• قیمت چری تیگو 7 هم اکنون در محدوده 1.5 میلیارد تومان قرار دارد، از این رو گزینه ای مناسب برای گروه خاصی از مشتریان به شمار می رود. – به گزارش پارسینه و به نقل از دیجیاتو، چری تیگو 7 را می توان نخستین خودرو چینی بازار ایران دانست که موفق شد تا خودرو های وارداتی کره ای را به چالش بکشد.
    منبع خبر: پارسینه
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Driving 2024 Chevy Traverse، BMW X5 M Competition، Fiat 500e |  پادکست Autoblog #832

    Driving 2024 Chevy Traverse، BMW X5 M Competition، Fiat 500e | پادکست Autoblog #832

    در این قسمت از وبلاگ خودکار پادکست، سردبیر گرگ میگلیور توسط ویرایشگر ارشد جان بلتز اسنایدر همراه شده است. جان در حال رانندگی شورت تراورس جدید و BMW X5 M Competition است و گرگ اولین برداشت های خود را از پشت فرمان فیات 500e جدید نشان می دهد. آنها در مورد کنار گذاشتن خودروی برقی ارزان‌تر تسلا و گزارشی مبنی بر اینکه تسلا این کار را زمانی که خودرو تقریباً تکمیل شده بود، بحث می‌کنند. آنها همچنین درباره همکاری مجدد سوبارو و تویوتا برای دور دیگری از خودروهای برقی و همچنین در مورد تغییر تعرفه های بایدن بر چین بحث کردند. در نهایت، آنها در کیف پستی حفاری می کنند تا نظرات خود را در مورد آینده Rivian بیان کنند.

    سوالات خود را برای Mailbag و Spend My Money در آدرس زیر برای ما ارسال کنید: [email protected].

    پادکست Autoblog #832

    پادکست را دریافت کنید

    • پادکست های اپل – مشترک شدن در وبلاگ خودکار پادکست در iTunes
    • Spotify – مشترک شدن در وبلاگ خودکار پادکست در Spotify
    • RSS – اضافه کنید وبلاگ خودکار خوراک پادکست به RSS Aggregator شما
    • MP3 – MP3 را مستقیما دانلود کنید

    خلاصه

    بازخورد

    وبلاگ خودکار اکنون در بلندگوهای هوشمند و دستیارهای صوتی شما با صدا پخش می شود وبلاگ خودکار دیجست. بگویید «Hey Google, play the news from وبلاگ خودکار» یا «الکسا، باز وبلاگ خودکارهر روز وب‌سایت خودروی مورد علاقه خود را به صورت صوتی دریافت کنید. یک راوی شما را در بزرگترین داستان‌ها راهنمایی می‌کند یا یکی از تست‌های جامع ما را تجزیه می‌کند.

    ویدیو مرتبط:

  • چشم انداز ایرباس برای هلیکوپترهای پرسرعت آینده دارای بال های ثابت است

    ایرباس روز دوشنبه برای اولین بار هلیکوپتر-هواپیما هیبریدی عجیب خود به نام Racer را در مارسی فرانسه به پرواز درآورد. سازنده هوافضا هواپیما را به عنوان دسته بندی می کند نمایشگر هلیکوپتر مرکب با سرعت بالا. برخلاف هلیکوپترهای معمولی، Racer دارای بال های ثابت با سطوح کنترلی و ملخ های پیشران است. اولین پرواز تنها 30 دقیقه طول کشید، اما ایرباس قصد دارد تا با ادامه توسعه، پاکت پرواز Racer را طی دو سال آینده باز کند.

    مسابقه – اولین پرواز

    همانطور که از نامش پیداست، Racer به دلیل پیکربندی پروانه خود قادر است به سرعت های فوق العاده بالایی برای هلیکوپتر برسد. ایرباس اعلام کرد که سرعت حرکت فعلی هلیکوپتر مرکب 248.5 مایل در ساعت است که کمتر از 1 مایل در ساعت از رکورد جهانی فعلی که توسط Westland Lynx نگهداری می شود، کمتر است. با این حال، بهره وری سوخت انگیزه ای برای وجود این برنامه بود. جولین گیتون، رئیس برنامه مسابقه ایرباس، گفت:

    “هدف Racer این نیست که با حداکثر سرعت ممکن حرکت کند، بلکه ارائه قابلیت های عملیاتی پیشرفته با قیمت مناسب برای ماموریت هایی است که سرعت می تواند واقعاً یک مزیت باشد. وقتی از کاربران نهایی می‌پرسیم که آیا سرعت بالا برایشان جالب است، پاسخ همیشه «بله، اما» است. سرعت به هر قیمتی، بدون در نظر گرفتن اثرات اقتصادی و زیست محیطی، برای هیچ کس جالب نیست.

