• مدیر کل روابط عمومی سازمان حمایت گفت: اگر قطعات ایمنی خودرو در طول دوره ضمانت پس از سه بار تعمیر باقی باشد یا خودرو بیش از سی روز به دلیل تعمیرات غیرقابل استفاده بماند، – عرضه کننده یا تولیدکننده مکلف به تعویض با استرداد وجه خودرو است. به گزارش قدس آنلاین، حسین زاده قشمی …
    منبع خبر: قدس آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • پژو دارای هندلینگ بالایی است و سواری نرمی هم داره و همچنین مدل تیپ پنج که خیلی اسپرت تر از مدل های دیگه هست، فرمان و ترمزهایی با عکس العمل بالا داره. چراغ‌های اشکی پژو ۲۰۶ قرینه هم در عقب و جلوی خودرو قرار گرفته‌ است و تنها رنگشان کمی متفاوت است. اگر بخواهیم از طراحی عقب این خودرو صحبت کنیم باید صادقانه بگوییم که نسبت به دیگر محصولات چینی طراحی زیباتر و کامل تری دارد. بال عقب به اسپرت بودن این خودرو دامن زده و جذابیت خودرو را بیشتر کرده است. البته ناگفته نماند که بسیاری از منتقدان سایز طراحی چراغ‌های عقب را اصلا مناسب نمی دانند چرا که هر بیننده‌ای را یاد ام وی ام 315 می‌اندازد.

    • علی رغم تغییراتی که این خودرو داشته است هنوز از ترمزهای کاسه ای در چرخ های عقب خودرو بهره می برد که برای این خودرو می تواند یک عیب محسوب شود.
    • این در حالی است که اکثر خودروهای رقیب موجود در بازار دارای ۶ کیسه هوا هستند.
    • برخلاف مدل‌های ایران خودرو، سایپا و دیگر داخلی سازها، در صورتی که ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ را بخرید، پس از یک سال حدوداً ۱۰ میلیون تومان افت قیمت را تجربه خواهید کرد که به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست.
    • به همین دلیل در بسیاری از مواقع خصوصا در نقاط صعب‌العبور راننده با مشکل مواجه خواهد شد.
    • این در حالی است که در شرایط تحریم تامین لوازم یدکی برخی خودروهای فرانسوی در ایران با سختی بیشتری همراه است.

    پیشرانه 105 اسب بخاری X22 برای خودرویی با وزن 1250 کیلوگرم فوق العاده ضعیف محسوب می‌شود به طوری که برخی رانندگان این خودرو از شتاب ضعیف آن در سر بالایی‌ها گلایه دارند. شتاب صفر تا صد کیلومتر ثبت شده برای ام وی ام X22 حدود 15 ثانیه است که به هیچ وجه عدد خوبی به حساب نمی آید. در حالی که تامین لوازم یدکی ام وی ام یکی از نقاط قوت این سری خودروها محسوب می‌شود اما به دلیل داخلی سازی نشدن برخی از این قطعات قیمت آن ممکن است بالا باشد. البته دارندگان این خودرو با خرید لوازم یدکی آن از نمایندگی‌های مجاز و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر ماشین نو نوسان قیمت کمتری را احساس خواهند کرد. ام وی ام ایکس ۲۲ دارای موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ و ۱۰۶ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور است.

    همکاری با پردیس خودرو

    فرمان هیدرولیک آن عملکرد خوب و دقیقی را ارائه می‌کند، به‌طوری‌که بر روی کیفیت رانندگی با این خودرو تأثیر مستقیم دارد. © 2022 ماشین نو -کلیه حقوق مادی و‌ معنوی این وب سایت برای شرکت ماشین نو محفوظ است . حتی افراد سخت پسند هم نمیتوانند از طراحی این کراس مجله خبری خودرو ام وی ام اوور ایرادی بگیرند چرا که حالت آیرودینامیک این خودرو به خوبی صورت گرفته است. لوازم یدکی ام وی ام X22سپر جلو ام وی ام X22 با وجود قطعه‌ای نقره‌ای رنگ در قسمت زیرینش و چراغ‌های مه شکن طراحی قابل قبولی دارد و فضای مناسبی را برای پلاک فراهم کرده است.

    ایمنی ام وی ام 110 جدید

    اما رقیب 206 یعنی mvm برعکس بیشتر ماشین های هم وطنش، حال بهم زن و زمخت و کسل کننده نیست و در واقع آن هم ماشین زیباییست. البته خیلی ها معتقدند، علت زیبایی ام وی ام این است که جلوی این ماشین شباهت به جلوی 206 دارد! که این حرف مربوط به جلوی ماشین میباشد اما زیبایی این ماشین در نیم رخش است نه در جلو. استفاده از خطوط بلند بر روی بدنه و استفاده از رینگ های اسپرت و کم بودن عرض شیشه ها از دلایل زیبایی نیم رخ این ماشین هستند.

    چند نکته برای کاهش مصرف سوخت خودرو

    سیستم ترمز این خودرو چینی به صورت سیستم ABS/EBD بوده که به اعتقاد کارشناسان یک سیستم قدیمی و نه چندان مناسب است. بنابراین در جاده‌های پر پیچ و خم ایران می‌تواند امنیت سرنشینان را به خطر بیاندازد. ام وی ام x22 از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودرکار بهره می‌برد و دارای حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است. در نهایت می‌توان به میزان مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو اشاره کرد. این کیفیت پایین خودرو ام وی ام ۳۱۵ سبب شده است که در گزارش‌های کیفی ماهانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ۵ ستاره کیفی، همیشه ۲ ستاره را به دست ‌آورد. به نظر من چنین ماشینی که بتواند چهره خود را 15 سال روی مد نگه دارد باید واقعا زیبا باشد.

    http://architecture-competitions.ir

  • در پی بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو ایکس 55 پرو و نگرانی مالکان این خودرو، شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار در کشور، تمامی خودروهای تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد. – به گزارش ایکس 55 پرو، با وجود آنکه تعدادی از خودروهای تولیدی نیاز به بررسی اکسل عقب دارند،
    منبع خبر: شهر بورس
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • در پی بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو ایکس 55 پرو و نگرانی مالکان این خودرو، شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار در کشور، تمامی خودروهای تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد. – به گزارش اینتیتر به نقل از اقتصاد آنلاین، پس از حادثه پیش آمده در خصوص اکسل خودرو ایکس 55 پرو،
    منبع خبر: اینتیتر
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مدیر کل روابط عمومی سازمان حمایت گفت: اگر قطعات ایمنی خودرو در طول دوره ضمانت پس از سه بار تعمیر باقی باشد یا خودرو بیش از سی روز به دلیل تعمیرات غیرقابل استفاده بماند، – عرضه کننده یا تولیدکننده مکلف به تعویض با استرداد وجه خودرو است. حسین زاده قشمی مدیر کل روابط عمومی …
    منبع خبر: تسنیم نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • دور جدید فروش نقد و اقساطی خودروی جدید و شاهکار مدیران خودرو با قیمت قطعی و بدون قرعه کشی ویژه نیمه شعبان از امروز آغاز شد. نوشته مدیران خودرو آتش زد به مالش؛ – در زمینه امکانات رفاهی، ام وی ام ایکس 33 کراس CVT آپشن های نسبتا مناسبی را نسبت به قیمت خود ارائه می دهد. شیشه بالابرهای …
    منبع خبر: ایرانی روز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • در پی بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو ایکس 55 پرو و نگرانی مالکان این خودرو، شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار در کشور، تمامی خودرو های تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد. – به گزارش می متالز، پس از حادثه پیش آمده در خصوص اکسل خودرو ایکس 55 پرو، با وجود آنکه …
    منبع خبر: فلزات خاورمیانه
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای رفع ایرادات محصولات x 55 pro اطلاعیه صادر کرد. – می متالز – سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای رفع ایرادات محصولات x 55 pro اطلاعیه صادر کرد. به گزارش می متالز، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: با عنایت …
    منبع خبر: فلزات خاورمیانه
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • شفقنا اقتصادی _ سازمان حمایت اعلام کرد: براساس تبصره 2 ماده 4 عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده از خودروی مستردشده را پیش از رفع عیب ندارد، خودروی مزبور پس از رفع عیب و نقص قبلی و با اعلام صریح عیوب مزبور در اسناد واگذاری مجاز می باشد. – شفقنا اقتصادی _ سازمان حمایت اعلام کرد:
    منبع خبر: شفقنا
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • سهام شفاف با از دست دادن سه ماهه اول کاهش می یابد، تایید می کند که Gravity SUV در مسیر راه اندازی اواخر سال 2024 قرار دارد.

    سهام شفاف با از دست دادن سه ماهه اول کاهش می یابد، تایید می کند که Gravity SUV در مسیر راه اندازی اواخر سال 2024 قرار دارد.

    سازنده خودروهای برقی Lucid (LCID) نتایج متفاوتی را در سه ماهه اول گزارش داد زیرا زیان بیشتر از حد انتظار تایید شرکت را مبنی بر اینکه شاسی بلند Gravity آن هنوز در مسیر اولین عرضه در سال 2024 است، مغلوب شد.

    برای سه ماهه، Lucid درآمد 172.7 میلیون دلاری را گزارش کرد که بالاتر از انتظارات 150.1 میلیون دلاری و تقریبا 16 درصد بیشتر از یک سال گذشته بود. با این حال، زیان هر سهم Lucid به 0.30 دلار رسید که بالاتر از برآورد 0.25 دلار بود، با زیان EBITDA تعدیل شده آن در مقایسه با 505.1 میلیون دلار پیش‌بینی شده توسط تحلیلگران در بلومبرگ، به 598.4 میلیون دلار رسید.

    پیتر راولینسون، مدیرعامل Lucid در بیانیه ای گفت: “شتاب فروش ما در حال افزایش است، تمرکز ما بر هزینه ها بی وقفه باقی می ماند، و ما معتقدیم که Gravity در مسیر تبدیل شدن به بهترین SUV در جهان است.” لوسید تایید کرد که شاسی بلند Gravity برای شروع تولید «اواخر سال 2024» و خودروی سایز متوسط ​​آینده آن برای اواخر سال 2026 عرضه خواهد شد.

    ماه گذشته، لوسید اعلام کرد که 1728 دستگاه خودرو تولید کرده و 1967 خودرو در سه ماهه اول تحویل داده است، در حالی که در سه ماهه چهارم 2391 خودرو و 1734 خودرو تحویل داده شده است. اعداد متوالی تحویل بالاتر خبر مثبتی برای سرمایه گذاران بود و این شرکت اعلام کرد که 9000 وسیله نقلیه تولید شده در سال 2024 را هدف قرار داده است. سال گذشته، Lucid 8428 خودرو تولید و 6001 دستگاه به مشتریان تحویل داد.

    آخرین دور کاهش قیمت خودروهای برقی لوسید که در فوریه اعلام شد، احتمالاً فروش را افزایش داده است، اما به حاشیه سود شرکت آسیب می رساند، که احتمالاً تحت تأثیر هزینه های سرمایه ای متحمل شده برای فعالیت های تولید Gravity آن نیز بوده است. لوسید گفت که مخارج سرمایه ای به 198.2 میلیون دلار در سه ماهه رسید و انتظار می رود هزینه ها در سال 2024 به 1.5 میلیارد دلار برسد.

    از نظر وضعیت نقدی، لوسید گفت که 4.62 میلیارد دلار پول نقد و معادل نقدی در اختیار دارد، نقدینگی کافی برای دوام در سه ماهه دوم سال 2025. لوسید در اواخر ماه مارس اعلام کرد که با سهامدار عمده خود، شرکت سرمایه گذاری عیار سوم، قرارداد تامین مالی منعقد کرده است. برای یک میلیارد دلار سرمایه گذاری عیار یکی از شرکت های وابسته به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) است.

    راولینسون در این انتشار گفت: “من معتقدم که دو عامل وجود دارد که Lucid را متمایز می کند – فناوری برتر ما، فناوری داخلی و مشارکت با PIF”.

    با احتساب حرکت روز دوشنبه پس از بازار، سهام Lucid اکنون بیش از 32 درصد از سال تا به امروز کاهش یافته است.

    پراس سوبرامانیان خبرنگار یاهو فایننس است. می توانید او را دنبال کنید توییتر و در اینستاگرام.

    برای دریافت آخرین اخبار بازار سهام و تجزیه و تحلیل عمیق، از جمله رویدادهایی که سهام را جابجا می کنند، اینجا را کلیک کنید

    آخرین اخبار مالی و تجاری را از Yahoo Finance بخوانید

    ویدیو مرتبط: