• به گزارش زیرنویس، حسین زاده قشمی، مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: با توجه به انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فراخوان شرکت مدیران خودرو مبنی بر خرابی اکسل عقب برخی از محصولات ام وی ام 55 X پرو به اطلاع [.
    منبع خبر: زیرنویس نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • زیربنای توریستی تایتانیک از همان ابتدا قرار بود همه سرنشینان را بکشد

    کشتی پشتیبانی زیردریایی OceanGate Titan، شاهزاده قطبی

    شاهزاده قطبی، کشتی پشتیبانی برای زیردریایی تیتان
    عکس: جردن پتیت – تصاویر PA / مشارکت کننده (گتی ایماژ)

    باورش سخت است که تقریبا یک سال از آن زمان می گذرد زیردریایی تیتان OceanGate ناپدید شد. مطمئناً حداقل سه سال پیش این اتفاق افتاده است، درست است؟ پس از چند روز جستجو، کارشناسان به این نتیجه رسیدند زیر به احتمال زیاد منفجر شده است، کشتن همه سرنشینان. آوار و بقایای احتمالی انسان در نهایت کشف شداما این برای زیردریایی تیتان بود. با این حال، به لطف تحقیقات جدید، ممکن است در نهایت ایده بهتری از اینکه دقیقاً چه چیزی اشتباه بوده است داشته باشیم. یا بهتر است بگوییم، به نظر می‌رسد تحقیقات جدید آنچه را که ما می‌دانستیم تأیید می‌کند – زیربنای اصلی از ابتدا طراحی شده بود تا شکست بخورد.

    مانند ایندیپندنت گزارش می دهدمحققان دانشگاه هیوستون و دانشگاه مینه‌سوتا در تلاش برای ایجاد یک مدل کامپیوتری برای پیش‌بینی اینکه چه زمانی نقص‌های کوچک باعث کمانش مواد مختلف می‌شود، بودند و اخیرا مقاله‌ای در مجله دانشگاهی منتشر کردند. مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم. و در حالی که مقاله به طور خاص بر روی غوطه ور تایتان متمرکز نشده بود، نویسنده اصلی آن روبرتو بالارینی از صحبت در مورد اینکه چگونه آنچه که آنها آموخته بودند نشان می دهد که واقعاً طراحی تیتان چقدر بد بوده است، ابایی نداشت و گفت:

    ماده مورد استفاده برای بدنه تایتان کامپوزیت فیبر کربنی بود. به خوبی شناخته شده است که تحت بارگذاری فشاری، الیاف در چنین کامپوزیت هایی در معرض میکرو کمانش هستند.

    اگر بدنه تیتان در هنگام غواصی تحت فشارهای شدید فشاری چنین آسیبی را تجربه می کرد، سفتی و استحکام آن به میزان قابل توجهی کاهش می یافت. همراه با عیوب هندسی اجتناب ناپذیری که در طول ساخت آن معرفی شد، (که) ممکن است به انفجار ناشی از کمانش آن کمک کرده باشد.

    بنابراین بله، همانطور که مشخص است، ساخت یک شناور از فیبر کربن ایده بدی بود. متأسفانه، استاکتون راش، بنیانگذار OceanGate و مردی که در نهایت هدف را به دنبال داشت و مسئول مرگ همه سرنشینان هواپیما بود، دیگر اینجا نیست تا پاسخگوی به خطر انداختن جان آنها باشد. و اینطور نیست که او نمی دانست که دارد ریسک های غیرضروری می کند. راش قبلاً گفت:در برخی موارد ایمنی فقط زباله خالص است“، و حتی به مشکلات شناخته شده اشاره کرد به یک یوتیوبر

    در نهایت او استانداردهای مهندسی و ایمنی را صرفاً برای متفاوت بودن و صرفه جویی کمی نادیده گرفت و بهای نهایی را پرداخت. خیلی بد است که او تنها کسی نبود که زیر آن منفجر شد. بقیه که مردند لیاقت کاری را که او با آنها کرد را نداشتند.

