• در پی بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو ایکس 55 پرو و نگرانی مالکان این خودرو، شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار در کشور، تمامی خودرو های تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد. – به گزارش می متالز، پس از حادثه پیش آمده در خصوص اکسل خودرو ایکس 55 پرو، با وجود آنکه …
    منبع خبر: فلزات خاورمیانه
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای رفع ایرادات محصولات x 55 pro اطلاعیه صادر کرد. – می متالز – سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای رفع ایرادات محصولات x 55 pro اطلاعیه صادر کرد. به گزارش می متالز، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: با عنایت …
    منبع خبر: فلزات خاورمیانه
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • شفقنا اقتصادی _ سازمان حمایت اعلام کرد: براساس تبصره 2 ماده 4 عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده از خودروی مستردشده را پیش از رفع عیب ندارد، خودروی مزبور پس از رفع عیب و نقص قبلی و با اعلام صریح عیوب مزبور در اسناد واگذاری مجاز می باشد. – شفقنا اقتصادی _ سازمان حمایت اعلام کرد:
    منبع خبر: شفقنا
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • سهام شفاف با از دست دادن سه ماهه اول کاهش می یابد، تایید می کند که Gravity SUV در مسیر راه اندازی اواخر سال 2024 قرار دارد.

    سهام شفاف با از دست دادن سه ماهه اول کاهش می یابد، تایید می کند که Gravity SUV در مسیر راه اندازی اواخر سال 2024 قرار دارد.

    سازنده خودروهای برقی Lucid (LCID) نتایج متفاوتی را در سه ماهه اول گزارش داد زیرا زیان بیشتر از حد انتظار تایید شرکت را مبنی بر اینکه شاسی بلند Gravity آن هنوز در مسیر اولین عرضه در سال 2024 است، مغلوب شد.

    برای سه ماهه، Lucid درآمد 172.7 میلیون دلاری را گزارش کرد که بالاتر از انتظارات 150.1 میلیون دلاری و تقریبا 16 درصد بیشتر از یک سال گذشته بود. با این حال، زیان هر سهم Lucid به 0.30 دلار رسید که بالاتر از برآورد 0.25 دلار بود، با زیان EBITDA تعدیل شده آن در مقایسه با 505.1 میلیون دلار پیش‌بینی شده توسط تحلیلگران در بلومبرگ، به 598.4 میلیون دلار رسید.

    پیتر راولینسون، مدیرعامل Lucid در بیانیه ای گفت: “شتاب فروش ما در حال افزایش است، تمرکز ما بر هزینه ها بی وقفه باقی می ماند، و ما معتقدیم که Gravity در مسیر تبدیل شدن به بهترین SUV در جهان است.” لوسید تایید کرد که شاسی بلند Gravity برای شروع تولید «اواخر سال 2024» و خودروی سایز متوسط ​​آینده آن برای اواخر سال 2026 عرضه خواهد شد.

    ماه گذشته، لوسید اعلام کرد که 1728 دستگاه خودرو تولید کرده و 1967 خودرو در سه ماهه اول تحویل داده است، در حالی که در سه ماهه چهارم 2391 خودرو و 1734 خودرو تحویل داده شده است. اعداد متوالی تحویل بالاتر خبر مثبتی برای سرمایه گذاران بود و این شرکت اعلام کرد که 9000 وسیله نقلیه تولید شده در سال 2024 را هدف قرار داده است. سال گذشته، Lucid 8428 خودرو تولید و 6001 دستگاه به مشتریان تحویل داد.

    آخرین دور کاهش قیمت خودروهای برقی لوسید که در فوریه اعلام شد، احتمالاً فروش را افزایش داده است، اما به حاشیه سود شرکت آسیب می رساند، که احتمالاً تحت تأثیر هزینه های سرمایه ای متحمل شده برای فعالیت های تولید Gravity آن نیز بوده است. لوسید گفت که مخارج سرمایه ای به 198.2 میلیون دلار در سه ماهه رسید و انتظار می رود هزینه ها در سال 2024 به 1.5 میلیارد دلار برسد.

    از نظر وضعیت نقدی، لوسید گفت که 4.62 میلیارد دلار پول نقد و معادل نقدی در اختیار دارد، نقدینگی کافی برای دوام در سه ماهه دوم سال 2025. لوسید در اواخر ماه مارس اعلام کرد که با سهامدار عمده خود، شرکت سرمایه گذاری عیار سوم، قرارداد تامین مالی منعقد کرده است. برای یک میلیارد دلار سرمایه گذاری عیار یکی از شرکت های وابسته به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) است.

    راولینسون در این انتشار گفت: “من معتقدم که دو عامل وجود دارد که Lucid را متمایز می کند – فناوری برتر ما، فناوری داخلی و مشارکت با PIF”.

    با احتساب حرکت روز دوشنبه پس از بازار، سهام Lucid اکنون بیش از 32 درصد از سال تا به امروز کاهش یافته است.

    پراس سوبرامانیان خبرنگار یاهو فایننس است. می توانید او را دنبال کنید توییتر و در اینستاگرام.

    برای دریافت آخرین اخبار بازار سهام و تجزیه و تحلیل عمیق، از جمله رویدادهایی که سهام را جابجا می کنند، اینجا را کلیک کنید

    آخرین اخبار مالی و تجاری را از Yahoo Finance بخوانید

    ویدیو مرتبط:

  • طرح جدید فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو با شرایط استثنایی برای عموم مردم آغاز شد. نوشته آغاز فروش اقساطی 5 محصول مدیران خودرو اسفند 1402 | شرایط خرید ایکس 22 پرو ، – در نمای بیرونی ام وی ام ایکس 55 پرو شاهد یک فیس لیفت نسبتا جزیی هستیم که مواردی مثل جلوپنجره، سپر جلو و چراغ …
    منبع خبر: ایرانی روز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • در پی بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو ایکس 55 پرو و نگرانی مالکان این خودرو، شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار در کشور، تمامی خودروهای تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد. – به گزارش تجارت نیوز ، پس از حادثه پیش آمده در خصوص اکسل خودرو ایکس 55 پرو، با وجود آنکه …
    منبع خبر: تجارت نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • بروشور فروش Maserati Karif 1988 Sure Got Weird and Creepy Fast

    مازراتی کریم 1988 دقیقاً زیباترین خودرویی نیست که تا به حال فروخته شده است و عملکرد آن پس از گذشت بیش از 35 سال جای نوشتن ندارد. با این حال، تنها 221 دستگاه تا کنون تولید شده است است کاملا کمیاب، بسیار نایاب. فقط همه چیز را نادیده بگیرید مازراتی ظاهراً قصد داشت 250 دستگاه از آنها بسازد و خریداران کافی پیدا نکردند. این خودروی کمیاب و خاص است که تنها با بالاترین استانداردها برای باهوش ترین علاقه مندان به ورزش های لوکس ساخته شده است. به هر حال، اگر بروشور فروش آن را می گوید، باید درست باشد، درست است؟

    همانطور که دوست ما معتاد بروشور اتومبیل اخیراً در توییتر به اشتراک گذاشته است، بروشور رسمی فروش برای Karif 1988 ادعا می کند: “این خودرویی با شخصیت قوی و حرفه ای ذاتی برای لذت بردن از رانندگی است، بیان حسی و احساسات قدرتمند تضمین شده است. برای هر کسی که می داند چگونه آنها را تجربه کند.” بعداً، این متن می‌گوید: «از لحظه‌ای که مازراتی KARIF ساخته شد، هیچ شکی وجود نداشت که مازراتی KARIF به یک کالای کلکسیونی تبدیل می‌شود: یک خودروی دو سرنشینه با نمای جلویی تهاجمی که یک موتور فوق‌العاده سخاوتمندانه را زیر کاپوت پنهان می‌کند.»

    مطمئناً، تنها 250 اسب بخار قدرت و 284 پوند فوت گشتاور داشت، اما به یاد داشته باشید، این اواخر دهه 1980 بود. دنیایی که بتوانید تویوتا کمری 300 اسب بخاری بخرید هنوز وجود نداشته است، بنابراین ما برای صحبت درباره Karif زیاد روی مازراتی سخت نمی گیریم. چیزی که به سختی به آن خواهیم پرداخت این است که چقدر چیزهای وحشتناک و عجیب در یک پاراگراف متفاوت ظاهر می شوند:

    Maserati KARIF: یک “حیوان جاده ای” استثنایی، یک تجربه رانندگی هیجان انگیز، دعوتی برای احساس یک راننده مسابقه ای دوباره یا برای اولین بار. لذت ظریف از احساس ضربان تپش این همه اسب و دانستن اینکه می توانید آنها را کنترل کنید. اگرچه این خودرو در مجموع مدرن به نظر می‌رسد، اما از آن سبک کلاسیک برخوردار است که چنین طلسم قدرتمندی را بر ما تحمیل می‌کند، در حالی که با وضعیت «آخرین» که فناوری مدرن ما را به آن عادت کرده است، همگام است.

    زمان دیگری بود، اما بیا. کسی باید این را می خواند و حداقل فکر می کرد: “می دانی، شاید باید قسمت “احساس ضربان” و کوبیدن اسب ها را حذف کنیم، درست است؟ حداقل یک نفر؟ نه؟ هيچ كس؟ آنها به معنای واقعی کلمه می‌خواندند: «لذت ظریف از احساس تپش اسب‌های زیادی که می‌کوبند و می‌دانند می‌توانید آنها را کنترل کنید» و با خود فکر کردند: «این یک چیز کاملاً عادی است که با نام شرکت ما منتشر شود.» تا زمانی که در واقع منتشر شد. در بروشور رسمی فروش انگلستان.

    حالا، اگر منصف باشیم، به خصوص از آنجایی که بقیه نسخه کمی بداخلاق است، کاملاً ممکن است که به سادگی به انگلیسی ضعیف ترجمه شده باشد. شاید در زبان ایتالیایی اصلی، کلماتی مانند «تپش» و «کوبیدن» چنین معانی جنسی نداشته باشند. سپس دوباره، ما در مورد مازراتی در دهه 1980 در اینجا صحبت می کنیم. اگر به ما بگویید که این خط در حالی نوشته شده است که رئیس بازاریابی در حال استراحت کوتاهی از خرخر کردن خطوط چاق کوکا و آزار و اذیت جنسی منشی‌های نوجوان خود بود، احتمالاً شما را باور می‌کنیم. بالاخره زمان دیگری بود.

  • قیمت ام وی ام x33 صفر اقساطی

    ·

    شرایط فروش ام وی ام X33 کراس از سوی مدیران خودرو اعلام شده که به صورت اقساطی است. – به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از تجارت نیوز، ام وی ام X33 کراس یکی از محصولات جدید مدیران خودرو برای بازار ایران به شمار می آید. مدتی پیش در دیجیاتو به بررسی کامل تیپ های دنده ای و اتوماتیک …
    منبع خبر: ایونا نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • گول نخورید، این پونتیاک آزتک بلند شده 13000 دلار ارزش ندارد

    2002 پونتیاک آزتک

    تصویر: بازار فیسبوک

    من اشاره کردم که آمدن به چه شکلی است تحقق بخشیدن به خودرو قبل از. یکی از بزرگترین درک ها، کنار آمدن با این واقعیت است که پونتیاک آزتک آنقدرها هم بد نیست همانطور که در زمان جدید بودن آنها مشخص شد. در واقع، اگر امروز به بازار عرضه می شد، آزتک احتمالاً به لطف عملی بودن متقاطع خود، بسیار موفق بود، که باعث شده برخی به دنبال آزتک های قدیمی و قدیمی باشند. خرید یا آنها را ورق بزنید. همچنین به این معنی است که نمونه هایی با قیمت های احمقانه، به عنوان نمونه های اخیر، وجود دارد بازار فیسبوک نمایش ها را پیدا کنید

    اولین بار در یک توییت (h/t به @Lriga_)، یک آزتک 2002 نسبتاً جالب برای فروش وجود دارد. این آزتک چهار چرخ متحرک در Stillwater، مینه‌سوتا، با اضافه کردن یک کیت آسانسور و لاستیک‌های بزرگ برای تمام زمین، بیشتر به یک آفرود تبدیل شده است. رنگ قرمز روشن و فضای داخلی قرمز و خاکستری به برجسته شدن آن کمک می کند و 89000 مایل آن برای خودرویی که بیش از 20 سال قدمت دارد بد نیست.

    2002 پونتیاک آزتک

    تصویر: بازار فیسبوک

    همچنین به نظر می رسد وضعیت بسیار مناسبی دارد. فروشنده اشاره می کند که تاریخچه کارفکس تمیزی دارد، عالی کار می کند و قانونی است – مطمئن نیستم چرا اینطور نیست – و چراغ های جلو و ترمزهای جدیدی دارد. متأسفانه این منحصر به فرد بودن با برچسب قیمت “من می دانم چه دارم” همراه است. اگر علاقه مند به داشتن این آزتک “بی نظیر” بودید، باید با 13000 دلار جدا شوید. این احتمالاً 8000 دلار بیش از حد است، با توجه به آنچه دیگر آزتک ها برای آن رفته اند.

    در حالی که Aztek توسط یک فروشنده خصوصی در بازار فیس بوک لیست شده بود، عکس های آن به نظر می رسد فهرستی برای یک فروشنده در شمال شرق، پنسیلوانیا به نام امپراتوری NFI. یک جستجوی سریع موجودی نشان می دهد که آنها پنج پونتیاک در انبار دارند و هیچ یک از آنها این آزتک نیست، بنابراین یا کسی واقعاً آن مبلغ را برای این مورد پرداخت کرده است و تبلیغ فیس بوک هنوز حذف نشده است، یا فروشنده در بازار فیس بوک است. شخصی که آن را از فروشنده خریده و سعی دارد آن را برگرداند. در هر صورت، این چیز منحصر به فرد یا جالب نیست که بیش از 10000 دلار قیمت داشته باشد.

    2002 پونتیاک آزتک

    تصویر: بازار فیسبوک

  • بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

    روز مادر بهترین فرصت برای نشان دادن قدردانی از زنان شگفت انگیز زندگی ما است. چه مادر زندگی شما عاشق قهوه صبحگاهی خود باشد، چه نیاز به یک بطری قابل اعتماد برای تمرینات خود داشته باشد، یا صرفاً از یک نوشیدنی خنک در حال حرکت لذت ببرد، ظروف نوشیدنی مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند. در این راهنمای جامع، ما برخی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار را بررسی می‌کنیم تا به شما در انتخاب هدیه مناسب برای مادرتان در روز مادر کمک کنیم.

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    13.89 دلار در آمازون

    این لیوان بزرگ برای نوشیدنی های گرم یا سرد مانند قهوه، چای، کاکائو داغ، آب و غیره عالی است. دارای یک کف چوب پنبه ای قابل جدا شدن است که به عایق بندی نوشیدنی ها کمک می کند و به عنوان یک زیر لیوانی داخلی برای لیوان عمل می کند که به محافظت از هر سطحی که لیوان را روی آن قرار می دهید کمک می کند. این معامله عالی روز مادر آمازون دارای دو لیوان با قیمت کمتر از 20 دلار است، بنابراین، شما دو هدیه برای دو مادر به قیمت یکی دریافت می کنید، یا یک مادر در زندگی شما یک هدیه عالی دریافت می کند، و شما نیز همینطور، یعنی، اگر آنها تصمیم می گیرند با شما به اشتراک بگذارند.

    مشخصات کلیدی

    • 15 اونس
    • بدون سرب
    • درب ضد نشت قابل جابجایی با مهر و موم و دسته سیلیکونی
    • لیوان ها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند اما کف چوب پنبه ای قابل شستشو نیست
    • لیوان ها در مایکروویو یا فر قابل استفاده نیستند
    • دارای چهار رنگ مختلف – خاکستری مات (در تصویر بالا)، مشکی، بژ و سفید

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    119.95 دلار در آمازون

    لیوان هوشمند Ember 2 از جنس استنلس استیل دارای طراحی جدیدی است که نوید بهبود عمر باتری را می دهد تا نوشیدنی شما را برای مدت طولانی تری در دمای عالی نگه دارد. همچنین برای آخرین مدل لیوان قهوه Ember، روکش ضد خش آن به روز شده است. 8 رنگ عالی از این لیوان پرفروش آمازون برای انتخاب وجود دارد و با بازپرداخت رایگان، می توانید با اطمینان از اینکه چیزی را که دریافت می کنید دوست دارید، خرید کنید.

    مشخصات کلیدی

    • 14 اونس
    • نوشیدنی ها را در دمای بین 120 تا 145 درجه فارنهایت نگه می دارد
    • دارای استاندارد IPX7 – کاملاً در عمق 1 متری آب فرو می رود
    • فقط شستن با دست
    • حالت خواب خودکار زمانی که لیوان به مدت 2 ساعت خالی یا غیرفعال است
    • با برنامه Ember جفت می شود
    • آخرین تنظیم دمای استفاده شده شما را به خاطر می آورد

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    45 دلار در آمازون

    برای مادرانی که همیشه در حال حرکت هستند، Stanley Quencher H2.0 به دلیل طراحی ارگونومیک و ظرفیت چشمگیرش متمایز است. مقدار قابل توجهی 40 اونس مایع را در خود جای می دهد و این اطمینان را ایجاد می کند که او نیازی به پر کردن مداوم نخواهد داشت. دستگیره آسان است و بدنه آن از فولاد ضد زنگ بادوام ساخته شده است که برای تحمل استفاده روزانه عالی است. یکی از ویژگی‌های کلیدی، درب حصیری آن است که به راحتی می‌نوشید بدون نیاز به کج کردن بطری – یک ویژگی ایده‌آل برای مادران فعال و پرمشغله.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 40 اونس
    • جنس: فولاد ضد زنگ
    • نوع درب: درب حصیری جریان دار
    • ویژگی ها: دسته ارگونومیک، عایق خلاء
    • دوام: طراحی مقاوم در برابر ضربه

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    45 دلار در آمازون

    Yeti مترادف با دوام و عملکرد است و لیوان حصیری نیز از این قاعده مستثنی نیست. این لیوان 42 اونسی به دلیل عایق خلاء دو جداره برای ساعت ها سرد یا گرم نگه داشتن نوشیدنی ها طراحی شده است. دسته محکم و درب نی باعث می شود مادران به راحتی از نوشیدنی های مورد علاقه خود بدون ریختن ریزش لذت ببرند. این یک انتخاب عالی برای مادرانی است که از گردش‌های طولانی‌تر لذت می‌برند یا برای رفت‌وآمد روزانه خود به یک ابزار نوشیدنی قابل اطمینان نیاز دارند.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 42 اونس
    • جنس: فولاد ضد زنگ بادوام
    • نوع درب: درب حصیری با دسته محکم
    • عایق: عایق خلاء دوجداره
    • طراحی: بدون طراحی عرق، نوشیدنی ها را برای مدت طولانی سرد یا گرم نگه می دارد

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    19.09 دلار در آمازون

    لیوان Miir برای مادرانی که از محیط زیست آگاه هستند عالی است. با ظرفیت 16 اونس، این لیوان از فولاد ضد زنگ درجه پزشکی ساخته شده است که تضمین می کند نوشیدنی ها خالص و بدون طعم باقی می مانند. فناوری عایق خلاء دوجداره Thermo 3D آن نوشیدنی های گرم را گرم و نوشیدنی های سرد را برای ساعت ها سرد نگه می دارد. طراحی شیک آن به راحتی هم در جا لیوانی ماشین و هم در دستان جا می شود و آن را به هدیه ای شیک و کاربردی برای مادرانی که در حال حرکت هستند تبدیل می کند.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 16 اونس
    • جنس: فولاد ضد زنگ درجه پزشکی
    • فناوری عایق: عایق خلاء دو جداره
    • ویژگی ها: بدون BPA، عرق نمی کند
    • طراحی: در اکثر جا لیوانی ها مناسب است

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    12.29 دلار در آمازون

    بطری های نالژن یکی از مواد اصلی در دنیای ظروف نوشیدنی است که به دلیل قابلیت اطمینان و سادگی شناخته شده است. نسخه 32 اونسی در هر دو گزینه دهان باریک و گشاد عرضه می شود که با ترجیحات مختلف مطابقت دارد. این بطری ها سبک وزن و فاقد BPA هستند و در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. آنها عملاً تخریب ناپذیر هستند، و برای مادرانی که از فعالیت های خارج از منزل لذت می برند یا به یک بطری آب محکم نیاز دارند که بتواند چند ضربه را تحمل کند، گزینه ای عالی است.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 32 اونس
    • جنس: پلاستیک بدون BPA
    • نوع دهانی: در گزینه های پهن و باریک موجود است
    • دوام: نشکن و مقاوم در برابر ضربه
    • موارد اضافی: قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و در رنگ های مختلف موجود است

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    13.99 دلار در آمازون

    سری CamelBak Chute Mag Renew به دلیل ضریب پایداری خود که با 50٪ مواد بازیافتی ساخته شده است متمایز است. این بطری‌ها که در اندازه‌های مختلف موجود هستند، دارای یک درپوش مغناطیسی است که هنگام نوشیدن به طور ایمن ذخیره می‌شود و یک خروجی ارگونومیک با جریان بالا. در صورت بسته بودن ضد نشتی هستند و حمل آن آسان است و برای مادران دوستدار محیط زیست که به کاربردی بودن و طراحی نیز اهمیت می دهند، عالی هستند.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 25 اونس
    • مواد: 50٪ مواد بازیافتی
    • نوع درب: درپوش مغناطیسی که در هنگام نوشیدن ذخیره می شود
    • ویژگی ها: ضد نشتی در هنگام بسته بودن، دهانه جریان بالا ارگونومیک
    • پایداری: طراحی سازگار با محیط زیست، ساخت و ساز بادوام

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    28 دلار در Deneen

    برای مادرانی که عاشق جذابیت روستایی هستند و میل به میراث آمریکایی دارند، لیوان‌های پارک‌های ملی و بناهای تاریخی Deneen Pottery انتخابی عالی هستند. هر لیوان با دست پرتاب شده و با لعاب ساخته شده است و پارک‌های ملی نمادین و بناهای تاریخی را در خود جای داده است. آنها نه تنها اقلام کاربردی هستند، بلکه اقلام کلکسیونی هستند که با هر بار استفاده ارزشی احساسی ارائه می دهند.

    مشخصات کلیدی

    • جنس: خاک رس دستی با پوشش لعاب
    • طراحی: پارک های ملی منحصر به فرد و تصاویر بناهای تاریخی
    • ویژگی ها: قابل استفاده در مایکروویو و فر
    • ظرفیت: متفاوت است، معمولاً حدود 12-14 اونس
    • موارد اضافی: هر لیوان به دلیل ماهیت دست ساز آن منحصر به فرد است

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    32.30 دلار در آمازون

    Hydro Flask Wide Mouth به دلیل طراحی قوی و خواص عایق عالی در بین علاقه مندان به فضای باز مورد علاقه است. مدل 32 اونسی به لطف فناوری TempShield، نوشیدنی ها را تا 24 ساعت سرد و تا 12 ساعت گرم نگه می دارد. دهانه پهن آن اضافه کردن تکه های یخ یا مخلوط کردن مکمل ها را آسان می کند، و همچنین با انواع درب ها سازگار است – یک انتخاب همه کاره برای مادرانی که در طول روز از نوشیدنی های مختلف لذت می برند.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 32 اونس
    • جنس: فولاد ضد زنگ
    • عایق: فناوری TempShield برای 24 ساعت سرما و 12 ساعت گرم
    • نوع درب: دهانه گشاد برای پر کردن و تمیز کردن آسان
    • ویژگی ها: بدون BPA و بدون فتالات

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    23.99 دلار در آمازون

    Simple Modern طیف وسیعی از لیوان های با طراحی زیبا را ارائه می دهد و لیوان کلاسیک 24 اونسی برجسته است. دارای عایق دو جداره است و در رنگ های متنوع و پر جنب و جوش موجود است. لیوان شامل دو درب است: یک درب حصیری برای نوشیدنی های سرد و یک درب برای گرم. این یک انتخاب عالی برای مادران شیک پوشی است که از نوشیدنی در حال حرکت لذت می برند و زیبایی مدرن را ترجیح می دهند.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 24 اونس
    • جنس: فولاد ضد زنگ
    • عایق: عایق خلاء دو جداره
    • درب: شامل دو درب – یک درب حصیری برای نوشیدنی های سرد و یک درب برای گرم کردن
    • طراحی: تنوع رنگ با زیبایی براق و مدرن

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    28.99 دلار در آمازون

    لیوان روزمره Rtic برای دوام و راحتی طراحی شده است. ظرفیت 20 اونس آن برای استفاده روزمره مناسب است و به راحتی در اکثر خودروها جا می شود جا لیوانی این دستگاه دارای عایق دو جداره با خلاء است که نوشیدنی ها را برای ساعت ها گرم یا سرد نگه می دارد. این لیوان یک گزینه عالی برای مادرانی است که برای کارهای روزمره خود به یک محلول نوشیدنی قابل اعتماد و ساده نیاز دارند.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 20 اونس
    • جنس: فولاد ضد زنگ
    • عایق: عایق خلاء دو جداره
    • ویژگی ها: در لیوان های استاندارد قرار می گیرد، نوشیدنی ها را برای ساعت ها سرد یا گرم نگه می دارد
    • دوام: برای استفاده روزمره طراحی شده است

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    35 دلار در آمازون

    یکی دیگر از محصولات عالی Yeti، Rambler Tumbler به درب MagSlider مجهز شده است که یک لایه راحتی اضافی را اضافه می کند. فناوری مغناطیسی امکان باز و بسته شدن نرم را فراهم می کند و اطمینان حاصل می کند که نوشیدنی او چه سرد و چه گرم سالم می ماند. ظرفیت 20 اونس برای استفاده روزمره عالی است و دمای نوشیدنی او را بدون توجه به شرایط بیرون حفظ می کند.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 20 اونس
    • جنس: فولاد ضد زنگ
    • نوع درب: MagSlider درب برای باز و بسته شدن آسان
    • عایق: عایق خلاء دو جداره
    • ویژگی ها: قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، بدون طراحی عرق

    بهترین ظروف نوشیدنی روز مادر - لیوان های قهوه و بطری های آب از Stanley، Yeti، Hydro Flask و موارد دیگر

    29.99 دلار در آمازون

    لیوان نی تلنگر استنلی IceFlow یک انتخاب عالی برای مادرانی است که سایز کوچکتر را ترجیح می دهند اما به لیوانی کارآمد و شیک نیاز دارند. ظرفیت 20 اونس، همراه با درب نی برگردان، نوشیدن آن را بدون ریختن آسان می کند. به گونه‌ای طراحی شده است که در اکثر جا لیوان‌های خودرو قرار می‌گیرد و به اندازه‌ای بادوام است که در برابر سایش و پارگی روزانه مقاومت می‌کند و آن را برای ماجراجویی‌های خارج از منزل و رفت‌وآمدهای روزانه ایده‌آل می‌کند.

    مشخصات کلیدی

    • ظرفیت: 20 اونس
    • جنس: فولاد ضد زنگ
    • نوع درب: درب حصیری را برگردانید
    • ویژگی ها: سازگار با جا لیوان خودرو، نی برگردان برای آسان جرعه جرعه
    • دوام: مقاوم و مناسب برای استفاده روزانه

    انتخاب های برتر بیشتر