• Polestar 3 اواخر امسال یک تریم دیفرانسیل عقب اضافه می کند

    Polestar 3 اواخر امسال یک تریم دیفرانسیل عقب اضافه می کند

    Polestar که اخیراً از کشتی مادری ولوو جدا شده است، همزمان با حرکت در یک چشم انداز جدید EV با طیف مدل های کوچک و نه دقیقاً ارزان، در حال حل برخی از مشکلات داخلی است. به لطف کاهش قیمت اعلام شده در ماه مارس، موتور دوگانه برد بلند Polestar 3 2025 با بسته پایلوت پس از هزینه 1400 دلاری مقصد، از 74800 دلار شروع خواهد شد. این باعث می شود خریداران یک کراس اوور چهار چرخ متحرک با قدرت 489 اسب بخار و گشتاور 620 پوند فوت، حدود 315 مایل را با هر بار شارژ طی کنند. بسته خلبانی، کمک خلبان، کمک خلبان پارک، کمک تغییر مسیر و نمایشگر هدآپ را اضافه می کند. استرالیا راندن گزارش‌ها حاکی از آن است که در جریان یک راه‌اندازی رسانه‌ای اخیر، رئیس ارتباطات جهانی این خودروساز گفت که یک خودروی دیفرانسیل عقب 3 در اواخر امسال برای بازارهای جهانی در راه است.

    به طور طبیعی، نمایندگان شرکت چیز زیادی در مورد آنچه که در راه است نمی گویند، بنابراین جزئیات باید “چند ماه بعد، زمانی که زمان عرضه فرا می رسد” منتظر ماند. مشخصات فنی که در حال حاضر به ما محول شده است، همان موتور عقب را مشخص می کند که در تریم دور موتور دوگانه برد، موتور الکترونیکی با قدرت 241 اسب بخار. Polestar همچنین به بسته باتری 111 کیلووات ساعتی در خودروهای دو موتوره پایبند است.

    این باید در مقایسه با نسخه دو موتوره یک دست انداز خوب در برد ایجاد کند، اما قبل از ارزیابی باید قیمت گذاری را ببینیم. اگرچه 3 کمی بزرگتر از تسلا مدل Y است، اما قیمت لوکس این برند آن را در حد وسطی بین رقابت فورد و تسلا در پایین و رقابت بی ام و و مرسدس در بالا قرار می دهد. قیمت جدید و پایین تر 3، 100 دلار کمتر از یک ریوین R1S سطح پایه است، و ریویان یک شاسی بلند سه ردیفه بزرگتر است.

    بنابراین بعید به نظر می رسد که Polestar 3 RWD به MSRP چیزی مانند Ford Mustang Mach-E نزدیک شود که قیمت آن از حدود 50,000 دلار در تریم پریمیوم با باتری با برد بالا برای حدود 320 مایل یا تسلا مدل Y که شروع می شود. حدود 46000 دلار در تریم RWD برد بلند و حدود 320 مایل برد – هر دوی این قیمت ها قبل از هر گونه اعتبار مالیاتی بالقوه. آن Rivian می تواند اعتبار را نیز دریافت کند.

    هر چند ممکن است خبرهای خوبی در آن جبهه برای Polestar وجود داشته باشد. خودروهای اولیه که در این سه ماهه به فروشندگان می رسند، در چنگدو، چین مونتاژ می شوند، به این معنی که خریدارانی که می خواهند خریداری کنند، نمی توانند اعتبار مالیاتی 7500 دلاری فدرال را مطالبه کنند. تنها راه برای دریافت اعتبار، اجاره 3 است. این خودروساز می گوید که قصد دارد تولید 3 را در “اواسط سال 2024” به ایالات متحده برساند. خوانده‌ایم که آزمایش‌های اولیه تولید در ریج‌ویل، کارولینای جنوبی، تکمیل شده‌اند، بنابراین جدول زمانی می‌تواند ادامه داشته باشد، و هرکسی که مایل به صبر چند ماهه برای خرید Polestar باشد، می‌تواند کمک‌های MSRP را دریافت کند.

  • اکستریم VX چقدر قیمت می خورد؟

    ·

    اکستریم VX محصول جدید مدیران خودرو و چری برای بازار ایران است که به زودی عرضه آن به متقاضیان داخلی آغاز می شود. این خودرو در صورتی که در حوزه خدمات پس از فروش عملکرد قابل قبولی داشته باشد می تواند جانشینی مناسب برای بسیاری از خودروهای وارداتی شاسی بلند کارکرده باشد. – از …
    منبع خبر: اقتصاد آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • کادیلاک قصد ندارد هیبریدی ارائه دهد

    کادیلاک لیریک 2025

    تصویر: کادیلاک

    جنرال موتورز در حال بازنگری در سرمایه گذاری خودروهای برقی خود است بالاخره می آید برای چه به نظر می رسد تویوتا یک تن می فروشد از: هیبریدها اولین مورد از این هیبریدی ها دیروز مورد نیاز بود، اما ما تا سال 2027 آنها را نخواهیم دید. این زمانی است که هر بخش جنرال موتورز یک مدل هیبریدی یا پلاگین هیبریدی را عرضه خواهد کرد. فقط انتظار دیدن یکی از کادیلاک را نداشته باشید.

    گزارشی از نیوزویک تایید می کند که کادیلاک به برنامه خود برای خودروهای برقی و مدل های گازسوز تا سال 2030 پایبند است. مصاحبه هفته گذشتهاستفانی اوبندورفر، مدیر ارشد ارتباطات کادیلاک، گفت نیوزویک این خودروساز به طرح فعلی مدل های برقی و گازی خود پایبند خواهد بود و در نهایت، مشتریان تصمیم خواهند گرفت که برند به کدام سمت برود.

    در حالی که کادیلاک تا سال 2030 مجموعه تمام وسایل برقی الکتریکی را ارائه خواهد کرد، ما به رفتارهای مشتریان اجازه خواهیم داد تا نرخی را که ما به طور انحصاری از خودروهای برقی استفاده می کنیم تعیین کند. مجموعه جدید ICE و EV و تولید انعطاف پذیر ما را در موقعیت خوبی برای انتقال با نرخ بازار قرار می دهد.

    علاوه بر جریان لیریک و فوق العاده انحصاری سلستیقکادیلاک سه خودروی برقی در سال آینده دارد: خودروی عظیم Escalade IQ، XT6 مانند ویستیک و جمع و جور Optiq. این علاوه بر خط تولید معمولی گازسوز است.

    در حالی که برخی می گویند که خط تولید ترکیب خوبی است، تحلیلگران صنعت بر خلاف این فکر می کنند. رئیس و تحلیلگر ارشد خودرو در AutoPacific اد کیم گفت نیوزویک که طرح‌های خودروهای الکتریکی کادیلاک مشتریان جوان‌تری را به این برند می‌آورد، اما ممکن است آن دسته از خریدارانی را که هنوز برای خودروهای الکتریکی آماده نیستند، بیگانه کند. هیبریدی ها میانه خوبی برای آن دسته از مشتریانی هستند که در حصار هستند.

    … افزودن هیبریدی ها گام خوبی خواهد بود زیرا بسیاری از برندهای لوکس رقابتی در حال حاضر این کار را انجام می دهند، و نادیده گرفتن آنها ممکن است مشتریانی را که کادیلاک را در نظر می گیرند و به برقی کردن علاقه مند هستند – نه خودروهای برقی کامل – بدون هیچ محصول مناسبی برای انتخاب رها کند. جنرال موتورز نیروگاه های هیبریدی و PHEV زیادی در چین دارد و ممکن است عاقلانه باشد که از منابع جهانی خود برای آوردن پیشرانه های هیبریدی به برند کادیلاک استفاده کند.

    مدل هایی مانند Escalade و XT5 اگر گزینه هیبریدی داشته باشند بسیار سود خواهند برد. امیدواریم کادیلاک از این موضع «این خودروهای الکتریکی است یا هیچ چیز» پشیمان نشود.

  • مسافر ردیف خروجی با خدمه پرواز جر و بحث می کند، خودش را دستگیر می کند

    تبریک می گویم! گرفتی یک صندلی در ردیف خروجی برای پرواز شما. تمام آن فضای پاهای شیرین و شیرین مال شماست، و اکنون تنها چیزی که بین شما و توانایی دراز کردن پاهایتان وجود دارد این است که وقتی مهماندار از راه می‌رسد و مطمئن می‌شود که مایل هستید، بگویید: «بله». و قادر به کمک در مواقع اضطراری است که تقریباً قطعاً اتفاق نخواهد افتاد. آسان پیزی، درست است؟ خوب، همانطور که ایندیپندنت گزارش می دهد، این برای یکی چندان آسان نبود خطوط هوایی مرزی مسافری که در واقع موفق شد قبل از برخاستن خود را دستگیر کند.

    ویدیوی این حادثه توسط حساب کاربری به نام Travel with Tia ضبط و در TikTok منتشر شد. این ویدئو کاملاً از ابتدای درگیری شروع نمی شود، اما ایندیپندنت در مورد آنچه از خود تیا نازل شد توضیح می دهد:

    این خانم همین جا، وقتی برای اولین بار سوار هواپیما شد و ردیف خروج را تایید کرد، گفت: “اوه، من کسی را نجات نمی دهم.” او ادامه داد: “اگر اتفاقی بیفتد، من خودم را نجات خواهم داد.” این نگرش او در تمام مراحل نشستن بود. و من قبلاً می دانستم که وقتی او چنین نگرش داشت چیزی در شرف وقوع بود.

    این امکان وجود دارد که بتوانید استدلال کنید که پاسخ زن ممکن است تلاشی برای شوخی بوده باشد، اما نه برخاستن و نه فرود زمان خوبی برای شوخی با مهمانداران هواپیما نیست. به‌علاوه، حتی اگر منظورش شوخی بود، وقتی متوجه شد مهماندار هواپیما نمی‌خندد، این علامت او برای عذرخواهی و قول رفتار بود. متأسفانه برای او و هر مسافر دیگری در آن پرواز، زن در ردیف خروج تصمیم گرفت به جای آن دو برابر شود.

    حالا، حتی اگر واقعاً متوجه نشده باشد که بحث کردن با مهمانداران راهی عالی برای خراب کردن روز شماست، شما فکر می‌کنید خلبان از بلندگو می‌آید و می‌گوید: «خانم‌ها و آقایان، ما به زودی به اینجا می‌رسیم. ما باید به این موضوع رسیدگی کنیم مجری قانون از راه خواهد رسید،» روشن می کرد که وقت آن است که وسایل را جمع کنیم و التماس نرمش کنیم. او در عوض تلاش کرد تا با اصرار اینکه مهماندار در مورد عدم رعایت او دروغ می‌گوید مسافران دیگر را در کنار خود نگه دارد.

    با توجه به این واقعیت که این زن وقت همه را تلف می کرد و به طور بالقوه پرواز را به تعویق می انداخت، خدمه بسیار سازگارتر از آن چیزی بودند که انتظار داشتید، حتی آخرین هشدار را به او دادند. یکی از خدمه به او گفت: “من یک بار دیگر از شما می خواهم که پیاده شوید، اگر نه، ما هواپیما را پیاده می کنیم و پلیس می آید و شما را همراهی می کند.” با این حال، به جای اینکه به سادگی از هواپیما خارج شود، به شکایت ادامه داد و ادعا کرد که قرار است با وکیلش تماس بگیرد. اگر آنها را تحویل می گرفتند، فقط می توانید فرض کنید که آنها به او می گفتند که از دستورالعمل های اعضای خدمه پیروی کند، زیرا خوب، خب.

    با این حال، در نهایت، مرحله لعنتی پرواز او به پایان رسید، و مرحله کشف به طور کامل آغاز شد. بعد از اینکه حتی خلبان برگشت تا او را وادار کند که داوطلبانه از هواپیما خارج شود، پلیس برای اسکورت او وارد هواپیما شد و همه مسافران را مجبور کرد که از هواپیما خارج شوند. این زن که نامش فاش نشده است با دستبند برده شد.

    اتهاماتی که او با آن روبرو است نیز در حال حاضر مشخص نیست، اگرچه نمی توانیم تصور کنیم که او هرگز دوباره با فرانتیر پرواز کند. اگر در آینده در پرواز شرکت Spirit Airlines هستید، ممکن است بخواهید مراقب او باشید. او فقط ممکن است آچاری را به برنامه های سفر شما نیز بزند.

  • فروش مزدا میاتا 2024: فهرست اتوبلاگ میاتا

    فروش مزدا میاتا 2024: فهرست اتوبلاگ میاتا

    خوش آمدید به وبلاگ خودکار شاخص میاتا – تنها معیار فروش خودرو که واقعاً اهمیت دارد، حداقل در ذهن ما. ما اینجا دقیقا چیکار میکنیم؟ خب، ما در حال شمارش تعداد مزدا میاتاهای فروخته شده تا کنون در سال 2024 هستیم. چرا؟ خوب، ما Miatas را برای شروع، و به عنوان یک معیار برای تعداد دوست داریم مؤمنان واقعی™ در حال خرید ماشین هستند، به همان اندازه خوب (یا بد) است که هر چیز دیگری. تا زمانی که مردم همچنان رودستر کوچک ژاپنی مورد علاقه ما را می خرند، چشم انداز علاقه مندان نمی تواند خیلی بد باشد، درست است؟

    در حالی که سال 2024 تا کنون برای رودستر مورد علاقه ما سالی کند بوده است، آوریل اولین خبر خوب را برای ما به ارمغان آورد: فروش مدل RF مانند تارگا در ماه گذشته نسبت به یک سال قبل افزایش یافت. این برای بازار چه معنایی دارد؟ خب هیچی این یک کار کاملا غیر علمی است که ما کاملاً برای سرگرمی خود انجام می دهیم. و مال شما، امیدوارم. بیایید نگاهی به آن اعداد آوریل بیندازیم، درست است؟

    تعداد

    فروش میاتا آوریل 2024:

    • مزدا میاتا: 368 (-33.5٪)
    • مزدا میاتا RF: 493 (+19.1%)
    • مجموع: 861 (-11٪)

    فروش YTD 2024 Miata:

    • مزدا میاتا: 825 (-56.5٪)
    • مزدا میاتا RF: 1447 (-12.9٪)
    • مجموع: 2,272 (-36.1٪)

    در حالی که به راحتی می‌توانیم زمستان را برای فروش کند مقصر بدانیم، فصل سرد در زمستان آمریکای شمالی از راه می‌رسد هر سال، و آن را بهانه‌ای بد برای اعداد ناامیدکننده می‌سازد. همچنین متذکر می شویم که RF (که سقف تاشو به سبک تارگا است) تاکنون در سال 2024 به طور مداوم از کانورتیبل پیشی گرفته است، که برای مردگان زمستان منطقی است. این امر باعث می‌شود که ما به نوعی از آمار دور از ذهن نگاه کنیم. فروش میاتا در سال 2024 به سرعت شروع شده است.

    تا کنون، سال 2024 نسبت به سال 2023، سالی کندتر از سال 2023 برای خودروی کوچک کانورتیبل مزدا بوده است. مزدا در سال گذشته 8973 دستگاه میاتا در ایالات متحده فروخت – افزایشی 45.4 درصدی نسبت به سال 2022 – و 15.7 درصدی نسبت به حجم کل خود نسبت به سال 2019. بنابراین سال 2023 بود. یک سال خوب برای میاتا – و همانطور که مشخص است، یک سال خوب برای صنعت به طور کلی. با این سرعت، مزدا امسال تنها حدود 5600 میاتا به فروش خواهد رساند. بدیهی است که جای پیشرفت وجود دارد.

    Miata 2024 دارای یک دیفرانسیل به روز شده و یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی بازنگری شده است که دارای ویژگی های بسیار غنی تر و استفاده از آن لذت بخش است. اما به‌روزرسانی‌ها همیشه به بهبود فروش منجر نمی‌شوند، به خصوص زمانی که با توقف تولید همراه باشند تا قطعات یا طرح‌های جدید را در خود جای دهند. خوشبختانه، در حالی که این به‌روزرسانی‌ها شامل اجزای جدیدی هستند، اما تفاوت زیادی با آنچه در حال حاضر ارسال می‌شود ندارند، و هر گونه وقفه را در تولید محدود می‌کنند. امیدوارم که این به معنای تلاش کامل باشد. میاتاینگ مبارک!

    توجه: بله، این احمقانه است. ما کاملاً آگاه هستیم که احمقانه است. این حماقت ممکن است به هر دلیلی (یا اصلاً بدون) به شکل دیگری از حماقت تبدیل شود. این فضا را تماشا کنید یا نکن. -هورد

    ویدیو مرتبط

  • 18-ویلر حامل 15 میلیون زنبور در مین تصادف کرد و تعداد نامعلومی از هیولاهای پرنده را آزاد کرد.

    من از حشرات متنفرم، مخصوصاً از آنهایی که پرواز می کنند، بنابراین می توانید نارضایتی من از یادگیری را تصور کنید یک ماشین 18 چرخ حامل حدود 15 میلیون زنبور عسل تصادف کرد و واژگون شد I-95 که در مین در حالی که برای گرده افشانی مزارع زغال اخته در شهرستان واشنگتن منتقل می شد.

    خوشبختانه برای من و شما، “بیشتر” از 15 میلیون هیولا در حال پرواز در داخل بودند تریلر، که در کنار خود فرود آمد، با توجه به آسوشیتدپرس. یک سخنگوی برای پلیس ایالت مین گفت که “هدف نجات آنها بود.” متاسفانه برای اولین پاسخ دهندگان، آنها متوجه نشدند که انبار بار پر از زنبورهای عسل است آتش نشانان برای بررسی نشتی مایع از یک خاکریز پایین رفت. آنها متأسفانه راه سخت را یاد گرفتند.

    «بچه ها مرتباً گزیده می شدند. تراویس لیری، رئیس آتش نشانی که چندین زنبور نیش را نیز متحمل شد، به همه گفت: AP.

    همانطور که گفته شد، آسیب ناشی از نیش می توانست بسیار بدتر باشد، اما دما در دهه 40 به این معنی بود لیل غول های نیش دار اگر هوا گرم‌تر بود، آن‌طور که معمولاً ممکن بود می‌شدند شلوغ نبودند. یک زنبوردار نیز برای کمک به جمع کردن زنبورها آورده شد.

    خوشبختانه، این فاجعه زنبور عسل به گفته کارشناسانی که با مین صحبت کردند، محصولات زغال اخته مین را به خطر نمی اندازد اخبار روز بنگر:

    پیتر کوین، بنیانگذار و رئیس سابق انجمن زنبورداران شهرستان پنوبسکوت، گفت: این کامیون می تواند رشد دهنده کوچکی را که ممکن است سالانه فقط یک سفارش زنبور عسل را سفارش دهد، مهار کند. اما، برای یک تولیدکننده بزرگ بلوبری مانند وایمن، یک کامیون آسیب دیده احتمالاً به برداشت شرکت آسیبی نمی رساند.

    کوین گفت: «از نظر گرده افشانی دولتی، این کامیون احتمالاً یک سطل است.

    در حالی که ممکن است 15 میلیون زنبور غیرقابل تصور به نظر برسد، کووین گفت که این کامیون در واقع کسری از 3 میلیارد زنبور خارج از ایالت مین است که هر سال برای گرده افشانی محصولات دریافت می کند.

    (…)

    کامیون های زنبور عسل که به مین می آیند معمولاً حدود 400 کلنی دارند که هر کدام شامل 30000 تا 45000 زنبور هستند.

    یعنی زنبورهای لعنتی خیلی زیاد، اوه خدای من.

    به هر حال، آنها معمولاً از ایالت‌های جنوبی می‌آیند که چشمه‌های زودتر دارند و به کلنی‌ها زمان زیادی برای رشد اندازه می‌دهند. اخبار روز بنگر. این کامیون خاص از زنبورها در راه بود گرجستان.

    در اینجا نحوه حمل و نقل آنها آمده است:

    زنبورها در زنبورستان‌های چوبی که روی یک کامیون در فضای باز روی هم چیده شده‌اند حمل می‌شوند و سپس با توری پوشانده می‌شوند. در حالی که تور بیشتر زنبورها را در خود نگه می‌دارد، برخی هنوز هم می‌توانند با توقف یک کامیون فرار کنند.

    همچنین ظاهراً نسبتاً رایج است برخی از زنبورها برای فرار از محفظه خود در حین حمل و نقل هنگامی که راننده کامیون برای استراحت یا صرف غذا توقف می کند. آن‌ها می‌توانند «ده‌ها صد هزار زنبور» را در ایستگاه‌های استراحت در طول سفر خود از دست بدهند. من دیگر هرگز به ایستگاه استراحت نمی روم. بسیار خوب، برای انصاف، زنبورداران محلی معمولاً پس از خروج کامیون برای کنترل و تمیز کردن یتیم فراخوانده می شوند. زنبورها. با این حال، من آن را یک ذره دوست ندارم.

  • فروش هیبریدی در سال 2023 به طرز چشمگیری افزایش یافت

    فروش هیبریدی در سال 2023 به طرز چشمگیری افزایش یافت

    خودروهای الکتریکی در سال‌های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند، اما هیبریدی‌ها لحظه‌ای را سپری می‌کنند و در سال 2023 رشد قابل‌توجهی را شاهد بوده و به نقطه عطف فروش جدیدی رسیده‌اند. در حالی که هنوز به گاز متکی هستند، هیبریدی ها نسبت به خودروهای فقط ICE از مصرف سوخت بسیار کارآمدتر هستند و آلایندگی بسیار کمتری را منتشر می کنند.

    Energy.gov آخرین واقعیت هفته نشان می دهد که فروش هیبریدی در سال 2023 پس از کاهش جزئی در سال 2022، 53 درصد رشد داشته است. فروش در سال گذشته بیش از دو برابر سال 2020 و تقریباً سه برابر رقمی بود که در سال 2019 شاهد بودیم. با نگاهی به گذشته. 10 سال فروش هیبریدی (تخمینی)، فراز و نشیب هایی داشته است:

    • 2023: 1،175،597 واحد
    • 2022: 766,412
    • 2021: 799,046
    • 2020: 455,067
    • 2019: 399,444
    • 2018: 338,149
    • 2017: 370,680
    • 2016: 346,949
    • 2015: 384400
    • 2014: 452,172

    محبوبیت فزاینده هیبریدی ها به دلیل عوامل متعددی است، از جمله این واقعیت که به طور قابل توجهی ارزان تر از خودروهای الکتریکی و خودروهای هیبریدی پلاگین هستند. هیچ نگرانی در مورد برد و شارژ وجود ندارد و با توجه به اینکه برخی هیبریدی ها تقریباً 60 مایل بر گالن عرضه می کنند، قیمت بنزین بسیار کمتر نگران کننده است.

    اگرچه آنها در این مجموعه داده پوشش داده نشدند، فروش پلاگین هیبریدی نیز به سرعت در حال رشد است. ارقام سه ماهه اول امسال 46 درصد بهتر از گذشته بود و انتظار می‌رود این صعود تا سال 2024 ادامه یابد. در حالی که خودروسازان به طور کامل از برنامه‌های خودروهای برقی خود دست برنداشته‌اند، رشد فروش PHEV کمی عقب‌نشینی دارد.

    در اوایل سال جاری، فورد اعلام کرد که عرضه مدل‌های الکتریکی برنامه‌ریزی‌شده را در حالی که گزینه‌های هیبریدی بیشتری ارائه می‌کند، عقب می‌اندازد، هرچند که همچنان بر افزایش تلاش‌های تولید EV متمرکز است. جنرال موتورز اعلامیه مشابهی را اعلام کرد و گفت که خودروهای پلاگین هیبریدی بیشتری را به بازار خواهد آورد و تا زمانی که تقاضای مشتری وجود دارد، آنها را در آنجا نگه می دارد. به گفته مدیر عامل مری بارا، اولین مدل های پلاگین جدید آن تا سال 2027 وارد بازار خواهند شد.

  • فراری سیستم AR را برای بهبود زمان دور در نظر می گیرد

    فراری در حال توسعه یک صفحه نمایش واقعیت افزوده است که به رانندگان مربی کمک می کند.

    همانطور که در یک درخواست ثبت اختراع که توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) در 2 آوریل منتشر شد، و در ابتدا توسط فراری در مارس 2021 ثبت شد، این صفحه نمایش از طریق لنزهای متصل به کلاه ایمنی نمایش داده می شود و اطلاعاتی مانند سرعت را نشان می دهد. ، دور در دقیقه و خط مسابقه بهینه هنگام رانندگی در یک مسیر.

    تصویر ثبت اختراع سیستم کمک راننده فراری AR

    تصویر ثبت اختراع سیستم کمک راننده فراری AR

    فراری در برنامه می‌گوید، به‌جای نمایش منفعلانه این اطلاعات، نمایشگر به‌عنوان یک سیستم کمک راننده در مسیر عمل می‌کند و «اقدامات اصلاحی» را برای کمک به رانندگان سریع‌تر پیشنهاد می‌کند. می‌تواند این کار را با استخراج داده‌ها از همان حسگرهایی که برای کمک‌های راننده خودرو استفاده می‌شود، انجام دهد و ورودی‌هایی را در زمان تقریباً واقعی در اختیار رانندگان قرار دهد.

    به گفته فراری، این سیستم همچنین می‌تواند برخی از عوامل محیطی مانند رطوبت و دما، یا حتی ارتفاع حاشیه‌ها و وضعیت روسازی در مسیرهای خاص را در بر بگیرد.

    تصویر ثبت اختراع سیستم کمک راننده فراری AR

    تصویر ثبت اختراع سیستم کمک راننده فراری AR

    سایر خودروسازان نیز به دنبال پیش بینی های دقیق تر به عنوان جایگزینی برای صفحه نمایش هایی هستند که در حال حاضر داشبورد خودروها را در اختیار گرفته اند. اخیراً یک ثبت اختراع جنرال موتورز با جزئیات یک صفحه نمایش واقعیت افزوده پوشاننده شیشه جلو منتشر شده است. و در مصاحبه ای در نمایشگاه خودروی نیویورک 2024، رئیس طراحی نیسان، آلفونسو آلبایسا به Motor Authority گفت که شیشه جلوها در نهایت جایگزین صفحه نمایش خواهند شد.

    با این حال، عنصر مربی-راننده که در این ثبت اختراع توضیح داده شده است، یک چرخش مناسب مسیر محور در واقعیت افزوده برای فراری ایجاد می کند. به نظر می رسد این خودروساز مشتاق راه های جدیدی برای افزایش تعامل راننده است. همچنین یک درخواست ثبت اختراع برای یک سیستم اگزوز جانبی با هدف تولید صدای بهتر موتور و همچنین تولید کننده های صدا برای استفاده در خودروهای برقی آینده ثبت کرده است.

  • ساکنان رود آیلند سزاوار خودروهای کی خود هستند، همه 30 نفر از آنها

    او فقط یک پسر کوچک است!

    او فقط یک پسر کوچک است!
    عکس: متیو کین متیو کین، CC0، از طریق Wikimedia Commons

    در سال 2021، رود آیلند DMV صفحه ای از کتاب مین را برداشت و شروع به لغو ثبت نام برای کامیون های وارداتی kei کرد. اکنون ایالت مجدداً در حال کار است و از صاحبان کامیون‌های Kei که قبلاً ثبت نام کرده‌اند می‌خواهد تا ثبت نام خود را تحویل دهند – اما این بار، این مالکان از دولت ایالتی کمک می گیرند.

    لو دی پالما، سناتور ایالتی و مرد افتخاری خودرو، یک لایحه به پدربزرگ خود در مورد ثبت نام کامیون‌های کی که قبل از تاریخ قطعی 2021 پردازش شده بودند، ارائه کرد. این یک اقدام نیمه تمام است، فقط ثبت نام های موجود را بدون محافظت از خریدهای جدید حفظ می کند، اما گامی در مسیر درست است. ایستگاه خبری محلی WPRI با سناتور ایالتی صحبت کرد:

    “یکی از انتخاب کنندگان من … با DMV تماس گرفت تا بگوید، “آیا می توانم این را ثبت کنم؟” دی پالما گفت: «بله» به او گفته شد. بنابراین او … قصد نداشت وسیله نقلیه را بخرد و اگر نتواند آن را ثبت کند، آن را خریداری کند.

    دی پالما گفت که رای دهندگان او وقتی اخطاریه هایی از DMV در سال جاری دریافت کردند که از آنها خواسته بود تا ثبت نام خود را تحویل دهند و خودروهای Kei خود را از جاده دور نگه دارند، “متعجب” شدند.

    آنچه که لایحه به دنبال انجام آن است این است که پدربزرگ هر کسی که (خودروی Kei) دارد و آن را ثبت کرده است. DiPalma توضیح داد که اگر قبل از سال 2021 آن را داشتید، به شما امکان می دهد دوباره ثبت نام کنید.

    استدلال DMV در اینجا بر ایمنی تمرکز دارد و ادعا می‌کند که چون کامیون‌های kei هرگز برای رعایت استانداردهای ایمنی وسایل نقلیه موتوری فدرال ساخته نشده‌اند، برای استفاده جاده‌ای در ایالات متحده به اندازه کافی ایمن نیستند. با توجه به آن، این یک رویکرد جالب است FMVSS قبل از سال 1967 وجود نداشت و فقط کمربندهای ایمنی را قبل از 1968 تنظیم می کرد..

    نمی‌دانم که آیا دولت از مالکان می‌خواهد که برای موستانگ‌های 65 یا هات‌رادهای دهه 30 و 40 ثبت نام کنند. با توجه به اینکه آن ماشین ها بودند همچنین هرگز برای مطابقت با FMVSS ساخته نشده است، فقط عادلانه است که آنها نیز پس از عجله از جاده های رود آیلند حذف شوند. شاید دی پالما از آن لایحه نیز حمایت کند.

  • فیسکر خدمات امداد جاده ای را در ایالات متحده لغو کرد

    فیسکر خدمات امداد جاده ای را در ایالات متحده لغو کرد

    طبق گزارش ها، فیسکر در حال مذاکره با چندین شرکت در مورد خرید احتمالی است، اما هنوز معامله ای اعلام نشده و مشکلات آن تمام نشده است. این برند به صاحبان Ocean، تنها مدل تولیدی خود، اطلاع داده است که دیگر خدمات امداد جاده ای ارائه نخواهد کرد.

    این برند در ایمیلی که در ماه مه برای مشتریانش ارسال شد، نوشت: “ما یک به روز رسانی مهم در رابطه با خدمات امداد جاده ای خود داریم که می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم. علیرغم تمام تلاش های ما، متأسفیم اعلام کنیم که کمک جاده ای فیسکر دیگر در دسترس نیست.” 2024.

    چندین مالک یک اسکرین شات از ایمیل را در Reddit ارسال کردند و سخنگوی فیسکر در بیانیه ای که به وب سایت ارسال شد تأیید کرد که امداد جاده ای دیگر در بازار ما در دسترس نیست. CarScoops. کمک‌های کنار جاده‌ای در حال حاضر در بازارهای سراسر اروپا عرضه شده است.

    جزئیات مربوط به این سرویس همچنان در وب سایت فیسکر ظاهر می شود. امداد جاده ای در تمام 50 ایالت، 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال در دسترس بود. این طرح برای شش سال یا 60000 مایل پس از تاریخ فروش معتبر بود، هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد. طیف وسیعی از مشکلات از جمله ناتوانی مکانیکی، از دست دادن قدرت، پنچر شدن لاستیک و قفل شدن را پوشش می‌دهد. نکته مهم این است که فیسکر «این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان بدون اطلاع قبلی یا بازپرداخت، بازپرداخت یا اعتبار به مالک، مزایای خاص کمک‌های جاده‌ای را اصلاح یا قطع کند».

    مشکلات مالی اخیر فیسکر به خوبی مستند شده است، اما ظاهراً این شرکت معتقد است که نوری در انتهای تونل وجود دارد. در ماه می 2024 سه فروشگاه به شبکه فروشندگان آمریکایی خود اضافه کرد: نیوپورت فیسکر در اورنج کانتی، فیسکر سن خوزه و بلفورد فیسکر در نیوجرسی. این فروشگاه‌ها در ابتدا به این برند کمک می‌کنند تا موجودی خودروهای باقی‌مانده 2023 خود را که در اوایل سال 2024 کاهش قیمت زیادی داشته‌اند، نقد کند.

    با این حال، طبق گزارش‌ها، فیسکر به کارکنان خود ایمیلی درباره اخراج‌های شرکتی که ممکن است از 28 ژوئن 2024 آغاز شود، ارسال کرده است.