC SH-24

    من شما را با یک نظر گذرا از اندی ترک می‌کنم و رویکرد او به ساخت را با تحسین بهتری نسبت به آنچه که می‌توانم به آن تقدیم کنم برجسته می‌کنم.

    RRW EF MC SH-30

    من حتی از برخی از بچه های OG Kanjo در ژاپن، از جمله خود Roughsmoke، که گفته اند “بالاخره یک سیویک در آنجا درست به نظر می رسد” تعریف و تمجید دریافت کرده ام. برای من، این نهایت رضایت بود.»

    نیاز است بیشتر بگویم؟

    ماریو کریستو
    اینستاگرام: mcwpn
    mariochristou.world