  • بیانه سازمان حمایت نسبت به فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی



    دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:452024-05-06اقتصادي


    در پی فراخوان صادر شده توسط یک شرکت خودروساز خصوصی که در پی حادثه اخیر برای یک محصول آن و پیش تر حادثه های مشابه در دنیا رخ داده است، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بیانه ای ضمن تاکید بر قوانین حمایت از مصرف کنندگان خودرویی، – در پی فراخوان صادر شده توسط یک شرکت خودروساز خصوصی که در پی حادثه اخیر برای یک محصول آن و پیش تر حادثه های مشابه در دنیا رخ داده است، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بیانه ای ضمن تاکید بر قوانین حمایت از مصرف کنندگان خودرویی، همه خودروسازان را موظف به رعایت این قوانین خواند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی ویدئویی منتشر شده پیرامون فراخوان گروه صنعتی مدیران خودرو مبنی بر رفع عیب برخی محصولات X55 PRO، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بیان برخی قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده خودرویی را لازم و ضروری دانسته و بر این اساس در اطلاعیه ای، این موضوع را تبیین کرده است.

    در این رابطه، حسین زاده قشمی- مدیرکل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان- اظهار کرده است: با توجه به انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فراخوان شرکت مدیران خودرو مبنی بر خرابی اکسل عقب برخی از محصولات MVM X55 PRO به اطلاع می رساند که بر اساس پیگیری های به عمل آمده از مسئو


    برچسب ها: مصرف کنندگان – سازمان حمایت مصرف کنندگان – سازمان حمایت – تولیدکنندگان – خودرو – حمایت – فراخوان


    آخرین اخبار سرویس:



    بیانه سازمان حمایت نسبت به فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی

    بیانه سازمان حمایت نسبت به فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی




    همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


    منبع

  • سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فراخوان شرکت مدیران خودرو مبنی بر خرابی اکسل عقب برخی از محصولات ام وی ام 55 X پرو ورود کرد. – به گزارش مدیر کل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان …
    منبع خبر: اکونگار
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مدیرعامل جیپ تایید کرد که گلادیاتور در سال آینده یک تریم 4X خواهد داشت

    مدیرعامل جیپ تایید کرد که گلادیاتور در سال آینده یک تریم 4X خواهد داشت

    نه تنها پالت بیرونی جیپ گلادیاتور با Tuscadero Pink در سال آینده گسترش خواهد یافت، گزینه‌های پیشرانه این پیکاپ با تریم 4X نیز گسترش خواهند یافت. آنتونیو فیلوسا، مدیر عامل جهانی این برند، در لینکدین در مورد رنگ جدید نیز خبر داد و نوشت: «سال آینده، با گزینه Gladiator 4xe (رنگ‌هایی که اعلام می‌شود) این آزادی انتخاب را حتی بیشتر گسترش خواهیم داد. شماره 1 و شماره 2 پرفروش ترین پلاگین هیبریدی در ایالات متحده، جیپ رانگلر 4xe و جیپ گرند چروکی 4xe.” زمانی که جیپ گزینه اکو دیزل گلادیاتور را در سال گذشته کنار گذاشت، خریداران مجبور شدند به موتور 3.6 لیتری پنتاستار V6 به عنوان تنها گزینه موتور بسنده کنند.

    یک پلاگین هیبریدی، گلادیاتور را مقرون به صرفه تر و قدرتمندتر می کند. V6 285 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با فرض اینکه مهندسان جیپ پیشرانه فعلی 4X را بدون تغییر به Gladiator منتقل کنند، تریم 4X به 375 اسب بخار و 470 پوند فوت می رسد. این محصول یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با 270 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت است. یک استارت/ژنراتور 44 اسب بخار دیگر و 39 پوند فوت و یک موتور الکتریکی در اتومات هشت سرعته که 134 اسب بخار و 181 پوند فوت اضافه می کند. یک باتری 17.3 کیلووات ساعتی به احتمال زیاد قادر خواهد بود تا مسافت 20 مایلی یا بیشتر را برای تمام خودروهای الکتریکی سوخت رسانی کند. Wrangler 4xe و Grand Cherokee 4xe هر دو می توانند 3500 پوند بکسل کنند.

    به طور طبیعی، گلادیاتور 4xe نیز گران‌تر خواهد شد. قیمت Wrangler 4xe تقریباً 18000 دلار بیشتر از نسخه غیر هیبریدی است. یک دلتای مشابه برای گلادیاتور شاهد شروع یک پیکاپ PHEV از حدود 56000 دلار قبل از مقصد خواهد بود. یک اعتبار مالیاتی بالقوه 3750 دلاری بخش کوچکی از آن را جبران می کند.

    قبل از ورود آن کامیون، ما به دنبال گزینه‌های الکتریکی در جای دیگری در خط تولید هستیم، واگنیر S با باتری الکتریکی که تا پایان امسال عرضه می‌شود، و پس از آن Recon با باتری الکتریکی. سپس، طبق آخرین تماس UAW با Stellantis، نسخه‌های گسترده‌تر از Wagoneer و Grand Wagoneer در سال 2025 عرضه می‌شوند.

    ویدیو مرتبط:

  • گیج کننده ترین مشکلی که تا به حال با ماشین داشته اید چیست؟

    تصویری برای مقاله با عنوان گیج کننده ترین مشکلی که تا به حال با ماشین داشته اید چیست؟

    عکس: tarasov_vl (iStock توسط Getty Images)

    به کسی که تا به حال با ماشینش مشکلی نداشته حسادت می کنم. برخی از مدل ها کمتر در معرض مشکلات هستند; برخی از رانندگان هرگز مجبور نیستند کاپوت را بلند کنند یا با مکانیک تماس بگیرند. من 2016 استفاده کردم تویوتا کرولا اصولا ضد گلوله بود با این حال، تعمیر و نگهداری منظم تنها دلیل وجود مراکز خدمات نمایندگی و گاراژهای تعمیر نیست. برخی از مشکلات خودروها ظاهراً هرگز نمی توانند حل شوند، حتی پس از اینکه یک متخصص زیر کاپوت را زیر نظر گرفت.

    گیج کننده ترین مشکلی که تا به حال با ماشین خود داشته اید چیست؟ چند بار مجبور شدی ماشین خود را به مغازه ببرید قبل از اینکه بالاخره حل شود؟ یا فقط امید خود را از دست دادید و مجموعه مشکل دار چرخ ها را فروختید؟

    برخی از مالکان هنگام فراخوانی احساس آرامش می‌کنند، زیرا می‌دانند که تنها کسانی نیستند که با مشکل مکانیکی قابل توجهی در وسیله نقلیه خود مواجه هستند. با این حال، انتظار برای تعمیر از یک سازنده می تواند خسته کننده باشد. فراخوان کیا/هیوندای 2022 در ذهن من باقی می ماند، جایی که شش مدل ضربه خورده دارای مشکل ترمز ضد قفل بودند که باعث اتصال کوتاه ماژول شد. اتصال برقی هر لحظه ممکن است خودرو را مشتعل کند، بنابراین سازنده به مالکان توصیه کرد که بیرون و دور از هر سازه ای پارک کنند. رفع مشکل تعویض فیوز بود.

    از به اشتراک گذاشتن داستان های بدبختی خود در نظرات زیر دریغ نکنید. اگر مشکلی در حال انجام دارید، با کمال میل به شما توصیه می کنم که دارای گواهینامه های فنی صفر باشد.

  • مدیرکل استاندارد کرمان به همراه کاشناسان و بازرسان این سازمان، به دنبال انتشار فیلم جدا شدن اکسل یک دستگاه خودرو مربوط به مدیران خودرو روز دوشنبه با هدف بازرسی از خطوط تولید این شرکت در بم حضور یافتند. –
    منبع خبر: ایرنا
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • قیمت جنسیس GV80 2025 علیرغم به‌روزرسانی‌های عمده بدون تغییر است

    پرفروش‌ترین GV80 جنسیس برای مدل سال 2025 در میانه‌ی چرخه به‌روزرسانی می‌شود و علیرغم همه تغییراتی که ایجاد شده است، افزایش قیمتی وجود ندارد.

    GV80 2025 پاییز گذشته رونمایی شد و جنسیس هفته گذشته اعلام کرد که این شاسی بلند سایز متوسط ​​در هفته‌های آینده با قیمت پایه 59050 دلار، شامل 1350 دلار هزینه مقصد، به نمایشگاه‌ها خواهد رسید. این تقریباً همان چیزی است که مدل 2024 با آن شروع می شود.

    در میان به‌روزرسانی‌هایی که خریداران مدل 2025 می‌توانند منتظر آن باشند، تغییرات جزئی در استایل، یک داشبورد جدید با صفحه‌نمایش شناور برای خوشه دیجیتال سنج و سیستم اطلاعات سرگرمی، و گزینه‌های رنگ و چرخ جدید است. همچنین یک بدنه کوپه مانند وجود دارد، اگرچه زمان و قیمت این گزینه اعلام نشده است.

    هیچ تغییری در پیشرانه های GV80 ایجاد نشده است. این SUV به روز شده گزینه های فعلی 2.5 لیتری توربو-4 با قدرت 300 اسب بخار یا 3.5 لیتری V-6 توربوشارژ دوقلو با 375 اسب بخار را ارائه می دهد. GV80 کوپه با موتور 3.5 لیتری توئین توربو V-6 اما با قدرت بالاتر 409 اسب بخار معرفی شده است. همه GV80 ها با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و شیرجه چهار چرخ عرضه می شوند.

    جنسیس GV80 2025

    جنسیس GV80 2025

    جنسیس GV80 2025

    جنسیس GV80 2025

    همراه با قیمت پایه 59050 دلاری یک GV80 با موتور 2.5 لیتری توربو-4 است. لیست ویژگی‌های استاندارد طولانی است و شامل مواردی مانند سیستم تعلیق عقب خود تراز، چرخ‌های 19 اینچی، درب عقب خودکار با سیستم هندزفری، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، صفحات جلوپنجره آلومینیومی، اپل کارپلی و اندروید اتو و چندین دستگاه می‌شود. ویژگی های الکترونیکی کمک راننده

    ارتقاء به موتور 3.5 لیتری توئین توربو V-6 حداقل 75150 دلار هزینه خواهد داشت. همچنین چند ویژگی اضافی مانند تریم چرمی، رینگ‌های 20 اینچی، سیستم تعلیق قابل تنظیم، سانروف پانوراما، نمایشگر هدآپ و غیره را به‌صورت استاندارد به همراه دارد.

    جنسیس همچنین یک کراس اوور کامپکت GV70 به روز شده را به نمایش گذاشته است. فروش آن به زودی در کره آغاز می شود، اما قرار است تنها به عنوان مدل 2026 وارد ایالات متحده شود، به این معنی که فروش آن تا سال آینده در اینجا آغاز نخواهد شد.

  • Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

    میسولا، MT. – هنگامی که سوبارو فارستر 2025 سال گذشته معرفی شد، به عنوان یک مدل کاملاً جدید معرفی شد. جز اینکه واقعا اینطور نیست پلت فرم زیرین حمل شده است و ابعاد تقریباً مشابه کراس اوور جمع و جور است که جایگزین آن شده است – تقریباً به اینچ. در واقع، تغییرات به قدری ظریف هستند که سوبارو به راحتی می تواند مدل 2024 Forester Wilderness را در کنار 2025 حداقل تا پایان سال جاری میلادی بفروشد.

    با این حال، سوبارو می‌گوید علیرغم ظرافت‌های آنها، تغییرات اساسی کافی برای برچسب‌گذاری مجدد Forester جدید وجود دارد. چرا که نه؟ همین امر در مورد طراحی مجدد WRX اخیر نیز صادق بود. گاهی اوقات این چیزهای کوچک هستند که بزرگترین تفاوت را ایجاد می کنند.

    فقط آن چیزهای کوچک چیست؟ می‌توانید پیش‌نمایش ما را در اینجا بخوانید، اما اصل ماجرا این است: شاسی اکنون با فولاد قوی‌تر و چسب ساختاری‌تر مونتاژ می‌شود و سفت‌تر می‌شود. یک قفسه فرمان جدید وجود دارد که باعث واکنش پذیری و رانندگی راحت تر می شود و ظاهری تازه در داخل و خارج به همراه برخی تغییرات کوچک در ویژگی ها و بسته های موجود وجود دارد.

    اگر قرار باشد پیشرفت‌های سوبارو به ثمر بنشیند، حداقل در یک – و در حالت ایده‌آل همه – از سه دسته قابل شناسایی هستند: آرامش شاسی، اصلاح (به طور خاص NVH) و کیفیت مواد کابین. خوشبختانه برای ما، هر سه به راحتی ارزیابی می شوند، به خصوص که دو مورد اول تا حدودی دست به دست هم می دهند.

    Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

    مسیر رانندگی ما شامل خیابان‌های سطحی و بزرگراه‌های دو خطه بود که توسط یک قطعه سالم از جاده‌های آتش نشانی و مسیرهای پارک منحرف می‌شدند. اگر چیزی است که می توانید در روستایی (زائد؟) مونتانا رانندگی کنید، ما در یک نقطه یا نقطه دیگر لاستیک ها را روی آن قرار می دهیم.

    در سنگفرش جامد، Forester جدید احساس تنگی و آرامش می کند. هم صدای جاده و هم صدای باد کاهش می‌یابد، و غیبت اولی به‌ویژه در روکش‌های معمولاً شکسته جاده‌هایی که بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانیم، قابل توجه بود. ما اعتبار یکسانی را به به‌روزرسانی‌های NVH و انتخاب تایرهای سوبارو خواهیم داد. هر دو سود سهام پرداخت کردند. اما اگر در جایی زندگی می‌کنید که مرتباً شاهد بارش برف هستید، بهتر است لاستیک OEM سوبارو را با چیزی که کمی بهتر به مواد یخی گاز می‌گیرد، تعویض کنید.

    ما این را از طریق رانندگی Forester از کنار کوهی پوشیده از برف به صورت دستی یاد گرفتیم. سیستم AWD کمک کرد تا همه چیز قابل کنترل باشد، اما ما بیشتر به شیارهای عمیق در یخ متکی بودیم تا آج لاستیک تا ما را در جهت دلخواه قرار دهیم. به‌راحتی، این ضعف یکی از بهترین ارتقاهایی را که Forester برای این نسل دریافت کرد، نشان داد: سخت‌افزار جدید فرمان.

    سوبارو در مورد این واقعیت که روی قفسه فرمان دو پینیون WRX جابجا شده است، معامله بزرگی انجام داده است و دلیل آن قابل درک است. راه‌اندازی جدید راننده را در برابر ضربه‌های تند بدون کاهش قابل‌توجهی از احساس فرمان جدا می‌کند و لرزش‌ها و لرزش‌های ناخوشایند را که قبلاً توسط چاله‌ها و سرعت‌گیرها ایجاد می‌شد، حذف می‌کند – یا شیارها و تخته‌شویی‌ها در این جاده‌های شنی زمستانی.

    Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیستSubaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیستSubaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

    این نیز با توجه به سرعت فرمان جدید، به خصوص در مدل Forester Sport مفید است. فرمان سریع و ضربه‌های تند باعث می‌شود که چرخ از مچ دست شما خارج شود. به روز رسانی سوبارو این مجازات را تا حد زیادی از بین می برد. دور و بر پنج های بالا. اسپورت حتی می‌تواند برای چیزی که هرگز با عصبانیت به وجود نمی‌آید احساس تنش کند.

    و این چیز خوبی است، زیرا اگر هوس سرعت دارید، Forester برای شما مناسب نیست. موتور تقریباً همان موتور سال 2024 است، البته با تنظیماتی برای تحویل نیرو. موتور 2.5 لیتری باکسر چهار تنفس طبیعی 180 اسب بخار قدرت و 178 پوند فوت گشتاور برای سال 2025 ارائه می کند. آنها در واقع کاهش رتبه هستند، به طور دقیق، اما ما در حال صحبت تک رقمی هستیم. گیربکس متغیر پیوسته نیز با پدال شیفترهای موجود در همه چیز به جز Forester پایه باز می گردد.

    اوج گشتاور در حال حاضر در 3700 دور در دقیقه به جای 5400 دور در دقیقه افزایش می یابد، که باعث بهبود قابلیت رانندگی می شود اما برای عملکرد نهایی هیچ کاری انجام نمی دهد. در نتیجه شتاب نرم و کاملاً کافی است، اما ستایش به همین جا ختم می شود. برای لذت بیشتر، باید یک سال منتظر هیبریدی جدید سوبارو باشیم. بازگشت فرضی توربو غیر استارت باقی می ماند. تقاضا به سادگی وجود ندارد.

    اگر مشکل عمده‌ای با طراحی مجدد داشته باشیم، این است که اضافه کردن صفحه‌نمایش لمسی پنج ساله سوبارو و پرتره‌گرا با توجه به اینکه این سیستم در بهترین حالت در حد متوسط ​​است، ارتقاء چندانی ندارد. وضوح صفحه نمایش مناسب است و فناوری های زیادی در پشت لهستانی وجود دارد، اما زمان پاسخگویی متوسط ​​است و گزینه های ثابت در پایین صفحه اصلی شلوغ را ایجاد می کنند. به اعتبار سوبارو، اکثر توابع به طور منظم مورد استفاده در آن درهم و برهم گنجانده شده است، اما برخی از اقدامات ساده نیاز به مراحل اضافی دارند. برای مثال، فعال کردن چرخش کنترل آب و هوا نیاز به پیمایش به صفحه کنترل آب و هوا دارد. وقتی بوی اسکنک می‌دم، می‌خواهم دکمه‌ای را بزنم و آن را از بین ببرم، نه اینکه در حالی که آمونیاک سوراخ‌های بینی‌ام را می‌سوزاند، گزینه‌ها را شکار کنم.

    Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست Subaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیستSubaru Forester First Drive 2025: هنوز کاربردی است، هنوز وحشی نیست

    با برداشتن یک گام به عقب، دو مورد برجسته برای تیم فارستر 2025 وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کند: مدل هیبریدی و مدل Wilderness. اولی قرار است بهار آینده باشد، در حالی که دومی در هوا باقی خواهد ماند (ما در نمایشگاه خودروی لس آنجلس نکاتی را شنیدیم مبنی بر اینکه پاییز آینده ممکن است افشا شود). Wilderness 2024 فعلاً باید این کار را انجام دهد، اما پس از بازی با قفسه فرمان جدید 2025، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که ارتقاء ارزش انتظار دارد، مگر اینکه نیاز به خرید یک Forester خسته‌کننده داشته باشید. درست الان عجیبه

    در مورد بقیه Forester 2025؟ خوب، از هر نظر که مهم است، می توانید انتظار بیشتری از آن داشته باشید. فضای بار اسماً بزرگتر است، اگرچه ما انتظار داریم که از نظر عملکردی یکسان باشد (قبلاً یک برتری بیش از حد بود، بنابراین خوب است). به طور قابل ملاحظه ای سریعتر یا کندتر، سنگین تر یا سبک تر، کوچکتر یا بزرگتر نیست. و چرا باید باشد؟ دقیقاً همانطور که هست فروش قابل اعتمادی دارد و سوبارو از معیارهای پیشرو در کلاس یا بسیار رقابتی تقریباً در سراسر صفحه (به استثنای آشکار اسب بخار) برخوردار است.

    سوبارو فارستر 2025 تکامل تدریجی یک خودروی کاملا رقابتی است. اگر قبلاً یک Forester فعلی دارید، مطمئن باشید که چیز زیادی را از دست نمی‌دهید، اما کسانی که در بازار یک مدل جدید هستند، می‌توانند مطمئن باشند که FOMO در تصمیم گیری نقشی نخواهد داشت. مدل 2024 به استثنای Wilderness هیچ چیز بهتر از مدل 25 انجام نمی دهد و سوبارو این موضوع را پوشش می دهد.

  • براساس تبصره 2 ماده 4 عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده از خودروی مسترد شده را پیش از رفع عیب ندارد خودروی مزبور پس از رفع عیب و نقص قبلی و با اعلام صریح عیوب مزبور در اسناد واگذاری مجاز می باشد. – سازمان حمایت اعلام کرد: براساس تبصره 2 ماده 4 عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده …
    منبع خبر: تسنیم نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع