• بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ یکشنبه 23 اردیبهشت. – به گزارش امروز کاهشی شد. بر این اساس قیمت تیگو 7 پرو پرمیوم با کاهش 15 میلیونی به 2 میلیاردو80 میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX (1.6) که این روزها تبدیل به شاسی بلند چینی پرفروش بازار …
    منبع خبر: پارسینه
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ یکشنبه 23 اردیبهشت. برای مشاهده قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو وارد سایت اقتصادآنلاین شوید. – به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین ، قیمت محصولات مدیران خودرو امروز کاهشی شد. بر این اساس قیمت تیگو 7 پرو پرمیوم …
    منبع خبر: اقتصاد آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • ثبت نام مدیران خودرو با عرضه 4 خودروی پرفروش با اقساط 12 الی 5 ساله آغاز شده است. – متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو 1403 میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات …
    منبع خبر: خبر گردون
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • همچنین امکان مشاهده تصویر پشت خودرو برای دنده عقب توسط دوربین عقب را فراهم کرده است. برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای خودروهای ام وی ام مقاله مزایای خرید MVM X22 پرو را بخوانید. از طرف دیگر، بعضی جذابیت‌های فنی و بدنه‌ای، حس جوانی را برای خرید این اتومبیل فراهم می کند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی انواع خودرهای MVM و چری به صفحه فروش سایت آسیا خودرو رجوع کنید. اگر در جستجوی خرید یک کراس اوور جادار با فضای بزرگ و وسیع کابین و همچنین صندوق عقب بزرگ می‌باشید، خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

    • نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ اگر ام وی‌ ام ۳۱۵ دارید یا قبلاً با آن رانندگی کرده‌اید، لطفاً نظر خودتان در مورد معایب این خودرو را با ما و دیگر مخاطبان وب سایت زوم فور کار مطرح کنید.
    • قطعات این خودرو از کیفیت مناسبی برخوردارند البته برخی از قطعات همانند دیسک و صفحه خیلی زود فرسوده می شوند و اگر درست با آن رفتار کنید بیشتر از ۱۲۰۰۰ کیلومتر هم دوام می آورند.
    • این قیمت ها در بازار تهران توسط قطعه فروشان داده شده و قطعاً با نمایندگی متفاوت است هر چند که نمایندگی ها هم از این فروشندگان قطعات خود را تامین می کنند.
    • در تأیید این ادعا همین کافی که ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ در گزارش‌های کیفی ماهانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ۵ ستاره کیفی، همیشه ۲ ستاره را به دست می‌آورد.
    • لازم به ذکر است که در این مطلب آخرین نسخه این خودرو موسوم به ام وی ام 315 پلاس مورد بررسی قرار گرفته است.

    متریال استفاده شده در داشبورد و رودری‌ها چندان باکیفیت نیستند اما نسبت به سطح کیفی تولیدات هم‌رده نمی‌توان به سطح کیفی آن بیش از حد ایراد گرفت. ظرفیت کابین ام وی ام ۵۵۰ جهت حضور پنج سرنشین بزرگسال با قد متوسط کافی بوده و محدودیت چندانی به سرنشینان خود وارد نخواهد آورد. همچنین صندوق عقب 450 لیتری نیز از ظرفیت کافی جهت جای دادن اسباب و وسایل یک مسافرت خانوادگی برخوردار بوده و می‌تواند نیاز مشتریان را به حد معمول برآورده سازد. طراحی بدنه ام وی ام ۵۵۰ در مقایسه با مدل پیشین یعنی ام وی ام ۵۳۰ در نمای جلو و پشت دستخوش تغییرات نسبتا مناسبی شده که همین امر نیز باعث به وجود آمدن چهره جذاب‌تر، اسپرت‌تر و مدرن‌تر برای این خودرو بوده است.

    همراه مکانیک؛ هم‌راه خرید، هم‌راه فروش

    میخوای بدون نگرانی، خودروی کارشناسی شده، با 100% ضمانت بدنه بخری؟ از همراه مکانیک کمک بگیر. علاوه‌بر‌آن اين خودرو از سيستم ترمز ABS/EBD بهره مي‌گيرد که سيستمي ساده و قديمي است. در ميان معايب ام وي ام x22، اين مورد را مي توان اصلي ترين عامل در کاهش فروش در بازارهاي هدف دانست. براي شناسايي معايب ام وي ام x22 بهتر است ابتدا با مشخصات فني و غير‌فني آن آشنا شويم. آوريل سال 2016 در نمايشگاهي در پکن، نوع اسپرت چري تيگو 3 رونمايي شد.

    پیش بینی قیمت خودرو برای شب عید؛ منتظر گرانی باشیم یا کاهش قیمت؟

    چراغ جلو ام وی ام X22 با طراحی گرافیکی زیا به خوبی نمای خودرو را را به رخ میکشد و با جلو پنجره شش ضلعی که زوایای شکسته‌ای دارد به خوبی خود را به نمایش گذاشته است. چرم استفاده شده در بالا و پایین فرمان و پوشش داخل در، استراحتگاه بازو که از یک پلاستیک نرم ساخته شده است و با پوشش بدنه همخوانی دارد جذابیت بیشتری را برای خودرو رقم زده است. چرا که سلایق مختلف است و بعضی از افراد ریز بین و متریال برایشان اولویت دارد و بعضی از افراد تنها زیبایی و جذابیت فارغ از نوع چیدمان و متریال برایشان اهمیت دارد. هرچند این اتومبیل در کنار مزایا از معایبی هم برخوردار می‌باشد و توصیه می شود پیش از خرید ام وی ام ایکس ۲۲ تمام جوانب آن را بررسی نمایید، اما به هرحال این خودرو با قیمت مناسبی که دارد می تواند برای بسیاری از خریداران گزینه ایده آلی به شمار آید. مثلا با بکارگیری برخی پارامترها مانند باربند، زه دور گلگیر و کمی ارتفاع بیشتر، ظاهر یک هاچ بک معمولی را به سمت کراس اوور شدن پیش می برد.

    چند نکته برای کاهش مصرف سوخت خودرو

    این خودرو بر خلاف رقبای دیگرش از جمله پژو 206 در این مسائل می‌تواند دردسرهای فراوانی برای مالک خود ایجاد کند. پیدا کردن قطعات مورد نیاز برای این خودرو کار آسانی نبود و به‌علاوه بسیاری از تعمیرکاران با نحوه تعمیر ام وی ام 315 آشنایی کاملی ندارند و تنها تعمیرکاران تخصصی این خودرو در نمایندگی‌ها مستقر هستند. و برخی از اوقات نمایندگی‌های مدیران خودرو خدمات خوبی را برای مراجعه کنندگان مجله خبری خودرو ام وی ام ارائه نمی‌دهند. برای تجربه خرید خودرو بی‌دردسر همسو با سبک زندگیت اینجا کلیک کنگیربکس ام وی ام 315 دارای 5 دنده دستی است که موجب نارضایتی بسیاری از مالکان این خودرو شده است. سروصدای تولید شده توسط این گیربکس بسیار بلندتر از سایر رقبای آن می‌باشد. مالکان ام وی ام 315 ادعا می‌کنند صدای تولید شده توسط گیربکس در دنده‌های 2، 3 و 4 احساس آزار دهنده‌ای را به سرنشینان منتقل می‌کند.

    http://architecture-competitions.ir

  • به گزارش اقتصاد ایران، ثبت نام مدیران خودرو با عرضه 4 خودروی پرفروش با اقساط 12 الی 5 ساله آغاز شده است. جزییات جدیدترین فروش اقساطی مدیران خودرو را در ادامه بخوانید. – بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو 1403، این طرح مربوط به خودروی های X22 Pro MT / X33 Cross MT /X33 Cross CVT …
    منبع خبر: اقتصاد ایران
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مرسدس AMG یک V8 با قدرت 585 اسب بخار برای AMG CLE 63 در نظر گرفته است

    مرسدس AMG یک V8 با قدرت 585 اسب بخار برای AMG CLE 63 در نظر گرفته است

    قبل از اینکه محصولات مرسدس-AMG برای رانندگی عالی باشند، گوش دادن به آنها عالی بود – صدای V8 مومیایی مشتاقان برای پویایی ضعیف بود. زمانی که AMG تقریباً 20 سال پیش شروع به ساخت خودروهای راننده عالی کرد، یادداشت های اگزوز خود را حتی بهتر کرد، سپس با افزایش فروش هر سال اعتیاد را تغذیه کرد. اکنون خریداران نمی توانند دارو را ترک کنند: از زمانی که AMG یک پیشرانه چهار سیلندر PHEV را در جدیدترین C 63 و E 63 قرار داد، تمجیدها از قدرت و عملکرد هر دو خودرو در زیر اتهامات وزن اضافی و هیجان ناکافی غرق شد. آگوست گذشته، شایعاتی شنیدیم مبنی بر اینکه مرسدس به فکر بازگشت V8 برای نسخه های AMG C 63 و E 63 است. دو هفته بعد، مدیر عامل مرسدس-ای ام جی شخصاً قایق را زد. با این حال، به نظر می رسد فرزند عشق هر دو سدان، AMG CLE 63، یک V8 خواهد داشت. این کلمه از اتوموبیل، که می گوید این اطلاعات را از “مقامات ارشد در شرکت مادر مرسدس بنز” دریافت کرده است.

    به نظر می رسد چند شواهد به این حکم وارد شده است. اولاً، دارندگان AMG در سرتاسر جهان با جیب‌های خود رأی داده‌اند و از خرید C 63 و E 63 جدید خودداری کرده‌اند. اتوموبیل گزارش می دهد که فروش جدیدترین AMG C و AMG E بسیار پایین تر از پیشینیان V8 است. ثانیاً، ظاهراً فروشندگان به مرسدس گفته اند که از آنجایی که CLE 53 از یک هیبریدی خفیف شش خطی با قدرت 443 اسب بخار و 413 پوند فوت نیرو می گیرد، ممکن است مشتریان با نسخه قدرتمندتر و گرانتر چهار سیلندر گیج شوند. این به نظر منطق ناامیدی از طرف یک فروشنده است که هر چیزی برای گرفتن V8 می گوید، اما ممکن است کار کند. برای ارائه این منطق، کلاس C از یک موتور چهار سیلندر در قالب های استاندارد و AMG استفاده می کند، کلاس E دارای یک موتور شش سیلندر است، چه ستاره سه پر یا یک تاج Affalterbach روی کاپوت داشته باشد. . مرسدس بر این باور است که شش در AMG CLE 53 به توجیه قرار دادن V8 در AMG CLE 63 کمک می کند.

    اتوموبیل می گوید گزینه هیبریدی ملایم V8 585 اسب بخار قدرت تولید می کند که نسبت به پیشرانه چهار سیلندر PHEV با قدرت 670 اسب بخار کمتر است. ظاهراً AMG می‌خواهد CLE در ذهن مشتریان در برابر BMW M4 صف آرایی کند. یک موتور V8 با قدرت 585 اسب بخار، همتای مناسب تری با برند AM برای M4 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری توئین توربو با 542 اسب بخار نیرو خواهد بود.

    نتیجه فراتر از CLE این است که مرسدس ممکن است موضع خود را در مورد AMG C 63 و AMG E 63 نرم کند. اتوموبیل در نمایشگاه خودروی پکن ماه گذشته، “مارکوس شافر، رئیس عملیات تحقیق و توسعه مرسدس بنز اعلام کرد که این شرکت به دقت بر فروش C63 و GLC 63 نظارت می‌کند، در میان درخواست‌ها برای بازگشت آنها به موتور V8. … Schäfer گفت. تصمیم گیری با مشتریان است که آیا AMG به پیشرانه بنزینی-الکتریکی کوچک خود ادامه می دهد یا خیر. دعوا تمام نشده است

  • فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند. ثبت نام مدیران خودرو با عرضه 4 خودروی پرفروش با اقساط 12 الی 5 ساله آغاز شده است. – فروش 5 محصول مدیران خودرو از امروز 18 اردیبهشت 1403 شروع می شود.شرکت صنایع خودروسازی مدیران، …
    منبع خبر: جار نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    ·

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    اگر می‌خواهید نمونه‌هایی از استهلاک خودروهای تنبیهی بیابید، به سدان‌های لوکس اروپایی در گورستان محلی خودروی میش پولت نگاه نکنید. در مورد مرسدس بنز S600 که جدید با قیمت 282544 دلار با نرخ تورم به فروش می رسد چطور؟ یا یک BMW 745i و قیمت 114895 دلاری آن به پول امروزی؟ سدان‌های بزرگ و قدرتمند آئودی نیز با Depreciation Grim Reaper روبرو هستند، و Junkyard Gem امروزی یکی از گران‌ترین مدل‌هایی بود که آمریکایی‌ها می‌توانستند در سال 2007 بخرند و لوگوی آئودی، DKW، Horch و Wanderer روی پوزه‌اش بود.

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    آئودی S8 سال 2007 با قیمت 92000 دلار شروع شد (نمونه ای که نظر ما را شگفت زده کرد یک مدل کاملاً بارگذاری شده با قیمت 110920 دلار بود) که در سال 2024 به حدود 141958 دلار می رسد. A8 W12 برای سال 2007 حتی قیمت بیشتری داشت، اما به اندازه S8 بد ظاهر نبود.

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    این خودرو که در حال حاضر در Denver Pick Your Part زندگی می‌کند، پس از یک مدل 2001 در حیاط کارولینای شمالی، تنها دومین S8 دور انداخته‌شده من است. البته A8 های معمولی مانند نمونه هایی از سلف آئودی V8 آن بسیار راحت تر در زباله دان ها یافت می شوند.

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    زیر کاپوت یک موتور وحشی DOHC V10 با منبع لامبورگینی با قدرت 450 اسب بخار و 398 پوند فوت و از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ متصل است.

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    سرعت این خودرو 155 مایل در ساعت بود و می‌توانست اواسط 13 ثانیه ربع مایل بدود (تقریباً مشابه سدان شوروی ایمپالا 65 با موتور کوچک که چند سال قبل رانندگی می‌کردم).

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    هنوز هم کابل اختصاصی دارد که به شما امکان می دهد آی پاد خود را به سیستم صوتی متصل کنید.

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    این خودرو دارای سیستم صوتی اختیاری Ban & Olufsen است که قیمت را از آستانه شش رقمی (در سال 2007 دلار) عبور داد.

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    چرا چنین ماشین شگفت انگیزی در چنین مکانی وجود دارد؟ خوب، شما نمی توانید در تعمیر و نگهداری در خودرویی با این جادوی تکنولوژیکی در داخل آن صرفه جویی کنید، و هزینه های تعمیر A8/S8 اغلب زمانی نامطلوب به نظر می رسند که با ارزش فروش مجدد در سن 14 سالگی متعادل شوند.

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    هنگامی که این خودرو به اینجا رسید، کلیدها هنوز همراه آن بودند، بنابراین می‌توانیم فرض کنیم که به تعمیری نیاز داشت که بیش از ارزش واقعی فعلی آن هزینه داشت.

    Junkyard Gem: آئودی S8 2007

    در هر ماشینی یکی پیدا خواهید کرد. خواهی دید.

    موسیقی موجود در این ویدیوی تبلیغاتی فروشنده به طور مناسب oonsk-oonsky برای Autobahn است.

    Vorsprung durch Technik.

  • مدیران خودرو در روز چهارشنبه، 29 فروردین ماه 1403، شرایط فروش آریزو 6 جی تی جدیدترین محصول خود را اعلام کرد. این خودرو درحال حاضر گران ترین، – ، مدیران خودرو در روز چهارشنبه، 29 فروردین ماه 1403، شرایط فروش آریزو 6 جی تی جدیدترین محصول خود را اعلام کرد. این خودرو درحال …
    منبع خبر: اندیشه معاصر
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • کارشناس فنی – آقا

    ·

    کارشناس فنی مجرب به خودروهای برند مدیران خودرو و فونیکسدارای سابقه کار حداقل 2 سال – جاب ویژن بعنوان اولین ارائه دهنده بسته جامع خدمات کاریابی و استخدام، تجربه برگزاری موفق ادوار مختلف نمایشگاه های کار شریف و ایران را در کارنامه کاری خود دارد. سیستم هوشمند انطباق، رزومه …
    منبع خبر: جاب ویژن
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع