• کارشناس مارکتینگ

    ·

    وظایف اصلی اشنایی با کمپین های بازاریابی مانند جمع اوری داده های بازاریابی نگهداری پایگاه های داده و برقراری ارتباط با مشتریان توانایی ارسال گزارش ها مطالعات موردی مقالات سفید ارایه ها و سایر موارد بازاریابی اشنا به استراتژی های فروش بازاریابی و رسانه … – توصیف شرکتما …
    منبع خبر: جاب ویژن
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • طراح گرافیک

    ·

    ما در گروه خودرویی ستوده به دنبال جذب طراح گرافیک هستیم تا به عنوان طراح گرافیست دیجیتال و چاپی زیر نظر مدیر مدیا و محتوا فعالیت کند . مسیولیت ها طراحی پست و استوری بنرطراحی کار های چاپیتدوین ویدیو متوسططراحی بنر تبلیغاتیمهارت ها و شرایط تسلط به فتوشاپ … – توصیف شرکتما …
    منبع خبر: جاب ویژن
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • ترامپ به عنوان مهمان مک لارن در گرندپری میامی شرکت کرد

    ترامپ به عنوان مهمان مک لارن در گرندپری میامی شرکت کرد

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مسابقه جایزه بزرگ میامی به عنوان مهمان مک لارن حضور یافت. ترامپ قبل از اینکه وارد گاراژ مک‌لارن شود، با توجهی دیوانه‌وار به دنبال او رفت.

    ترامپ پس از تکان دادن برای جمعیت از پیت باکس مک لارن، با زک براون، مدیرعامل آمریکایی مک لارن صحبت کرد. او همچنین با استفانو دومنیکالی، رئیس فرمول یک و محمد بن سلیمان، رئیس FIA، دیدار کرد. البته، مک لارن به پیروزی در مسابقه ادامه داد، که با توجه به تسلط مکس ورشتاپن در این فصل و در مسابقات مقدماتی و مسابقه اسپرینت اوایل آخر هفته، نتیجه غیرمنتظره‌ای بود.

    پس از مسابقه، ترامپ لاندو نوریس را پیدا کرد تا با او صحبت کند. نوریس بعداً به رسانه‌ها گفت که برایش «افتخار» بود که ترامپ برای صحبت با او آمد. او همچنین گفت که ترامپ به او گفته که او طلسم خوش شانسی اوست.

    گویندگان تلویزیون از فرصت استفاده کردند و با گفتن “نوریس بر لاندو غلبه کرد” در میامی هنگام عبور از خط پایان، پیروزی نوریس را نام بردند.

    حضور ترامپ در فرمول 1 در زمان بسیار بحث برانگیزی برای او رخ می دهد، زیرا او با محاکمه جنایی به دلیل پرداخت های پولی خاموش روبروست. حضور او در آنجا احساسات را در هر دو طرف راهرو برانگیخت زیرا مردم هنگام خروج از گاراژ به سمت پیت لین هم تشویق و هم هو می کردند. وقتی از مک لارن در مورد دیدار او سوال شد، بیانیه‌ای تهیه کرد و توضیح داد که ترامپ چگونه در گاراژ تیم قرار گرفت. در زیر آمده است.

    مک لارن یک سازمان غیرسیاسی است، اما ما دفتر رئیس جمهور ایالات متحده را به رسمیت می شناسیم و به آن احترام می گذاریم، بنابراین زمانی که درخواست بازدید از گاراژ ما در روز مسابقه مطرح شد، در کنار رئیس FIA و مدیرعامل لیبرتی مدیا و فرمولا پذیرفتیم. 1.

    ما مفتخریم که مک لارن ریسینگ به عنوان نماینده F1 انتخاب شد و این فرصت را به ما داد تا مهندسی کلاس جهانی را که به موتوراسپرت ارائه می کنیم به نمایش بگذاریم.

    نوریس در کنفرانس مطبوعاتی راننده پس از مسابقه در پاسخ به این سوال که نظر او درباره حضور رئیس جمهور سابق در آنجا چیست، تعامل خود با ترامپ را با جزئیات بیشتری شرح داد.

    او بعد از آن من را دید و به سمت من آمد و به من تبریک گفت، بنابراین حدس می‌زنم افتخاری است، زیرا هر زمان که چنین کسی را دارید، باید برای شما باعث افتخار باشد که او به سراغ شما بیاید، تا وقت بگذارد. از زندگی آنها برای احترام به کاری که شما انجام داده اید. نوریس خندید. من نمی دانم که آیا او در حال حاضر به مسابقات بیشتری می آید یا نه، اما بله، افراد خاص زیادی وجود دارند، افراد باحالی که این آخر هفته اینجا بودند. دونالد کسی است که به هر حال باید احترام زیادی برای او قائل شوید و برای هرکسی مانند آن که تصدیق می کند که چه کاری می توانید بیرون بروید و انجام دهید و اخلاق کاری را در مورد کارها تصدیق می کند، باید برای آن سپاسگزار باشید. و من، پس آره، لحظه جالبی بودم.»

  • عکاس و فیلمبردار – آقا

    ·

    گروه خودرویی ستوده به منظور توسعه و تکمیل تیم تبلیغات خود نیاز به جذب نیرو در رده فیلمبرداری و عکاسی جهت انجام امور مربوط به واحد اصلی و زیر مجموعه های خود را دارد . – توصیف شرکتما را شاید به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو بشناسن، چون سال 95 از اونجا شروع کردیم. ولی الان …
    منبع خبر: جاب ویژن
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • فورد رویای دمدمی مزاجی با صفحه نمایش برای دمی دیوانه را در سر می پروراند

    فورد از زمانی که خودروهای برقی برقی موستانگ Mach-E و F-150 Lightning خود را به همراه داشت، راه‌های خلاقانه‌ای برای استفاده از آن فضا ارائه کرده است. آخرین مورد از یک سری پرونده های ثبت اختراع مربوط به فرانک می تواند خودروهای برقی را به ماشین های حماسی دم تبدیل کند.

    این آخرین ثبت اختراع که توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) در 16 آوریل 2024 منتشر شد و در ابتدا توسط فورد در 22 آگوست 2022 ثبت شد، با صفحه نمایش قابل جمع شدنی که روی قاب پشتی نصب شده است، سروکار دارد که می تواند مهمانی های درب عقب را زنده کند.

    فورد F-150 Lightning Flash 2024

    فورد F-150 Lightning Flash 2024

    طبق برنامه، صفحه نمایش در محفظه ای به سمت پشت قفسه نصب می شود. با باز بودن قفسه، صفحه هنگام استفاده از شکاف محفظه بیرون می‌آید. فورد پیشنهاد می کند که یک پروژکتور نیز می تواند در قسمت زیرین جلوپنجره نصب شود تا در ترکیب با صفحه نمایش استفاده شود. چنین چیدمانی می‌تواند به حفظ فضای دم دستی کمک کند و در عین حال امکان تماشای فیلم در هنگام دم یا کمپینگ را نیز اضافه کند.

    این به دنبال تعداد انگشت شماری از پرونده های ثبت اختراع فورد است که در اواخر سال 2023 ظاهر شد. یکی از آنها همچنین به صفحه متحرکی اشاره کرد که از محفظه ای در خرطومی بلند می شود، در حالی که دیگری درباره آویزان کردن صفحه نمایش از درب خرطومی باز صحبت کرد. دیگران در مورد مواردی مانند شارژ دستگاه بی سیم، ذخیره سازی با کنترل آب و هوا و سطوح کاری متحرک صحبت کردند – ویژگی هایی که ظاهراً بیشتر در محل کار متحرک هدف قرار می گیرند تا درب عقب.

    تصویر ثبت اختراع روی صفحه نمایش فورد فرنک

    تصویر ثبت اختراع روی صفحه نمایش فورد فرنک

    قبل از آن، یکی دیگر از برنامه های ثبت اختراع فورد، برخی از ویژگی های بیشتر پسند، از جمله میز تاشو و بلندگوهای بلوتوث را مورد بحث قرار می داد. این ثبت اختراع در سال 2021 ظاهر شد و از آن زمان تاکنون چیزی از فورد در مورد این ویژگی ها نشنیده ایم.

    با این حال، این امکان وجود دارد که یک صفحه نمایش روی قاب، یا برخی از ویژگی های جدید دیگر، بتواند آن را به یک به روز رسانی آینده لایتنینگ تبدیل کند، که اکنون باید خط تولید را حفظ کند زیرا نسل بعدی پیکاپ برقی فورد به تاخیر افتاده است.

  • به گزارش زیرنویس، حسین زاده قشمی، مدیر کل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: با توجه به انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فراخوان شرکت مدیران خودرو مبنی بر خرابی اکسل عقب برخی از محصولات ام وی ام 55 X پرو به اطلاع [.
    منبع خبر: زیرنویس نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • زیربنای توریستی تایتانیک از همان ابتدا قرار بود همه سرنشینان را بکشد

    کشتی پشتیبانی زیردریایی OceanGate Titan، شاهزاده قطبی

    شاهزاده قطبی، کشتی پشتیبانی برای زیردریایی تیتان
    عکس: جردن پتیت – تصاویر PA / مشارکت کننده (گتی ایماژ)

    باورش سخت است که تقریبا یک سال از آن زمان می گذرد زیردریایی تیتان OceanGate ناپدید شد. مطمئناً حداقل سه سال پیش این اتفاق افتاده است، درست است؟ پس از چند روز جستجو، کارشناسان به این نتیجه رسیدند زیر به احتمال زیاد منفجر شده است، کشتن همه سرنشینان. آوار و بقایای احتمالی انسان در نهایت کشف شداما این برای زیردریایی تیتان بود. با این حال، به لطف تحقیقات جدید، ممکن است در نهایت ایده بهتری از اینکه دقیقاً چه چیزی اشتباه بوده است داشته باشیم. یا بهتر است بگوییم، به نظر می‌رسد تحقیقات جدید آنچه را که ما می‌دانستیم تأیید می‌کند – زیربنای اصلی از ابتدا طراحی شده بود تا شکست بخورد.

    مانند ایندیپندنت گزارش می دهدمحققان دانشگاه هیوستون و دانشگاه مینه‌سوتا در تلاش برای ایجاد یک مدل کامپیوتری برای پیش‌بینی اینکه چه زمانی نقص‌های کوچک باعث کمانش مواد مختلف می‌شود، بودند و اخیرا مقاله‌ای در مجله دانشگاهی منتشر کردند. مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم. و در حالی که مقاله به طور خاص بر روی غوطه ور تایتان متمرکز نشده بود، نویسنده اصلی آن روبرتو بالارینی از صحبت در مورد اینکه چگونه آنچه که آنها آموخته بودند نشان می دهد که واقعاً طراحی تیتان چقدر بد بوده است، ابایی نداشت و گفت:

    ماده مورد استفاده برای بدنه تایتان کامپوزیت فیبر کربنی بود. به خوبی شناخته شده است که تحت بارگذاری فشاری، الیاف در چنین کامپوزیت هایی در معرض میکرو کمانش هستند.

    اگر بدنه تیتان در هنگام غواصی تحت فشارهای شدید فشاری چنین آسیبی را تجربه می کرد، سفتی و استحکام آن به میزان قابل توجهی کاهش می یافت. همراه با عیوب هندسی اجتناب ناپذیری که در طول ساخت آن معرفی شد، (که) ممکن است به انفجار ناشی از کمانش آن کمک کرده باشد.

    بنابراین بله، همانطور که مشخص است، ساخت یک شناور از فیبر کربن ایده بدی بود. متأسفانه، استاکتون راش، بنیانگذار OceanGate و مردی که در نهایت هدف را به دنبال داشت و مسئول مرگ همه سرنشینان هواپیما بود، دیگر اینجا نیست تا پاسخگوی به خطر انداختن جان آنها باشد. و اینطور نیست که او نمی دانست که دارد ریسک های غیرضروری می کند. راش قبلاً گفت:در برخی موارد ایمنی فقط زباله خالص است“، و حتی به مشکلات شناخته شده اشاره کرد به یک یوتیوبر

    در نهایت او استانداردهای مهندسی و ایمنی را صرفاً برای متفاوت بودن و صرفه جویی کمی نادیده گرفت و بهای نهایی را پرداخت. خیلی بد است که او تنها کسی نبود که زیر آن منفجر شد. بقیه که مردند لیاقت کاری را که او با آنها کرد را نداشتند.

  • بیانه سازمان حمایت نسبت به فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی



    دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:452024-05-06اقتصادي


    در پی فراخوان صادر شده توسط یک شرکت خودروساز خصوصی که در پی حادثه اخیر برای یک محصول آن و پیش تر حادثه های مشابه در دنیا رخ داده است، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بیانه ای ضمن تاکید بر قوانین حمایت از مصرف کنندگان خودرویی، – در پی فراخوان صادر شده توسط یک شرکت خودروساز خصوصی که در پی حادثه اخیر برای یک محصول آن و پیش تر حادثه های مشابه در دنیا رخ داده است، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بیانه ای ضمن تاکید بر قوانین حمایت از مصرف کنندگان خودرویی، همه خودروسازان را موظف به رعایت این قوانین خواند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی ویدئویی منتشر شده پیرامون فراخوان گروه صنعتی مدیران خودرو مبنی بر رفع عیب برخی محصولات X55 PRO، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بیان برخی قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده خودرویی را لازم و ضروری دانسته و بر این اساس در اطلاعیه ای، این موضوع را تبیین کرده است.

    در این رابطه، حسین زاده قشمی- مدیرکل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان- اظهار کرده است: با توجه به انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فراخوان شرکت مدیران خودرو مبنی بر خرابی اکسل عقب برخی از محصولات MVM X55 PRO به اطلاع می رساند که بر اساس پیگیری های به عمل آمده از مسئو


    برچسب ها: مصرف کنندگان – سازمان حمایت مصرف کنندگان – سازمان حمایت – تولیدکنندگان – خودرو – حمایت – فراخوان


    آخرین اخبار سرویس:



    بیانه سازمان حمایت نسبت به فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی

    بیانه سازمان حمایت نسبت به فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی




    همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


    منبع

  • سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فراخوان شرکت مدیران خودرو مبنی بر خرابی اکسل عقب برخی از محصولات ام وی ام 55 X پرو ورود کرد. – به گزارش مدیر کل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان …
    منبع خبر: اکونگار
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مدیرعامل جیپ تایید کرد که گلادیاتور در سال آینده یک تریم 4X خواهد داشت

    مدیرعامل جیپ تایید کرد که گلادیاتور در سال آینده یک تریم 4X خواهد داشت

    نه تنها پالت بیرونی جیپ گلادیاتور با Tuscadero Pink در سال آینده گسترش خواهد یافت، گزینه‌های پیشرانه این پیکاپ با تریم 4X نیز گسترش خواهند یافت. آنتونیو فیلوسا، مدیر عامل جهانی این برند، در لینکدین در مورد رنگ جدید نیز خبر داد و نوشت: «سال آینده، با گزینه Gladiator 4xe (رنگ‌هایی که اعلام می‌شود) این آزادی انتخاب را حتی بیشتر گسترش خواهیم داد. شماره 1 و شماره 2 پرفروش ترین پلاگین هیبریدی در ایالات متحده، جیپ رانگلر 4xe و جیپ گرند چروکی 4xe.” زمانی که جیپ گزینه اکو دیزل گلادیاتور را در سال گذشته کنار گذاشت، خریداران مجبور شدند به موتور 3.6 لیتری پنتاستار V6 به عنوان تنها گزینه موتور بسنده کنند.

    یک پلاگین هیبریدی، گلادیاتور را مقرون به صرفه تر و قدرتمندتر می کند. V6 285 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با فرض اینکه مهندسان جیپ پیشرانه فعلی 4X را بدون تغییر به Gladiator منتقل کنند، تریم 4X به 375 اسب بخار و 470 پوند فوت می رسد. این محصول یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با 270 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت است. یک استارت/ژنراتور 44 اسب بخار دیگر و 39 پوند فوت و یک موتور الکتریکی در اتومات هشت سرعته که 134 اسب بخار و 181 پوند فوت اضافه می کند. یک باتری 17.3 کیلووات ساعتی به احتمال زیاد قادر خواهد بود تا مسافت 20 مایلی یا بیشتر را برای تمام خودروهای الکتریکی سوخت رسانی کند. Wrangler 4xe و Grand Cherokee 4xe هر دو می توانند 3500 پوند بکسل کنند.

    به طور طبیعی، گلادیاتور 4xe نیز گران‌تر خواهد شد. قیمت Wrangler 4xe تقریباً 18000 دلار بیشتر از نسخه غیر هیبریدی است. یک دلتای مشابه برای گلادیاتور شاهد شروع یک پیکاپ PHEV از حدود 56000 دلار قبل از مقصد خواهد بود. یک اعتبار مالیاتی بالقوه 3750 دلاری بخش کوچکی از آن را جبران می کند.

    قبل از ورود آن کامیون، ما به دنبال گزینه‌های الکتریکی در جای دیگری در خط تولید هستیم، واگنیر S با باتری الکتریکی که تا پایان امسال عرضه می‌شود، و پس از آن Recon با باتری الکتریکی. سپس، طبق آخرین تماس UAW با Stellantis، نسخه‌های گسترده‌تر از Wagoneer و Grand Wagoneer در سال 2025 عرضه می‌شوند.

    ویدیو مرتبط: