• تسلا در برابر تسلا: خودروساز از همنام هندی به دلیل کپی کردن علامت تجاری شکایت کرد

    تسلا در برابر تسلا: خودروساز از همنام هندی به دلیل کپی کردن علامت تجاری شکایت کرد

    دهلی نو – تسلا خودروساز ایلان ماسک از یک سازنده باتری هندی به دلیل نقض علامت تجاری آن با استفاده از نام تجاری «تسلا پاور» برای تبلیغ محصولات خود شکایت کرده است و از قاضی دهلی نو درخواست خسارت و حکم دائمی علیه این شرکت را دارد.

    تسلا در جلسه دادگاه عالی دهلی در این هفته گفت که شرکت هندی به تبلیغات محصولات خود با نام تجاری “تسلا پاور” ادامه داده است، علیرغم اعلام توقف و توقف ارسال شده در آوریل 2022، بر اساس جزئیات رسیدگی های ارسال شده در دادگاه. وب سایت در روز جمعه

    در طول جلسه استماع، شرکت هندی، Tesla Power India Pvt Ltd، استدلال کرد که تجارت اصلی آن ساخت “باتری های سرب اسید” است و هیچ قصدی برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی ندارد.

    سوابق دادگاه نشان می دهد که قاضی سه هفته به شرکت هندی اجازه داد تا پس از تحویل مجموعه ای از اسناد در حمایت از دفاع خود، پاسخ های کتبی ارائه کند.

    تسلای ماسک در دلاور ثبت شده است و این شرکت هندی را به استفاده از نام‌های تجاری «تسلا پاور» و «تسلا پاور آمریکا» متهم کرده است. پرونده دادگاه شامل تصاویری از یک وب‌سایت بود که نشان می‌داد دفتر مرکزی Tesla Power USA LLC نیز در دلاور است و «به دلیل پیشرو بودن و پیشرو بودن در معرفی باتری‌های مقرون‌به‌صرفه» با «حضور بسیار قوی در هند» تأیید شده است.

    تسلا پاور بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

    تسلا به قاضی گفت که متوجه شده است که شرکت هندی در سال 2022 از نام تجاری خود استفاده می کند و تلاش ناموفقی برای جلوگیری از این کار داشته است و آن را مجبور به طرح دعوی کرده است.

    این مورد پس از آن مطرح شد که ماسک سفر برنامه ریزی شده خود به هند را در 21 آوریل برای دیدار با نخست وزیر نارندرا مودی لغو کرد.

    چند روز بعد، ماسک یک بازدید غیرمنتظره از چین داشت و پیشرفت هایی را در جهت ارائه بسته کمکی راننده پیشرفته خود انجام داد، اقدامی که بسیاری از مفسران هندی آن را نادیده گرفتند.

    پرونده علامت تجاری Tesla India در تاریخ 22 مه بررسی خواهد شد.

  • بهترین پولیش آلومینیومی سال 2024

    Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

    وقتی صحبت از تمیز کردن DIY به میان می آید، باید مطمئن شوید که برای هر سطح خاصی که قصد تمیز کردن آن را دارید، محصول مناسبی دارید. پاک کننده های همه منظوره برای برخی از کارهای نظافت خودرو مناسب هستند، اما بسیاری از سطوح نیاز به توجه ویژه دارند. برای تمیز کردن صحیح برخی از قسمت‌های ماشین، کامیون یا دوچرخه خود، باید محصولی تخصصی تهیه کنید که برای مراقبت از سطحی که قصد تمیز کردن آن را دارید طراحی کنید تا بتوانید این کار را بدون آسیب رساندن به پوشش انجام دهید. به عنوان مثال، پولیش آلومینیوم به طور خاص برای تمیز کردن و بازیابی آلومینیوم و همچنین کروم، فولاد ضد زنگ و سایر انواع فلز ساخته شده است. در اینجا بهترین پولیش های آلومینیومی موجود در آمازون وجود دارد.

    مادر

    9.26 دلار در آمازون

    تنها چیزی که برای استفاده از این لهستانی مادر نیاز دارید یک پارچه میکروفیبر تمیز به همراه کمی گریس آرنج است. این پولیش برای بازگرداندن روکش آینه به آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، برنج و آلیاژهای دیگر عالی است.

    ویژگی های کلیدی

    • 10 اونس چسباندن
    • می درخشد و محافظت می کند
    • مناسب برای تمام فلزات
    • فلز را از اکسیداسیون، آسیب جاده و شرایط آب و هوایی ایمن نگه می دارد

    ترمیم کننده و محافظ لهستانی هوی متال Chemical Guys 3

    19.99 دلار در آمازون

    این ترمیم کننده و محافظ لهستانی هوی متال Chemical Guys یک محصول پاک کننده 3 در 1 است که باعث جوانسازی و بازیابی شفافیت سطوح آلومینیومی می شود. این پاک کننده از میکرو ساینده ها برای حذف اکسیداسیون و پلیمرهای محافظ برای جلوگیری از اکسیداسیون و ایجاد لکه در آینده استفاده می کند.

    ویژگی های کلیدی

    • 16 اونس بطری
    • تمیز، درخشان و محافظت می کند
    • برای کروم، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ عالی است
    • فلزات لکه دار، کدر و اکسید شده را بازیابی می کند
    • میکرو ساینده های سریع الاثر

    آدم

    12.74 دلار در آمازون

    این محصول از Adam's Polishes از مواد ساینده و درزگیرهای مصنوعی مخصوص برای هدف قرار دادن اکسیداسیون و علائم اولیه زنگ زدگی استفاده می کند. این پولیش در حین بازیابی آلومینیوم پس از پرداخت های کسل کننده و ورزش های آبی می رود.

    ویژگی های کلیدی

    • 4 اونس بطری
    • از ترکیب منحصر به فردی از مواد پولیش استفاده می کند
    • اکسیداسیون و لکه های سبک را از بین می برد
    • قابل استفاده با دست یا ماشین

    پولیش فلزی سه بعدی 2

    19.99 دلار در آمازون

    این پولیش همه جانبه تمام سطوح فلزی را تمیز، ترمیم و محافظت می کند. استفاده از آن بر روی آلومینیوم، کروم، برنج، مس نقره ای، صفحات الماس و چرخ ها بی خطر است. این پولیش را می توان با حوله میکروفایبر زد و به ابزار خاصی نیاز ندارد.

    ویژگی های کلیدی

    • 16 اونس بطری
    • پولیش و پاک کننده چند منظوره
    • لکه های اکسیداسیون و زنگ زدگی را از بین می برد
    • روی انواع سطوح فلزی کار می کند
    • بدون مواد شیمیایی خشن

    براسو متال پولیش 1

    12.61 دلار در آمازون

    این پاک کننده فلزی 7 در 1 Brasso می تواند بسیاری از سطوح فلزی را تمیز کند. این می تواند به طور موثر آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، کروم، پیوتر، برنز، برنج و مس را تمیز و بازیابی کند. این پاک کننده نه تنها فلزات وسایل نقلیه را تمیز می کند، بلکه می تواند برای تمیز کردن شیر آب، سینک ظرفشویی، میله های پرده، قفل درها، مبلمان فلزی و سایر سخت افزارها استفاده شود.

    ویژگی های کلیدی

    • 2 بسته 8 اونسی. بطری ها
    • تمیز کننده فلز 7 در 1
    • درخشندگی قوی و طولانی مدت می دهد
    • بدون نیاز به آبکشی

    3M Metal Restorer and Polish 1

    33.99 دلار در آمازون

    این ترمیم کننده فلز و پولیش 3M به صورت خمیری است که به نرمی روی فلز کار می کند و زنگ زدگی، خوردگی و اکسیداسیون سطح را از بین می برد. همچنین درخشندگی براقی را ارائه می دهد که فلزات شما را به خوبی ظاهر می کند.

    ویژگی های کلیدی

    • 18 اونس چسباندن
    • خوردگی و زنگ زدگی را از بین می برد
    • درخشش درخشان
    • اکسیداسیون را معکوس می کند

    نحوه استفاده از پولیش آلومینیومی

    در صورت استفاده از خمیر یا اسپری، فرآیند توزیع متفاوت خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که دستورالعمل ها را به طور کامل رعایت کرده اید. برای انجام کارهای بزرگتر برای هر پروژه پولیش نیازی به بافر ندارید. سنباده کاری نیز برای پروژه های خاص توصیه می شود. در اینجا یک آموزش تصویری از Chemical Guys در مورد نحوه صیقل دادن کروم، فولاد ضد زنگ و سطوح فلزی.

    حتما به هشدارهای روی برچسب این محصولات توجه کنید. آنها در صورت بلعیدن مضر هستند و می توانند باعث تحریک پوست و چشم شوند، بنابراین حتماً قبل از استفاده برچسب های هشدار دهنده ضمیمه را مطالعه کنید و همچنین برای محافظت از خود در هنگام استفاده از پاک کننده هایی مانند این، وسایل مناسب تهیه کنید. به عنوان مثال، دستکش، حوله و محافظ چشم، اقلام خوبی هستند که در گاراژ یا کارگاه خود می توانید داشته باشید.

    براق کننده آلومینیوم روی چه مواردی می توان استفاده کرد؟

    این نوع پولیش در بازیابی چرخ های آلومینیومی، سر اگزوز و سایر قسمت های فلزی روی خودرو بسیار عالی است. همچنین می توان از آنها برای تمیز کردن سینک، ظروف نقره، قفل درها و سایر سخت افزارهای فلزی استفاده کرد. انواع فلزی که می توانند تمیز کنند عبارتند از آلومینیوم، کروم، اسپند، فولاد ضد زنگ، برنج، مس و برنز. هر پولیش فلزی نمی تواند هر نوع فلزی را تمیز کند، بنابراین حتماً بخوانید که محصول شما برای استفاده در چه مواردی ایمن است. همچنین، توجه داشته باشید که نباید از پولیش آلومینیومی برای هر چیزی که می‌خورید یا می‌نوشید استفاده کنید.

    انتخاب های برتر بیشتر

  • جیپ گلادیاتور در صورتی با رنگ توسکادرو زیبا به نظر می رسد

    جیپ گلادیاتور 2024 اکنون به لطف اضافه شدن گزینه رنگ محبوب Tuscadero به پالت رنگ صورتی زیبا به نظر می رسد.

    این اولین باری است که جیپ توسکادرو را به نام شخصیت پینکی توسکادرو از کمدی کمدی «روزهای شاد» دهه 1970 در گلادیاتور پیشنهاد می‌کند. این رنگ در رانگلر 2021 عرضه شد و تا سال 2024 به عنوان گزینه ای برای آن مدل بازگشت.

    به گفته جیپ، تصمیم برای بازگرداندن Tuscadero برای Wrangler و افزودن آن به Gladiator به تقاضای عمومی بستگی دارد. به گفته این خودروساز، بیش از 30000 مشتری رانگلرهای رنگ‌آمیزی توسکادرو را هنگامی که رنگ برای اولین بار برای مدل 2021 عرضه شد، سفارش دادند.

    Tuscadero یک گزینه 895 دلاری در Gladiator 2024 است – همان قیمت در رانگلر. در حال حاضر برای سفارش در گریدهای Sport، Mojave و Rubicon در دسترس است و اولین خودروها قرار است در تابستان امسال وارد نمایشگاه شوند.

    جیپ رانگلر توسکادرو 2021

    جیپ رانگلر توسکادرو 2021

    جیپ گفت که این رنگ در اواخر سه ماهه دوم در کلاس Gladiator دیگر در دسترس خواهد بود و مشتریان می توانند آن را تا پایان مدل سال 2024 سفارش دهند. اگرچه این خودروساز درباره ادامه در دسترس بودن پس از سال 2024 صحبت نکرد.

    گلادیاتور 2024 که در نمایشگاه خودروی دیترویت 2023 رونمایی شد، با جلوپنجره جدید، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی و کیسه هوای پرده ای جانبی استاندارد، از جمله ویژگی های دیگر، به روز شده است. نمرات جدید Mojave X و Rubicon X نیز ویژگی های بیشتری را به گریدهای Rubicon و Mojave اضافه می کنند. قیمت زیر 40000 دلار باقی می ماند.

    در پستی در لینکدین این هفته، رئیس برند جیپ، بیل پفر، مدل پلاگین هیبریدی Gladiator 4xe را نیز تایید کرد تا مکمل رانگلر 4xe و گرند چروکی 4xe فعلی باشد. پفر گفت که قرار است در اواخر سال آینده به بازار بیاید. انتظار می رود این مدل برای مدل سال 2025 در ایالات متحده عرضه شود

  • Rivian 827 میلیون دلار مشوق برای توسعه تأسیسات ایلینویز دریافت کرد، سهام جهش کرد

    Rivian 827 میلیون دلار مشوق برای توسعه تأسیسات ایلینویز دریافت کرد، سهام جهش کرد

    Rivian Automotive روز پنجشنبه اعلام کرد که 827 میلیون دلار به عنوان یک بسته تشویقی از ایالت ایلینویز دریافت کرده است تا عملیات خود را در تاسیسات عادی خود توسعه دهد.

    سهام شرکت مستقر در ایروین در کالیفرنیا پس از از دست دادن بیش از 60 درصد از ارزش خود در سال جاری، تا پایان روز چهارشنبه، تقریباً 10 درصد در معاملات بعد از ظهر افزایش یافت.

    این شرکت گفت که کارخانه ایلینوی، جایی که Rivian همچنین ون های تحویل الکتریکی خود را برای بزرگترین سرمایه گذار خود، Amazon.com می سازد، می تواند سالانه 150000 وسیله نقلیه تولید کند.

    ریویان مدل SUV سایز متوسط ​​ارزان‌تر خود را تولید خواهد کرد که در ماه مارس رونمایی شد و در کارخانه با مدل Y تسلا روبرو خواهد شد.

    با اضافه شدن R2، ریوین انتظار دارد ظرفیت کل سالانه 215000 خودرو داشته باشد.

    این شرکت گفت که بودجه ایالت ایلینویز برای توسعه کارخانه، بهبود زیرساخت های عمومی و برنامه های آموزش شغلی برای نیروی کار آن هزینه خواهد شد.

    این بسته تشویقی به تراز نقدی و معادل های نقدی ریوین در پایان سال گذشته 7.86 میلیارد دلار اضافه می کند.

    در اوایل سال جاری، ریوین گفته بود که انتظار دارد در سال 2024 حدود 1.75 میلیارد دلار در هزینه‌های سرمایه‌ای صرف کند که ناشی از سرمایه‌گذاری اضافی در تأسیسات دوم در خارج از آتلانتا، جورجیا است، اما از آن زمان ساخت کارخانه را متوقف کرده است.

    ریویان گفت که ساخت و ساز بعداً در گرجستان از سر گرفته می شود زیرا این سایت “بخش بسیار مهمی از استراتژی بلندمدت آن باقی می ماند.”

    ریوین که قرار است هفته آینده نتایج سه ماهه اول را گزارش کند، با انتشار دو اوراق قرضه در سال گذشته بیش از 3 میلیارد دلار جمع آوری کرد، اما برخی تحلیلگران و سرمایه گذاران می گویند که تا سال 2026 به سرمایه بیشتری نیاز خواهد داشت.

  • فیس لیفت چری تیگو 7 به عنوان مدل 2024 به فروش خواهد رسید و احتمالا مدیران خودرو این محصول را در بازار ایران هم عرضه خواهد کرد – چری عرضه فیس لیفت تیگو 7 مدل 2024 را شروع کرد. این نسخه هم در نمای بیرونی و هم در داخل کابین متحمل تغییراتی شده و قیمت مدل پایه آن از 74,900 یوان، معادل …
    منبع خبر: شایا نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • تایرهای تمام زمینی BFGoodrich K03 برای قرار دادن K02 در مرتع وارد می شوند

    BFGoodrich نسل جدیدی از لاستیک‌های پیشرو برای تمام زمین‌های خود را روانه بازار کرده است.

    BFGoodrich All-Terrain T/A K03 جایگزینی برای K02 است که برای آفرودهای کارخانه ای مانند فورد F-150 رپتور و برونکو رپتور و همچنین نسخه های هاردکور جیپ رانگلر انتخابی محبوب بوده و هست. . بنابراین K03 چیزهای زیادی برای انجام دادن دارد.

    به گفته BFGoodrich، بهبودها شامل عملکرد سایش بهتر، به علاوه الگوی آج و ترکیب جدید است که هر دو برای افزایش کشش و دوام در انواع مختلف زمین طراحی شده‌اند.

    دیواره های جانبی نیز برای جلوگیری از گیرکردن اجسام و شکافتن این قسمت آسیب پذیرتر تایر طراحی شده اند. طراحی شانه دندانه دار و “میله های فوبی گل” برای بهبود کشش روی گل و برف طراحی شده است.

    لاستیک BFGoodrich All-Terrain T/A K03

    لاستیک BFGoodrich All-Terrain T/A K03

    BFGoodrich همچنین ادعا می کند که ترکیب جدید و الگوی آج باعث طول عمر بیشتر می شود. از جمله ویژگی های متمرکز بر طول عمر، نوارهای قفل سه بعدی هستند که برای فرسودگی یکنواخت در طول عمر لاستیک طراحی شده اند. شکل ردپا نیز برای توزیع بهتر تنش و بار طراحی شده است تا دوباره سایش را در سطح تایر افزایش دهد.

    به گفته هارولد فیلیپس، مدیر کل جهانی BFGoodrich، تایر جدید با استفاده از درس‌هایی که در طول 10 سال از زمان عرضه K02 به دست آمده است، ساخته شده است.

    K03 فروش خود را از ماه می در 13 سایز آغاز می‌کند و 17 سایز دیگر در ماه آگوست و پنج سایز دیگر در ماه اکتبر وارد بازار می‌شوند. پس از آن 52 سایز اضافی در سال 2025 و 19 سایز در سال 2026 خواهد آمد. BFGoodrich 50000 مایل ضمانت لاستیک را ارائه می دهد.

  • گزارش نشان می‌دهد که عابران پیاده غیرسفیدپوست اغلب به دلیل آسیب‌های ناشی از وسایل نقلیه به اورژانس می‌روند

    گزارش نشان می‌دهد که عابران پیاده غیرسفیدپوست اغلب به دلیل آسیب‌های ناشی از وسایل نقلیه به اورژانس می‌روند

    بر اساس گزارش جدید فدرال که روز پنجشنبه منتشر شد، عابران پیاده که سفید پوست نیستند به دلیل جراحات ناشی از ترافیک با نرخ های بالاتری نسبت به افراد سفیدپوست وارد اتاق اورژانس می شوند.

    بین ژانویه 2021 تا دسامبر 2023، بیش از 137000 ویزیت از اورژانس شامل آسیب عابر پیاده انجام شده است. عابران پیاده آسیایی 2.23 برابر بیشتر از سفیدپوستان به اورژانس رفتند، در حالی که سیاه پوستان 1.93 برابر و افراد اسپانیایی 1.7 برابر بیشتر به اورژانس رفتند. افراد چند نژادی یا افراد نژاد دیگر بالاترین میزان را در مقایسه با سفیدپوستان داشتند: 2.47.

    این یافته ها روز پنجشنبه توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد.

    این گزارش همچنین به نرخ بالاتر مراجعه به اورژانس برای آسیب‌های ناشی از وسیله نقلیه در گروه‌های سنی 15 تا 24 و 25 تا 34 سال اشاره کرد و مردان تقریباً دو برابر بیشتر از زنان احتمال درمان را داشتند.

    محققان CDC می‌گویند محیط‌های پیاده‌روی ناایمن را می‌توان به توسعه‌ای نسبت داد که خودروها را بر عابران پیاده اولویت می‌دهد و سرمایه‌گذاری در محله‌های خاص بر اساس نژاد و درآمد را کاهش می‌دهد. آنها گفتند که این همچنین می تواند منجر به سرمایه گذاری ضعیف در زیرساخت های مناسب برای عابر پیاده، مانند پیاده روها، گذرگاه ها و چراغ های خیابان شود.

    خودروهای جدید برای ایمن تر طراحی شده اند، اما مرگ و میر عابران پیاده رو به افزایش بوده است. در سال 2021، تصادفات عابر پیاده با وسایل نقلیه موتوری باعث کشته شدن 7000 نفر شد که بیشترین میزان در 40 سال گذشته است.

    ماه گذشته، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه اعلام کرد خودروهای جدید باید ترمز اضطراری خودکار داشته باشند. وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، گفت که این می تواند جان بیش از 300 نفر را در سال نجات دهد و از حدود 24000 جراحت جلوگیری کند.

    محققان در گزارش CDC همچنین گفتند مواردی مانند باریک کردن جاده ها و کاهش محدودیت سرعت می تواند به ایمنی عابران پیاده کمک کند.

  • نمایشگاه زیست بوم چری به زودی با هدف همسازی آینده ای از سفرهای سبز با همراهی مشتریان از راه خواهد رسید. – ، نمایشگاه خودرو 2024 پکن از روز پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403، با حضور غول های خودروسازی چینی و دیگر خودروسازان مطرح جهان آغاز به کار کرد. شرکت چری یکی از چند خودروساز معروف …
    منبع خبر: تسنیم نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Metal Worked: An RWB-Inspired VW Beetle

    در این مرحله، من مطمئن هستم که فولکس‌واگن بیتل‌ها به هر شکلی که بتوان تصور کرد، شکست خورده است. از ماشین‌های درگ گرفته تا کالسکه‌های ساحلی، ماشین‌های باریکه و حتی بازسازی‌های مناسب برای کنکور، هزار و یک دستور العمل برای ساختن یک اشکال وجود دارد.

    با این حال، ربکا فریتشاگن سوئدی موفق شده است که سوسک 1972 VW 1302 خود را با استفاده از همه نوع تأثیرات بسازد و مطمئناً در نتیجه برجسته است.

    A7309553-ویرایش

    واضح ترین تغییر؟ بدون شک بدنه پهن الهام گرفته از RWB. اما بر خلاف ساخته های Nakai-san، این مجموعه ای از گلگیرهای پیچ و مهره ای نیست.

    A7309556-ویرایش

    قوس‌های Beetle با دست از ورق فلز ساخته شده‌اند – همه کار خود ربکا – و 400 میلی‌متر به عرض آن اضافه می‌کنند. اسپویلر جلوی چانه، کانارد و اسپویلر/درب صندوق عقب مدل Abarth TCR که روی موتور آویزان شده است، همگی فولادی هستند.

    A7309560-ویرایش

    رنگ سبز عمیق انحصاری آئودی، بدنه سفارشی را به نمایش می گذارد، با مروارید زمردی که زیر لامپ های نقطه ای در نمایشگاه خودروی سفارشی Elmia 2024 در سوئد می درخشد. مطلقاً هیچ فایبرگلاسی در بیتل ربکا وجود ندارد، و این رویکرد قدیمی در ساخت و ساز به قسمت زیرین خودرو نیز کشیده شده است که به عنوان یک ترمیم مهره و پیچ درمان شده است.

    A7309573-ویرایش
    A7309574-ویرایش

    قابلیت اطمینان یکی از اولویت‌های اصلی بود، بنابراین چهارچرخ تخت 1300 سی‌سی با واشرها، لوازم جانبی و مواد مصرفی جدید تازه‌سازی شد. اگزوز یک قطعه بیانیه است که دوباره توسط خود ربکا ساخته شده است.

    A7309576-ویرایش

    بر خلاف بیتل های قبلی که دارای سیستم تعلیق پرتو جلو بودند، مدل 1302 از پایه های مک فرسون استفاده می کند. در نتیجه، ربکا توانست یک جفت پایه قابل تنظیم گلف Mk2 را در محور جلوی بیتل قرار دهد که از کویلور به کیسه هوا تبدیل شده بود. در عقب، پرتو پیچشی اصلی باقی مانده است، اما اکنون از کیسه هوا نیز بهره می برد.

    A7309592-ویرایش

    در زیر قوس‌های فوق‌العاده عریض، چرخ‌های فولادی فوق‌العاده عریض قرار گرفته‌اند – 17×10 اینچ در جلو و 17×13 اینچ در عقب. روکش‌های چرخ روشویی Opel و کلاه‌های توپی اصلی بیتل برای طراحی منحصر به فرد سیم‌پره‌ای با درج‌های گنبدی سنتی ترکیب شده‌اند.

    A7309563-ویرایش
    A7309570-ویرایش

    فضای داخلی برنده جایزه Rebecca's Bug قطعه ای از مقاومت است که از فرش تا سقف پارچه ای روکش شده است.

    A7309564-Enhanced-NR-Edit

    چرم قهوه ای همه جا هست و دوخت های طلایی به وفور دیده می شود. داشبورد اصلی اکنون دارای صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای است که به ربکا اجازه می دهد تا از نصب صوتی زیر قفس نیمه پیچ و هوای قابل مشاهده حداکثر استفاده را ببرد.

    A7309596-ویرایش

    شاید سوسک 1302 ربکا برای سرعت ساخته نشده باشد، اما با توجه به سطح تلاش، شخصیت، جزئیات و مهارتی که این جوان 22 ساله در این ساخت انجام داده است، فکر می کنم باید از آن تجلیل شود.

    بیایید به تفریح ​​با ماشین ها ادامه دهیم. ربکا مطمئناً با باگ بی نظیرش است.

    ماریو کریستو
    اینستاگرام: mcwpn
    mariochristou.world

    عکاسی توسط آلن هاستا
    اینستاگرام: hazetaa

  • مکس ورشتاپن به برتری در گرندپری میامی با قطب در مقدماتی ادامه می دهد

    میامی – مکس ورشتاپن از ردبول با همان فرمی که در تمام آخر هفته داشت ادامه داد و برای گرندپری میامی قطب شد. با زمان 1:27.241، او کمی بیش از یک دهم سریع‌تر از چارلز لکلرک است که خود را مانند دو سرعت در جایگاه دوم قرار داد.

    سرجیو پرز، مورد علاقه هواداران اینجا در میامی، توانست رتبه چهارم را به دست آورد و دو ردیف اول را پشت سر بگذارد. دانیل ریکاردو ممکن است بعد از اسپرینت مورد بحث پادوک قرار گرفته باشد، اما تنها چند ساعت بعد، او در Q1 حذف شد و در نهایت به لطف یک پنالتی سه نقطه در شبکه پایانی مرده خواهد بود. راننده ریسینگ بولز فردا باید تلاش زیادی کند تا ماشینش را مثل امروز به امتیاز برساند.

    هیچ‌کدام از مک‌لارن‌ها با ارتقای خود نتوانستند از نردبان آنقدر بالا بروند که ردبول‌ها یا فراری‌ها را از بین ببرند، اما حداقل در رتبه‌های پنجم و ششم در کنار هم شروع خواهند شد. نیکو هالکنبرگ آخر هفته قدرتمند هاس را با کسب مقام نهم در مقدماتی ادامه می دهد، اگرچه هم تیمی او کوین مگنوسن شانس چندانی نداشت و در رده نوزدهم قرار گرفت. بعلاوه، رانندگی مگنوسن – مبارزه با همیلتون در اسپرینت – که توجه مهمانداران را به خود جلب کرد، می تواند شاهد مجازات های بیشتری باشد.

    مکس ورشتاپن به برتری در گرندپری میامی با قطب در مقدماتی ادامه می دهد

    فرناندو آلونسو تا کنون یک آخر هفته کمتر از میانگین داشته است که در مقدماتی ادامه داد و هم تیمی اش لنس استرول او را در رتبه یازدهم در مقایسه با پانزدهم آلونسو برتری داد. همچنین ناامیدکننده این بود که لوگان سرجنت بومی فلوریدا در Q1 ناک اوت شد. هم تیمی الکس آلبون موفق شد ویلیامز خود را در رده چهاردهم قرار دهد.

    مسابقه فردا در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود و خواهیم دید که آیا ورشتاپن می تواند آخر هفته خود را با یک رکورد عالی در اینجا در میامی به پایان برساند یا خیر. نتایج کامل مقدماتی در زیر آمده است.

    1. مکس ورشتاپن (1)، ردبول
    2. چارلز لکلرک (16)، فراری
    3. کارلوس ساینز (55)، فراری
    4. سرخیو پرز (11)، ردبول
    5. لاندو نوریس (4)، مک لارن
    6. اسکار پیاستری (81)، مک لارن
    7. جورج راسل (63)، مرسدس-ای ام جی
    8. لوئیس همیلتون (44)، مرسدس AMG
    9. نیکو هولکنبرگ، (27)، هاس
    10. یوکی تسونودا (22)، راسینگ بولز
    11. لنس استرول (18)، استون مارتین
    12. پیر گاسلی (10)، آلپاین
    13. استبان اوکن (31)، آلپاین
    14. الکساندر آلبون (23)، ویلیامز
    15. فرناندو آلونسو (14)، استون مارتین
    16. والتری بوتاس (77)، کیک ساوبر
    17. لوگان سرجنت (2)، ویلیامز
    18. کوین مگنوسن (20)، هاس
    19. ژو گوانیو (24)، کیک ساوبر
    20. دانیل ریکاردو (3)، ریسینگ بولز