• جگوار با F-Pace ویژه پایان عصر موتورهای گازی را نشان می دهد

    جگوار در حال خداحافظی با موتور احتراق داخلی است، زیرا این خودروساز قصد دارد از سال 2025 به طور انحصاری خودروهای الکتریکی را بفروشد. هیچ یک از محدوده فعلی باقی نخواهد ماند، از جمله کراس اوور الکتریکی I-Pace.

    به همین مناسبت، جگوار هفته گذشته F-Pace 90th Anniversary Edition را معرفی کرد که این خودروساز آن را نسخه نهایی F-Pace معمولی تایید کرد. یک نسخه ویژه F-Pace SVR 575 نیز برای نشان دادن پایان جاده مدل F-Pace SVR با کارایی بالا معرفی شد. هر دو مدل از F-Type ZP Edition پیروی می کنند که سال گذشته به عنوان آخرین خودروهای اسپرت جگوار با موتور احتراق داخلی عرضه شد.

    F-Pace 90th Anniversary Edition نه دهه از تولید خودروهای جگوار با موتورهای احتراق داخلی را جشن می گیرد. اولین مدل SS Jaguar بود، یک مدل انفرادی که توسط SS Cars در سال 1935 عرضه شد. SS در نهایت در سال 1945 نام خود را به Jaguar Cars تغییر داد.

    بسته به بازار، F-Pace 90th Anniversary Edition را می توان در درجه های S، SE و HSE سفارش داد. این خودرو به صورت استاندارد دارای تعدادی ویژگی اضافی است، از جمله نشانه‌های ظاهری اسپرت R-Dynamic برای نمای بیرونی، الگوهای چرخ‌های منحصربه‌فرد، سقف پانوراما، نظارت بر دوربین دید فراگیر، دوخت کنتراست، سربرگ مشکی و خطوط دایره‌ای آلومینیومی.

    جگوار F-Pace SVR 575 Edition

    جگوار F-Pace SVR 575 Edition

    در مورد F-Pace SVR 575 Edition، عملکرد بیشتری وجود دارد که باید از آن لذت برد، که تنها با توجه به اینکه نسخه ویژه پایان موتور احتراق داخلی را جشن می گیرد، مناسب است. همانطور که از نام آن پیداست، 575 اسب بخار قدرت وجود دارد، اگرچه این یک عدد متریک است که در ایالات متحده به 567 اسب بخار تبدیل می شود.

    ویژگی‌های خاص دیگر شامل بسته‌ای استایل مشکی برای نمای بیرونی، چرخ‌های منحصربه‌فرد ۲۲ اینچی، و صندلی‌های اسپرت گرم‌کن و خنک‌شونده در جلو با تنظیم ۱۴ جهته و تزئینات چرمی است.

    کتاب‌های سفارش برای مدل‌های ویژه F-Pace در این ماه باز می‌شوند، اگرچه جگوار هنوز در دسترس بودن آنها را در بازار ایالات متحده اعلام نکرده است.

    این خودروساز همچنین در مورد اینکه خط تولید برقی آینده خود از چه چیزی تشکیل خواهد شد، سکوت کرده است، اگرچه انتظار می‌رود اولین مدل یک سدان یا هاچ شیک با طراحی کوپه‌مانند باشد. کانسپت پیش‌نمایش آن امسال فاش خواهد شد. انتظار می‌رود که یک SUV بزرگتر از F-Pace و یک سدان بزرگ در ادامه خط لوله قرار گیرد. تمام خودروهای الکتریکی جدید با قیمت بسیار بالاتری نسبت به آنچه در جگوار عادت کرده ایم، قرار خواهند گرفت.

  • در حالی که با گذشت حدود یک ماه از این مصاحبه می توان دید که باز هم تاکسی های برقی قادر به استفاده در ناوگان تاکسیرانی تهران نیستند. بنابراین یکی از عوامل تاخیر در به کارگیری خودروهای برقی از سوی سازمان تاکسیرانی را می توان سنگ اندازی های پلیس راهور در … – باید توجه داشت …
    منبع خبر: روز نو
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • با اطمینان می‌توان گفت که یکی از دلایل فروش بالای این خودرو، همین موضوع می‌باشد. به عنوان مثال، در آخرین شرایط فروش این خودرو به صورت اقساطی می‌توانید این خودرو را با پیش پرداخت تقریباً 10 میلیون تومانی خریداری کنید، موضوعی که‌ ام وی ‌ام 315را به خودرویی بسیار جذاب برای جوان‌ها و خودرو مجله خبری خودرو ام وی ام اولی‌ها تبدیل می‌کند. شاید بتوان گفت که نخستین مورد از معایب mvm 315، قیمت این خودرو است که خرید آن را برای بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی دشوار کرده است. اعلام رقم 420 میلیون تومان به عنوان قیمت این خودرو، سبب شده تا تردید بسیاری در ذهن مشتریان پیرامون خرید این خودرو شکل گیرد.

    • برای تجربه خرید خودرو بی‌دردسر همسو با سبک زندگیت اینجا کلیک کنگیربکس ام وی ام 315 دارای 5 دنده دستی است که موجب نارضایتی بسیاری از مالکان این خودرو شده است.
    • خلاصه که پس از مدتی حضور در بازار ایران بازهم القابی که در ابتدا به ماتیز می‌دادند بهام وی ام 110اطلاق شد.
    • اصلی‌ترین رقیب این خودرو پژو 206 تیپ 5 بوده است اما مدیران خودرو کوشید با مجهز کردن محصول خود، سطح فنی ام وی ام 315 را در نسل دوم ارتقا دهد.
    • اما زمانی که وارد جزئیات این اتومبیل می‌شوید، به این مورد می‌رسیم که فقط بعضی شباهت‌های ظاهری آن موجب شده تا ذهن بعضی از اشخاص به طرف ۳۱۵h برود.

    خریداران محصولات اقتصادی باید با پذیرش این واقعیت که هیچ خودرویی در این رنج نمیتواند کامل باشد، سلیقه و نیاز شخصی خودشان را در نظر بگیرند تا به بهترین گزینه دست یابند. به زبانی دیگر میتوان گفت در این رده قیمتی ما خودرو ایده‌آل نداریم، پس باید ببینید کدام ماشین برای شخص شما مناسب‌ است و به نیازهایتان پاسخ میدهد. یکی از نقاط قوت مدیران خودرو شبکه گسترده خدمات پس از فروش آن است به طوری که این شرکت توانسته با اطلاع رسانی سریع، پاسخگویی مناسب در نمایندگی‌ها، تنوع در شرایط فروش و متناسب بودن قیمت محصولات خود نسبت به رقبای داخلی خود امتیازات بالاتری بگیرد. در نتیجه می‌توان گفت که یافتن لوازم یدکی ام وی ام X22 به عنوان یک خودروی خارجی کار سختی نیست. به نظر می‌رسد بهینه‌سازی‌های ام وی ام 315 پلاس نسبت به نسخه ساده، تنها معطوف به امکانات رفاهی و موارد ظاهری باشد چرا که در قسمت‌های فنی این خودرو تغییر خاصی رخ نداده است.

    فروش نقدی محصولات مدیران خودرو با مدل 1402 آغاز شد

    در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. من 5 سالی پراید داشتم روزی تقریبا100 کیلومتر می روندم دانشگاه وخونه ومحل کار…….. در کل انتخاب بین این دو ماشین به عنوان ماشین زیباتر کار سختی است و نیاز به کلی فکر دارد و من حوصله ندارم که درباره این موضوع فکر کنم و می سپرمش بدست خودتون. اما مطمئن باشید که بعد از خرید هر کدام از انها هیچ کس بهتون نمی گوید بدسلیقه. بدون هيچ ترديدي، ايکس 22 يکي از زيباترين خودروها از نظر ظاهري در ميان رقباي خود است. ظاهر اسپرت و جوان‌پسندي دارد و براي رانندگي درون شهر، خودروي مناسبي است.

    عیب پنجم، بازار خرید و فروش ضعیف‌تر نسبت به رقبا

    ضعف ديگري که در طراحي اين قسمت کاملا مشهود است، زاويه نامناسب چراغ نسبت به جلوي خودرو است. کراس‌اوور اسپرت چري را مي‌توان خودرويي خوش‌تيپ و باکلاس از نظر ظاهري دانست. شما نمي‌توانيد ايراد خاصي از نظر طراحي و آيروديناميک از جلو و کناره‌هاي ايکس 22 بگيريد. جلوپنجره زنبوري زيبا، چراغ‌هاي زاويه‌دار با ابعاد مناسب و المان فلزي زير جلوپنجره، همگي نشان‌دهنده دقت طراحان نسبت‌به زيبايي خودرو هستند. اما هر بيننده‌اي اگر در نگاه اول، خودرو را از عقب مشاهده کند، نظر متفاوتي با بيننده قسمت جلويي خودرو خواهد داشت. نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را از طریق ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ دیوار در میان بگذارید.

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به یکتاپرس می‌باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت akairan.com مجاز میباشد .

    http://architecture-competitions.ir

  • گیربکس را می توان یکی از قطعات مهم و اساسی در هر ماشینی دانست. تعمیرات مربوط به این بخش از جمله کارهای تخصصی است که تکنسین های ماهر در تعمیرگاه ها آن را انجام می دهند. – بهتر است حتی در صورت آشنایی جزیی با این کار، خودسرانه اقدامی نکنید و در اسرع وقت نسبت به تعمیر گیربکس …
    منبع خبر: ایلنا
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 گفت: حکم نهایی پرونده شرکت مدیران خودرو درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس 55 تولیدی این شرکت 31 اردیبهشت اعلام می شود. – نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 گفت: حکم نهایی پرونده شرکت مدیران خودرو درباره غیر استاندارد …
    منبع خبر: روزنامه تعادل
    دسته بندی خبر: سیاسی

    منبع

  • پیش نمایش Mini John Cooper Works به صورت camo برای زنده نگه داشتن عملکرد گاز

    در مورد مینی کوپر JCW بعدی کنجکاو هستید؟ خوب، در اینجا یک نگاه دزدکی بسیار خوب است، زیرا مینی فقط یک حافظه پنهان از عکس ها را در لباس مسابقه و یک لایه نازک استتار نشان می دهد. ما قبلاً نسخه برقی جان کوپر ورکز مینی دو در سقف سخت را دیده‌ایم، اما این نسخه گازسوز است.

    بسیاری از عناصر طراحی که در اینجا می بینیم مانند جلوپنجره، دریچه های جانبی پایین جلو، سپر عقب و موارد دیگر باید راهی خودروی تولیدی شوند که مینی می گوید پاییز امسال رونمایی خواهد شد. جلوپنجره ممکن است جدید باشد، اما کاملاً شبیه قسمت جلویی است که در مینی کوپر JCW در حال تولید دیدیم. همانطور که گفته شد، شکل جدید و حال و هوای مینیمالیستی مینی 2025 را که در انواع کمتر اسپورت دیده ایم، به کار می گیرد. قسمت عقب با چراغ های عقب آن چیزی است که ما از خودروی تولیدی انتظار داریم، اگرچه دیفیوزر عقب نباید به این اندازه تهاجمی باشد.

    پیش نمایش Mini John Cooper Works به صورت camo برای زنده نگه داشتن عملکرد گاز

    خودروی خاصی که در اینجا به آن نگاه می‌کنید با رنگ قرمز و سفید به عنوان ادای احترام به طرح‌های رنگی قرمز و سفید که در دهه 1960 برای مینی‌ها در ورزش‌های موتوری استفاده می‌شد، پوشانده شده است. همچنین لوگوی “37” برای بزرگداشت پیروزی Mini Cooper S (خودروی 37 پوشیده) در رالی مونت کارلو 1964 دارد.

    ما هنوز مشخصات را نمی دانیم، اما از آنجایی که مینی با گیربکس دستی کار می کند، انتظار می رود این JCW دارای یک گیربکس اتوماتیک باشد که با نسخه به روز شده موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ موجود در مدل فعلی جفت می شود. همچنین باید دارای نسخه اسپورت‌تری از فضای داخلی باشد که قبلاً در کوپر جدید دیده‌ایم. تمام جزئیات قبل از پایان سال در دسترس قرار خواهند گرفت، اما در حال حاضر، از این عکس ها به عنوان پیش نمایشی از آنچه در آینده است لذت ببرید.

  • ویدیوی تیزر Nilu27 هایپرکار با فناوری پیشرفته ساشا سلیپانو را به نمایش می گذارد

    ویدیوی تیزر Nilu27 هایپرکار با فناوری پیشرفته ساشا سلیپانو را به نمایش می گذارد

    چیزهای زیادی در مورد این هایپرکار اسرارآمیز نسبت به آنچه می دانیم وجود دارد. اما یک چیز مسلم است: با وجود طراح خودرو ساشا سلیپانو در پشت این پروژه، این امر وحشیانه خواهد بود. سلیپانو کمی کمتر از یک سال پیش برند جدیدی به نام Hardline27 را معرفی کرد و از آن به عنوان “استودیوی طراحی و برندسازی خودرو جدید با فعالیت در برلین و لس آنجلس” استقبال کرد. با اعتبارات طراحی خودرو به نام او که شامل لامبورگینی، بوگاتی، کونیگزگ و برخی از کانسپت‌های جدید جنسیس می‌شود، به‌طور قابل‌توجهی امید زیادی به هر آنچه این برند جدید به نام Nilu27 می‌سازد، داریم.

    خوشبختانه، برای دیدن اولین ثمرات این سرمایه‌گذاری جدید ابرخودروی زیاد منتظر نخواهیم بود – یک تیزر جدید در یوتیوب، رونمایی در پبل بیچ در 15 آگوست را برجسته می‌کند. ما فقط نگاهی اجمالی به عقب خودروی اولیه داریم، اما ما می‌توانیم سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای را ببینیم. اولین ویژگی برجسته این ویدیوی تیزر، درهای کوچک گولینگ به نظر می رسد، و به دنبال آن یک بال دوجداره عقب با ظاهری فریبنده است که روی سه نوک اگزوز قوس می شود و به آرامی تمرکز می کند. ما با نمایی زیبا از آنچه که به نظر می‌رسد یک سیستم تعلیق مبتنی بر میله‌های فشاری پیشرفته، فیبر کربن فراوان، دیفیوزرهای عقب که به طراحی‌های عظیم آیرودینامیکی زیر بدنه و آنچه که می‌تواند یک شاسی اسپیس‌فریم لوله‌ای باشد، می‌بینیم.

    و سپس صدای موتور را می شنویم. ما به سختی می‌توانیم تکه‌های قرمز رنگی را تشخیص دهیم که ممکن است درپوش سوپاپ‌ها به شکل V پخش شده باشند یا نباشند، و صدای اگزوز شبیه همان چیزی است که از یک موتور V8 با طناب بالا انتظار داریم. البته همه اینها حدس و گمان محض است، اما مطمئناً علاقه ما برانگیخته شده است. آیا این یک خودروی مفهومی خالص است یا چیزی برای تولید محدود در نظر گرفته شده است؟ آیا برای خیابان طراحی می شود یا به عنوان یک آهنگ ویژه فقط؟ احتراق خالص، یا تقویت شده با برق؟ خواهیم دید. ویدیوی بالا را برای خودتان ببینید و منتظر هفته خودروی مونتری در روزهای سگ تابستانی باشید تا یک افشای کامل به شما ارائه شود.

  • باقیمانده های روز یادبود خود را با پرفروش ترین سرخ کن هوا در آمازون گرم کنید - اکنون 38٪ تخفیف

    Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

    برای بسیاری، روز یادبود شروع غیررسمی تابستان است. آخر هفته طولانی اغلب شامل دور هم جمع شدن با عزیزان، بازی در حیاط و شاید مهمتر از همه، پختن و خوردن غذاهای خوشمزه است. هنوز زمان برای تهیه یک کباب پز، کباب پز یا اجاق پیتزا جدید وجود دارد یا به دنبال راهی برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان خود با یک آشپزی بزرگ هستید، و ما یک پست عالی با معاملات لوازم بزرگتر در اینجا داریم. با این حال، برای این معامله، ما بر عنصری که کمتر در مورد آن صحبت شده است، تمرکز می کنیم، اما به همان اندازه مهم است: باقی مانده ها. همه ما می دانیم که باقیمانده ها می توانند به شدت ضربه بخورند یا از دست بروند، و همه چیز بستگی به نحوه گرم کردن مجدد آنها دارد. خوب، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که فکر می‌کنیم بهترین راه برای گرم کردن مجدد غذای باقیمانده، استفاده از سرخ‌کن هوای رومیزی است.

    دلیلی وجود دارد که سرخ کن های هوا در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی به دست آورده اند. استفاده از آنها سریع و آسان است، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و در گرم کردن مجدد و پخت و پز از ابتدا عالی هستند. در حال حاضر، این گزینه از برند محبوب Ninja با 38٪ تخفیف به فروش می رسد، و تصمیم گیری آسان تر از همیشه برای شروع زندگی در سرخ کن هوا است. می‌توانید این معامله را برای خودتان در اینجا بررسی کنید یا در زیر بیشتر بدانید.

    باقیمانده های روز یادبود خود را با پرفروش ترین سرخ کن هوا در آمازون گرم کنید - اکنون 38٪ تخفیف

    79.95 دلار در آمازون

    Ninja AF101 تعادل خوبی بین مقرون به صرفه بودن و قابلیت استفاده برقرار می کند. آی تی است پس از همه، پرفروش ترین سرخ کن هوا در آمازون. سبد پخت 4 لیتری ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما باور کنید یا نه، می تواند 2 پوند سیب زمینی سرخ کرده را در خود نگه دارد و بپزد. این مقدار زیادی برای تغذیه یک خانواده است. یکی از خوب‌ترین چیزها در مورد همه سرخ‌کن‌ها، از جمله این سرخ‌کن، این است که می‌توانند بافت غذای سرخ‌شده و ترد خوبی را ارائه دهند، اما بدون هیچ‌یک از روغن‌های چرب. این وعده “تا 75% چربی کمتری نسبت به روشهای سرخ کردنی سنتی دارد.” نینجا دارای 4 حالت پخت و پز است: “برشته کردن”، “دوباره گرم کردن”، “آب زدایی” و شما حدس زدید، “فرای هوا”. حالت‌های “Broast”، “Reheat” و “Air Fry” همگی کاملاً توضیحی هستند، اما حالت “Dehydrate” با استفاده از دمای پایین و سرعت فن تا “c” کمی عملکرد اضافی به دستگاه رومیزی اضافه می‌کند.برای سرگرمی، غذاهای خشک شده مانند چیپس بخورید، تنقلات خانگی.” اگر نگران تمیز کردن این چیز هستید، نگران نباشید، هم سبد و هم بشقاب ترد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. باشگاه سرخ کن، این معامله یک فرصت عالی است.

    مشخصات کلیدی

    • محدوده دما: 105 درجه فارنهایت – 400 درجه فارنهایت
    • اندازه سبد: 4 کوارت
    • حالت های پخت: گرم کردن، سرخ کردن، سرخ کردن در هوا و آبگیری
    • شامل: سبد نچسب، بشقاب ترد و کتابچه دستور پخت 20 عدد
    • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

    انتخاب های برتر بیشتر

  • نقشه سایت اتوبلاگ

    ·

    نقشه سایت اتوبلاگ



    نقشه سایت اتوبلاگ




















  • کن گریفی جونیور برای رانندگی با خودروی Indy 500 Corvette pace

    کن گریفی جونیور برای رانندگی با خودروی Indy 500 Corvette pace

    هم‌تیمی‌های سابق ادگار مارتینز، چپ، و کن گریفی جونیور در سال 2023 در جریان ورود فلیکس هرناندز به تالار مشاهیر مارینرز. (AP)

    ایندیاناپولیس – کن گریفی جونیور، بازیکن بیرون زمین تالار مشاهیر، خودروی پیس را برای صد و هشتمین دوره مسابقات ایندیاناپولیس 500 در روز یکشنبه رانندگی خواهد کرد.

    گریفی در دومین حرفه خود به عنوان عکاس در “بزرگترین تماشای مسابقه” شرکت کرده است، اما اکنون شغل او بسیار بیشتر دیده می شود. او پشت فرمان شورولت کوروت E-Ray 2024 خواهد بود که میدان 33 خودرو را – به رهبری اسکات مک‌لافلین (Scott McLaughlin) رکوردار – به پرچم سبز در ایندیاناپولیس موتور می‌آورد.

    گریفی روز دوشنبه گفت: «رانندگی Pace Car و هدایت میدان برای راه‌اندازی Indy 500 یکی از جالب‌ترین تجربیات است. من چند سال پیش به عنوان یک عکاس به پیست آمدم و مشتاقانه منتظرم که مسابقه را از منظری متفاوت ببینم.

    از دهه 1970، زمانی که جیمز گارنر بازیگر و مارتی رابینز، خواننده، این شغل را بر عهده داشتند، راننده ماشین pace شغل مورد علاقه ورزشکاران، بازیگران و دیگر افراد مشهور بوده است. سایر افرادی که این ماشین را رانندگی کرده اند عبارتند از جی لنو، مورگان فریمن و پاتریک دمپسی و در سال های اخیر، ویکتور اولادیپو و تایرس هالیبرتون، بازیکنان NBA.

    گریفی در سال 2016 پس از 22 سال سابقه حرفه ای در لیگ برتر که بیشتر در سیاتل مارینرز و سینسیناتی ردز گذرانده بود، به تالار مشاهیر انتخاب شد. او 13 بار در آل استار حضور داشت و 630 ران خانگی را به ثمر رساند که همچنان در رتبه هفتم لیست حرفه ای قرار دارد. او همچنین یکی از بهترین بازیکنان دفاعی بازی بود که 10 بار جایزه دستکش طلا را به دست آورد.

    او به یک بازیگر مشهور در ایندیاناپولیس 500 ملحق خواهد شد که شامل جوردین اسپارکس خواننده سرود ملی و فیلیپ فیلیپس است که “خداوند به آمریکا برکت دهد” را اجرا خواهد کرد. راهپیمایی همچنین قصد دارد روز سه شنبه استارت های افتخاری خود را اعلام کند.

    جی. داگلاس بولز، رئیس ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی گفت: “همه طرفداران بیسبال کن گریفی جونیور را می شناسند.” دو اسطوره با هم می‌آیند که گریفی وارد کوروت ای ری می‌شود تا در پایتخت مسابقه‌های جهان رهبری کند.»

    ___

    مسابقات اتومبیل رانی AP: https://apnews.com/hub/auto-racing