    نمایشگر مسابقه‌ای که از جلو مشاهده می‌شود

    عکس: ایرباس

    بال نصب شده بر روی Racer 40 درصد از کل آسانسور را فراهم می کند و چیزی که ایرباس آن را Eco-Mode می نامد را فراهم می کند. Racer می تواند یکی از دو موتور خود را در حین پرواز خاموش کند تا مصرف سوخت را تا 20 درصد کاهش دهد. در حالی که این حالت پروازی کندتر است، هواپیما همچنان سریعتر از یک هلیکوپتر معمولی پرواز می کند. موتور دوم نیز می تواند بلافاصله راه اندازی مجدد شود در صورت نیاز ایرباس ادعا می کند که Racer به دلیل کاهش ارتعاشات ناشی از روتور اصلی، راحت تر است.

    آینده هوانوردی به نظر می رسد به سمتی می رود که سفر با هلیکوپتر حتی عادی تر شود. خطوط هوایی امیدوارند خدمات مسافرتی را ارائه دهند از مراکز شهر گرفته تا فرودگاه ها و مسافران در عرض چند سال. این برنامه ها حول محور هواپیماهای نیمه مستقل eVTOL هستند. در حالی که هلیکوپترهای برقی راه طولانی را پیموده اند، دستاوردهای بهره وری که توسط نوآوری های Racer وعده داده شده است می تواند برای سایر هواپیماها مفید باشد.

  • منابع می گویند فولکس واگن و رنو به مذاکرات برای توسعه خودروهای برقی مقرون به صرفه پایان می دهند

    منابع می گویند فولکس واگن و رنو به مذاکرات برای توسعه خودروهای برقی مقرون به صرفه پایان می دهند

    پاریس/برلین – سه منبع آگاه به این وضعیت گفتند که فولکس واگن از مذاکرات با رنو برای توسعه مشترک نسخه الکتریکی مقرون به صرفه خودروی ساب کامپکت توینگو کناره‌گیری کرده است که این امر باعث شکست تلاش‌های خودروسازان اتحادیه اروپا برای دفع رقبای چینی شده است.

    شکست مذاکرات می تواند به این معنا باشد که خودروساز آلمانی ممکن است مجبور شود به تنهایی در توسعه خودروی برقی مقرون به صرفه خود پیش برود. رنو به طراحی Twingo الکتریکی خود که قرار است در سال 2026 وارد بازار شود، ادامه خواهد داد.

    هر دو امیدوار بودند که به اشتراک گذاشتن این کار هزینه‌هایی را کاهش دهد که مانعی کلیدی برای خودروسازان اروپایی در مواجهه با خودروهای ارزان‌تر از چین است.

    یکی از منابع گفت که فولکس واگن مذاکرات را عمدتاً به این دلیل قطع کرد که رنو می خواست این خودرو را در یکی از کارخانه های خود در زمانی که فولکس واگن به دنبال استفاده کامل از شبکه تولید اروپایی خود است، بسازد.

    Ampere، عملیات EV رنو که بر برنامه Twingo نظارت دارد، از اظهار نظر خودداری کرد.

    سخنگوی فولکس واگن همچنین از اظهار نظر در مورد مذاکرات بین این شرکت ها خودداری کرد اما گفت که این خودروساز آلمانی همچنان در حال بررسی گزینه های خود در مورد خودروهای برقی ارزان قیمت است.

    یکی از منابع گفت که این شرکت ها پس از چندین ماه مذاکره “موفق به توافق نشدند”.

    منبع دیگری گفت که توافق بسیار نزدیک بوده است، اما فولکس‌واگن از مذاکرات کناره‌گیری کرده و تصمیم گرفته است خودروی خود را توسعه دهد.

    این منابع به دلیل محرمانه بودن گفتگوها از ذکر نام خودداری کردند.

    منابع فولکس واگن گفته اند که انتظار می رود تا چند هفته آینده تصمیمی در مورد طرح EV گرفته شود. توماس شفر، مدیرعامل برند فولکس واگن، گفته است که می‌خواهد تا سال 2027 یک خودروی برقی ارزان‌تر به بازار عرضه کند.

    منبع دوم گفت که رنو به کار روی Twingo بدون فولکس واگن ادامه خواهد داد، اما همچنین برای شرکای دیگر، به عنوان مثال از اتحاد با نیسان و میتسوبیشی، باز است.

    این همچنین ضربه ای به امیدهای لوکا دی میو، مدیر عامل رنو برای همکاری بیشتر بین خودروسازان اروپایی در برابر رقبای چینی خود، مشابه ایرباس است که سهامداران و فعالیت های خود در کشورهای اروپایی دارد.

    منبع دوم گفت که پیوند فولکس‌واگن و رنو برای توئینگو می‌توانست «پایه» یک ایرباس برای خودروها را تشکیل دهد.

    خودروسازان چینی که برترین تولیدکنندگان خودروهای برقی در جهان هستند، به سرعت در بازار اروپا نفوذ می‌کنند و شرکت‌های فعلی مانند رنو و فولکس‌واگن را تحت فشار قرار می‌دهند تا هزینه‌ها را کاهش دهند و زمان لازم برای عرضه یک مدل جدید به بازار را تسریع بخشند.

    خودروسازان اروپایی قصد دارند خودروهای برقی کوچک‌تری تولید کنند که کمتر از 20000 یورو (21686 دلار) به فروش می‌رسند تا بتوانند با برندهای چینی مانند BYD رقابت کنند.

    گزارش ژیل گیوم در پاریس و کریستینا امان در برلین. ویرایش توسط جوزفین میسون، شارون سینگلتون و دیوید گودمن

  • مرسدس G کلاس الکتریکی، مکس بعدی، سرعت موستانگ ارزان: هفته در معکوس

    ما مرسدس بنز G کلاس 2025 الکتریکی را سوار شدیم، ویدیویی وسایل نقلیه “Furiosa: A Mad Max Saga” را برجسته کرد و یک فورد موستانگ 810 اسب بخاری تنها با 49995 دلار ظاهر شد. این هفته در معکوس است، درست اینجا در Motor Authority.

    ما نسخه الکتریکی مرسدس بنز G کلاس 2025 را رانندگی کردیم و فهمیدیم که ثابت می کند هر وسیله نقلیه ای می تواند برقی شود. با یک ترفند مهمانی چرخشی، چهار موتور الکتریکی و هر ذره لوکسی که مدل گازسوز ارائه می‌کند، G کلاس الکتریکی چیزی از دست نمی‌دهد و جلا بیشتری پیدا می‌کند.

    مرسدس بنز کلاس GLE مدل 2027 در جاده های عمومی مورد آزمایش قرار گرفت. به نظر می رسد شاسی بلند لوکس فیس لیفت شده در انتظار به روز رسانی قابل توجهی است که شامل طراحی جدید فرمان، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی بزرگتر و سپرهای جلو و عقب اصلاح شده است.

    “Furiosa: A Mad Max Saga” در تاریخ 24 می در سینماها اکران می شود و یک ویدیوی جدید نگاهی به وسایل نقلیه ای دارد که صفحه بزرگ را روشن می کنند. ستاره های خودرو شامل یک دکل بزرگ مبتنی بر Kenworth W900، یک ارابه ساخته شده از موتور سیکلت، یک Plymouth Valiant و یک VW Beetle با یک موتور سیکلت ادغام شده است.

    پیشرانه هیبریدی آینده بنتلی کانتیننتال GT دارای موتور V-8 و 771 اسب بخار خواهد بود. این اولین مدل در خط تولید این خودروساز خواهد بود که سیستم انتقال قدرت هیبریدی پلاگین جدید را دریافت می کند که جایگزین موتور در حال مرگ W-12 خواهد شد.

    لبنان فورد، یک نمایندگی در نزدیکی دیتون، اوهایو، با یک فورد موستانگ 2024 کلید در دست با 810 اسب بخار به قیمت 49995 دلار به اخبار بازگشته است. برای ایجاد چنین قدرتی، نمایندگی، موتور 5.0 لیتری V-8 موستانگ را با یک سوپرشارژر 3.0 لیتری ویپل، بدنه دریچه گاز 92 میلی متری، انژکتورهای سوخت قرض گرفته شده از آخرین نسل GT500، و فیلترهای ورودی و هوای با جریان بالا افزایش می دهد. این مقداری سرعت ارزان است.

  • بهترین تخفیف های فلش سالگرد REI - 50٪ تخفیف برای کت های پایین برای تمام خانواده و چادرها

    Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

    فروش سالگرد REI زنده است! می‌توانید تا 27 مه معاملات عالی را کاوش کنید و صدها نفر را در کمپینگ، پیاده‌گردی، وسایل در فضای باز و لباس صرفه‌جویی کنید. اگر عضو REI هستید، می‌توانید از کوپن «۲۰ درصد تخفیف روی کالای تمام‌قیمت» و همچنین «۲۰ درصد تخفیف یک کالای REI Outlet» در طول فروش استفاده کنید. دامنه این فروش بسیار شگفت‌انگیز است، با صرفه‌جویی 70 درصدی در مورد اقلام انتخابی از مارک‌های عالی مانند Patagonia، The North Face، Arct'teryx و غیره. علاوه بر تمام کوپن‌ها و موارد فروش، REI تخفیف‌های Flash را حذف می‌کند که بر اساس در دسترس بودن محصول تغییر می‌کنند. ما فهرستی از بهترین زمان‌ها را که در حال حاضر بخشی از تخفیف‌های 50 درصدی REI است، گردآوری کرده‌ایم. این معاملات در 20 می، یا تا زمانی که منابع تمام شود، هر کدام زودتر انجام شود، به پایان می رسد. می‌توانید برای دسترسی به همه تخفیف‌های زنده با تخفیف 50 درصدی فلش در سالگرد فروش REI در سال 2024، اینجا را کلیک کنید، یا برای اطلاعات بیشتر در مورد هر مورد، ادامه مطلب را بخوانید.

    بهترین تخفیف های فلش سالگرد REI - 50٪ تخفیف برای کت های پایین برای تمام خانواده و چادرها

    64.49 دلار در REI

    هر دو نسخه مردانه و زنانه این REI اصلی با 50٪ تخفیف به فروش می رسد. برای دسترسی به سر کت زنانه REI Co-op 650 از اینجا، اگر مایلید سر کت 650 داون مردانه را از اینجا تهیه کنید. این یک گزینه سبک وزن عالی برای پیاده روی یا استفاده روزمره است. از نایلون بازیافتی ضد باد و ضد آب ساخته شده است. دو جیب دستی زیپ دار و دو جیب داخلی کشویی وجود دارد. دستورالعمل‌های مراقبت: REI شستشوی سرد با ماشین لباسشویی با بارگیری از جلو را با چرخه ملایم توصیه می‌کند. استفاده از شستشوی پایین از سفید کننده یا نرم کننده پارچه استفاده نکنید. خشک کن با دو توپ تنیس تمیز.

    مشخصات کلیدی

    • نوع عایق: پایین
    • وزن: 10.9 اونس
    • پارچه: نایلون ریپس استاپ بازیافتی (تأیید شده از بلوزاین)
    • ضد باد
    • طول باسن

    بهترین تخفیف های فلش سالگرد REI - 50٪ تخفیف برای کت های پایین برای تمام خانواده و چادرها

    274.00 دلار در REI

    چادر REI Co-op Wonderland 6 یک چادر سه فصل با سایبان های بزرگ، دید 360 درجه و اتاقی برای شش نفر برای خواب راحت است، حتی می توان آن را به دو اتاق برای حفظ حریم خصوصی تقسیم کرد. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از: دیوارهای مشبک ضد اشکال، سایبان های محافظ در برابر آب و هوا، پنجره ها و درها برای تهویه و مناظر عالی، و چندین گزینه ذخیره سازی داخلی برای وسایل. این چادر یک گزینه عالی برای خانواده ها یا گروه های بزرگتر است.

    مشخصات کلیدی

    • ارتفاع قله: 78 اینچ
    • مساحت زمین: 83.3 فوت مربع
    • اندازه بسته بندی: 13 در 32 اینچ
    • ابعاد کف: 120*100 اینچ
    • وزن بسته بندی شده: 22 پوند 15 اونس
    • رد پا گنجانده نشده است
    • همراه با 18 پایه، 8 خط بازتابی از قبل متصل شده با سفت کننده قفل و یک آستین تعمیر میله
    • شامل گونی وسایل اصلی با بند و دسته شانه، به‌علاوه گونی‌های سازمان‌دهنده جداگانه برای میله‌ها و پایه‌ها

    بهترین تخفیف های فلش سالگرد REI - 50٪ تخفیف برای کت های پایین برای تمام خانواده و چادرها

    44.89 دلار در REI

    مانند نسخه های بزرگسال این REI Co-op اصلی، این یک ژاکت خوش ساخت برای استفاده روزمره است. بچه‌ها می‌توانند از گرمای دنج این پرکن تمام فصل که از 100% نایلون ضد باد و ضد آب بازیافتی ساخته شده است لذت ببرند. دو جیب زیپ دار و یک جیب داخلی کشویی وجود دارد. این ژاکت همچنین در جیب زیپ دار خود با یک حلقه آویز برای حمل و نقل و ذخیره سازی آسان بسته می شود. دستورالعمل‌های مراقبت: REI توصیه می‌کند که این ژاکت را با آب سرد در ماشین لباسشویی با بارگیری از جلو در چرخه ملایم شستشو دهید. استفاده از شستشوی پایین از سفید کننده یا نرم کننده پارچه استفاده نکنید. خشک کن با دو توپ تنیس تمیز.

    مشخصات کلیدی

    • ضد باد با پوشش DWR
    • عایق: 650 پر کردن برق (تأیید بلوساین)
    • وزن: 8.6 اونس

    بهترین تخفیف های فلش سالگرد REI - 50٪ تخفیف برای کت های پایین برای تمام خانواده و چادرها

    49.89 دلار در REI

    اگر قبلاً ژاکت REI Co-op 650 Down را دارید، یا فقط دوست دارید گزینه های لایه بندی داشته باشید، جلیقه پایین 650 از REI ممکن است برای شما مناسب باشد. این یک گزینه لایه بندی عالی برای روزهای سرد است. می‌توانید سر 650 جلیقه پایین زنانه را در اینجا بگیرید، و جلیقه رکابی مردانه REI Co-op 650 را از اینجا تهیه کنید. مانند ژاکت، از 100٪ نایلون ضد باد بازیافتی ساخته شده است. در باسن می افتد و چهار جیب دارد. دستورالعمل‌های مراقبت نیز یکسان است: REI شستشوی ماشینی را با آب سرد در یک ماشین لباسشویی درب جلو در چرخه ملایم توصیه می‌کند. استفاده از شستشوی پایین از سفید کننده یا نرم کننده پارچه استفاده نکنید. خشک کن با دو توپ تنیس تمیز.

    مشخصات کلیدی

    • نایلون 100% بازیافتی ضد باد و DWR (تأیید بلوساین)
    • 2 جیب زیپ دار
    • 2 جیب داخلی کشویی
    • عایق: 650 پر کردن قدرت پایین

    انتخاب های برتر بیشتر

  • Neuralink ایلان ماسک می خواهد تراشه ای را در مغز شخص دوم بچسباند

    شرکت ایمپلنت مغز ایلان ماسک Neuralink ظاهراً آماده است تا یک تراشه را در سر شخص دیگری بگذارد. مدیرعامل چند شرکتی گفت که استارتاپ اکنون در جستجوی فرد دومی برای دریافت آن است دستگاه ایمپلنت Neuralink “Telepathy”. بعد از اینکه در اوایل سال جاری با موفقیت در سر فرد دیگری کاشته شد.

    همانطور که او اغلب انجام می دهد، ماسک به X رسید تا مردم را از آخرین برنامه اش مطلع کند. او آن را پست کرد Neuralink در حال حاضر «برنامه‌های شرکت‌کننده دوم را می‌پذیرد.» و توضیح می‌دهد که داوطلب «ایمپلنت مغز سایبرنتیک Telepathy» را دریافت می‌کند که به شما امکان می‌دهد فقط با فکر کردن، تلفن و رایانه خود را کنترل کنید. او این پست را در نقل قول بالا نوشته است ویدیوی خود شرکت از اول Neuralink کاربر: Noland Arbaugh.

    Neuralink برای اولین بار در سال 2023 مجوز شروع آزمایشات انسانی را دریافت کرد و طبق گفته های آرباگ، روش آرباگ در ماه مارس انجام شد. بیزینس اینسایدر. این جوان 30 ساله پس از تصادف رانندگی از گردن به پایین فلج شد و او رابط عصبی را “تغییر دهنده زندگی” توصیف کرده است. زیرا به او اجازه می دهد از اینترنت استفاده کند، در رسانه های اجتماعی پست بگذارد و تنها با استفاده از افکارش بازی های ویدیویی انجام دهد.

    تمام آنچه گفته شد، اولین آزمایش انسانی Neuralink به خوبی انجام نشد. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد این مسائل، از Business Insider آورده شده است:

    با این حال، اولین آزمایش انسانی Neuralink کاملاً بدون مشکل پیش نرفت. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که برخی از رشته‌های کوچکی که این دستگاه برای ارتباط با مغز استفاده می‌کند، هر کدام نازک‌تر از موی انسان، چند هفته پس از جراحی از موقعیت خود خارج شدند.

    این نقص کارایی ایمپلنت را کم‌تر کرد و طبق گزارش‌ها، شرکت در نظر داشت آن را به طور کامل حذف کند.

    آرباگ به بلومبرگ گفت که وقتی متوجه تاخیر بین افکارش و مکان نما کامپیوتر شد، “کمی گریه کرد”.

    Neuralink در یک پست وبلاگ گفت که ترفندهایی در ایمپلنت Arbaugh ایجاد کرده است که باعث می شود دوباره به طور موثر کار کند.

    با وجود برخی مشکلات – Neuralink دقیقاً برای یافتن افراد علاقه مندی که می خواهند تلاش نکرده است تراشه مغز ایلان لیل در سر آنها هزاران نفر از مردم ظاهراً علاقه خود را به برداشتن یک تکه از این جمجمه و پر کردن یک تراشه در آن ابراز کرده اند. Neuralink تابستان گذشته شروع به جذب نیرو کرد.

    Neuralink ظاهراً قصد دارد در سال 2024 بر روی 11 نفر عمل کند و طبق گفته بلومبرگ، قصد دارد تا پایان دهه تراشه هایی در مهارت های 22000 کاربر داشته باشد. این مردم خیلی از من شجاع ترند، مرد.

  • The Crew That Hit The Baltimore Bridge Is Still Trapped On Their Boat

    Back in March, when the container ship Dali lost propulsion and crashed into the Francis Scott Key bridge, it prompted plenty of questions. Can the boat be freed? Who pays to fix or replace the bridge? Is Woke to blame for this? Coming on two months since the crash, though, it seems there’s a new question: Will the crew of the Dali ever be allowed to leave?

    All 21 members of the Dali’s crew have been stuck on the ship since it hit the Francis Scott Key bridge. The issue, according to Futurism, is one of international visas — the Indian and Sri Lankan folks aboard don’t have the proper approvals to set foot on U.S. soil:

    Last month, (Baltimore International Seafarers’ Center executive director Joshua) Messick told Futurism last month that the crew was still aboard because the Dali is “still considered a working vessel” and, moreover, the Indian and Sri Lankan sailors lack the visa status to come ashore on US ground.

    Worse still, the crew of the Dali has no contact with folks back home — their cell phones were confiscated by the FBI as part of a criminal investigation into the bridge collapse. WBAL TV in Baltimore spoke with a representative from the Seaman’s Church Institute, who visited the crew on the ship:

    The Dali’s crew members — 20 from India and one from Sri Lanka — have remained on board the ship to answer questions from FBI and National Transportation Safety Board investigators, as well as perform necessary ship operations.

    (Seaman’s Church Institute executive director Mark) Nestlehutt told 11 News Investigates that the FBI had confiscated the crew members’ phones, computers, and other electronic devices. He said the nonprofit is now trying to work with the FBI to get the phones returned to the crew because some members are having trouble accessing their bank accounts to pay bills back home without their devices.

    Even if the Dali’s crew is acquitted of any wrongdoing, they still may face massive penalties from this crash — late payment notices, interest on bills, and other issues stemming from their isolation aboard the ship. If only they hadn’t been so woke, they may have already been reunited with their families.

  • Aston Martin reportedly might launch Mercedes G-Class alternative

    Aston Martin is considering a rugged off-roader in the vein of the Mercedes-Benz G-Class and Land Rover Defender, Autocar reports.

    Design proposals are reportedly being evaluated, but no decision has been made to green light what would be Aston’s second SUV, after the DBX, according to Autocar. If that does happen, Aston is reportedly targeting a production run of around 2,500 units, making this SUV more exclusive than the DBX, which sells in relatively high volumes for an Aston. The company sells more than 3,000 per year.

    2025 Mercedes-Benz AMG G 63

    2025 Mercedes-Benz AMG G 63

    This second SUV would also have a very different character. It’s reportedly been dubbed “Project Rambo,” a moniker that, as Autocar notes, echoes the nickname of the Lamborghini LM002. Like Lamborghini’s first SUV, the Aston would reportedly combine serious off-road capability with serious acceleration.

    Project Rambo likely wouldn’t have its own platform, according to Autocar, meaning it could share a platform with the DBX. That means it could also use the Mercedes-AMG twin-turbo 4.0-liter V-8 from the DBX, which is also used in the AMG G 63, Autocar notes. Coupled to a 48-volt mild-hybrid system in that model, it makes 577 hp and propels the G 63 from 0-60 mph in 4.2 seconds.

    2025 Aston Martin DBX

    2025 Aston Martin DBX

    Aston Martin already has several new models in the pipeline. It’s slated to unveil a DBS successor with V-12 power later this year, along with the mid-engine Valhalla, which will also use the AMG twin-turbo 4.0-liter V-8, but as part of a plug-in hybrid powertrain.

    The automaker will also launch its first EV in 2026. The rollout was pushed back a year due to what leadership views as weakened demand for electric cars. While Aston has four EVs on the drawing board, as well as a modular EV platform, the perception of lower demand could be the impetus for more combustion models like this off-roader.

  • کامیون برقی تویوتا، آخرین Quadrifoglios گازسوز: عناوین اخبار خودرو

    تویوتا تقریباً آماده عرضه یک پیکاپ برقی است. یکی از مدیران ارشد تایید کرد که یک نسخه الکتریکی از وانت سایز متوسط ​​جهانی هایلوکس در سال آینده عرضه خواهد شد و در حالی که تقریباً مطمئن است هرگز به این سواحل نخواهد رسید، تویوتا به عرضه تاکوما الکتریکی اشاره کرده است.

    آلفارومئو نسخه‌های ویژه‌ای از Giulia Quadrifoglio و Stelvio Quadrifoglio خود را به نشانه پایان کار این خودروها عرضه کرد و این خودروساز تأیید کرده است که آنها آخرین Quadrifoglio خواهند بود که دارای موتور گازی هستند. درمان Quadrifoglio لغو نخواهد شد، اما در آینده احتمالا برای یک EV استفاده خواهد شد.

    دبلیو موتورز دبی، سازنده Lykan Hypersport و Lykan Supersport، با برنامه‌هایی برای یک ابرخودروی دیگر بازگشته است که این بار با باتری کار می‌کند. این شرکت اعلام کرد که از Everrati بریتانیایی برای تامین فناوری EV برای این ابرخودرو استفاده خواهد کرد.

    این داستان‌ها و موارد دیگر را در اخبار خودرو امروز، در اینجا در Motor Authority خواهید دید.

    هایلوکس اولین کامیون الکتریکی تویوتا خواهد بود

    ویژه‌های سوپر اسپورت پایان کار Quadrifoglios گازسوز آلفارومئو است

    دبلیو موتورز سوپراسپرت برقی با فناوری Everrati در نظر دارد

    نقد و بررسی: مرسدس بنز GLS 580 2024 خانواده را آرام می کند

    مدیر عامل فورد، موستانگ الکتریکی را رد می کند، اما می گوید که سبک های بدنه جدید امکان پذیر است

    Aptera سرمایه گذاری جمعی را به پایان رساند و به دنبال سرمایه بیشتری برای خودروهای برقی خورشیدی است

    Acura ZDX اولین خودروی برقی Pikes Peak Hill Climb خواهد بود

    جیپ واگنیر در مقابل شورلت تاهو: شاسی بلندهای بزرگ را مقایسه کنید

    پیش نمایش گرندپری امیلیا رومانیا F1 2024: دور Imola بازمی گردد

    خودروهای هیبریدی هوندا AWD به زودی عرضه می شوند و تا سال 2030 سالانه 2 میلیون خودروی برقی تولید می شود