• البته مدیران خودرو مدل های جدید این خودرو را به سیستم کنترل پایداری یا همان ESP مجهز نموده که تا حدودی وضعیت را بهتر نموده اما باز هم این مشکل پابرجاست. وزن ام وی ام ۳۱۵ پلاس ۱۲۸۵ کیلوگرم بوده و با این وزن شتاب و کشش متوسط دارد. درواقع خودرو ام وی ام ۳۱۵ با وزنی مشابه با سمند از پیشرانه ای با قدرت کمتر از موتور ۵TU پژو بهره می برد و گیربکس اقتصادی چهارسرعته نیز بر شتاب و کشش خودرو تاثیر منفی گذاشته است. کیفیت ساخت پایین در MVM315 بیشتر در داخل کابین خود را نشان می‌دهد و از مواد استفاده شده تا سروصدای داخل کابین را شامل می شود. با افزایش کیلومتر کارکرد خودرو داشبورد و درب‌ها به صدا می افتند و در سرعت‌های بالا و در اتوبان، صدای باد داخل کابین می‌پیچد.

    • ازنظر امکانات رفاهی ام‌وی‌ام ۳۱۵ و پژو ۲۰۶ تقریباً در یک سطح قرار می‌گیرند.
    • با توجه به قیمت ام وی ام 315، کیفیت پایین متریال به خصوص در کابین به عنوان یکی از معایب بزرگ این خودرو محسوب می‌شود.
    • سيستم انتقال قدرت x22 با گيربکس 4 سرعته اتومات يا 5 سرعته دستي، حتي در مقايسه با نزديک‌ترين هم‌خانواده خود يعني X33 نيز حرفي براي گفتن ندارد.
    • محصولات مدیران خودرو بطور کلی در خدمات پس از فروش کمی با مشکل روبرو هستند بطوریکه قطعات اصلی خودروهای این شرکت در بازار به سختی یافت می شود و مالک برای تهیه حتما باید به نمایندگی مراجعه نماید .
    • ام وی ام ایکس ۲۲ دارای موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ و ۱۰۶ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور است.

    با این وجود میزان مصرف سوخت ترکیبی خودرو ام وی ام x22 در تمامی مدل ها بین 5.9 تا 6.1 لیتر می باشد که یک عدد مقرون به صرفه ای می باشد. ام وی ‌ام 315 خودرویی بسیار ایمن است و توانسته در تست‌های تصادف سی انکپ، 4 ستاره ایمنی دریافت کند. به گزارش گروه اقتصادی یکتاپرس، 315 یکی از قدیمی‌ترین مجله خبری خودرو ام وی ام محصولات در حال تولید مدیران‌خودرو است. نام اصلی این خودرو چری فالوین دو است که از سال 2009 به سبد محصولات چری اضافه شد و در ایران از سال 1391 با نام ام‌وی‌ام 315 عرضه شده است. ام وی ام 315 با توجه به ابعاد و وزن آن که در قسمت‌های قبل به آن اشاره کردیم خودرویی سنگین محسوب می‌شود.

    مزایا و معایب ام وی ام 315 چینی مقایسه چری با 206 تیپ 5-عکس و مشخصات ام وی ام مدیران خودرو

    همانطور که اشاره شد شرکت مدیران خوردو وظیفه ارائه خدمات پس از فروش چری تیگو ۳ را بر عهده دارد. اما گویا این شرکت در برخی از موارد در این خصوص چندان عملکرد مناسبی نداشته است. در خصوص معایب ایمنی چری تیگو ۳ کافی است به این نکته اشاره کنیم که این خودرو تقریبا در هیچ موسسه ایمنی تست نشده است. به همین دلیل در بسیاری از مواقع خصوصا در نقاط صعب‌العبور راننده با مشکل مواجه خواهد شد. این مساله در مدل اتومات خودرو بیشتر خود را نشان می‌دهد و می‌توان آن را یک نقطه ضعف جدی تلقی کرد.

    آفتاب گیر چپ ۱۱۰

    درست است که ابعاد جمع و جور و مصرف سوخت مناسب از مزایای ام وی ام 110 است اما معایب آن بیشتر از محاسن آن بوده که می‌توان به طراحی کپی شده، نامناسب برای جاده، کابین کوچک و صفحه کلاچ و موتور ضعیف و قدرت کم آن اشاره کرد. دليل چنين نام‌گذاري متفاوتي، سياست‌هاي شرکت چيني چري در فروش محصولات خود است. اين شرکت تمامي کراس‌اوورهاي توليدي خود را با پسوند تيگو به بازار عرضه مي‌کند.

    این خودرو که در چین با نام چری A13 یا فالوین ۲ شناخته می‌شود، با برند ام وی ام ۳۱۵ در ایران عرضه شد. تاکنون دو مدل از ام وی ام ۳۱۵ به بازار آمده است که نسخه فیس لیفت نسل دوم با نام ام وی ام ۳۱۵ پلاس یکی از آنها است. تيگو 3 اسپرت، داراي موتوري با 4 سيلندر و قدرتي معادل 105 اسب بخار است. حداکثر گشتاوري که اين خودرو مي‌تواند در اختيار رانند قرار دهد، 135 نيوتون متر است. انتقال نيرو در خودروي فوق، با گيربکس 5 سرعته دستي يا 4 سرعته اتوماتيک انجام مي‌شود.

    http://architecture-competitions.ir

  • Aston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگ

    سیویل، اسپانیا – برای چندین دهه، تحسین استون مارتین ها از دور به دلیل استایل قابل تشخیص و صداهای باشکوه موتورهای 8 یا 12 سیلندر آنها آسان بود. با این حال، از روی صندلی راننده، مدل‌های گذشته کمی ناامیدکننده بوده‌اند، با قطعات آشکار از روزهای تاریک مالکیت فورد گرفته تا کارکرد نامناسب و عملکردی که به اندازه رقبا قابل اعتماد یا قابل پیش‌بینی نبود.

