• در پی بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو ایکس 55 پرو و نگرانی مالکان این خودرو، شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار در کشور، تمامی خودروهای تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد. – پس از حادثه پیش آمده در خصوص اکسل خودرو ایکس 55 پرو، با وجود آنکه تعدادی از خودرو های …
    منبع خبر: خبر گردون
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • حادثه اخیر برای خودرو X55 پرو مدیران خودرو نشان داد در نبود نظارت متولیان، اغلب مونتاژکاران و خودروسازان داخلی فقط به فکر تیراژ تولید و افزایش قیمت هستند، – کاهش کیفیت و افزایش قیمت مدام خودروسازان در بی تفاوتی وزارت صمت سال هاست که موضوع کیفیت خودرو های تولید داخلی به …
    منبع خبر: آفتاب
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

    خوب، علیرغم این واقعیت که در آوریل یک روز ملی حیوانات خانگی وجود داشت، ظاهراً دوباره روز حیوانات خانگی است (بیشتر شبیه روز گراندهاگ است، درست است؟)، اما این بار روز حیوانات خانگی “آمازون” است که به طور بالقوه حتی هیجان انگیزتر است زیرا این بدان معناست که برای همراهان چهارپای مورد علاقه شما، معاملاتی در دسترس است. رویداد آمازون فقط 2 روز طول می کشد، 7 و 8 مه، و شما می توانید همه بهترین معاملات روز آمازون پت را در اینجا بررسی کنید، اما از آنجایی که تعداد زیادی وجود دارد، تصمیم گرفتیم چند مورد از موارد مورد علاقه خود را در زیر معرفی کنیم.

    به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    92.79 دلار در آمازون

    درست مانند همه ما، حیوانات خانگی ما نیز شایسته مکانی راحت برای قرار دادن سر خود در شب هستند. در حالی که بسیاری از ما توله‌هایمان را دعوت می‌کنیم تا در پای تخت دراز بکشند، بسته به جثه سگ شما، یا اینکه تا چه حد در نیمه‌شب پرتاب می‌شوند، اما گاهی اوقات این امکان پذیر نیست. داشتن یک تخت سگ خوب می تواند دنیای متفاوتی را در آن شرایط ایجاد کند. این یکی برای توزیع یکنواخت وزن و حتی ارائه “تسکین فشار و پشتیبانی از مفاصل” برای برخی از حیوانات خانگی قدیمی که می توانند از کمی حمایت اضافی استفاده کنند ساخته شده است. طراحی 4 وجهی آن مکان مناسبی را برای حیوان خانگی شما فراهم می کند تا در صورت تمایل به سر خود استراحت دهد و پوشش قابل جدا شدن و شستشو با ماشین لباسشویی است.

    مشخصات کلیدی

    • تشک پوشیده شده در یک آستر ضد آب
    • “طراحی تقویت کننده 4 طرفه”
    • در پارچه فلانل نرم پیچیده شده است

    به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    31.99 دلار در آمازون

    اگر تا به حال یک توله سگ جوان (یا شاید تعداد زیادی از آنها) بزرگ کرده باشید، می دانید که یک قلم بازی محصور شده مانند این چقدر می تواند ارزشمند باشد. بسیاری از توصیه‌های مدرن برای بزرگ‌کردن توله‌سگ‌ها نشان می‌دهد که به آنها امتیازات کامل رومینگ در کل حیاط را بلافاصله پس از خفاش ندهید، بنابراین داشتن یک مکان بازی کوچک مانند این می‌تواند زندگی شما را بسیار آسان‌تر کند. این یکی در اندازه های مختلف، از قد 18 اینچ تا قد 48 اینچ عرضه می شود و دارای یک درب دو قفل ایمن است تا خروج و ورود را برای هر سرنشین دو پا آسان کند.

    مشخصات کلیدی

    • 16 فوت مربع فضای بازی
    • خرید شامل 4 عدد لنگر زمینی می باشد
    • هیچ ابزاری برای راه اندازی لازم نیست
    • شامل 1 سال گارانتی سازنده

    به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    22.10 دلار در آمازون

    اگر قصد دارید سگ خود را از زمانی که توله سگ است بزرگ کنید، احتمالاً باید با این واقعیت کنار بیایید که برخی از حوادث در خانه اجتناب ناپذیر خواهند بود. همانطور که توله سگ شما بزرگ می شود، کمتر و کمتر اتفاق می افتد، اما صبر لازم است. در این دوره از زندگی یک توله سگ، برخی از افراد پدهای ادرار کردن توله سگ مانند این را مفید می دانند. در واقع، بسیاری از مردم آنها را مفید می دانند، که در حال حاضر این کالا شماره 1 پرفروش ترین لوازم خانگی در آمازون است. اساساً روش کار آنها به این صورت است که با یک ماده جذب کننده (بدون عطر برای ما انسان ها) رفتار می شود تا توجه توله سگ را جلب کند تا مکان مناسبی را برای رفتن به آنها نشان دهد، اگر نمی توانند کاملاً بیرون بروند. پد نیز فوق العاده جاذب است و دارای آستر پلاستیکی در پایین است.

    مشخصات کلیدی

    • 60 شمارش
    • اندازه بسیار بزرگ (28 – 34 اینچ)
    • حفاظت 5 لایه

    به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    29.99 دلار در آمازون

    تقریباً هر صاحب حیوان خانگی وقتی حیوان خانگی خود را به تنهایی ترک می کند، حداقل مقدار کمی از اضطراب را تجربه می کند. یک راه‌حل مدرن برای این مشکل، سرمایه‌گذاری بر روی برخی از انواع دوربین‌های امنیتی خانگی است تا بتوانید هر زمان که دوست داشتید، آن‌ها را با تلفن خود بررسی کنید. این Blink Mini مانند هر دوربین دیگری خوب است و در حال حاضر این بسته 2 تایی با 40 درصد تخفیف به لطف فروش روز حیوانات خانگی در دسترس است. شما فقط آنها را وصل کنید، آنها را تنظیم کنید و سپس می توانید از طریق برنامه Blink به صورت زنده وارد شوید. این دوربین ها همچنین دارای صدای دو طرفه هستند، بنابراین می توانید با حیوان خانگی خود نیز صحبت کنید (تا زمانی که صدای بی بدن شما آنها را ترسانده نشود). برای گزینه‌ها و کنترل‌های بیشتر، می‌توانید اشتراک در طرح اشتراک Blink را انتخاب کنید، اما لازم نیست. با این حال، “برای ذخیره و اشتراک گذاری کلیپ ها، (باید) از یک طرح اشتراک اختیاری Blink (فروش جداگانه) برای فضای ذخیره سازی ابری، یا … یک ماژول Blink Sync و درایو فلش USB (هر کدام جداگانه فروخته می شود) را انتخاب کنید.”

    مشخصات کلیدی

    • فیلم HD 1080p
    • تشخیص حرکت
    • دید در شب
    • سازگار با الکسا
    • نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه طرح اشتراک چشمک گنجانده شده است
    • شامل 2 دوربین با کیت و پایه های نصب، 2 کابل USB و 2 آداپتور برق

    به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    20.39 دلار در آمازون

    یک اسباب بازی کلاسیک کنگ احتمالاً به همان اندازه که می توانید به اسباب بازی سگ “باید” نزدیک است. کونگ ظاهرا برای همیشه وجود داشته است. سخت است، پرتاب آن آسان است، و برای خوشحالی سگ‌های سرتاسر جهان، طوری ساخته شده است که با خوراکی‌های خوشمزه پر شود. اگر مایل هستید، می‌توانید استخوان شیر استاندارد یا سایر خوراکی‌های سفت را داخل آن قرار دهید، اما کنگ در واقع یک خمیر مخصوص سگ‌پزی درست می‌کند که برای اسپری کردن داخل این چیزها، در چندین طعم مختلف مانند کره بادام‌زمینی، پپرونی و موارد دیگر ساخته شده است. به آن مانند پنیر فشرده فکر کنید، اما برای سگ ها.

    مشخصات کلیدی

    • ساخته شده از لاستیک بادوام و طبیعی
    • برای جویدن های شدید در اندازه ها و چقرمگی های مختلف عرضه می شود
    • آسان برای پر کردن و تمیز کردن

    به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    59.99 دلار در آمازون

    K&H Pet Products Buckle N' Go Dog Seat در اصل یک بانوج سگ برای صندلی عقب شماست. این صندلی بزرگ و بدون محدودیت وزن است، بنابراین برای هر سگی با هر اندازه مناسب است. نصب آن ساده است و در صورت جدا شدن صاف تا می شود. نکته مهم این است که در صورتی که توله سگ شما در ابتدا کمی در مورد این ایده مطمئن نباشد، قسمت جلویی نیز تا می‌شود/خم می‌شود. این صندلی به گیرنده سگک کمربند ایمنی متصل می شود و با اکثر خودروها به استثنای چند خودروی منتخب هوندا با قفل کمربند ایمنی غیر استاندارد سازگار است.

    مشخصات کلیدی

    • رویه را با کناره های مشبک باز کنید
    • بدون محدودیت وزن
    • 21 اینچ 19 × 19 اینچ

    به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    208.11 دلار در آمازون

    فقط در صورتی که شما شروع به فکر کردن به ما فقط ما به سگ‌های اینجا اهمیت می‌دادیم، می‌خواستیم چیزی را ارائه دهیم که برای گربه‌ها نیز قابل استفاده باشد. در سفرها، وقتی حیوان خانگی شما به کمربند ایمنی بسته نشده است (یا اگر با یک گربه سفر می کنید که شروع آن را غیرممکن می کند)، یک مکان راحت برای استراحت آنها می خواهید. اینجاست که یکی از این تخت های قابل حمل حیوانات خانگی به کارتان می آید. این یکی از Sleepypod در چندین رنگ موجود است و دارای بسیاری از ویژگی های مفید است. اولاً، دارای یک گنبد مشبک کاملا قابل جابجایی است تا هنگامی که از آن به عنوان حمل کننده استفاده نمی کنید، خزیدن به داخل و خارج را برای حیوان خانگی شما آسان تر می کند. وقتی تو هستند با استفاده از آن به عنوان یک حامل، می توانید از بند شانه قابل جابجایی و قابل تنظیم استفاده کنید. داخل تخت یک ملافه “فوق العاده مخملی” قابل شستشو با ماشین لباسشویی قرار دارد و قسمت بیرونی آن با یک نایلون بالستیک با درجه چمدان محکم ساخته شده است.

    مشخصات کلیدی

    • روتختی “ultra plush” قابل جابجایی و قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    • نمای بیرونی با “نایلون بالستیک درجه چمدان” ساخته شده است
    • بند شانه قابل تنظیم
    • برای حیوانات خانگی تا 15 پوند

    به لطف این معاملات عالی روز حیوانات خانگی در آمازون، در محصولات حیوان خانگی صرفه جویی کنید

    16.99 دلار در آمازون

    اگر به یک ماشین سواری طولانی یا پیاده روی می روید، احتمالاً مجبور خواهید بود در طول مسیر چند توقف داشته باشید. تمیز نکردن حیوان خانگی خود بعد از رفتن فقط حالت بدی است (جدی می‌گوییم، آن شخص نباشید)، بنابراین ایده خوبی است که چند کیسه مدفوع برای تمیز کردن سگ خود داشته باشید. در حال حاضر، مقدار زیادی از این کیف‌ها از Greener Walker که در بسته‌بندی 540 عددی عرضه می‌شوند، وجود دارد، بنابراین به این زودی‌ها رو به اتمام نخواهید بود. آنها ضد نشت هستند، از ترکیب نشاسته ذرت سازگار با محیط زیست ساخته شده اند، و هسته های بسته بندی و رول همگی از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند.

    مشخصات کلیدی

    • بسته 540
    • بسیار ضخیم، ضد نشتی
    • کیسه های 13*9 اینچی
    • زیست تخریب پذیر

    انتخاب های برتر بیشتر

  • مدیران خودرو بخشنامه فروش جدیدی را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. در شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت 1403، شش محصول ارائه شده اند. – به گزارش پارسینه و به نقل از دیجیاتو، مدیران خودرو بخشنامه فروش جدیدی را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. در شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت 1403،
    منبع خبر: آفتاب نو
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • The Best Hybrid SUVs For Less Than $45,000 According To Consumer Reports

    Kia Sportage

    Photo: Kia

    If there’s one thing American car buyers love, it’s crossovers and SUVs. Sedans and wagons may still get the job done, but there’s just something we love about a little extra ride height, a taller seating position and the practicality of a liftgate. One downside, though, is that not only are new car prices still pretty high, but SUVs often don’t get the best gas mileage, either.

    If you’re in the market for a new SUV, but you want one that gets great gas mileage, then you’re in luck. Our friends over at Consumer Reports recently released a list of the best hybrid SUVs for less than $35,000, as well as a list of the best ones between $35,000 and $45,000. For your convenience, we combined the two into a single list. Let’s take a look at what made the cut.

  • حادثه اخیر برای خودرو X55 پرو مدیران خودرو نشان داد در نبود نظارت متولیان، اغلب مونتاژکاران و خودروسازان داخلی فقط به فکر تیراژ تولید و افزایش قیمت هستند، – خودرو هایی که روزبه روز ایمنی آن ها کاهش می یابد تا جیب عده ای پُر شود. آفتاب نیوز : انتشار فیلمی از شکستن ناگهانی …
    منبع خبر: آفتاب
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • حادثه اخیر برای خودرو X55 پرو مدیران خودرو نشان داد در نبود نظارت متولیان، اغلب مونتاژکاران و خودروسازان داخلی فقط به فکر تیراژ تولید و افزایش قیمت هستند، – کاهش کیفیت و افزایش قیمت مدام خودروسازان در بی تفاوتی وزارت صمت سال هاست که موضوع کیفیت خودرو های تولید داخلی به …
    منبع خبر: اطلاعات آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • The FAA Is Investigating Boeing’s 787 Now Too

    ·

    The FAA Is Investigating Boeing's 787 Now Too

    The Federal Aviation Administration is once again probing Boeing after the aircraft maker told the safety regulators it may have skipped some required inspections involving the wings of some 787 Dreamliners. That is, uh, not ideal. In a statement, the FAA said Boeing disclosed this issue back in April, and now the agency is looking into whether or not employees at Boeing falsified aircraft records.

    Just to get a jump on the issue, Boeing is apparently reinspecting every single Dreamliner that is still in production, and the FAA says the manufacturer will need to create a plan to address issues with 787s that are currently in service, according to The New York Times. Here’s more from the outlet:

    “As the investigation continues, the F.A.A. will take any necessary action — as always — to ensure the safety of the flying public,” the statement said.

    Boeing did not comment on the agency’s statement, but the company shared an email about the issue that an executive sent last week to employees in South Carolina, where it makes the Dreamliner. In that message, the executive said Boeing had determined that there was no immediate flight safety risk.

    The FAA also released a comment to NPR, and it reads as follows:

    In a statement to NPR, the FAA said it’s also investigating “whether Boeing completed the inspections and whether company employees may have falsified aircraft records.” The agency also said Boeing is re-inspecting “all 787 airplanes still within the production system and must also create a plan to address the in-service fleet.”

    The FAA has been beefing up its scrutiny over Boeing and the 787 after it found production flaws in the planes all the way back in 2022.

    Scott Socker, head of the 787 program wrote that an employee “saw something in our factory that he believed was not being done right, and spoke up about it.” The issue was raised to the executive team who notified the FAA. “After receiving the report, we quickly reviewed the matter and learned that several people had been violating Company policies by not performing a required test, but recording the work as having been completed.”

    Boeing tells NPR that it is taking “swift and serious corrective action” with a number of involved employees.

    Here’s a little rundown of what Boeing has been dealing with as of late (it’s a lot). From NPR:

    In March a former Boeing quality control manager who became a whistleblower about safety issues with the 787 Dreamliner was found dead in a vehicle after an apparent self-inflicted gunshot. John Barnett had testified the day before in a deposition related to a string of problems he says he identified at Boeing’s North Charleston, S.C. plant.

    Boeing has been under renewed scrutiny for production and quality control lapses after a door plug blew off a 737 Max 9 in-flight in January. After that incident, the FAA faulted Boeing for “multiple instances” of quality control shortcomings in the 737 Max production. Boeing is still reeling following the crashes of two 737 Max aircraft which killed a total of 346 people in 2018 and 2019. Faulty flight software was blamed for both crashes.

    This all begs the question: if it’s Boeing, are you still going?

  • لیزینگ در مقابل خرید خودرو |  کدام یک برای شما بهتر است؟

    لیزینگ در مقابل خرید خودرو | کدام یک برای شما بهتر است؟

    آیا باید ماشین خود را بخرید یا اجاره کنید؟ اجاره در مقابل امور مالی یک سوال رایج است و یک تصمیم مالی مهم که بسیاری باید بگیرند. یک پاسخ ساده و یکسان برای همه وجود ندارد و سزاوار بررسی دقیق است. از یک سو، لیزینگ معمولا منجر به کاهش پرداخت خودرو می شود. از سوی دیگر، خرید به این معنی است که پس از اتمام پرداخت خودرو، مالک وسیله نقلیه هستید. متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله میزان رانندگی و میزان احتمال اینکه ماشین خود را در شرایط خوبی نگه دارید. در اینجا چند نکته وجود دارد تا بفهمید آیا خرید یا اجاره برای شما مناسب است.

    این بخشی از واژه نامه خریدار خودرو ما است. مجموعه‌ای که تمام عباراتی را که باید بدانید در صورت خرید یک خودروی نو یا دست دوم از نمایندگی‌ها، توضیح می‌دهد.

    اجاره خودرو

    اجاره خودرو بسیار شبیه اجاره یک آپارتمان است. شما قراردادی را امضا می کنید، برای پرداخت یک قیمت ثابت، برای پوشش مسافت پیموده شده ثابت، در یک دوره زمانی ثابت. پرداخت ماهانه اجاره شما به عوامل مختلفی از جمله قیمت خودرو، مبلغ پیش پرداخت و تعداد مایل مجاز در سال بستگی دارد. به عنوان یک قاعده کلی، اجاره ماهیانه ارزان تر از خرید است، همه چیزهای دیگر برابر هستند. با توجه به گرانی خودروها – میانگین قیمت تراکنش یک وسیله نقلیه جدید در سال 2024 حدود 44000 دلار است – پرداخت های ماهانه کمتر برای بسیاری از مردم که برای خرید یک ماشین جدید خرید می کنند جذاب است. گزارش اخیر LendingTree نشان داد که میانگین پرداخت ماهانه برای وام خودروی جدید در سه ماهه چهارم سال 2023 738 دلار بوده است. برخی از پرداخت ها بسیار بالاتر هستند، در حالی که طبق همین گزارش، میانگین پرداخت های اجاره حدود 606 دلار است.

    یکی دیگر از گزینه های لیزینگ، اجاره با یک پرداخت است. پرداخت کل اجاره به صورت یکجا می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها شود، اما باید پول نقد را در دست داشته باشید. این برای همه نیست. اجاره ها ارزان تر هستند زیرا شما هیچ سهامی را حفظ نمی کنید. خوب یا بد، پس از اتمام قرارداد اجاره، شما به سادگی هر گونه خسارت یا مسافت پیموده شده را پرداخت می کنید، سپس وسیله نقلیه را پس می دهید، مگر اینکه خرید کنید.

    لیزینگ می تواند به ویژه برای خریدارانی که مسافت زیادی را با خودروهای خود طی نمی کنند جذاب باشد. هرچه مایل کمتری را پوشش دهد، پرداخت ماهانه کمتر خواهد بود. همچنین مهم است که بدانید هزینه های جریمه برای بیش از مسافت پیموده شده چقدر خواهد بود. همچنین اگر تصمیم بگیرید خودرو را زودتر بچرخانید و قرارداد اجاره را پیش از موعد خاتمه دهید، ممکن است هزینه هایی نیز وجود داشته باشد.

    خرید ماشین

    در مقابل، تامین مالی برای خرید خودرو منجر به پرداخت وام ماهانه بالاتر از لیزینگ می شود، اما در نهایت شما مالک خودرو خواهید شد. شما فقط می توانید در فروشنده اجاره کنید، اما می توانید وام خودرو را در بانک محلی یا اتحادیه اعتباری خود دریافت کنید، و این بدان معنی است که گاهی اوقات می توانید معامله بهتری دریافت کنید. امتیاز اعتباری خود را بدانید، نرخ وام خرید کنید و قبل از رفتن به فروشنده، از قبل تأییدیه بگیرید. بررسی کنید وبلاگ خودکار ماشین حساب وام برای بررسی گزینه های خود برای پرداخت وام.

    مزایای اجاره خودرو

    اجاره می تواند انتخاب خوبی باشد اگر …

    • شما نمی خواهید مقدار زیادی پول را کنار بگذارید
    • شما اغلب یک ماشین جدید می خواهید
    • با پرداخت ماشین مشکلی ندارید
    • شما کمتر از 15000 مایل در سال رانندگی می کنید
    • شما به طور کلی خودروهای خود را در شرایط خوب و بدون آسیب نگه می دارید
    • شما واجد شرایط رد کردن اجاره نامه در مالیات خود هستید

    معایب اجاره خودرو

    • شما مشمول محدودیت های مسافت پیموده شده اید
    • شما از مالکیت خودرو دارایی خود را حفظ نمی کنید
    • شما مسئول خسارات و فرسودگی بیش از حد هستید
    • اگر ماشین را دوست نداشته باشید یا توانایی پرداخت هزینه را نداشته باشید، با هزینه های فسخ زودهنگام روبرو می شوید
    • شما آزادی تغییر ماشین خود را ندارید

    مزایای خرید خودرو

    تامین مالی برای خرید خودرو ممکن است انتخاب خوبی باشد اگر…

    • شما می توانید پرداخت ماهانه بالاتری را بپردازید
    • خیلی رانندگی میکنی
    • شما اغلب به یک ماشین جدید نیاز ندارید
    • اتومبیل های شما معمولاً کمی خط و خش می گیرند
    • شما می خواهید پرداخت ها را در مقطعی متوقف کنید

    معایب خرید خودرو

    • پیش پرداخت بالاتر
    • پرداخت ماهانه بالاتر
    • شما مسئول نگهداری و تعمیرات طولانی مدت هستید، به خصوص پس از اتمام گارانتی

    با این نکات، باید درک بهتری نسبت به اینکه آیا اجاره یا خرید برای شما حرکت مناسبی است یا خیر، داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به Autoblog.com مراجعه کنید.

  • کمپانی چری، مهمانان اجلاس خود را با معرفی یک ربات انسان مانند که با هوش مصنوعی هدایت می شود، متحیر کرد. طبق شنیده ها، این ربات قرار است در آینده و در شوروم های مدیران خودرو در ایران حضور یابد. – به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، این ربات که Mornine نام دارد، دارای طراحی بسیار …
    منبع خبر: خبر آنلاین
    دسته بندی خبر: سیاسی

    منبع