• به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درپی حادثه پیش آمده در زمینه اکسل خودرو ایکس 55 پرو، با وجود آنکه تعداد کمی از خودروهای تولیدی نیاز به بررسی اکسل عقب دارند، – به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درپی حادثه پیش آمده در زمینه اکسل خودرو ایکس 55 پرو، با وجود آنکه تعداد …
    منبع خبر: زیرنویس نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اردیبشهت 1403 + جدول | جدول



    سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 13:102024-05-07اقتصادي


    جدول قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اردیبشهت 1403 منتشر شد.

    – به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عصر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو مطابق جدول و قیمت های ذیل از ساعت 16 از طریق درگاه نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد شد.

    موعد تحویل این محصولات، 45 روز کاری می باشد.

    قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اردیبشهت 1403:


    برچسب ها: محصولات مدیران خودرو – مدیران خودرو – محصولات – اردیبشهت – مدیران – خودرو – قیمت


    آخرین اخبار سرویس:



    قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اردیبشهت 1403 + جدول

    قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اردیبشهت 1403 + جدول




    همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


    منبع

  • First of Nio's two new EV brands will be called Onvo

    Nio doesn’t have widespread recognition like Tesla or even fellow Chinese EV manufacturer BYD, but it’s already ready to introduce two new brands to help boost sales by offering EVs at a lower selling price than its own premium offerings.

    One of the brands, confirmed as Onvo, will be aimed at families. The other, which still goes under its Firefly code name, will focus on compact EVs for urban environments, with prices expected to dip below $30,000.

    Nio has established a website for Onvo in China where a message says to “stay tuned” for information on the brand’s first model, a compact crossover to be called the L60. The debut is expected later this month.

    Reuters, citing comments from Nicolas Vincelot, Nio’s general manager for France, reported on Monday that the Onvo L60 will start sales by the end of the year, including outside of China. It will be followed by the first model from Firefly in 2025, according to the report.

    According to Reuters, Xpeng, Volkswagen’s partner in China, is also working on a more affordable brand to be called Mona. EVs from Mona will reportedly start below $21,000.

    Nio offers a diverse range of SUVs, plus a sedan and related wagon. The vehicles are priced at the premium end of the EV segment, in line with vehicles from BMW and Mercedes-Benz.

    Nio is also developing technology, including battery swapping, ultra-fast charging, and semi-solid- and solid-state batteries. In a demonstration last year, the company’s ET7 sedan traveled almost 650 miles in near-freezing temperatures using a prototype semi-solid-state battery with a 150-kwh capacity.

    Nio sells the bulk of its vehicles in China but recently expanded to a handful of European countries. A U.S. launch for Nio or any of its additional brands hasn’t been announced.

  • آئودی Q4 55 E-Tron First Drive 2024: تغییرات بزرگ در اواسط سال باعث تولید خودروی برقی جذاب شد

    AGOURA HILLS، کالیفرنیا – به نظر نمی رسد آئودی Q4 E-Tron توجهی را که احتمالاً سزاوار آن است، جلب کند. شاید به این دلیل که بسیار شبیه سایر کراس اوورهای کوچک آئودی است، در میان جمعیت قرار می گیرد و به اشتباه تصور می شود که شبیه مرسدس EQB است – نسخه الکتریکی یک ماشین ICE. این نیست. Q4 E-Tron بر روی یک پلت فرم الکتریکی اختصاصی ساخته شده است (موسوم به MEB، با ID.4 و سایر فولکس واگن های الکتریکی مشترک است) و در نتیجه از مزایای آن برخوردار است. فضای داخلی منحصر به فرد، باکیفیت و فضای کارآمد آن دارای یک صندلی عقب بزرگ به دلیل اندازه و فضای ذخیره سازی هوشمندانه زیاد است. تجربه رانندگی نیز به همان اندازه که از یک آئودی انتظار دارید پیشرفته است.

    حداقل این برداشت ما بود، اما ظاهراً به اندازه کافی تقاضا برای بهبود فوری وجود داشت که آئودی Q4 E-Tron 2024 شاهد یک به‌روزرسانی غیرعادی در اواسط سال بود که به تعدادی از زمینه‌های مکانیکی کلیدی می‌پردازد. و نه، ظاهراً مدل سال 2024.5 نیست.

    یک موتور عقب جدید (به طور دقیق یک ماشین سنکرون با هیجان دائمی) برای مدیریت حرارتی بیشتر و در نتیجه راندمان بهینه شده است، که منجر به افزایش قدرت کل سیستم 40 اسب بخار نسبت به Q4 50 E-Tron قدیمی (Q4 40 محرک عقب) می شود. E-Tron هیچ یک از به‌روزرسانی‌هایی که قرار است توضیح داده شود را دریافت نمی‌کند و بدون تغییر در 201 اسب بخار باقی می‌ماند. Q4 55 E-Tron دوباره نامگذاری شده اکنون 335 اسب بخار قدرت تولید می کند و در عرض 5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. این 0.8 ثانیه سریعتر از قبل است.

    اما، وای، آیا سریعتر از این احساس می شود، زیرا آئودی دریچه گاز را تنظیم کرده است تا با کوچکترین لمس پای راست شما را با گشتاور به حرکت درآورد. در حالت‌های خودکار و دینامیک بیشتر به چشم می‌آید، اما حتی با کوچک‌ترین فشار اولیه دریچه گاز در حالت Comfort، با اشتیاق یک تریر که به‌تازگی یک سنجاب را مشاهده کرده، زنده می‌شود. از پارکینگ پیش دبستانی، BAM بیرون بکشید. نور در رمپ، BUH-BYE سبز می شود. با این حال، در نهایت من را به یاد جتا 2000 مجهز به VR6 می‌اندازد که زمانی در اختیار داشتم. به یاد می‌آورم که در آن زمان مروری بر آن خواندم که می‌گفت مهندسان به وضوح دریچه گاز را تنظیم کرده‌اند تا موتور تورکی قوی‌تر از آنچه بود احساس کند، زیرا وقتی از آن ضربه اولیه خارج شدید، باند قدرت ثابت کرد که به اندازه آن قوی نیست. در ابتدا به نظر می رسید.

    این فقط به عنوان یک مشاهده است تا یک انتقاد. من ترجیح می‌دهم ماشینی را برانم که مشتاق حرکت است و این به شما اعتماد می‌کند که در مورد دریچه گاز عاقلانه رفتار کنید تا ماهیت بی‌معنای اکثر خودروهای امروزی. علاوه بر این، اگر برای سلیقه شما بیش از حد کافئین است، همیشه می توانید آن را برای حالت Eco تنظیم کنید.

    آئودی Q4 55 E-Tron First Drive 2024: تغییرات بزرگ در اواسط سال باعث تولید خودروی برقی جذاب شد

    اکنون، ظاهراً «ناکارآمد» است که برخی سیستم تعلیق و فرمان Q4 اصلی را (حتی اگر این کار را انجام نمی‌دادیم) «ناکارآمد» می‌دانستند، بنابراین آئودی مقداری از آن DNA تریر هیجان‌انگیز را نیز به آن‌ها تزریق کرد. نتیجه، به‌ویژه فرمان است که همیشه احساس می‌کند بدون توجه به حالت، درگیر است و مشتاق است تا وارد شود. در ارتباط با سیستم تعلیق محکم، انرژی تقریباً داغ Q4 55 E-Tron هنگام رانندگی در شهر وجود دارد. بین آن و پاسخ دریچه گاز، می‌توانستم مالکان را ببینم که ناخواسته با پلیس محلی دشمن می‌شوند.

    اما سپس Q4 را در زمین بازی آزمایشی معمول خود در کوه های سانتا مونیکا راندم. حتی بیشتر از این که موتورها خود را نشان دهند که نیستند کاملا همانطور که با کم شدن واکنش اولیه، شخصیت پرانرژی شاسی در اطراف شهر، زمانی که شما واقعاً شروع به فشار دادن آن کنید، روکشی به نظر می رسد. به طور خلاصه، Q4 55 E-Tron احساس اسپرت دارد، اما اینطور نیست. این انرژی داغ ناپدید می شود زیرا Q4 ناگهان احساس می کند کراس اوور بلند و بسیار سنگینی است (دقیقاً 4850 پوند). کنترل پایداری در اوایل و اغلب در مراحل اولیه رانندگی در کوهستان من بدون دلیل واضح انجام شد. سپس کاری را انجام دادم که اساساً هرگز انجام نمی‌دادم: کنترل پایداری را خاموش کردم، یا بهتر است بگوییم، افسار را به حداقل مقدار مجاز خودرو کاهش دادم. مطمئناً، دیگر هیچ مداخله ای در پایداری بیش از حد پرستار وجود نداشت، اما چند لحظه از انتهای عقب، معمولاً هنگام چرخش، وجود داشت که نشان دهنده برخی پویایی های غیرعادی شاسی است.

    با این حال، در نهایت، بسیاری از خودروها دقیقاً برعکس این وضعیت هستند: از نظر دینامیکی قابلیت دارند، اما شما هرگز آن را از طریق واکنش آن به ورودی‌های شما حدس نمی‌زنید. از جاده‌های کوهستانی فنی دوری کنید (تقریباً هر خریدار بالقوه Q4 E-Tron می‌گوید: «اوم، مشکلی نخواهد بود») و مطمئناً به نظر می‌رسد که این معامله برتر است.

    آئودی همچنین حرکت پدال ترمز را کاهش داد، اما این فقط باعث می‌شود به این فکر کنم که قبلا چقدر بوده است. هنوز به طرز وحشتناکی طولانی و تدریجی است، و به نظر نمی رسد با اشتیاق سایر کنترل های اولیه مطابقت داشته باشد. سیستم تعلیق اصلاح شده و با احساس اسپرت نیز می تواند رانندگی نسبتاً متلاطمی را در بزرگراه ایجاد کند، حداقل زمانی که با چرخ های 21 اینچی اختیاری این تستر جفت شود. شبیه خودرویی با فاصله بین دو محور کوتاه است که کاملاً درست نیست، اما نسبت فاصله بین دو محور به طول آن است در واقع همان Q5 است. اکثر خودروهای برقی دارای فاصله بین دو محور بسیار طولانی تری نسبت به یک SUV با طول مشابه هستند.

    آئودی Q4 55 E-Tron First Drive 2024: تغییرات بزرگ در اواسط سال باعث تولید خودروی برقی جذاب شدآئودی Q4 55 E-Tron First Drive 2024: تغییرات بزرگ در اواسط سال باعث تولید خودروی برقی جذاب شدآئودی Q4 55 E-Tron First Drive 2024: تغییرات بزرگ در اواسط سال باعث تولید خودروی برقی جذاب شد

    علاوه بر افزایش عملکرد، موتور جدید با یک بسته باتری جدید نیز جفت می شود. ظرفیت آن 82 کیلووات ساعت است، اما محتوای شیمیایی و مواد معدنی جدید منجر به سرعت شارژ سریع‌تر، از 150 کیلووات به 175 کیلووات می‌شود. این هنوز هم کمتر از بسیاری از خودروهای الکتریکی لوکس است. برد نیز از 236 به اندازه کافی به 258 قابل قبول بهبود می یابد. احتمالاً فقط روانی است، اما عبور از سد 250 مطمئناً تفاوت ایجاد می کند. همانطور که گفته شد، شما همچنان همان برد خودروهای کیا نیرو EV را دارید در حالی که خودروهایی با قیمت های مشابه یا پایین تر می توانند از آستانه 300 مایل عبور کرده و با سرعت بیشتری شارژ شوند.

    هیچ تغییری در داخل وجود ندارد، اما این بسیار خوب است، زیرا این یک فضای داخلی عالی از نظر کیفیت و عملکرد باقی مانده است. صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی بسیار نزدیکتر از حد معمول به راننده است (توجه داشته باشید که چگونه به سمت عقب متمایل می شود و به سمت راننده متمایل می شود) و بازخورد لمسی متمایز آن نه تنها از نقطه نظر عملکرد مورد قدردانی قرار می گیرد، بلکه درک کلی از کیفیت بالا را بیشتر افزایش می دهد. همچنان دکمه هایی برای کنترل های آب و هوا و سایر عملکردهای حیاتی وجود دارد. در اینجا هیچ تصاحب صفحه نمایش کم هزینه ای وجود ندارد.

    فضای ذخیره‌سازی نیز عالی است، با لیوان‌های خوب و سطل‌های متعدد در کنسول میانی، به‌علاوه یک شارژر تلفن بی‌سیم با نصب عمودی با یک گیره برای نگه‌داشتن گوشی در جای خود. همه درها دارای نگهدارنده بطری مورب منحصر به فرد هستند، که ایده بسیار خوبی است، اما اگر بطری ها به نحوی روکش شوند، بهتر اجرا می شوند، زیرا بطری ها روی پوشش پلاستیکی سخت خود به صدا در می آیند. فضای صندلی عقب برای یک SUV کوچک سخاوتمندانه است، در حالی که آزمایش قبلی Q4 E-Tron چمدان من نشان داد که می تواند چیزهای بیشتری را نسبت به Q3 و Q5 به طرز شگفت انگیزی در خود جای دهد. کف بار با ارتفاع دوگانه را پایین بیاورید و روکش محموله سفت و سخت را ببندید، و هر شش کیسه آزمایشی جا می‌شوند – البته به سختی و با سختی بیشتر از بسیاری از کراس اوورهای EV از برندهای لوکس و رایج.

    آئودی Q4 55 E-Tron First Drive 2024: تغییرات بزرگ در اواسط سال باعث تولید خودروی برقی جذاب شدآئودی Q4 55 E-Tron First Drive 2024: تغییرات بزرگ در اواسط سال باعث تولید خودروی برقی جذاب شد

    با وجود تمام آن به روز رسانی های مدل اواسط سال، قیمت بدون تغییر است. خبر عالی! خبر بد این است که Q4 E-Tron هنوز هم ارزان نیست. 55 E-Tron چهار چرخ متحرک از 56395 دلار (با احتساب مقصد) شروع می شود و با گزینه هایی مانند بسته 7000 دلاری Prestige که در اینجا مشاهده می کنید، تا 65290 دلار افزایش می یابد، که آن را با انبوهی از امکانات فنی و راحتی پر می کند که با قیمت ارزان تر در دسترس خواهند بود. خودروهای الکتریکی با برند اصلی همچنین اگر سبک بدنه اسپرت بک Q4 را ترجیح می دهید، باید 3000 دلار اضافه کنید. برعکس، می‌توانید سعی کنید یک Q4 40 E-Tron با قدرت 201 اسب بخار که از 50995 دلار شروع می‌شود، درایو عقب پیدا کنید، اما هیچ یک از به‌روزرسانی‌های ذکر شده در بالا را دریافت نکرد. به نظر می رسد که بلعیدن قرص با ارزش تر است.

    مثل همیشه، انتخاب یک خودروی لوکس مانند آئودی Q4 E-Tron 2024 به میزان ارزش شما برای کیفیت داخلی، ظرافت بیشتر و نام تجاری شیک تر بستگی دارد. با فرض اینکه با آن مشکلی ندارید، عملکرد روزانه تجدیدنظر شده Q4 به همراه تجربه رانندگی پرانرژی آن در اطراف شهر، خودرویی لذت بخش را برای رفت و آمد و دویدن به وجود می آورد. با در نظر گرفتن موارد استفاده معمولی از EV که در آن یک وسیله نقلیه دوم، حداقل تا حدی با سوخت گاز، برای سفرهای طولانی‌تر یا حمل‌ونقل عمومی خانوادگی (یا جهنم، شاید در جاده‌های کوهستانی) وجود دارد، به نظر می‌رسد که یک پیشنهاد فوری باشد. به‌علاوه، با افزایش برد و شارژ سریع‌تر، در صورت لزوم می‌تواند بسیار بیشتر از مناطق دور برود.



  • سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:552024-05-07اقتصادي


    حادثه جدا شدن اکسل خودرو ایکس 55 پرو شاید مهم ترین حاشیه خودرویی ایجاد شده در هفته های اخیر در کشور بوده است.

    – جی پلاس؛ فراخوان شرکت مدیران خودرو اعلام شد: دارندگان X55 پرو به نمایندگی مراجعه کنند.

    حادثه جدا شدن اکسل خودرو ایکس 55 پرو شاید مهم ترین حاشیه خودرویی ایجاد شده در هفته های اخیر در کشور بوده است.

    حاشیه ای که هر چند اندکی دیر، اما سرانجام مدیران خودرو به آن واکنش نشان داد.

    بدین ترتیب، شاهد نخستین فراخوان رسمی تاریخ صنعت خودروسازی هستیم.

    فراخوان ایکس 55 پرو در سراسر شبکه نمایندگان مدیران خودرو!


    برچسب ها: خودرو – مدیران خودرو – مدیران – فراخوان – نمایندگی – حاشیه – مهم ترین


    آخرین اخبار سرویس:



    حادثه وحشتناک برای خودروی میلیاردی در ایران! «مدیران خودرو» سرانجام راضی به رسیدگی شد: دارندگان X55 پرو به نمایندگی مراجعه کنند!

    حادثه وحشتناک برای خودروی میلیاردی در ایران! «مدیران خودرو» سرانجام راضی به رسیدگی شد: دارندگان X55 پرو به نمایندگی مراجعه کنند!




    همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


    منبع

  • شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد برای ایجاد آرامش در میان خریداران مدل ایکس 55 پرو، برای اولین بار در کشور، تمامی خودروهای تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد. – به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، درپی حادثه پیش آمده در زمینه اکسل خودرو ایکس 55 پرو، با وجود آنکه تعداد کمی …
    منبع خبر: خبر آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • عصر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو مطابق جدول و قیمت های ذیل از ساعت … عصر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو مطابق جدول و قیمت های ذیل از ساعت 16 از طریق درگاه نمایندگی های مجاز این [. – عصر امروز …
    منبع خبر: آفتاب نو
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • برای نخستین بار در ایران شرکت مدیران خودرو در پی یک حادثه فنی، اقدام به صدور فراخوان عمومی و سراسری می کند. – به گزارش گروه اقتصادی این اقدام با هدف بررسی دقیق، همه جانبه و فراگیر تمامی خودروهای تولیدی از این مدل و رفع کامل هرگونه نگرانی، ابهام و تردید خریداران گرامی …
    منبع خبر: ایسکانیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از عصر امروز سه شنبه آغاز نماید. شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از عصر امروز سه شنبه آغاز نماید. – ثبت نام در این طرح فقط به [ ] شرکت …
    منبع خبر: آفتاب نو
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مدیر کل روابط عمومی سازمان حمایت گفت: اگر قطعات ایمنی خودرو در طول دوره ضمانت پس از سه بار تعمیر باقی باشد یا خودرو بیش از سی روز به دلیل تعمیرات غیرقابل استفاده بماند، – عرضه کننده یا تولیدکننده مکلف به تعویض با استرداد وجه خودرو است. به گزارش قدس آنلاین، حسین زاده قشمی …
    منبع خبر: قدس آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع