• شرکت مدیران خودرو در نظر دارد روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 4 محصول خود را به صورت نقدی و اقساطی عرضه نماید. The post شرایط فروش محصولات ام وی ام اردیبهشت 1403 appeared first on شهر بورس – اخبار بورس، – شرکت مدیران خودرو در نظر دارد روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 4 محصول خود را به صورت نقدی و اقساطی …
    منبع خبر: شهر بورس
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • شرکت مدیران خودرو در نظر دارد روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 4 محصول خود را به صورت نقدی و اقساطی عرضه نماید. – به گزارش تجارت نیوز ، بر اساس بخشنامه شرکت مدیران خودرو فروش محصولات ام وی ام این شرکت با قیمت علی الحساب ویژه اردیبهشت ماه از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. متقاضیان می …
    منبع خبر: تجارت نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • رییس حوزه قضایی بروات از تحت تعقیب قرار گرفتن 6 نفر در ارتباط با آتش سوزی کارخانه مدیران خودرو خبر داد و گفت: با مدیرانی که مرتکب ترک فعل شده باشند برخورد قضایی خواهد شد. – مخاطب 24- معین افشاری رییس حوزه قضایی بخش بروات، اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر آتش سوزی در قسمتی …
    منبع خبر: مخاطب 24
    دسته بندی خبر: حوادث

    منبع

  • به گزارش اقتصاد ایران، بر اساس بخشنامه شرکت مدیران خودرو فروش محصولات ام وی ام این شرکت با قیمت علی الحساب ویژه اردیبهشت ماه از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. – شرکت مدیران خودرو در نظر دارد روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 4 محصول خود را به صورت نقدی و اقساطی عرضه نماید.
    منبع خبر: اقتصاد ایران
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مدیران خودرو طرح فروش قسطی برخی از محصولاتش را با موعد تحویل 45 روزه آغاز کرد – فروش ویژه محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه از پس فردا دوشنبه آغاز خواهد شد. طرح ذیل از تاریخ دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 فعال خواهد شد. جزییات فروش: محصولات مدیران خودرو در …
    منبع خبر: شایا نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    وقتی یک شهرنشین جوان هستید و ماشین شما یک سدان 20 ساله با موتور پایه است، چه کار می کنید؟ البته شما آن را شخصی می کنید و این کاری است که صاحب نهایی این Accord LX انجام داد. یک تصادف ناگوار از عقب، این خودرو را به قبرستان خودروهای دنور فرستاد و تصویری تصویری از مکان و زمان در فرهنگ رایج خودرو را به ما ارائه داد.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    این خودرو به عنوان یکی از بیش از 350000 هوندا آکورد فروخته شده در ایالات متحده برای مدل سال 2005 شروع به کار کرد. این یک موتور چهار درب DX سطح متوسط ​​است که دارای موتور پایه 2.4 لیتری چهار سیلندر است که 160 اسب بخار قدرت دارد.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    این دستگاه دارای تهویه مطبوع، پخش کننده سی دی با جک ورودی AUX (یک ویژگی نسبتا نادر در خودروهای ساخته شده قبل از اواخر دهه 2000)، گیربکس اتوماتیک و کمک بزرگی به قابلیت اطمینان افسانه ای آکورد است.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    در کل ماشین بسیار معقولی است. اما کجاست سرگرم کننده؟

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    بنابراین، ولگردی و ولگردی خرید از جمله رنگ اسپری صورتی، لوازم جانبی پس از فروش و بسیاری از برگردان ها به دنبال داشت.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    یک بال نه چندان سریع اما نسبتاً خشمگین به عرشه پیچ شد.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    وقتی عضو باشگاه خودروهای آهسته هستید، می‌توانید افتخار کنید که آکورد شما V6 255 اسبی را در زیر کاپوت خود ندارد.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    در داخل، همه صندلی ها دارای روکش صندلی Hello Kitty هستند.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    از آنجایی که چرخ‌های اصلی Hello Kitty بسیار گران هستند، این خودرو دارای استیل‌های 15 اینچی معمولی است که به رنگ صورتی است.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    از آنجایی که همه چیز شیرینی و نوازش در جهان Hello Kitty نیست، آجیل سنبله وجود دارد.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    اما تو مردی؟

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    قسمت ها را بشکن نه قلب ها را

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    می توان این احساس را در مورد راننده ای که با این آکورد تصادف کرد و آن را به زباله دانی فرستاد، اعمال کرد.

    Junkyard Gem: هوندا آکورد 2005، Hello Kitty Edition

    وقتی این اتفاق می افتد، ارزش آن را دارد که یک آکورد سه ساله را درست کنیم، اما با یک آکورد 19 ساله نه چندان.

    هنگامی که شما صاحب یک McMansion مانند این هستید، به استهلاک پایین Accord LX 2005 نیاز دارید.

  • فروش ویژه محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه از پس فردا دوشنبه آغاز خواهد شد. فروش ویژه محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه از پس فردا دوشنبه آغاز خواهد شد. – طرح ذیل از تاریخ دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 فعال خواهد شد. جزییات فروش: + آخرین …
    منبع خبر: آفتاب نو
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • رییس حوزه قضایی بروات از تحت تعقیب قرار گرفتن 6 نفر در ارتباط با آتش سوزی کارخانه مدیران خودرو خبر داد و گفت: با مدیرانی که مرتکب ترک فعل شده باشند برخورد قضایی خواهد شد. – به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، معین افشاری رییس حوزه قضایی بخش بروات، اظهار داشت: پس از کسب گزارشی …
    منبع خبر: منیبان
    دسته بندی خبر: حوادث

    منبع

  • ولی برخی از مدل‌های فعلی موجود در بازار، در این بخش عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهند. ام وی ‌ام 315 ولی این گونه نیست و این خودرو به صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر 6.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند که تقریباً می‌توان گفت کم‌تر از میانگین این سگمنت می‌باشد. موتور این خودرو نیز سه سیلندر است البته با ۱۲ سوپاپ قدرت بیشتری نسبت به ماتیز تولید می کند. تا به اینجای کار همه چیز مهیای موفقیتی دوباره است اما ظاهراً یک جای کار می لنگد و آن هم چینی بودن MVM است. همچنین عملکرد ضعیف کرمان خودرو نیز در سال های اخیر مزید بر علت شده، به هر حال این خودرو از ماتیز ارزان تر، و لی قدرت و امکانات آن نسبت به ماتیز بیشتر است. اعلام قیمت گران مایه برای MVM 315 Plus از سوی مدیران خودرو، به پاشنه آشیل این اتومبیل در بازار تبدیل شده است.

    • خودروهایی نظیر رنو ساندرو و برلیانس H320 به عنوان رقیب‌های اصلی ام وی ام 315 شناخته می‌شوند.
    • ظرفیت کابین ام وی ام ۵۵۰ جهت حضور پنج سرنشین بزرگسال با قد متوسط کافی بوده و محدودیت چندانی به سرنشینان خود وارد نخواهد آورد.
    • به هر روی ام وی ام ۵۵۰ یکی از سدان‌های اقتصادی موجود در بازار ایران است و در مقاله پیش رو قصد نقد و بررسی آن از جهات مختلف همچون طراحی، ویژگی‌های کابین، مشخصات فنی، وضعیت فروش و غیره را داریم.
    • به همین علت اگر قصد سرمایه‌گذاری کل مبلغ خود را بر روی ام وی ام 315 دارید لازم است به شما بگویم، خرید این خودرو به هیچ عنوان تصمیم خوبی نخواهد بود.

    با این توضیحات ام وی ‌ام ۳۱۵ در مقایسه با ۲۰۶ تیپ ۵ با ۱۶۰ کیلوگرم وزن کم‌تر خودروی بسیار ضعیف تری است. بازار خرید‌ و‌ فروش ضعیف و افت قیمت زیاد این خودرو را می‌توان یکی دیگر از نکات منفی ام‌وی‌ام ۳۱۵ دانست. یکی از انتقادهای مهم نسبت به ام وی ام X22 کم قدرت بودن پیشرانه آن است. X22 به پیشرانه‌ای 1.5 لیتری با 105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور مجهز است و به ازای هر 100 کیلومتر تنها 5.9 لیتر بنزین می‌سوزاند که عدد قابل تاملی است و در مقایسه با رقبای آن یعنی اچ سی کراس و ساندرو استپ وی بسیار کمتر است. قدرت تولید شده این پیشرانه توسط دو نوع جعبه دنده مختلف (دنده دستی، 9CVT سرعته اتوماتیک) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

    وان پلاس پد معرفی شد؛ اولین تبلت OnePlus با اندروید ۱۳ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی

    در عقب خودرو نیز فقط گرافیک داخلی چراغ‌ها و بخش‌هایی از سپر تغییر کرده است. شرکت مدیران خودرو برای فروش بیشتر، نسخه ام وی ام 315 اسپورت را در سال گذشته تولید و در دو نسخه لاکچری و اکسلنت به بازار عرضه کرد. این مدل دارای پوشش‌های پلاستیکی روی بدنه و سپرها، محافظ نقره‌ای‌رنگ در زیر سپرها و ریل‌های روی سقف بوده و نمای ظاهری خودرو به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. در مجموعه خودرو ام وی ام 315 ظاهر ساده‌ای دارد که البته با اندکی تغییرات وضعیت آن بهتر از قبل شده است. شرکت مدیران خودرونیز با مشاهده خلا بازار در رده‌ی قیمتی پایین، از این فرصت استفاده کرده وام وی ام 110را وارد بازار ایران کرد. این خودرو در ابتدا چری QQ نام داشت و در دو نمونه‌ی 3سیلندر و 4سیلندر به بازار عرضه شد.

    دستورالعمل جدید قیمت خودرو توسط شورای رقابت اعلام شد+متن کامل

    MVM 550 نیروی مورد نیاز خود را از یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۲ لیتر دریافت می‌کند. این پیشرانه قادر است ۱۳۲ اسب بخار قدرت و ۱۸۲ متر گشتاور را به واسطه یک جعبه‌دنده مجله خبری خودرو ام وی ام اتوماتیک CVT یا ۵ سرعته دستی به سوی چرخ‌های جلو ارسال کند. شتاب صفر تا صد نسخه دستی برابر با ۱۰.۵ ثانیه بوده این رقم در مدل اتوماتیک به ۱۱.۵ ثانیه افزایش می‌یابد.

    دیگر مشکل این خودرو فضای بسیار کم صندوق‌عقب آن است که به‌هیچ‌عنوان به درد خانواده‌های پرجمعیت نمی‌خورد. البته با توجه به شهری بودن این خودرو نباید در این زمینه توقعی از آن داشت. در قسمت عقب همچون نمای روبرو شاهد تحولات گسترده بوده و فرم چراغ‌ها و درب صندوق به همراه سپر کاملا تغییر کرده است؛ به نحوی که در اینجا نیز پدید آمدن نمای جذاب‌تر برای این سدان شهری چینی کاملا مشهود است. ضمن آنکه نباید نادیده بگیریم که نمایندگی خدمات پس از فروش در بسیاری از شهرستان‌ها وجود ندارد. اینکه تصمیم به خرید یک خودرو بگیرید بستگی به معیارهایی دارد که در ذهن شما است. شاید بعضی از این شاخصه ها آنقدر مهم باشند که نبود آنها شما را از خرید یک خودرو منصرف کنند و یا شاخصه هایی باشند که در نظر شما بی اهمیت اند و نقص یا نبود آنها در تصمیم شما تفاوتی ایجاد نمی کند.

    http://architecture-competitions.ir

  • به گزارش زیرنویس، معین افشاری روز شنبه در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر آتش سوزی در قسمتی از کارخانه مدیران خودرو، بلافاصله قاضی عظیمی، – به گزارش زیرنویس، معین افشاری روز شنبه در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر آتش سوزی در قسمتی …
    منبع خبر: زیرنویس نیوز
    دسته بندی خبر: حوادث

    منبع