• هوندا سیویک هیبریدی 2025 نزدیک به 100 LB-FT گشتاور بیشتری نسبت به تویوتا پریوس تولید می کند

    به طور معمول، این خبر که یک خودروساز به تازگی نسخه هیبریدی جدیدی از یک سدان کامپکت را معرفی کرده است، چندان هیجان انگیز نیست. به عنوان مثال، زمانی که هوندا Insight جدید را معرفی کرد، ما در مورد آن نوشتیم، اما دقیقاً چیز زیادی برای گفتن نداشتیم. با اینسایت که دوباره مرده استبا این حال، هوندا برای جایگزینی به چیزی نیاز داشت – هوندا سیویک هیبریدی 2025. با این حال، این بار، سیویک هیبریدی قدرتی برابر با آنچه شما از آن دریافت می کنید، دارد سیویک سی، که قطعا همه چیز را بسیار جالب تر می کند.

    سیویک هیبرید جدید به عنوان یک سدان یا هاچ بک عرضه می شود و از یک پیشرانه هیبریدی دو موتوره استفاده می کند که 200 اسب بخار قدرت و 238 پوند فوت گشتاور تولید می کند. برای مقایسه، هوندا سیویک Si نیز 200 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما تنها برای گشتاور 192 پوند بر فوت مناسب است. در همین حال، هوندا اینسایت قدیمی 151 اسب بخار قدرت و 197 پوند فوت گشتاور داشت. بنابراین ما خودرویی خواهیم داشت که بسیار قدرتمندتر از خودرویی که جایگزین می‌شود، و همچنین خودرویی که با سیویک Si در قدرت مطابقت داشته باشد و امتیاز گشتاور آن را حفظ کند.

    هوندا سیویک هاچ بک هیبریدی 2025

    عکس: هوندا

    متأسفانه، هوندا هنوز شتاب یا زمان‌های دور را اعلام نکرده است، بنابراین نمی‌توان گفت که ارقام قدرت چگونه به احساس رانندگی در دنیای واقعی تبدیل می‌شوند، اما هوندا قول می‌دهد که سیویک هیبریدی «شتاب سریع و بدون دردسر را در حالی که مصرف سوخت فوق‌العاده EPA را دریافت می‌کند، ارائه دهد. رتبه بندی ها.” همچنین ادعا می کند که «(برای) تقویت بیشتر روحیه افسانه ای سرگرم کننده برای رانندگی سیویک و راحتی سواری پیشرو در کلاس، دینامیک سواری و هندلینگ سیویک هیبریدی با تیونینگ منحصر به فرد فنر و دمپر و تایر مخصوص توسعه یافته بهینه شده است. ”

    بنابراین ممکن است در واقع Sivic Hybrid بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردید وجود داشته باشد، اگرچه ما دقیقاً امیدوار نیستیم که یک قاتل Civic Si واقعی باشد. درعوض، به نظر می‌رسد که این ارقام عملکردی کاملاً در جهت گرفتن هدف هستند تویوتا پریوس. در حالت پایه، تنها 194 اسب بخار قدرت و 139 پوند فوت گشتاور تولید می کند، اما اگر پریوس پرایم را انتخاب کنید، 220 اسب بخار قدرت خواهید داشت. با ارائه گشتاور بسیار بیشتر، به نظر می‌رسد هوندا امیدوار است تا بخشی از فروش پریوس را با یک هیبریدی اسپورت‌تر و سریع‌تر کاهش دهد.

    هوندا سیویک هیبریدی 2025

    عکس: هوندا

    با این حال، یکی از زمینه هایی که تویوتا ممکن است همچنان از مزیت آن برخوردار باشد، مصرف سوخت است. هوندا هنوز ارقام دقیقی را اعلام نکرده است، اما می‌گوید انتظار دارد EPA امتیاز ترکیبی نزدیک به 50 مایل بر گالن را به آن بدهد. این تقریباً مطابق با 49 مایل در کیلوگرم است که EPA برای تریم های چهار چرخ متحرک Prius XLE و LTD ارائه کرده است، اما کارآمدترین پریوس در مجموع 57 مایل در کیلوگرم رتبه بندی شده است. سپس دوباره، اگر شما در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 50 مایل بر گالن هستید، آیا واقعاً مایل هستید که حدود 100 پوند فوت گشتاور را کاهش دهید تا هشت مایل اضافی در هر گالن بدست آورید؟ ما قطعاً این کار را نمی کنیم، حتی اگر هنوز هم پریوس را جذاب تر بدانیم.

    کل خط تولید سیویک نیز به روز شده است و استایل کمی به روز شده را ارائه می دهد که شامل چراغ های عقب تیره تر و همچنین “تزیین رنگ بدنه متمایز چراغ جلو” است. همچنین اکنون چهار رنگ جدید به نام‌های نقره‌ای خورشیدی متالیک، مروارید خاکستری شهری، مروارید مرداب آبی و مروارید تپه شنی وجود دارد. شما Google داخلی را نیز دریافت می‌کنید، بنابراین در حین رانندگی احساس نمی‌کنید از اتصال Google محروم هستید.

    هوندا هنوز قیمت دو سطح تریم هوندا سیویک هیبریدی را اعلام نکرده است، اما برای اعلام آن نباید مدت زیادی منتظر بمانیم. به گفته هوندا، این سدان از ماه آینده به فروش می رسد و هاچ بک اواخر تابستان امسال به فروش می رسد. وقتی سیویک هیبریدی 2025 شروع به خروج از خط تولید کرد، هوندا انتظار دارد که بسیار محبوب باشد و حدود 40 درصد از کل فروش سیویک در آینده را به خود اختصاص دهد.

    هوندا سیویک هیبریدی 2025

    عکس: هوندا

  • مدیر عامل لامبورگینی برای عرضه ابرخودروی الکتریکی مردد است

    لامبورگینی اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2028 عرضه خواهد کرد، اما یکی از ابرخودروهای سنتی این برند نخواهد بود.

    استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ که روز یکشنبه منتشر شد، گفت: تقاضا برای ابرخودروهای الکتریکی همچنان در حال شکل‌گیری است و لامبورگینی قصد دارد رویکردی منتظر و منتظر را در پیش بگیرد. این خودروساز در حال حاضر روی پیشرانه های هیبریدی پلاگین برای ابرخودروهای خود تمرکز کرده است.

    مدیرعامل اشاره کرد که سوپراسپرت ها تاکنون فروش ندارند. او گفت: «هنوز خیلی زود است، و ما باید ببینیم که آیا و چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

    وینکلمن گفت که این کمبود عملکرد نیست، بلکه فقدان جنبه احساسی ابرخودروهای گازسوز است. او به طور خاص به صدای موتور V-10 لامبورگینی هوراکان اشاره کرد که یک خودروی الکتریکی نمی تواند آن را تکرار کند.

    استفان وینکلمن

    استفان وینکلمن

    این نظرات منعکس کننده نظراتی است که توسط میت ریماک، مدیر عامل و بنیانگذار گروه Rimac در اوایل ماه جاری در جریان کنفرانس خودروهای آینده فایننشال تایمز در لندن بیان شد، جایی که او گفت که خریداران در بخش گران قیمت تجربه احساسی تر و آنالوگ تر را ترجیح می دهند. ریماک به تقاضای کم برای هایپرکار برقی Nevera خود اشاره کرد که با وجود عرضه در سال 2021 با تولید تنها 150 دستگاه، موفق به فروش نشد.

    این فقط بخش سوپراسپرت نیست که هیاهوی اولیه برای خودروهای برقی در حال محو شدن است. برخی از خودروسازان بزرگ به دلیل اینکه رشد تقاضای خودروهای برقی کندتر از حد انتظار است، از برنامه های خود برای فروش انحصاری خودروهای برقی عقب نشینی کرده اند. یکی از آنها مرسدس بنز است که در ماه فوریه اعلام کرد که اکنون انتظار دارد در دهه آینده خودروهای گازسوز را به خوبی بفروشد برخلاف برنامه قبلی خود برای فروش فقط خودروهای برقی تا سال 2030.

    وینکلمن در مصاحبه خود با بلومبرگ گفت که جایگزینی برای انرژی باتری در تلاش برای کاهش آلاینده ها می تواند استفاده از سوخت های الکترونیکی بدون کربن باشد، مانند آنچه که برند پورشه همکار گروه فولکس واگن از آن حمایت می کند. وینکلمن گفت اگر اتحادیه اروپا به برنامه خود برای فروش خودروهای احتراق داخلی با سوخت الکترونیکی فراتر از ممنوعیت فروش خودروهای دارای آلایندگی کربن در سال 2035 توسط اتحادیه اروپا ادامه دهد، ممکن است فشار زیادی برای اتخاذ این راه حل وجود داشته باشد. انتظار می رود در دو سال آینده تصمیم نهایی اتخاذ شود.

    اولین خودروی برقی لامبورگینی یک گرند تور با صندلی های 2+2 خواهد بود، بی شباهت به اسپادا که در دهه 1960 عرضه شد. لامبورگینی سال گذشته طرح مفهومی Lanzador را پیش‌نمایش کرد و گفت نسخه تولیدی چهارمین خط مدل این برند را تشکیل می‌دهد.

  • مک لارن یک‌بار رنگ‌بندی الهام‌گرفته از سنا را برای موناکو GP در فرمول یک و خودروی جاده‌ای رونمایی کرد.

    مک لارن با یک مسابقه کاملاً جدید به موناکو می رود که برای تجلیل از آیرتون سنا فقید که 30 سال پیش درگذشت. ظاهر زرد، سبز و آبی البته مرجع برزیل است، و این فقط خودروی فرمول 1 نیست، زیرا مک لارن نیز برای این مناسبت، رنگ بی‌نظیری در خودروی جاده‌ای سنا ایجاد کرده است.

    سنا در هنگام رانندگی برای مک لارن، سه قهرمانی در رانندگان و چهار قهرمانی سازنده را به دست آورد و این ادای احترام به کلاه مسابقه ای برزیلی است. مک لارن موناکو را به دلیل موفقیت بزرگش در پیست خیابانی پرمخاطره که در آن 6 بار پیروز شد، با پنج برد متوالی، به افتخار سنا انتخاب کرد. البته، هم لاندو نوریس و هم اسکار پیاستری کت و شلوارهای راننده منحصربه‌فردی را به تن خواهند کرد تا با ماشین مناسب باشند و ظاهری کاملاً جدید برای مسابقه آخر هفته به مک لارن می‌دهند، جایی که امیدوار است همچنان ردبول و مکس ورشتاپن را به چالش بکشد.

    مک لارن یک‌بار رنگ‌بندی الهام‌گرفته از سنا را برای موناکو GP در فرمول یک و خودروی جاده‌ای رونمایی کرد.

    علاوه بر خودروی مسابقه‌ای، مک لارن یک خودروی جاده‌ای سنا را با نام «Senna Semper livery» معرفی کرد. این خودرو که با مشارکت موسسه Ayrton Senna ساخته شده است، در واقع یکی از سناهای پیش تولید مورد استفاده در کمپین اصلی راه اندازی و درایو رسانه های جهانی بود که به همین مناسبت تغییر یافته است. این فقط یک کار برچسب نیست، زیرا تیم عملیات ویژه مک لارن تقریباً هر چیزی را که روی ماشین می بینید نقاشی کرده است. ظاهر آن برای تقلید از رنگ خودروی F1 طراحی شده است و این کار را فوق العاده انجام می دهد. بعلاوه، مک لارن با استفاده از اثاثه داخلی منحصربه‌فرد زرد جلوتر می‌رود

    یکی از کارهایی که نمی توانید با این سنا انجام دهید این است که آن را بخرید، زیرا از نظر فنی یک وسیله نقلیه پیش تولید است که در مجموعه مک لارن باقی خواهد ماند. با این حال، اگر در مسابقه جایزه بزرگ موناکو در آخر هفته شرکت می‌کنید، می‌توانید آن را شخصاً بررسی کنید.

  • Jaguar F-Pace 90th Anniversary Edition، قرارداد Audi-SAIC: عناوین اخبار خودرو

    جگوار در سال آینده به یک برند کاملاً الکتریکی تبدیل خواهد شد و این بدان معناست که عصر خودروهای جگوار با موتورهای احتراق داخلی پس از 9 دهه به پایان می رسد. این خودروساز این مناسبت را با نسخه های نهایی ویژه خط تولید فعلی خود جشن می گیرد که آخرین آن F-Pace 90th Anniversary Edition است.

    آئودی برای افزایش فروش خودروهای الکتریکی خود در چین با مشکل مواجه شده است. راه حل این خودروساز این است که از SAIC، بزرگترین خودروساز چین، برای کمک به توسعه یک پلت فرم جدید EV استفاده کند تا سه خودرو را به طور انحصاری در چین به فروش برساند. اولی به زودی در سال آینده است.

    شورولت کامارو سال گذشته بدون هیچ جانشینی از تولید خارج شد. با این حال، پلاک نام بازنشسته نمی شود. در عوض، این خودرو با یک خودروی الکتریکی بازخواهد گشت و استایل بدنه ممکن است کوپه (و کانورتیبل) نباشد که این مدل را از زمان عرضه آن در سال 1967 مشخص کرده است.

    این داستان ها و موارد دیگر را در اخبار خودرو امروز، دقیقاً در اینجا در Motor Authority پیدا خواهید کرد.

    جگوار با F-Pace ویژه پایان عصر موتورهای گازی را نشان می دهد

    اولین خودروی الکتریکی آئودی به طور مشترک با SAIC در سال 2025 ساخته می شود

    Chevy Camaro الکتریکی ممکن است یک قاتل عملکرد با اسب بخار بالا نباشد

    نقد و بررسی: مزدا CX-70 2025

    رئیس تویوتا GR می خواهد یک SUV کارآمد توسعه دهد

    در اینجا نشان می‌دهیم که خودروهای الکتریکی تسلا در سه سال اول چقدر برد از دست می‌دهند

    Jeep Avenger 4xe در 22 می معرفی می شود

    نقد و بررسی: مرسدس بنز CLE کلاس 2024

    فورد در حال کار بر روی فرنک با کنترل آب و هوا

    مطالعه: علاقه خودروهای برقی در میان نگرانی‌ها در مورد هزینه، شارژ کاهش می‌یابد

  • ادای احترام موناکو سنا مک لارن خیلی راد است

    بازی های فرمول 1 این روزها مثل همه جهنم ها خسته کننده هستند، اما یک تیم از آوردن کمی رنگ به شبکه نمی ترسد. برای هشتاد و یکمین دوره این آخر هفته گرندپری موناکومک لارن پاپایای سنتی خود را تعویض خواهد کرد برای ادای احترام به رنگ های زرد، آبی و سبز چشمگیر. سی سال گذشته است از زمان مرگ قهرمان چهار دوره فرمول یک جهان، و موناکو این رویداد بود که در آن نماد برزیل درخشید بالاتر از هر چیز دیگری او تا به امروز تنها مردی است که پنج فصل متوالی در این مسابقه پیروز شده است. پس مناسب است که شاسی MCL38 2024 از رنگ های طراحی خودش استفاده می کند.

    و با توجه به اینکه مک لارن تازه ارتقا یافته چقدر سریع است، در واقع این شانس وجود دارد (البته اندک)، که رانندگان تیم، لاندو نوریس یا اسکار پیاستری، بتوانند راه خود را به بالاترین پله سکو در شاه نشین بیابند.

    برای پادشاه موناکو

    بیانکا سنا، از برند سنا، می‌گوید: «شناخت آیرتون از طریق این برنامه‌ها با همکاری مک‌لارن ریسینگ و مک لارن خودرو، باعث افتخار است. این یک راه فوق العاده برای جشن گرفتن زندگی و میراث او از طریق رنگ های نمادین او در هر دو ماشین است. مک لارن برای او معنی زیادی داشت و آنها با هم به موفقیت های زیادی دست یافتند که امروزه بسیاری از او را به خاطر بسیاری از آنها به یاد می آورند. دیدن مسابقه آن در خیابان‌های موناکو، مسابقه‌ای که به او شادی و پیروزی‌های زیادی بخشید، خاص خواهد بود.»

    زک براون، مدیرعامل مک‌لارن ریسینگ، گفت: «تیم مفتخر است که زندگی خارق‌العاده و میراث مسابقه‌ای آیرتون سنا را از طریق این طرح مک لارن به رسمیت می‌شناسد و جشن می‌گیرد. سنا به عنوان بزرگترین نماد فرمول 1 و ممتازترین راننده مک لارن مورد احترام و احترام است. تاثیر او بر مک لارن بسیار زیاد است، نه تنها از طریق رکورد مسابقه‌اش، بلکه حضور در تیم، و اکنون میراث او، بنابراین باعث افتخار است که برای او در موفق‌ترین پیست او در رنگ‌های سبز، زرد و آبی مسابقه دهیم.

    با توجه به سی امین سالگرد درگذشت او، تیم تصمیم می گیرد زندگی او را در یکی از محبوب ترین و موفق ترین مکان های مسابقه، یعنی موناکو، به رسمیت بشناسد و جشن بگیرد. ما مشتاقانه منتظریم تا آخر هفته با این رنگ پر جنب و جوش و زیبا مسابقه دهیم.»

    تصویری برای مقاله با عنوان ادای احترام سنای مک لارن در موناکو، خیلی راد است

    تصویر: مک لارن

    دیدن همه این ادای احترام سنا به افتخار سالگرد درگذشت این مرد، بسیار تکان دهنده است. و من امیدوارم که مک لارن این آخر هفته را با پوشیدن این لیوان خوب کند. من فکر می‌کنم که این کار برای ورزش مفید است و داستان خوبی است که می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم. روح سنا که یک پیاستری جوان را راهنمایی می کند به اولین پیروزی خود، شاید؟ برای شنبه احتمال بارش باران وجود دارد شاید شاهد باشیم یک دامان مدرن از خدایان در مقدماتی

  • شرکت مدیران خودرو از امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 خودرو اتوماتیک را به شکل نقد و اقساط از طریق نمایندگی های مجاز خود به متقاضین عرضه کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزییات فروش این محصول مدیران خودرو آشنا می شویم. – فروش نقدی و اقساطی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک آغاز شد.
    منبع خبر: روز نو
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • فیسکر به صاحبان اقیانوس می‌گوید که دیگر کمک‌های کنار جاده‌ای ندارند

    اقیانوس فیسکر

    تصویر: فیسکر

    به نظر می رسد پیش آگهی برای صاحبان فیسکر هر هفته بدتر و بدتر می شود. این ورشکستگی هنوز یک تهدید بزرگ است، و شرکت اساساً فروش آتش نشانی دارد برای خلاص شدن از موجودی باقیمانده حتی اگر اقیانوس احتمالا آخرین چیزی است که هر کسی باید در حال حاضر بخرد. اکنون خبر می رسد که اوضاع برای صاحبان اقیانوس اندکی بدتر شده است.

    تکامل خودکار گزارش می دهد که فیسکر ایمیلی برای مالکان Ocean در ایالات متحده و پورتوریکو ارسال کرده است که بلافاصله کمک های کنار جاده ای آنها از بین رفته است. ممکن است برای برخی شوک باشد، اما همانطور که تکامل خودکار اشاره کرد، این فقط موضوع زمان بود. این شرکت اخیرا کمک های کنار جاده ای را برای مالکان اروپایی نیز قطع کرده است.

    مطابق با سایت فیسکر، خودروساز به مدت شش سال یا 60000 مایل کمک های کنار جاده ای ارائه کرد، هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد. 24/7 در دسترس است، مواردی مانند پنچر شدن لاستیک ها، خرابی های مکانیکی، قفل شدن و غیره را پوشش می دهد.

    تکامل خودکار فیسکر می‌گوید که از مالکان به دلیل ناراحتی ناشی از لغو کمک‌های جاده‌ای عذرخواهی کرده است. سیاست امداد جاده ای بیان کرد که شرکت «…این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمانی مزایای خاص کمک های جاده ای را بدون اطلاع قبلی یا بازپرداخت، بازپرداخت یا اعتبار به مالک، بازبینی یا قطع کند.» بنابراین، اگرچه فیسکر اطلاع رسانی به مالکان از این تغییر کاری بود که مجبور به انجام آن نبود، مالکان هنوز دیوانه و در حال تقلا هستند.

    در Reddit در r/Fisker، مالکان در حال بحث در مورد تغییر هستند. یکی از نظردهنده ها حدس می زد که Fisker – مانند سایر خدمات امداد جاده ای مانند AAA – این سرویس را از طریق پیمانکاران مستقل اداره می کند. با توجه به وضعیت شرکت و امور مالی آن، پیمانکاران شروع به عقب نشینی کردند، بنابراین این سرویس در نهایت لغو شد.

    امیدواریم پوشش گارانتی Ocean خود مورد بعدی نباشد.

  • Chevy Camaro الکتریکی ممکن است یک قاتل عملکرد با اسب بخار بالا نباشد

    شورولت کامارو اواخر سال گذشته از تولید خارج شد، اما پلاک آن بازنشسته نمی شود.

    نسل هفتم کامارو جدید برنامه ریزی شده است، و مارک رویس، رئیس جنرال موتورز، جزئیاتی را در مصاحبه ای با موتور ترند منتشر کرد که هفته گذشته منتشر شد.

    رئوس که اولین خودروی او یک کامارو 1967 بود، گفت که می‌خواهد شاهد بازگشت نسل بعدی به ریشه‌های یک خودروی سرگرم‌کننده و مقرون‌به‌صرفه با پویایی اسپرت باشد تا بتواند برای مخاطبان وسیع‌تری جذاب باشد. این در تضاد با سیر صعودی تند عملکرد کامارو در دو نسل گذشته است که با ZL1 650 اسب بخاری این خودروی نسل ششم به اوج خود رسیده است.

    رویس همچنین گفت که می‌خواهد این خودرو یک خودروی الکتریکی باشد که بر اساس پلت‌فرم انعطاف‌پذیر Ultium EV جنرال موتورز و مجموعه فناوری باتری ساخته شده است. او گفت که قیمت پایه آن می تواند با قیمت پایه 34995 دلاری Chevy's Equinox EV برابری کند. این مقدار کمی بالاتر از قیمت پایه نسل ششم کامارو در سال آخر است، اما با مشوق‌هایی، برخی از خریداران می‌توانند با خودرویی با قیمت کمتر از 30000 دلار از آنجا دور شوند.

    مارک رویس، رئیس جنرال موتورز از سرمایه گذاری دیترویت-همترامک در خودروهای برقی خبر داد

    مارک رویس، رئیس جنرال موتورز از سرمایه گذاری دیترویت-همترامک در خودروهای برقی خبر داد

    اما استفاده از پلتفرم Ultium منجر به تأخیر خواهد شد، که ممکن است دلیل عدم اعلام Chevy باشد که کامارو جدید چه زمانی وارد بازار خواهد شد. Reuss در مصاحبه خود با Motor Trend گفت جنرال موتورز هنوز باید تولید باتری را افزایش دهد. بسیاری از خودروهای برقی مبتنی بر اولتیوم با اولویت بالا وجود دارند که در حال حاضر به باتری نیاز دارند، مانند سیلورادو EV Chevy و GMC Sierra EV مربوطه، به‌علاوه یک خودروی برقی جدید Chevy Bolt که در 12 تا 18 ماه آینده وارد بازار می‌شود و چندین کادیلاک الکتریکی.

    رویس نگفت که آیا کامارو همچنان یک کوپه (و کانورتیبل) برای نسل بعدی خود خواهد بود یا خیر. شایعاتی در مورد بازگشت این پلاک به عنوان یک سدان یا احتمالاً حتی یک کراس اوور مشابه موستانگ Mach-E وجود دارد. اگرچه طرفداران هاردکور ممکن است این تغییر را رد کنند، اما تغییر اوضاع ممکن است برای نامی که میانگین فروش سالانه آن در سال‌های اخیر کمتر از 30000 دستگاه بوده، خوب باشد.

    اظهارات رویس مدت کوتاهی پس از آن مطرح شد که جیم فارلی، مدیرعامل فورد، گفت که او هرگز نمی‌خواهد موستانگ را به خودروی برقی تبدیل کند. او همچنین گفت که می خواهد V-8 را تا زمانی که ممکن است در موستانگ نگه دارد. V-8 به دلیل طراحی مجدد در سال 2024 از Charger حذف شد و بر اساس اظهارات Reuss احتمالاً هرگز به کامارو باز نخواهد گشت.

  • هوندا سیویک هیبریدی مدل 2025 معرفی شد، به‌علاوه به‌روزرسانی‌های فنی و طراحی گسترده سیویک

    هوندا سیویک 2025 اینجاست و به عنوان تازه سازی میان چرخه نسل یازدهم وارد بازار می شود. خبر بزرگ هوندا اضافه شدن یک نوع هیبرید سیویک قوی و کارآمد است، اما تغییرات طراحی و فناوری باید دلایل دیگری را نیز برای ارتقاء به مردم ارائه دهد.

    با شروع مجموعه‌ای از پیشرانه، پیشرانه هیبریدی یک پیشرانه آشنا است، زیرا همان سیستم هیبریدی دو موتوره با حرکت نرم (شامل یک چهار سیلندر 2.0 لیتری تنفس طبیعی و یک جفت موتور الکتریکی) است که در مدل اخیراً بازطراحی شده دیده می‌شود. آکورد و CR-V. با این حال، در سیویک، فقط مقداری قدرت کمتری تولید می کند. خروجی تخمینی 200 اسب بخار قدرت و 232 پوند فوت گشتاور است که آن را به پرپیچ‌وخ‌ترین نسخه سیویک در جنوب Type R تبدیل می‌کند – Si 2024 همچنان با 5 اسب‌بخار آن را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

    تخمین زده می شود که مصرف سوخت در مجموع نزدیک به 50 مایل بر گالن باشد، اما رتبه بندی رسمی EPA هنوز منتشر نشده است. چهار حالت ترمز احیا کننده را می توان از طریق یک پدل شیفتر انتخاب کرد. شما می توانید پیشرانه هیبریدی را در هر دو سبک بدنه سدان و هاچ بک دریافت کنید، و هوندا می گوید سازشی در فضای سرنشین یا بار با پیشرانه وجود نخواهد داشت. این پیشرانه به طور موثر جایگزین 1.5 لیتری توربو می شود، زیرا این موتور از خط تولید حذف شده است. با این موضوع، گیربکس دستی در انواع پایه‌تری سیویک نیز از بین می‌رود. البته، Si و Type R هنوز وجود دارند، اما ما به شدت دلتنگ گیربکس‌های دستی ارزان‌تر (و هنوز هم بسیار سرگرم‌کننده) خواهیم بود.

    اگر هیبریدی می خواهید، در هر دو سطح اسپرت و اسپرت تورینگ موجود است. هوندا می‌گوید این مدل‌های هیبریدی دارای تیونینگ فنر و دمپر منحصربه‌فرد در کنار تایر مخصوص توسعه‌یافته هستند. حذف فعال نویز در هر دو تریم ارائه می‌شود، اما مدل‌های اسپرت تورینگ هیبریدی با طنین‌زن‌های چرخ‌ها برای سر و صدای جاده کمتر پیش می‌روند. تریم بالاتر همچنین دارای یک حالت درایو جداگانه برای سفارشی سازی بیشتر تنظیمات درایو شما فراتر از حالت های از پیش تعیین شده است.

    اگر پیشرانه هیبریدی نمی‌خواهید، هوندا همچنان موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر خود را به عنوان مدل پایه برای تریم‌های LX و Sport حفظ می‌کند.

    همه مدل‌ها دارای زبان طراحی جدید سیویک 2025 هستند که شامل جلوپنجره و جلوپنجره اسپرت‌تر است که قبلاً پیش‌نمایش آن را دیده‌ایم. چراغ‌های عقب تیره‌تر می‌شود و مدل‌های هیبریدی به‌طور خاص از اسپویلر جلویی همرنگ بدنه و تزئین چراغ‌های جلو همرنگ بدنه استفاده می‌کنند. اسپورت تورینگ هیبریدی دارای آپشن چرخ 18 اینچی مخصوص تریم است و چهار رنگ جدید از جمله نقره ای متالیک خورشیدی، مروارید خاکستری شهری، مروارید آبی مردابی (فقط سدان) و مروارید شنی تپه (فقط هاچ بک) در دسترس است. .

    هوندا سیویک هیبریدی مدل 2025 معرفی شد، به‌علاوه به‌روزرسانی‌های فنی و طراحی گسترده سیویک

    همه چیز داخل سیویک 2025 ممکن است در نگاه اول یکسان به نظر برسد، اما ارتقای فناوری بزرگی برای مدل اسپرت تورینگ هیبریدی به وجود آمده است، زیرا سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی 9 اینچی تازه بزرگ‌شده آن از نرم‌افزار Google Built-In استفاده می‌کند. ما شاهد این بودیم که در جای دیگری از سری هوندا اجرا شده است، و اکنون سیویک از Google Maps به عنوان ناوبری، دستیار Google برای کنترل صوتی و بسیاری دیگر از برنامه های قابل دانلود از فروشگاه Google Play لذت می برد. جالب اینجاست که فقط Sport Touring Hybrid است که این نرم افزار را دریافت می کند، زیرا تمام تریم های دیگر سیویک به سیستم پیش تازه سازی بسنده می کنند.

    سایر به‌روزرسانی‌های داخلی شامل رنگ داخلی خاکستری جدید (هیبریدی انحصاری)، پورت‌های USB-C استاندارد جلو و افزودن مانیتورینگ نقاط کور/هشدار ترافیک متقابل عقب به مدل‌های اسپرت است.

    هوندا می‌گوید قیمت سیویک 2025 به تاریخ فروش آن نزدیک‌تر می‌شود، که خیلی زود است، زیرا اولین نمونه‌ها باید در ماه آینده در نمایندگی‌ها عرضه شوند. سدان ها در درجه اول قرار خواهند گرفت و مدل های هاچ بک در اواخر تابستان امسال عرضه خواهند شد. هوندا پیش‌بینی می‌کند که 40 درصد از فروش، مدل هیبریدی جدید خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود تعداد زیادی از آن‌هایی که در لات‌های نمایندگی ثبت نام می‌کنند، باشیم.

    ویدیو مرتبط:

  • افزایش 6 درصدی تعداد رانندگانی که با نرخ کمتر بیمه ای خرید می کنند.

    افزایش 6 درصدی تعداد رانندگانی که با نرخ کمتر بیمه ای خرید می کنند.

    بر اساس گزارش آژانس گزارش اعتباری TransUnion، تعداد مشتریان ایالات متحده که برای خرید بیمه خودرو در سه ماهه اول خریدند، 6 درصد بیشتر از سال قبل بود، که بر تلاش برای کاهش هزینه ها تاکید می کند زیرا تورم کیف پول مصرف کننده را فشرده می کند.

    چرا این مهم است

    خرید بیمه به ارزیابی سیاست‌های مختلف برای یافتن بهترین گزینه برای نیازهای مشتری اشاره دارد.

    مشتریان در زمان‌های فشار مالی فعال‌تر به خرید بیمه می‌پردازند تا به دنبال بیمه‌نامه‌هایی با حق بیمه ارزان‌تر باشند.

    بر اساس گزارش اداره آمار کار، هزینه های بیمه خودرو در آوریل 22.6 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است که بزرگترین افزایش سالانه از دهه 1970 است.

    متن نوشته

    این افزایش به دلیل افزایش هزینه های مرتبط با تعمیر وسایل نقلیه پیچیده بود. آسیب‌های مکرر خودرو به دلیل آب و هوای نامساعد همچنین باعث شده است که بیمه‌گران برای جبران خسارت‌های وارده در هنگام پرداخت مطالبات مشتریان، حق بیمه‌های بالاتری دریافت کنند.

    نقل قول کلیدی

    Stothard Deal، معاون برنامه‌ریزی استراتژیک تجارت بیمه TransUnion، گفت: «از آنجایی که بیمه‌گران سودآوری بهتری را مشاهده می‌کنند، این احتمال وجود دارد که برخی با احتیاط سرمایه‌گذاری در جذب مشتری را افزایش دهند.