    خوشبختانه، استون مارتین در این دهه با همکاری نزدیک تر با مرسدس بنز و تمرکز مجدد بر کنترل کیفیت، پیشرفت های قابل توجهی را ایجاد کرده است. این به تنهایی ارزش جشن گرفتن را دارد، اما پس از نمونه برداری از آستون مارتین ونتیج 2025 در اسپانیا، من به طور مثبتی گیج شدم.

    در حالی که ونتیج 2025 را نمی توان از نظر فنی کاملاً جدید در نظر گرفت، اما ارتقاء و تغییرات زیادی دارد که اساساً با مدل قبلی خود متفاوت است. استون موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربوی دست ساز مرسدس بنز را با توربوهای بزرگتر، خنک کننده بیشتر، پروفیل های بادامک اصلاح شده و نسبت تراکم تغییر یافته بازسازی کرد و خروجی را به 656 اسب بخار و گشتاور 590 پوند فوت رساند. این مقدار نسبت به آخرین نسخه استاندارد 503 اسب بخار و 505 پوند فوت (528 اسب بخار نسخه F1 Edition) بیشتر است. کالیبراسیون تعویض دنده گیربکس هشت سرعته ZF برای شتاب گیری بیشتر در دنده به روز شد، اما همچنان تمام این نیرو را فقط به چرخ های عقب می فرستد. جهنم. آره.

    نقطه ضعف، اگر واقعاً بتوان آن را اینطور نامید، چسبیدن به دیفرانسیل عقب این است که Vantage جدید بسیار قدرتمندتر تنها یک دهم ثانیه را از 0-60 مایل در ساعت به 3.4 ثانیه می رساند. تنها تایرهای عقب به تنهایی قادر به راه اندازی چنین خودروی پرقدرتی هستند. علاوه بر این، امروزه برای وسایل نقلیه غیرمعمول نیست که چنین اعداد شتاب قابل توجهی را ثبت کنند. ونتیج جدید در نهایت در مسیری که می‌کشد بسیار تأثیرگذارتر است، به‌طور چشمگیری شخصیت آن را متحول می‌کند و به آن شخصیتی بازیگوش می‌بخشد که در اصطبل استون مارتین گم شده است.

    Aston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگAston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگAston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگ

    بر روی خط‌های پیچ در پیچ جاده‌های شمال سویا، ونتیج شبیه هیچ استون مارتینی بود که من رانندگی کرده‌ام. در تمام واکنش‌هایش احساس ثبات می‌کرد و وقتی از این طرف به آن طرف می‌رفتم، سطح بالایی از اعتماد را القا می‌کرد. جاده‌های باریک و پیچ‌های کور مانع از آن شد که پتانسیل عملکرد کامل آن را به‌طور کامل معرفی نکنم، به‌علاوه مسیر در پیست اتومبیلرانی Circuito Monteblanco به پایان رسید، جایی که چند هفته قبل از پورشه تایکان GT نمونه‌برداری کردم.

    بلافاصله مشخص شد که Vantage دقیقاً در طیف خودروهای اسپورت قرار دارد. کیفیت سواری ثابت است، صدای جاده به میزان قابل توجهی شنیده می شود و V8 با وحشیگری رضایت بخشی غرغر می کند. من تخمین می زنم که برای اکثر رانندگان کمی بیش از حد سخت است، و برای آنها، DB12 Tourer زمینی انتخاب مناسب تری خواهد بود. برای من و تعداد کمی از رانندگان، Vantage تعادل ظریفی بین عملکرد همه جانبه و راحتی کافی برای قابل زندگی کردن آن برقرار می کند.

    در حالت درایو اسپرت پلاس، گیربکس اتوماتیک به طرز ماهرانه‌ای دنده‌های دنده را پایین می‌آورد، همان جایی که من معمولاً از روی پدل‌ها فرمان می‌دهم. به همین ترتیب، V8 توئین توربو را در محدوده دور بالا نگه می دارد. با این حال، من همچنان ترجیح می‌دهم به طور کامل دستی با پدل‌های بزرگ حرکت کنم، و Vantage از تعویض‌های سریع و روان بهره می‌برد. ضرایب دنده‌ها به خوبی از هم فاصله دارند تا نیروی زیادی را آماده نگه دارند و بعداً متوجه شدم که بیش از حد کافی گشتاور در اختیار داشتم که می‌توانستم ماشین را در رتبه سوم نگه دارم تا به جای تعویض یک انحنای اضافی، من را از پیچ‌های خاص خارج کنم. دندانه دار به ثانیه

    Vantage نسبت به بسیاری از وسایل نقلیه دیگر به تلاش و تمرکز بیشتری از راننده نیاز دارد و با عملکرد قابل پیش بینی باشکوهی به شما پاداش می دهد. شما اتصال به سطح جاده را احساس خواهید کرد، هر دست انداز و موجی را احساس می کنید، اما خشن یا عصبی نیست. ضربه‌های گوشه وسط باعث نمی‌شود ماشین از صخره بچرخد و بعد از چند ساعت، احساس نمی‌کردم که سیستم تعلیق مرا می‌کوبد.

    Aston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگAston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگ

    این Vantage جدید به راحتی بهترین استون مارتین جاده‌ای است که من رانندگی کرده‌ام و برتری آن در یک مسیر مسابقه بیشتر برجسته شده است. در شرایط مختلف، از باران مداوم تا خشک شدن کامل، به من اجازه داده شد تا دور Circuito Monteblanco دور بزنم. هنگام انتخاب حالت رانندگی مرطوب، با احتیاط زیر باران به راه افتادم. جای تعجب نیست که برای نگه داشتن لاستیک های عقب به مقدار زیادی مهار گاز نیاز داشت، اما حتی زمانی که من عمداً آن را بیش از حد پختم که از برخی پیچ ها خارج می شد، سیستم اجازه می داد در حالی که دم به سمت بیرون می چرخید، مقداری چرخش چرخ را انجام داد. تا زمانی که به خوبی از فرم خارج شده بودم، یا با فرمان و دریچه گاز اصلاح کردم، کنترل کشش و پایداری مداخله کرد.

    با خشک شدن مسیر، با انتخاب حالت رانندگی اسپرت پلاس، اعتماد به نفس من افزایش یافت. با آن، دمپر Bilstein محکم می شود، واکنش موتور تیزتر می شود و پرستارهای الکترونیکی بسیار راحت تر می شوند. در جلو مستقیم، شتاب بی امان بود زیرا تعویض سریع دنده به سختی قدرت را قطع می کرد. سرنوشت وسوسه‌انگیز، کمی عمیق‌تر از قبل روی ترمز گیر کردم و قسمت عقبی ظریف‌ترین تکان‌ها را به من داد. من تقریباً یک ماشین خیلی دیر ترمز می‌کردم، اما توانستم ونتیج را با اشاره فرمان بچرخانم، همانطور که پدال را به سمت اوج پایین می‌کشیدم. در طلوع بعدی، من در دریچه گاز ماندم تا دوباره رقص عقب را شروع کنم.

    به لطف توزیع کامل وزن 50/50، به راحتی می توان این کوپه اسپرت را به جایی که می خواهید نشان داد. در عین حال، این حرکت ناهنجار یا بیش از حد حساس نیست، و زمان زیادی را برای ریکاوری پس از کم فرمانی یا بیش فرمانی به شما می دهد. سیستم تعلیق فعال، دیفرانسیل عقب الکترونیکی، و چندین تن تقویت شاسی اضافی، همگی به ارتقای ورزشکاری Vantage کمک می کنند و خوشبختانه از دینامیک سرگرم کننده وحشیانه آن کم نمی کنند.

    علاوه بر حالت‌های درایو از پیش انتخاب‌شده، می‌توانید میزان مداخله کنترل کشش و پایداری را نیز تنظیم کنید (نمایش پانل ابزار در زیر نشان داده شده است). در مقیاس یک تا نه، با کنترل کاملاً غیرفعال کننده نه، می توانید به صورت تدریجی در سطح دلخواه خود بخیزید.

    Aston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگAston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگAston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگ

    پس از پیچیدن دور به دور ونتیج، پدال ترمز شروع به نرم شدن کرد، اما در کاهش سرعت خودرو به اندازه کافی از سرعت 160 مایل در ساعت به اضافه به دنده دوم برای رسیدن به دنده یک موثر باقی ماند. لاستیک های جلو نیز در اواخر جلسه شروع به گرم شدن بیش از حد کردند، همانطور که با کم فرمانی بارزتر و همچنین نمایشگر پانل ابزار که دمای هر تایر را نشان می دهد نشان می دهد.

    در نهایت، من برای چند دور خنک و بازگشت به پیت تماس گرفتم. من از Vantage با یک آشفتگی عرق سوز بیرون آمدم، اما کاملاً سرحال بودم و تنها به عنوان یک تماشاگر، کوپه براق را تحسین کردم. و آن را که انجام دادم تحسین کنید. در حالی که من قبلاً به استایل قبلی Vantage کشیده شده بودم، مدل 2025 به روز شده مقدار مناسبی از تهاجم بصری را برای مطابقت با عملکرد جدید خود اضافه می کند. همچنین از نظر بصری آن را بیشتر با DB12 تطبیق می دهد تا DB10 هرگز ساخته نشده جیمز باند.

    جلوپنجره بسیار بزرگتر این تصور را ایجاد می کند که این جانور برای عملکرد خود در حالی که شکاف فیبر کربن درست بالای سنگفرش شناور است، نیاز به تنفس یک تن هوا دارد. خطوط جانبی در دو طرف جلوپنجره، بخشی از حجم بصری سلف را از بین می‌برند، در حالی که چراغ‌های جلوی بزرگ‌تر و الهام‌گرفته از Valkyrie کل نمای جلو را به هم متصل می‌کنند. چین‌های تیز در کاپوت و کناره‌ها به زیبایی به داخل بدنه باز می‌گردند، گویی که در ابتدا به‌عنوان ضربه‌های قلم موی برجسته طراحی شده‌اند که حرکت رو به جلو را برجسته می‌کنند. از عقب، اسپویلر برجسته عقب و چراغ‌های عقب نازک، Vantage را از هر وسیله نقلیه دیگری در جاده متمایز می‌کند.

    Aston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگAston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگAston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگ

    فضای داخلی نیز شاهد بهبودهای اساسی است. داشبورد به گونه‌ای طراحی شده است که منسجم‌تر به نظر برسد، با دریچه‌های هوای یکپارچه‌تر و کنترل‌های کارآمدتر در فضا. سیستم اطلاعات سرگرمی اکنون با یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی در مقابل صفحه نمایش غیرلمسی اصلی که توسط رابط کاربری قدیمی دستگیره/تاچ پد مرسدس کار می کند، کنترل می شود. صفحه نمایش نیز به سمت پایین در پشته مرکزی تغییر مکان داده است.

    این سیستم اطلاعات سرگرمی جدید اکنون با رقبا قابل رقابت است، اگرچه فاقد برخی از ویژگی های پیچیده تر تشخیص صدا و ناوبری موجود در خودروهای جدیدتر است. نمایشگر در هنگام رانندگی نیز چالش هایی را ایجاد می کند زیرا دکمه های روی صفحه نمایش می توانند نسبتاً کوچک باشند و فشار دادن دقیق آنها هنگام رانندگی دشوار است. با پایین‌تر بودن صفحه نمایش روی داشبورد، برای کار کردن نیز باید چشمان خود را از جاده بگیرید. با در نظر گرفتن موقعیت Vantage به عنوان یک خودروی اسپورت قانونی، مایلم کمتر از طرح سیستم اطلاعات سرگرمی انتقاد کنم، اما مطمئناً هنوز جای پیشرفت وجود دارد.

    پشته وسط و کنسول نیز تغییر عمده ای پیدا کرده اند. یک اهرم جابجایی ساده جایگزین به هم ریختگی قبلی دکمه‌های انتخابگر دنده می‌شود و با چندین صفحه غلتکی فلزی پیچ‌دار جذاب برای کنترل آب و هوا و سرگرمی کنار آن قرار گرفته است. در مجموع، جدا از کمبود مداوم فضای ذخیره‌سازی، کابین خلبان جذاب‌تر و قابل استفاده‌تری را ایجاد می‌کنند. از طرفی، صندوق عقب می تواند تا 12.2 فوت مکعب بار را در خود جای دهد، که به اندازه کافی بزرگ است که به راحتی دو کیسه غلتکی دستی و سپس مقداری را فشار دهد.

    مواد داخلی و کیفیت ساخت دیگر مشکلی نیست، زیرا چرم درجه یک، فیبر کربن و پارچه جیر تقریباً هر سطحی را می پوشاند. همچنین حس خوب و محکمی در ساختار زیرین وجود دارد، بدون هیچ خراش یا جیرجیرک قابل تشخیص از پانل ها. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به استون مارتینز از یک دهه قبل است و اکنون انتظارات برای چنین کوپه گران قیمتی را برآورده می کند.

    Aston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگAston Martin Vantage First Drive نقد و بررسی 2025: تغییرات بزرگ، قدرت بزرگ بزرگ

    و بیایید در مورد آن قیمت صحبت کنیم. Vantage 2025 از 194,400 دلار (شامل 3,400 دلار هزینه مقصد) شروع می شود. آخ. این تقریباً 40000 دلار بیشتر از مدل سال قبل است، و حتی در آن زمان، مبلغ هنگفتی برای یک استون مارتین “سطح ورودی” بود. 40 گرند بهتره؟ آره. قاطعانه بله. این به‌روزرسانی به اندازه‌ای قابل توجه است که می‌توان آن را یک نسل جدید نامید و پیشرفت‌ها از هر نظر قابل توجه است.

    در محدوده 200000 دلاری، Vantage باید با انتهای تیز سری پورشه 911 که در آن GT3 و توربوها قرار دارند، مبارزه کند، اگرچه هر 911 فاقد حس مناسبتی استون مارتین است. مک لارن آرتورا جایگزین دیگری با عملکرد بالا است، اما طرح موتور وسط آن راحتی را کاهش می دهد. در افق، مرسدس بنز AMG GT جدید می تواند ارزش ماندن داشته باشد.

    اگر سلیقه‌تان شما را به سمت تورهای بزرگ راحت‌تر سوق می‌دهد، استون مارتین DB12 جدید باید با این نقش مطابقت داشته باشد و در عین حال برای آخرین نسل DB، قدرتی عظیم و هندلینگ تیزتر داشته باشد. همچنین مازراتی گرن توریسمویی که اخیراً بازسازی شده است برای طعمی کاملاً ایتالیایی وجود دارد.

    در حالی که استون مارتین‌های گذشته کاملاً قادر بودند با استایل زیبا و موسیقی متن‌های پرهیاهو خود را به سمت خود برگردانند، این Vantage جدید برخی از مواد بسیار مورد نیاز و پیچیدگی را اضافه می‌کند. اکنون ارزش آن را دارد که با کوپه‌های اسپرت برتر در هر معیاری، پا به پا شود.

  • 2025 Aston Martin Vantage gets serious about performance

    Circumstance keeps stacking factors against me. I’m in a short-wheelbase, 656-hp, right-hand-drive sports car on the wet surface of an unfamiliar racetrack, and due to a communication breakdown, the stability control is off. My trepidation runs high behind the wheel of the 2025 Aston Martin Vantage.

    Track session 1: Aston Martin Vantage Adjustable Traction Control

    A well-meaning but momentarily misinformed Aston Martin technician tells me activating the Adjustable Traction Control system with a long press of the stability control button on the center console provides varying levels of not only traction control but also stability control. I’ve chosen level 3 thinking it would add a little more stability intervention than the base level 5. That’s wrong. The system affects the traction control through eight levels but it turns off stability control. 

    I’d really rather have active electronic nannies on this slick course at Circuito Monteblanco outside of Seville, Spain.

    Otherwise, the car is in the default Sport mode that puts the powertrain, steering, engine sound, and suspension in their mildest settings.

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    My apprehension quickly turns prescient. Heading out on the track, I immediately misjudge the grip, brake too late, and overcook the very first turn, putting two wheels off on a paved runoff area. Oops.

    Time to exercise better control because this two-seat sports car has taken a massive leap forward in performance.

    It starts with the engine, a familiar Mercedes-Benz AMG-sourced twin-turbocharged 4.0-liter V-8. It spun up 503 hp in the outgoing Vantage, but here it rumbles to the tune of 656 hp and 590 lb-ft of torque. Aston Martin engineers have wrought more power out of the Mercedes engine by teaming bigger turbos with a lower compression ratio, new cam profiles, and better cooling. The changes produce 30% more hp and 15% more torque.

    The engine sends its power to a ZF 8-speed automatic rear transaxle that’s been updated with shorter shift times, and it all flows through a shorter 3.08:1 final drive ratio to improve throttle response. An electronic limited-slip differential apportions the power between the rear wheels.

    Harnessing all that power proves troublesome in the wet, but I manage to keep the car between the lines for the rest of the run. It requires a delicate throttle pedal because the power comes on fairly early, with peak torque arriving at 2,750 rpm. From there, it builds quickly to the 7,000 rpm redline. This car rockets from 0-60 mph in 3.4 seconds, according to Aston Martin, so I can’t get to full throttle anywhere but in the long straight of this roughly 2.1-mile track. Even easing into the throttle in the wet, the engine has enough gusto to get the car up to 156 mph in the 0.6-mile straight.

    Between the power and slick traction, I slip and slide through this session. The power creates enough speed to make braking an adventure in finding grip and maintaining stability. Braking resistance comes on quickly in the pedal travel but without a commensurate amount of stopping power. It feels wooden at first, but from that first resistance it’s easy to modulate the bite in small increments. It’s likely why I missed that first corner, but I soon get used to it and I have no further problems.

    I not only slide the car through the corners but also fight a tendency for the rear end to come around—just as I suspected. I go easy enough on it to prevent a spin, but a few spins among my fellow journalists show the Vantage wants to oversteer at the limit, and that limit is rather easy to reach in the wet. Aston Martin says the new Vantage has 12% less understeer (as measured on a skidpad) than the last model. Maybe that’s why it wants to oversteer. I’m looking forward to dry conditions to see if it still wants to spin.

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    Track session 2: Aston Martin Vantage Sport mode

    Intermittent cloud bursts have made various areas of the track wet again, so this time I’m going with the relative security of the default Sport mode with full traction and stability control.

    Some of areas of the track are dry this time around, and I start to get a feel for the Vantage’s rather adept handling.

    The Vantage isn’t new for 2025, but it’s significantly updated from the redesigned 2019 Vantage. Its front-mid-engine layout carries over with a rear transaxle and rear-wheel drive to give the car a perfect 50:50 front-to-rear weight balance.

    The bonded aluminum architecture also carries over, but Aston Martin’s engineers have strengthened it both overall and in key areas. They moved the front body crossmember rearward to increase the stiffness for the mounting points of the double-wishbone front suspension. They also added a stiffer and lighter front suspension cross brace and reworked the shear panel beneath the engine. Chief engineer Simon Newton told Motor Authority that the changes improve lateral stiffness by 100% at the front crossmember and suspension mounting points, and overall stiffness is up by about 5%.

    Aston Martin also sets the car on much wider wheels and tires. It now rides on 275/35R21 front and 325/30R21 rear tires mounted on 9.5-inch wide front and 11.5-inch wide tires. Aston Martin worked with Michelin to create a bespoke set of Pilot Sport S 5 summer tires. The front tires are 20 mm wider and the rears get 30 mm wider. Aston offsets the extra weight of all that rubber by making the wheels from forged aluminum.

    The Vantage feels notably stiffer than the last model, with a ride quality that says sports car more than grand tourer. A stiffer steering column, firmer bushings, faster-acting adaptive dampers with greater performance capability, and a quick 12.8:1 steering ratio contribute to sharp turn-in response. The steering also sports some welcome heft and a stable on-center feel.

    Still, this track isn’t dry enough, and Sport mode doesn’t maximize performance enough to allow me to approach the car’s speed and handling limits.

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    Track session 3: Aston Martin Vantage Individual mode

    This time I choose the Individual driving mode and the stability control’s Track setting, which requires a five-second press of the stability control button (holding it longer, or a second long press, activates Adjustable Traction Control). Aston Martin has programmed Individual for what I would consider the ideal driving parameters (well, almost): the powertrain at its most extreme Track setting, the dampers at their softest Sport setting to keep the tires on the track in bumpy areas, the exhaust to its loudest Sport+ setting, and the steering to the lighter Sport setting (I’d actually chose the firmer Sport+ for more mid-corner stability).

    The tarmac has dried up for my third run, I’ve learned the track layout, and I’m used to driving on the right-hand side. This time I want to get the most out of the car, and I soon find it has a lot to give.

    Aston Martin makes sure the almost excessive amount of rubber stays on the pavement through corners with -1.5 degrees of front camber and -1.7 degrees of rear camber. The bespoke tires boast tremendous grip that raises the speeds the Vantage can manage through turns. The 50:50 weight balance provides generally neutral handling, but I’m still careful to ease into the throttle at corner exit to prevent oversteer.

    I go hard, though, and it feels like I would have to try to kick out the tail with sudden inputs or excess throttle. It’s easy enough to manage as the steering provides excellent feedback about what those tires are doing, and the electronic limited-slip differential sorts out the power and traction balance to vault the Vantage from one corner to the next.

    Aston doesn’t have to resort to advanced technologies like active anti-roll bars or rear-wheel steering to get the most out of the handling. The low-slung, firm suspension keeps the car’s attitude plenty flat in turns and the short wheelbase doesn’t need to get any shorter for quick reactions and crisp rotation.

    More confident putting the power down when exiting the last corner, I get a better run through the front straight and take the top speed up to 161 mph. The Mercedes V-8 really makes this baby cook, and on a longer straight it would be capable of reaching 202 mph, according to Aston Martin.

    I do run into one slight problem, though. With 20 journalists running three 20-minute sessions, each car has been on the track all day and seen perhaps 50 laps, more than 100 miles, of hard driving, so the brakes have taken quite a beating. The track cars are outfitted with carbon-ceramic 16.1-inch front rotors with 6-piston calipers and 14.2-inch rear rotors with 4-piston calipers. The front rotors are slightly bigger than the standard 15.7-inch iron brakes, but they still can’t quite handle all that abuse.

    Midway through my last session the brake pedal goes soft when braking from 160-plus mph to about 50 mph heading into turn 1. It still slows me down and the pedal soon comes back, but I’m more cautious for the rest of the run and some other drivers are having issues as well. Carbon-ceramics dissipate heat incredibly well, but Aston’s chosen brake fluid simply can’t handle this much track time. Most track days aren’t usually this long with speeds this high, and a better fluid would likely prevent the issue, so it’s not worth worrying about.

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    Aston Martin Vantage road drive

    Under CEO Lance Stoll Aston Martin aims to go even further upmarket, with not only performance on par with Ferrari and McLaren but luxury in the vein of Rolls-Royce and Bentley. A road drive reveals that while the performance is on the mark, luxury isn’t, and I don’t think it should be.

    Rolls and Bentley hand-craft the most beautiful automotive interiors on the planet, and the Vantage’s cockpit simply can’t measure up. It comes standard with comfortable and supportive heated sport seats, fantastic haircell leather upholstery (which shows the hair follicles), Alcantara instrument panel trim, and satin chrome interior jewelry. My test car switches out the Alcantara IP trim for carbon-fiber and adds Alcantara seat inserts. It’s all elegantly designed and well assembled, but it doesn’t reach Rolls and Bentley levels.

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    Neither does the sound deadening. The Vantage lets in lots of road noise from those wide rollers, which also doesn’t scream luxury but is appropriate for a sports car. Besides, I want to hear the deep rumble of the V-8, as well as the pops and crackles on overrun in Sport+ and Track modes.

    The cabin also features a new infotainment system developed in-house and teamed with a 10.3-inch touchscreen. Given that my drive consists of track time and twisty roads, I don’t pay much attention to how well the system works, but I do notice that it has small app icons and it seems to take a beat to react to inputs. It’s likely an improvement over the old Mercedes-based system, but it’s not as quick or likely as deep as today’s best systems.

    2025 Aston Martin Vantage

    2025 Aston Martin Vantage

    But the Vantage isn’t about infotainment. It’s about driving entertainment, and it delivers on that in spades. It takes a quantum leap over the last model in power, grip, and track prowess, and it looks better, too. Priced from $191,000 before destination, the 2025 Aston Martin Vantage provides a well-balanced, front-engine alternative to the likes of the rear-engine Porsche 911 Turbo and mid-engine Chevy Corvette Z06, and it does so with a charming British elegance. The new Vantage should be approached with respect, but it’s damn fun building up the confidence to harness its expanded performance envelope, even if you’re driving in the wet on the wrong side of the car.

    Aston Martin paid for travel, lodging, and track time for Motor Authority to have a blast sliding around in the new Vantage.

  • بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ یکشنبه 23 اردیبهشت. – به گزارش امروز کاهشی شد. بر این اساس قیمت تیگو 7 پرو پرمیوم با کاهش 15 میلیونی به 2 میلیاردو80 میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX (1.6) که این روزها تبدیل به شاسی بلند چینی پرفروش بازار …
    منبع خبر: پارسینه
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ یکشنبه 23 اردیبهشت. برای مشاهده قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو وارد سایت اقتصادآنلاین شوید. – به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین ، قیمت محصولات مدیران خودرو امروز کاهشی شد. بر این اساس قیمت تیگو 7 پرو پرمیوم …
    منبع خبر: اقتصاد آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • ثبت نام مدیران خودرو با عرضه 4 خودروی پرفروش با اقساط 12 الی 5 ساله آغاز شده است. – متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو 1403 میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات …
    منبع خبر: خبر گردون
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • همچنین امکان مشاهده تصویر پشت خودرو برای دنده عقب توسط دوربین عقب را فراهم کرده است. برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای خودروهای ام وی ام مقاله مزایای خرید MVM X22 پرو را بخوانید. از طرف دیگر، بعضی جذابیت‌های فنی و بدنه‌ای، حس جوانی را برای خرید این اتومبیل فراهم می کند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی انواع خودرهای MVM و چری به صفحه فروش سایت آسیا خودرو رجوع کنید. اگر در جستجوی خرید یک کراس اوور جادار با فضای بزرگ و وسیع کابین و همچنین صندوق عقب بزرگ می‌باشید، خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

    • نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ اگر ام وی‌ ام ۳۱۵ دارید یا قبلاً با آن رانندگی کرده‌اید، لطفاً نظر خودتان در مورد معایب این خودرو را با ما و دیگر مخاطبان وب سایت زوم فور کار مطرح کنید.
    • قطعات این خودرو از کیفیت مناسبی برخوردارند البته برخی از قطعات همانند دیسک و صفحه خیلی زود فرسوده می شوند و اگر درست با آن رفتار کنید بیشتر از ۱۲۰۰۰ کیلومتر هم دوام می آورند.
    • این قیمت ها در بازار تهران توسط قطعه فروشان داده شده و قطعاً با نمایندگی متفاوت است هر چند که نمایندگی ها هم از این فروشندگان قطعات خود را تامین می کنند.
    • در تأیید این ادعا همین کافی که ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ در گزارش‌های کیفی ماهانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ۵ ستاره کیفی، همیشه ۲ ستاره را به دست می‌آورد.
    • لازم به ذکر است که در این مطلب آخرین نسخه این خودرو موسوم به ام وی ام 315 پلاس مورد بررسی قرار گرفته است.

    متریال استفاده شده در داشبورد و رودری‌ها چندان باکیفیت نیستند اما نسبت به سطح کیفی تولیدات هم‌رده نمی‌توان به سطح کیفی آن بیش از حد ایراد گرفت. ظرفیت کابین ام وی ام ۵۵۰ جهت حضور پنج سرنشین بزرگسال با قد متوسط کافی بوده و محدودیت چندانی به سرنشینان خود وارد نخواهد آورد. همچنین صندوق عقب 450 لیتری نیز از ظرفیت کافی جهت جای دادن اسباب و وسایل یک مسافرت خانوادگی برخوردار بوده و می‌تواند نیاز مشتریان را به حد معمول برآورده سازد. طراحی بدنه ام وی ام ۵۵۰ در مقایسه با مدل پیشین یعنی ام وی ام ۵۳۰ در نمای جلو و پشت دستخوش تغییرات نسبتا مناسبی شده که همین امر نیز باعث به وجود آمدن چهره جذاب‌تر، اسپرت‌تر و مدرن‌تر برای این خودرو بوده است.

    همراه مکانیک؛ هم‌راه خرید، هم‌راه فروش

    میخوای بدون نگرانی، خودروی کارشناسی شده، با 100% ضمانت بدنه بخری؟ از همراه مکانیک کمک بگیر. علاوه‌بر‌آن اين خودرو از سيستم ترمز ABS/EBD بهره مي‌گيرد که سيستمي ساده و قديمي است. در ميان معايب ام وي ام x22، اين مورد را مي توان اصلي ترين عامل در کاهش فروش در بازارهاي هدف دانست. براي شناسايي معايب ام وي ام x22 بهتر است ابتدا با مشخصات فني و غير‌فني آن آشنا شويم. آوريل سال 2016 در نمايشگاهي در پکن، نوع اسپرت چري تيگو 3 رونمايي شد.

    پیش بینی قیمت خودرو برای شب عید؛ منتظر گرانی باشیم یا کاهش قیمت؟

    چراغ جلو ام وی ام X22 با طراحی گرافیکی زیا به خوبی نمای خودرو را را به رخ میکشد و با جلو پنجره شش ضلعی که زوایای شکسته‌ای دارد به خوبی خود را به نمایش گذاشته است. چرم استفاده شده در بالا و پایین فرمان و پوشش داخل در، استراحتگاه بازو که از یک پلاستیک نرم ساخته شده است و با پوشش بدنه همخوانی دارد جذابیت بیشتری را برای خودرو رقم زده است. چرا که سلایق مختلف است و بعضی از افراد ریز بین و متریال برایشان اولویت دارد و بعضی از افراد تنها زیبایی و جذابیت فارغ از نوع چیدمان و متریال برایشان اهمیت دارد. هرچند این اتومبیل در کنار مزایا از معایبی هم برخوردار می‌باشد و توصیه می شود پیش از خرید ام وی ام ایکس ۲۲ تمام جوانب آن را بررسی نمایید، اما به هرحال این خودرو با قیمت مناسبی که دارد می تواند برای بسیاری از خریداران گزینه ایده آلی به شمار آید. مثلا با بکارگیری برخی پارامترها مانند باربند، زه دور گلگیر و کمی ارتفاع بیشتر، ظاهر یک هاچ بک معمولی را به سمت کراس اوور شدن پیش می برد.

    چند نکته برای کاهش مصرف سوخت خودرو

    این خودرو بر خلاف رقبای دیگرش از جمله پژو 206 در این مسائل می‌تواند دردسرهای فراوانی برای مالک خود ایجاد کند. پیدا کردن قطعات مورد نیاز برای این خودرو کار آسانی نبود و به‌علاوه بسیاری از تعمیرکاران با نحوه تعمیر ام وی ام 315 آشنایی کاملی ندارند و تنها تعمیرکاران تخصصی این خودرو در نمایندگی‌ها مستقر هستند. و برخی از اوقات نمایندگی‌های مدیران خودرو خدمات خوبی را برای مراجعه کنندگان مجله خبری خودرو ام وی ام ارائه نمی‌دهند. برای تجربه خرید خودرو بی‌دردسر همسو با سبک زندگیت اینجا کلیک کنگیربکس ام وی ام 315 دارای 5 دنده دستی است که موجب نارضایتی بسیاری از مالکان این خودرو شده است. سروصدای تولید شده توسط این گیربکس بسیار بلندتر از سایر رقبای آن می‌باشد. مالکان ام وی ام 315 ادعا می‌کنند صدای تولید شده توسط گیربکس در دنده‌های 2، 3 و 4 احساس آزار دهنده‌ای را به سرنشینان منتقل می‌کند.

    http://architecture-competitions.ir

  • به گزارش اقتصاد ایران، ثبت نام مدیران خودرو با عرضه 4 خودروی پرفروش با اقساط 12 الی 5 ساله آغاز شده است. جزییات جدیدترین فروش اقساطی مدیران خودرو را در ادامه بخوانید. – بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو 1403، این طرح مربوط به خودروی های X22 Pro MT / X33 Cross MT /X33 Cross CVT …
    منبع خبر: اقتصاد ایران
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مرسدس AMG یک V8 با قدرت 585 اسب بخار برای AMG CLE 63 در نظر گرفته است

    مرسدس AMG یک V8 با قدرت 585 اسب بخار برای AMG CLE 63 در نظر گرفته است

    قبل از اینکه محصولات مرسدس-AMG برای رانندگی عالی باشند، گوش دادن به آنها عالی بود – صدای V8 مومیایی مشتاقان برای پویایی ضعیف بود. زمانی که AMG تقریباً 20 سال پیش شروع به ساخت خودروهای راننده عالی کرد، یادداشت های اگزوز خود را حتی بهتر کرد، سپس با افزایش فروش هر سال اعتیاد را تغذیه کرد. اکنون خریداران نمی توانند دارو را ترک کنند: از زمانی که AMG یک پیشرانه چهار سیلندر PHEV را در جدیدترین C 63 و E 63 قرار داد، تمجیدها از قدرت و عملکرد هر دو خودرو در زیر اتهامات وزن اضافی و هیجان ناکافی غرق شد. آگوست گذشته، شایعاتی شنیدیم مبنی بر اینکه مرسدس به فکر بازگشت V8 برای نسخه های AMG C 63 و E 63 است. دو هفته بعد، مدیر عامل مرسدس-ای ام جی شخصاً قایق را زد. با این حال، به نظر می رسد فرزند عشق هر دو سدان، AMG CLE 63، یک V8 خواهد داشت. این کلمه از اتوموبیل، که می گوید این اطلاعات را از “مقامات ارشد در شرکت مادر مرسدس بنز” دریافت کرده است.

    به نظر می رسد چند شواهد به این حکم وارد شده است. اولاً، دارندگان AMG در سرتاسر جهان با جیب‌های خود رأی داده‌اند و از خرید C 63 و E 63 جدید خودداری کرده‌اند. اتوموبیل گزارش می دهد که فروش جدیدترین AMG C و AMG E بسیار پایین تر از پیشینیان V8 است. ثانیاً، ظاهراً فروشندگان به مرسدس گفته اند که از آنجایی که CLE 53 از یک هیبریدی خفیف شش خطی با قدرت 443 اسب بخار و 413 پوند فوت نیرو می گیرد، ممکن است مشتریان با نسخه قدرتمندتر و گرانتر چهار سیلندر گیج شوند. این به نظر منطق ناامیدی از طرف یک فروشنده است که هر چیزی برای گرفتن V8 می گوید، اما ممکن است کار کند. برای ارائه این منطق، کلاس C از یک موتور چهار سیلندر در قالب های استاندارد و AMG استفاده می کند، کلاس E دارای یک موتور شش سیلندر است، چه ستاره سه پر یا یک تاج Affalterbach روی کاپوت داشته باشد. . مرسدس بر این باور است که شش در AMG CLE 53 به توجیه قرار دادن V8 در AMG CLE 63 کمک می کند.

    اتوموبیل می گوید گزینه هیبریدی ملایم V8 585 اسب بخار قدرت تولید می کند که نسبت به پیشرانه چهار سیلندر PHEV با قدرت 670 اسب بخار کمتر است. ظاهراً AMG می‌خواهد CLE در ذهن مشتریان در برابر BMW M4 صف آرایی کند. یک موتور V8 با قدرت 585 اسب بخار، همتای مناسب تری با برند AM برای M4 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری توئین توربو با 542 اسب بخار نیرو خواهد بود.

    نتیجه فراتر از CLE این است که مرسدس ممکن است موضع خود را در مورد AMG C 63 و AMG E 63 نرم کند. اتوموبیل در نمایشگاه خودروی پکن ماه گذشته، “مارکوس شافر، رئیس عملیات تحقیق و توسعه مرسدس بنز اعلام کرد که این شرکت به دقت بر فروش C63 و GLC 63 نظارت می‌کند، در میان درخواست‌ها برای بازگشت آنها به موتور V8. … Schäfer گفت. تصمیم گیری با مشتریان است که آیا AMG به پیشرانه بنزینی-الکتریکی کوچک خود ادامه می دهد یا خیر. دعوا تمام نشده است

  • فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند. ثبت نام مدیران خودرو با عرضه 4 خودروی پرفروش با اقساط 12 الی 5 ساله آغاز شده است. – فروش 5 محصول مدیران خودرو از امروز 18 اردیبهشت 1403 شروع می شود.شرکت صنایع خودروسازی مدیران، …
    منبع خبر: جار نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع