• بیانیه سازمان حمایت درباره فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی



    دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:502024-05-06اقتصادي


    در پی فراخوان صادر شده توسط یک شرکت خودروساز خصوصی که در پی حادثه اخیر برای یک محصول آن و پیش تر حادثه های مشابه در دنیا رخ داده است، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بیانه ای ضمن تاکید بر قوانین حمایت از مصرف کنندگان خودرویی، – در پی فراخوان صادر شده توسط یک شرکت خودروساز خصوصی که در پی حادثه اخیر برای یک محصول آن و پیش تر حادثه های مشابه در دنیا رخ داده است، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بیانه ای ضمن تاکید بر قوانین حمایت از مصرف کنندگان خودرویی، همه خودروسازان را موظف به رعایت این قوانین خواند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی ویدئویی منتشر شده پیرامون فراخوان گروه صنعتی مدیران خودرو مبنی بر رفع عیب برخی محصولات X55 PRO، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بیان برخی قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده خودرویی را لازم و ضروری دانسته و بر این اساس در اطلاعیه ای، این موضوع را تبیین کرده است.

    در این رابطه، حسین زاده قشمی- مدیرکل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان- اظهار کرده است: با توجه به انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فراخوان شرکت مدیران خودرو مبنی بر خرابی اکسل عقب برخی از محصولات MVM X55 PRO به اطلاع می رساند که بر اساس پیگیری های به عمل آمده از مسئو


    برچسب ها: مصرف کنندگان – سازمان حمایت مصرف کنندگان – سازمان حمایت – تولیدکنندگان – خودرو – حمایت – فراخوان


    آخرین اخبار سرویس:



    بیانیه سازمان حمایت درباره فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی

    بیانیه سازمان حمایت درباره فراخوان یک شرکت مونتاژکار چینی




    همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


    منبع

  • تسلا کارکنان بیشتری را در تیم های نرم افزاری و خدماتی اخراج می کند

    تسلا کارکنان بیشتری را در تیم های نرم افزاری و خدماتی اخراج می کند

    الکترک روز دوشنبه به نقل از ایمیل‌ها و منابع آگاه گزارش داد، سازنده خودروهای الکتریکی تسلا دور دیگری از اخراج کارکنان از بخش‌های نرم‌افزار، خدمات و مهندسی را آغاز کرده است.

    این اقدام پس از آن صورت گرفت که خودروساز تحت رهبری ایلان ماسک، بخش شارژ EV خود را پس از اعلام تسلا در ماه گذشته مبنی بر کاهش بیش از 10 درصدی نیروی کار جهانی خود منحل کرد.

    تسلا که سهام آن حدود 1 درصد افزایش یافته بود بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    تولیدکننده خودروهای برقی تحت فشار کاهش فروش و تشدید جنگ قیمتی در میان خودروسازان قرار گرفته است، زیرا افزایش نرخ‌های بهره باعث کاهش پذیرش خودروهای الکتریکی شده است.

    تسلا ماه گذشته فاش کرد که انتظار دارد بیش از 350 میلیون دلار هزینه را در سه ماهه دوم برای اخراج های دسته جمعی ثبت کند. این تعدیل مشاغل همچنین شامل مهاجرت مدیران ارشد از جمله درو باگلینو، روهان پاتل، ربکا تینوچی و دانیل هو بود.

    تسلا در ماه آوریل اعلام کرد که در حال کار بر روی “مدل های جدیدی” است که از پلتفرم ها و خطوط تولید فعلی خود استفاده می کند – حرکتی که انتظار می رود به آن اجازه دهد هزینه های سرمایه ای را بهتر کنترل کند.

  • حراج خودروهای دوران راد فارل هم اکنون در حال انجام است

    تصویری برای مقاله با عنوان حراج خودروهای عصر راد فارل در حال انجام است

    تصویر: جوپیتر

    برخی از جالب ترین و عجیب ترین خودروهای اواخر دهه 1900 هستند در حال حاضر برای حراج، اما می توانم قول بدهم که معامله خوبی در بین آنها پیدا نخواهید کرد. موسیقی چند خط فاصله ستاره فارل ویلیامز اخیراً یک شرکت حراجی به نام Joopiter راه‌اندازی کرده است و با کسب و کار کلکسیون خودروهای گران‌قیمت نیویورک مورتون استریت شرکای همکاری کرده است تا یک پروژه کوچک اما سنگین حراج کمیاب و موتورهای هیجان انگیز دوران راد، تماس گرفت جوپیتر جوی راید. این مساوی است اتومبیل های باورنکردنی و مزخرفات غیرقابل تحمل افراد مشهور.

    “من عاشق این هستم که Joopiter مکانی است که در آن می توانیم آزمایش کنیم و در مورد نحوه مشاهده اشیاء خاص فکر کنیم.” ویلیامز گفت GQ. زمانی که تصمیم گرفتیم یک حراج خودرو انجام دهیم، می‌خواستیم مصنوعاتی را گرد هم بیاوریم که نه تنها برای کلکسیونرهای خودرو، بلکه برای هر علاقه‌مند به هنر، طراحی و موسیقی جذاب باشد.

    ویلیامز، در اینجا با هنرمند دانیل آرشام، در جشن راه اندازی Joopiter Joy Ride

    ویلیامز، در اینجا با هنرمند دانیل آرشام، در جشن راه اندازی Joopiter Joy Ride
    تصویر: جوپیتر

    پس چه نوع خودروهایی در این حراج گنجانده شده است؟ بسیاری از نمادهای دوره مانند پورشه 911 توربو، نیسان اسکای لاین GT-R و یک فراری 550 مارانلو. اما افراد عجیب و غریب زیادی نیز در این گروه وجود دارند. آ فولکس واگن گلف کشور (ماشین اصلی سافاری همه چیز)، یک د توماسو گوارا، یا BMW 850i مایکل استراهان تیونینگ شده توسط دینان. در مجموع حراج فقط ده ماشین است، اما هر کدام داستانی عجیب و جالب دارند. پورشه 911 توربوبه عنوان مثال، دانیل آرشام، هنرمند کلیولند، اوهایو، چند لمس هنری دریافت کرد. را Lancia Delta Integrale توسط آن مرد Viva Bastardo برای امپرساریو پیتزای نیویورک اسکار پیمنتل ساخته شد.

    مزایده از 1 می شروع شده و تا 8 مه ادامه دارد. اگر می خواهید پیشنهاد بدهید، باید یک مرجع مالی ارسال کنید. تا لحظه نگارش این مقاله، تنها یکی از لات ها پیشنهاد دریافت کرده است.

  • King Of The Baggers ممکن است احمقانه ترین ایده ای باشد که هر کسی تا به حال داشته است، و من احتمالاً نمی توانستم آن را بیشتر دوست داشته باشم

    در آخر هفته MotoGP در آستین، تگزاس حرکت کرد، واقعاً نمی دانستم چه انتظاری داشته باشم. علیرغم اینکه اولین موتور سیکلتم را در 19 سالگی گرفتم، هنوز اولین باری بود که در یک مسابقه شرکت می کردم. صدای گرم و بسیار بلندی بود که چندان تعجب آور نبود. همانطور که معلوم است، MotoGP هنوز هم دختران شبکه وجود دارد، که از آنجایی که من فکر می‌کردم تمام شده است، غافلگیرکننده‌تر بود زمانی که فرمول 1 بیشتر آنها را کنار گذاشت. با این حال، بزرگترین شگفتی این بود که چقدر سریع دچار وسواس شدم با پادشاه بگرها. برای من مهم نیست که موتورسیکلت دوست دارید یا مسابقه – اگر تماشا نمی کنید، فرصت را از دست می دهید.

    افشای کامل: برمبو می‌خواست مرا به مسابقات موتورسواری معتاد کند به طوری که برایم هزینه کرد که در یک هتل مجلل بمانم که هنگام ورود به شما آبجو می‌دهد. آخرین باری که آنجا ماندم، یک Shiner Bock گرفتم، اما این بار در اطراف، تنها چیزی که آنها داشتند مقداری دم کردن صنایع دستی محلی بود. خوب بود همچنین، هیچ کس نمی دانست تاونز ون زاندت کیست. این ناامید کننده بود اما تقصیر برمبو نبود. همچنین، برمبو برای من بلیط و کارت VIP گرفت، بنابراین من توانستم بیشتر چیزها را از یک جعبه تهویه مطبوع تماشا کنم، در حالی که یک خانم جوان خوب به نام کارولین مدام سعی می کرد Prosecco رایگان به من بدهد. کار کرد. همچنین، برمبو هزینه پرواز من را به خانه پرداخت کرد.

    King of the Baggers COTA 2024

    عکس: برایان جی نلسون/موتوآمریکا

    حتی افراد تیم مسابقه هارلی دیویدسون به نظر می‌رسیدند که می‌دانستند دوچرخه‌های مسابقه‌ای که قطعاً برای مسابقه ساخته نشده‌اند، ذاتاً مضحک هستند. و برای روشن بودن، اگرچه آنها دوچرخه های استوک نیستند، اما بسیار بیشتر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. شاسی و موتور اساسا به حال خود رها می شوند، اگرچه شما مجاز هستید بیشتر از شاسی با موتور انجام دهید، بنابراین حتی با بدنه اصلاح شده سبک وزن، فرمان های مختلف، سیستم تعلیق جذاب تر، ترمزهای ارتقا یافته (هی، آیا می دانستید که Brembo می سازد ترمزهای با کارایی بالا؟) و همه تغییرات دیگری که باعث تبدیل دوچرخه جاده به چیزی با قابلیت پیست می شود، هنوز هم دوچرخه های سنگینی هستند. در واقع، 620 پوند است کمترین که اجازه وزن کردن دارند

    در نهایت، نتیجه یک مجموعه کامل از دوچرخه‌ها است که کم و بیش شبیه رزمناوهای عظیمی هستند که در سفرهای جاده‌ای می‌بینید، فقط آنها در آستانه رقابت مستقیم در Circuit of the Americas هستند. اشتباه به نظر می رسد. این احساس اشتباه است. می توان گفت، شاید حتی است اشتباه. و با این حال، آنها این کار را به هر حال انجام می دهند. زیرا کاملاً شکوهمند است.

    اگر فکر می‌کنید دوچرخه‌های مسابقه‌ای بزرگ‌تر و سنگین‌تر به معنای دوچرخه‌سواران بزرگ‌تر و قوی‌تر است، نمی‌توانید بیشتر در اشتباه باشید. ما این فرصت را پیدا کردیم که به طور خلاصه با تیم مسابقه هارلی گپ بزنیم، و در حالی که سواران آن ممکن است کمی تنومندتر از برخی از رانندگان اتومبیل های مسابقه ای باشند که در گذشته ملاقات کرده اید، آنها هنوز هم بسیار کوچک هستند. یک نگاه به بازوهای آنها کافی است تا متوجه شوید که آنها به وضوح در شکلی باورنکردنی هستند، اما اگر دیدید مردان ریشو بزرگی که شکم های آبجو را تکان می دهند و این دوچرخه ها را روی پیست پرت می کنند، متاسفم که حباب شما را ترکاندم. به همان اندازه که این مفهوم احمقانه است، آنها King of the Baggers را جدی می گیرند.

    King of the Baggers COTA 2024

    عکس: برایان جی نلسون/موتوآمریکا

    آنقدر جدی که، تا حد زیادی ناامید شدم، هیچ کس به من اجازه نمی دهد که در پشت پیست سواری کنم. از یک طرف می فهمیدم، اما از طرف دیگر، واقعاً می خواستم این شانس را داشته باشم که خودم فقط طعم دیوانگی را تجربه کنم. اوه خوب، من همچنین نتوانستم سوار گاراژ 56 کامارو شوم، تا حدی به این دلیل که ظاهراً «صندلی سرنشین ندارد». انگار که دلیل موجهی است. فقط منو بذار رو صندلی راننده رفیق می توانید به یک نویسنده جالوپنیک اعتماد کنید که کامارو را خراب نکند.

    همانطور که می توانید تصور کنید، این همه وزن اضافی در یک دوچرخه مسابقه خبر بدی برای لاستیک ها و ترمزها است. من تا آنجا پیش نخواهم رفت که بگویم مسابقات اتومبیلرانی King of the Baggers به ​​مهارت بیشتری نسبت به همتایان خود در MotoGP نیاز دارند، اما زمانی که ورزش شما هم قوانین خدا و هم طبیعت را نادیده می گیرد، بیایید بگوییم که شما به مجموعه ای از استعدادهای خاص برای حفظ آن نیاز دارید. سمت لاستیکی به سمت پایین و سمت براق به سمت بالا. آنها در مورد استراتژی های مختلفی برای کنترل وزن صحبت کردند، مانند استفاده از ترمز شست و تثبیت عقب قبل از اینکه واقعاً ترمزهای جلو را چکش کنید.

    و در حالی که بسیار نسکار نیست، شنیدن صحبت آنها در مورد میزان حرکت دوچرخه ها قطعاً فکر نکردن به مقایسه نسکار را سخت می کند. آن‌ها دوچرخه‌هایی می‌گیرند که نباید مسابقه داده شوند، به هر حال با آنها مسابقه می‌دهند و یاد می‌گیرند که با “نقص” دوچرخه کار کنند به جای اینکه آنها را کاملا مهندسی کنند. من کاملا آن را دوست دارم.

    King of the Baggers COTA 2024

    عکس: برایان جی نلسون/موتوآمریکا

    همانطور که ایده مسابقه چمدان‌ها بسیار وحشتناک است، مسابقه واقعی حتی بهتر از آن است که حتی تصور کنید. همه چیزهایی که در مورد استراتژی پیچ و ترمزها و لاستیک‌ها یاد گرفتم، در ثانیه‌ای که دوچرخه‌ها در روز شنبه بلند شدند، از پنجره بیرون رفتند، و من بلافاصله دوباره به یک بچه کوچک تبدیل شدم، با صدای بلند و تماشای سریع چیزهای سنگین. خیلی سریع. و وقتی به پیچ ها خم می شوند، به من اعتماد کنید، آنها واقعا به پیچ ها خم شوید

    عددی که شنیدم به اطراف پرتاب شد حدود 60 درجه لاغر بود که در حال حاضر برای یک دوچرخه مسابقه بسیار زیاد است. با این حال، وقتی ما از هندی‌ها و هارلی دیویدسون‌ها صحبت می‌کنیم، حتی وقتی آن را با دو چشم خود تماشا می‌کنید، واقعاً باور کردن آنچه می‌بینید سخت است. هرج و مرج بود. زیبایی بود غلط بود. درست بود. مهم‌تر از همه، من آنجا بودم و تماشای زنده این اتفاق افتادم. شما نمی توانید به من بگویید که تصور می کردم چیزی که هزاران نفر دیگر می توانند تأیید کنند اتفاق افتاده است، حتی اگر بیشتر شبیه چیزی بود که در رویایی دیدم که در آن هرگز از شر تانک Budweiser خلاص نشدم. اگر رویا بود به من اجازه می دادند سوار یکی از دوچرخه ها شوم.

    من می دانم که مسابقه واقعی قرار بود MotoGP باشد. به همین دلیل برمبو پول زیادی خرج کرد تا آستین را برایم بیاورد. و من از مسابقه آخر یکشنبه لذت بردم، به خصوص از آنجایی که با دوست قدیمی‌ای که سال‌ها ندیده بودم برخورد کردم و در حالی که ما دیوانه‌ترین مسابقه‌دهنده‌های روی کره زمین را در مسابقات COTA تماشا می‌کردیم، به عقب افتادم. حتی به‌عنوان کسی که احساس حفاظت از خود ندارد (بالاخره من بیش از 15 سال است که سوار می‌شوم)، می‌توانم تشخیص بدهم که دارند کاری را انجام می‌دهند که می‌دانم، من خیلی می‌ترسم. حتی انگشت پایم را در تلاش فرو کنم.

    و با این حال، پس از تماشای King of the Baggers، تقریباً خیلی جدی به نظر می رسید. کمی بیش از حد دکمه ها را بسته است. پس از تجربه مضحک بودن یک مسابقه باگرز، احساس می‌کردم چیزی کم است. این هم برای کسی که با MotoGP درگیر است، نیست. قلب من به تازگی توسط King of the Baggers تسخیر شده است، و نمی دانم راهی برای MotoGP وجود دارد که بتواند آن را دوباره به دست آورد. تماشای مسابقه هارلی ها با سرخپوستان به گونه ای که قطعاً، مطلقاً نباید واقعاً آنقدر سرگرم کننده است.

    King of the Baggers COTA 2024

    عکس: برایان جی نلسون/موتوآمریکا

  • کارمند منابع انسانی

    ·

    ما در گروه خودرویی ستوده به دنبال جذب نیروی اداری و منابع انسانی به منظور انجام امور جاری مرتبط با نیروی انسانی قراردادها و مکاتبات اداری هستیم . – توصیف شرکتما را شاید به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو بشناسن، چون سال 95 از اونجا شروع کردیم. ولی الان نماینده خیلی از …
    منبع خبر: جاب ویژن
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • BMW iX 2026 با به روز رسانی ها جاسوسی شد

    به نظر می رسد ب ام و در حال آماده سازی اولین به روز رسانی بزرگ برای iX از زمان عرضه این شاسی بلند متوسط ​​برقی برای مدل سال 2022 است.

    یک نمونه اولیه استتار شده برای iX به روز شده مشاهده شده است که برخی از تغییرات طراحی بی ام و را نشان می دهد.

    تغییرات در بیرون احتمالا جزئی هستند. چراغ‌های جلو دارای چراغ‌های جدید در روز هستند که مشابه آنچه در جدیدترین خودروهای BMW یافت می‌شود. همچنین یک گرافیک جدید برای چراغ‌های عقب، به‌علاوه فاسیاهای جدید در هر دو انتها وجود دارد. تعجب نکنید اگر BMW یک گزینه جلوپنجره روشن اضافه کند، مانند آنچه در راه اندازی های اخیر انجام داده است.

    هیچ تصویر واضحی از فضای داخلی وجود ندارد، اما احتمالاً برخی از تغییرات در آنجا نیز برنامه ریزی شده است. ما به طور بالقوه می‌توانیم برخی از فناوری‌های برنامه‌ریزی‌شده برای ویژگی‌های خانواده خودروهای برقی Neue Klasse BMW را در iX به‌روز شده، مانند سیستم‌های نمایشگر هدآپ پیشرفته، ببینیم.

    عکس های جاسوسی فیس لیفت BMW iX 2026 - اعتبار عکس: Baldauf

    عکس های جاسوسی فیس لیفت BMW iX 2026 – اعتبار عکس: Baldauf

    مشخص نیست که BMW برای به روز رسانی های مکانیکی چه برنامه ای دارد. بخصوص با توجه به پیشرفت های اخیر BMW در فناوری باتری، برد بیشتری ممکن است.

    iX در ایالات متحده در کلاس‌های xDrive50 و M60 ارائه می‌شود و احتمالاً با به‌روزرسانی تغییری نخواهد کرد. این دو کلاس در حال حاضر دارای پیشرانه‌های چهار چرخ متحرک دو موتوره با قدرت 516 اسب بخار در xDrive50 و 610 اسب بخار در M60 هستند. هر دو به صورت استاندارد با یک باتری 110.4 کیلووات ساعتی عرضه می شوند که در حال حاضر محدوده قابل توجهی را برای یک شاسی بلند متوسط ​​الکتریکی ارائه می دهد. هر دو درجه دارای برآورد برد EPA تقریباً 300 مایل هستند.

    iX به روز شده احتمالا سال آینده به عنوان یک مدل 2026 در ایالات متحده عرضه می شود، همچنین زمانی است که انتظار می رود BMW اولین خودروی برقی Neue Klasse خود را عرضه کند، یک کراس اوور جمع و جور که احتمالاً نشان iX3 خواهد داشت. طراحی آن در ماه مارس با کانسپت Vision Neue Klasse X پیش نمایش شد.

  • کارشناس مارکتینگ

    ·

    وظایف اصلی اشنایی با کمپین های بازاریابی مانند جمع اوری داده های بازاریابی نگهداری پایگاه های داده و برقراری ارتباط با مشتریان توانایی ارسال گزارش ها مطالعات موردی مقالات سفید ارایه ها و سایر موارد بازاریابی اشنا به استراتژی های فروش بازاریابی و رسانه … – توصیف شرکتما …
    منبع خبر: جاب ویژن
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • طراح گرافیک

    ·

    ما در گروه خودرویی ستوده به دنبال جذب طراح گرافیک هستیم تا به عنوان طراح گرافیست دیجیتال و چاپی زیر نظر مدیر مدیا و محتوا فعالیت کند . مسیولیت ها طراحی پست و استوری بنرطراحی کار های چاپیتدوین ویدیو متوسططراحی بنر تبلیغاتیمهارت ها و شرایط تسلط به فتوشاپ … – توصیف شرکتما …
    منبع خبر: جاب ویژن
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • ترامپ به عنوان مهمان مک لارن در گرندپری میامی شرکت کرد

    ترامپ به عنوان مهمان مک لارن در گرندپری میامی شرکت کرد

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مسابقه جایزه بزرگ میامی به عنوان مهمان مک لارن حضور یافت. ترامپ قبل از اینکه وارد گاراژ مک‌لارن شود، با توجهی دیوانه‌وار به دنبال او رفت.

    ترامپ پس از تکان دادن برای جمعیت از پیت باکس مک لارن، با زک براون، مدیرعامل آمریکایی مک لارن صحبت کرد. او همچنین با استفانو دومنیکالی، رئیس فرمول یک و محمد بن سلیمان، رئیس FIA، دیدار کرد. البته، مک لارن به پیروزی در مسابقه ادامه داد، که با توجه به تسلط مکس ورشتاپن در این فصل و در مسابقات مقدماتی و مسابقه اسپرینت اوایل آخر هفته، نتیجه غیرمنتظره‌ای بود.

    پس از مسابقه، ترامپ لاندو نوریس را پیدا کرد تا با او صحبت کند. نوریس بعداً به رسانه‌ها گفت که برایش «افتخار» بود که ترامپ برای صحبت با او آمد. او همچنین گفت که ترامپ به او گفته که او طلسم خوش شانسی اوست.

    گویندگان تلویزیون از فرصت استفاده کردند و با گفتن “نوریس بر لاندو غلبه کرد” در میامی هنگام عبور از خط پایان، پیروزی نوریس را نام بردند.

    حضور ترامپ در فرمول 1 در زمان بسیار بحث برانگیزی برای او رخ می دهد، زیرا او با محاکمه جنایی به دلیل پرداخت های پولی خاموش روبروست. حضور او در آنجا احساسات را در هر دو طرف راهرو برانگیخت زیرا مردم هنگام خروج از گاراژ به سمت پیت لین هم تشویق و هم هو می کردند. وقتی از مک لارن در مورد دیدار او سوال شد، بیانیه‌ای تهیه کرد و توضیح داد که ترامپ چگونه در گاراژ تیم قرار گرفت. در زیر آمده است.

    مک لارن یک سازمان غیرسیاسی است، اما ما دفتر رئیس جمهور ایالات متحده را به رسمیت می شناسیم و به آن احترام می گذاریم، بنابراین زمانی که درخواست بازدید از گاراژ ما در روز مسابقه مطرح شد، در کنار رئیس FIA و مدیرعامل لیبرتی مدیا و فرمولا پذیرفتیم. 1.

    ما مفتخریم که مک لارن ریسینگ به عنوان نماینده F1 انتخاب شد و این فرصت را به ما داد تا مهندسی کلاس جهانی را که به موتوراسپرت ارائه می کنیم به نمایش بگذاریم.

    نوریس در کنفرانس مطبوعاتی راننده پس از مسابقه در پاسخ به این سوال که نظر او درباره حضور رئیس جمهور سابق در آنجا چیست، تعامل خود با ترامپ را با جزئیات بیشتری شرح داد.

    او بعد از آن من را دید و به سمت من آمد و به من تبریک گفت، بنابراین حدس می‌زنم افتخاری است، زیرا هر زمان که چنین کسی را دارید، باید برای شما باعث افتخار باشد که او به سراغ شما بیاید، تا وقت بگذارد. از زندگی آنها برای احترام به کاری که شما انجام داده اید. نوریس خندید. من نمی دانم که آیا او در حال حاضر به مسابقات بیشتری می آید یا نه، اما بله، افراد خاص زیادی وجود دارند، افراد باحالی که این آخر هفته اینجا بودند. دونالد کسی است که به هر حال باید احترام زیادی برای او قائل شوید و برای هرکسی مانند آن که تصدیق می کند که چه کاری می توانید بیرون بروید و انجام دهید و اخلاق کاری را در مورد کارها تصدیق می کند، باید برای آن سپاسگزار باشید. و من، پس آره، لحظه جالبی بودم.»

  • عکاس و فیلمبردار – آقا

    ·

    گروه خودرویی ستوده به منظور توسعه و تکمیل تیم تبلیغات خود نیاز به جذب نیرو در رده فیلمبرداری و عکاسی جهت انجام امور مربوط به واحد اصلی و زیر مجموعه های خود را دارد . – توصیف شرکتما را شاید به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو بشناسن، چون سال 95 از اونجا شروع کردیم. ولی الان …
    منبع خبر: جاب ویژن
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع