• فروش اقساطی مدیران خودرو 1403

    ·

    ثبت نام مدیران خودرو با عرضه 4 خودروی پرفروش با اقساط 12 الی 5 ساله آغاز شده است. جزییات جدیدترین فروش اقساطی مدیران خودرو را در ادامه بخوانید. – به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از سایت طلا، ثبت نام مدیران خودرو با عرضه 4 خودروی پرفروش با اقساط 12 الی 5 ساله آغاز شده …
    منبع خبر: ایونا نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • UAW به دنبال پیروزی سخت در کارخانه مرسدس در آلاباما است

    UAW به دنبال پیروزی سخت در کارخانه مرسدس در آلاباما است

    دیترویت – کارگران کارخانه مرسدس بنز در آلاباما روز دوشنبه رای گیری در مورد پیوستن به اتحادیه کارگران اتومبیل را آغاز کردند، آزمایشی مهم برای اینکه آیا این گروه کارگری می تواند حرکت خود را در جنوب آمریکا که از لحاظ تاریخی ضد اتحادیه است حفظ کند یا خیر.

    پیروزی اتحادیه در کارخانه، هفته‌ها پس از پیروزی چشمگیر در یک کارخانه فولکس واگن در تنسی، نقطه عطفی برای UAW خواهد بود زیرا به دنبال سازماندهی بیش از دوجین خودروساز در سراسر کشور و افزودن به رتبه‌های رو به کاهش خود است.

    کمپین مرسدس بسیار بحث برانگیزتر بوده است. بر اساس آگهی‌ها و تابلوهایی که رویترز مشاهده کرده است، این شرکت از کارگران خواسته است که رای منفی بدهند. کارمندان کارخانه گفتند مرسدس همچنین شرکت های ضد اتحادیه را برای صحبت با کارگران استخدام کرد.

    مرسدس این ادعاها را رد کرده است که از تلاش های سازماندهی اتحادیه در آلاباما جلوگیری کرده است. یک سخنگوی گفت که این شرکت به تلاش‌های اتحادیه کارمندان احترام می‌گذارد و تضمین می‌کند که هر کارگری فرصتی برای رای دادن با رای مخفی دارد در حالی که اطلاعات لازم برای انتخاب آگاهانه را دارد.

    5200 کارمند در کارخانه مونتاژ و کارخانه باتری در مجاورت این هفته رای خواهند داد و نتایج نهایی آن روز جمعه انتظار می رود.

    رئیس UAW، Shawn Fain، بیش از یک سال را صرف استراتژی‌سازی مسیر خود برای جلب نظر کارگران غیر اتحادیه‌های خودروسازی کرده است و همه چیز با قراردادهای جدید کار در دیترویت آغاز شد.

    فاین در مارس 2023 رئیس UAW شد و اتحادیه را از طریق اولین اعتصاب همزمان خود علیه سه خودروساز دیترویت: جنرال موتورز، فورد و استلانتیس سازنده جیپ رهبری کرد. خروج شش هفته‌ای منجر به توافق‌های بی‌سابقه، از جمله افزایش 25 درصدی دستمزد و بازگشت تعدیل هزینه‌های زندگی شد.

    فاین گفت که نمایش قوی در شهر موتور برای جلب رضایت کارگران در جنوب بسیار مهم است.

    در سالن‌های کارخانه مرسدس، جایی که کارگران شاسی‌بلندهای برقی و گازسوز تولید می‌کنند، قراردادهای دیترویت تبدیل به نقطه‌ی بحثی برای حمایت از UAW شد.

    جیکوب رایان، کارگر مرسدس، گفت: “این بزرگترین چیزی است که ما از آن برای فشار استفاده می کنیم، زیرا می توانیم نشان دهیم که اتحادیه چقدر می تواند اکنون پیروز شود.” او از اتحادیه حمایت می کند زیرا احساس می کند که شرکت به نگرانی های کارگران در مورد حقوق، ساعات کاری و مزایا رسیدگی نکرده است.

    رایان، که حدود پنج سال در کارخانه به صورت تمام وقت کار می کرد، از قبل از انتخاب فاین، اتحادیه را تشویق می کرد.

    کمتر از دو سال پیش، او و سازمان‌دهندگان دیگر تلاش کردند تا 20 درصد از کارگران کارت‌های حمایت از UAW را امضا کنند. به گفته UAW، که معمولاً زمانی که یک مرکز به آستانه 70 درصد کارگران برای پیوستن رسید، برای انتخابات NLRB ثبت نام می کند، اکنون کارخانه دارای اکثریت فوق العاده این کارت ها است.

    با این حال، کارخانه در اعماق جنوب آمریکا واقع شده است، که از لحاظ تاریخی در برابر اتحادیه ها مقاومت بیشتری داشته است. در یکی از آخرین تلاش های خود در آگوست 2017، UAW رای را در کارخانه نیسان کانتون، می سی سی پی، با اختلاف 2 به 1 از دست داد.

    کیت آندریاس، استاد دانشکده حقوق کلمبیا که متخصص در قانون کار است، گفت: «چالش برای برنده شدن در کارخانه مرسدس و در ایالت‌هایی مانند آلاباما بسیار مهم است… جایی که واقعاً فعالیت اتحادیه‌ای بسیار کم بوده است».

    به گفته اساتید کارگری و کارگران، مرسدس نسبت به فولکس واگن کمپین تهاجمی تری علیه اتحادیه به راه انداخته است. به گفته کارگران و شنیده های جلسه بررسی شده توسط رویترز، این شرکت جلساتی را به رهبری مدیران شرکت و همچنین شرکت های کارگری خارجی برگزار کرده است که بر خطرات پیوستن به UAW تاکید کرده است. به گفته کارمندان و عکس های بررسی شده توسط رویترز، تابلوهای نصب شده در اطراف کارخانه، که رهبران شرکت در جلسات به آن اشاره کردند، از کارگران خواسته بود “رای منفی دهند”.

    این همچنین اولین انتخابات در کارخانه است، در حالی که UAW قبل از پیروزی دو بار برای فولکس واگن تلاش کرد.

    آرت ویتون، استاد کارگری در دانشگاه کرنل، با مقایسه تلاش‌های مرسدس و فولکس‌واگن گفت: «نمی‌دانم که آن‌ها همان مقدار زمان و سرمایه‌گذاری را در ونس، آلاباما، مانند سال‌ها در چاتانوگا صرف کرده‌اند.»

    UAW به تازگی در مورد یک قرارداد کار جدید برای کارمندان کامیون دایملر در چندین تأسیسات در جنوب به توافق رسیده است. کامیون دایملر زمانی بخشی از همان شرکت مرسدس بود.

    دولت های ایالتی در جنوب مقاومت شدیدی در برابر اتحادیه سازی کرده اند. شش فرماندار، از جمله کی آیوی آلاباما، نامه ای را امضا کردند و از کارگران خواستند که UAW را رد کنند. آنها گفتند اتحادیه سازی رشد صنعت خودرو در سراسر جنوب را متوقف می کند.

    در جلسات با کارگران، رهبران شرکت ها و شرکت های خارجی پیشنهاد کرده اند که کارگران منتظر بمانند و ببینند در مذاکرات قرارداد فولکس واگن چه اتفاقی می افتد و به برخی مذاکرات در شرکت های دیگر اشاره می کنند که 400 روز طول کشیده است.

    برخی دیگر احساس می کنند مرسدس بالاخره نگرانی های کارگران را جدی می گیرد. این خودروساز اخیراً رئیس تجارت خود در ایالات متحده را جایگزین کرد و برخی از کارگران گفتند که از اقدامات فدریکو کوچلوفسکی تازه منصوب شده تشویق شده اند.

    ملیسا هاول، یک کارمند 18 ساله در کارخانه، بیم آن را دارد که وارد کردن اتحادیه بتواند این حرکت را مختل کند.

    هاول گفت: “ما به عنوان اعضای تیم، بدون اتحادیه در حال حاضر، ما واقعاً یک مزیت بزرگ داریم.” آنها به وضوح درک می کنند که ما خوشحال نیستیم و به حرف هایشان گوش می دهند.

  • راننده که کودک را به بیمارستان می برد به دلیل ترس از انفجار خودروی الکتریکی از پارکینگ دور شد

    این وضعیت پارکینگ در بیمارستان ها در بریتانیا یکی از بزرگترین شکایات مردم بریتانیا است. مطمئنا، آنها ویزیت پزشک آنها را در تباهی مالی قرار نمی دهد، اما مطمئناً آنها با پارکینگ رایگان یا زیاد همراه نخواهند شد. اکنون، یکی از راننده ها در کشور یک درام جدید پارکینگ بیمارستانی پیدا کرده است که بعد از آن شکایت می کند از یک گاراژ دور شد به دلیل ترس از آتش گرفتن خودروی برقی آنها.

    پل فریمن پاول در حال بردن پسرش به یک قرار ملاقات در بیمارستان الدر هی لیورپول بود که به آنها گفتند که خودروهای الکتریکی اجازه ورود به گاراژهای پارکینگ بیمارستان را ندارند. CarScoops گزارش می دهد. هنگامی که راننده به گاراژ پارکینگ تأسیسات رسید، با تابلویی مواجه شدند که روی آن نوشته بود خودروهای برقی مجاز نیستند.

    پس از پرس و جو از تصمیم با امنیت در گاراژ، به فریمن پاول گفته شد که به جای آن ماشینشان را نزدیک چمن پارک کنند از آنجایی که گاراژ بیمارستان در حال ارتقاء سیستم های اسپرینکلر خود بود. در حالی که کار ادامه داشت، خودروهای برقی به دلیل ترس از آتش سوزی اجازه ورود به داخل را نداشتند. همانطور که CarScoops گزارش می دهد:

    آقای فریمن پاول پس از تجربه ناامیدکننده خود، در رسانه های اجتماعی شکایت کرد و سند “درخواست آزادی اطلاعات” را که به بیمارستان فرستاده بود، به اشتراک گذاشت. در آن، او بیان می‌کند که احتمال آتش‌سوزی خودروهای مجهز به ICE 20 برابر بیشتر از خودروهای الکتریکی است و اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند تصمیم‌گیری بیمارستان در مورد ممنوعیت درخواست می‌کند.

    تصمیم بیمارستان به ممنوعیت ورود خودروهای الکتریکی به یکی از گاراژهای آن خشم را در میان فعالان وسایل نقلیه پاک برانگیخت. از زمانی که فریمن پاول تجربه خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، دیگران در مورد تفاوت در خطرات آتش سوزی بین خودروهای برقی و گازسوز در جاده ها صحبت کردند.

    با وجود چندین آتش سوزی پرمخاطب که توسط خودروهای برقی در ماه های اخیر، از جمله داخل هواپیما، جرقه زده است یک کشتی باری که صدها اتومبیل را حمل می کند در آمریکا، خودروهای برقی در مقایسه با خودروهای بنزینی احتمال اشتعال بسیار کمتری دارند. همانطور که بی بی سی توضیح می دهد:

    کالین واکر، رئیس بخش حمل و نقل در گروه تحقیقاتی واحد اطلاعات انرژی و اقلیم، موافقت کرد که شواهد از موضع بیمارستان حمایت نمی کنند.

    او به بی‌بی‌سی گفت: «داده‌های EV FireSafe، که توسط دولت استرالیا پشتیبانی می‌شود، نشان می‌دهد که احتمال آتش‌سوزی خودروهای بنزینی بیش از 80 برابر بیشتر از خودروهای الکتریکی است.

    او همچنین گزارشی را که سال گذشته از سوی آژانس حوادث غیر مترقبه سوئد منتشر شد، نشان داد که در سال 2022 به طور متوسط ​​3.8 آتش سوزی به ازای هر 100000 خودروی برقی و هیبریدی و 68 آتش سوزی در هر 100000 خودرو از انواع سوخت رخ داده است که این ارقام شامل آتش سوزی نیز می شود.

    آقای واکر گفت: “این مهم است که رانندگان خطرات نسبی را درک کنند.”

    بیمارستان بریتانیا ایستاده است و تا زمانی که سیستم‌های آبپاش به‌روز نصب نشود، اجازه ورود خودروهای برقی را در بخش‌های سرپوشیده پارکینگ خود نمی‌دهد. بی‌بی‌سی گزارش می‌دهد که این حرکت بر اساس توصیه خدمات آتش‌نشانی محلی انجام شده است، و بیمارستان به جای آن می‌گوید که مالکان خودروهای برقی می‌توانند در پارکینگ اصلی بیمارستان و همچنین در یکی از پارکینگ‌ها پارک کنند. 14 فضای شارژ EV در سایت دارد

  • مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: خواسته شده که تبلیغات خودروی MVM X 55 PRO جمع آوری شود و از فروش و پیش فروش این خودرو هم جلوگیری می شود. – به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اطلاعات آنلاین، از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، مسلم بسیج روز یکشنبه در خصوص ادامه روند …
    منبع خبر: اقتصاد آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • این شانس شما برای خرید معروف ترین اسکیت Maxton در جهان است

    کنار بایست، یک ستاره تلویزیونی در راه است! این هفته در Bring A Trailer، می‌توانید یک و تنها Maxton Rollerskate را پیدا کنید مستقیم از هفته موتور و گاراژ گوس! این معروف ترین است مثال از یک ماکستون اسکیت غلتکی در جهان. بسیار خوب، این احتمالا تنها خودرویی است که تا به حال در جایی قابل توجه معرفی شده است، اما هنوز هم نمونه ای فوق العاده جالب از یک ماشین فوق العاده مضحک است.

    اگر نمی دانستید، این کوچولوها دارای موتور چرخشی ماشین‌های کیت تقریباً همزمان با نسل NA مزدا میاتا به بازار آمدند و چند صد پوند از آن‌ها کم کردند. تنها حدود 55 کیت از این محصول تولید شد مستقر در کلرادو ماکستون.

    پس از پایان برنامه، این خودرو در اختیار یکی از تماشاگران فلوریدا قرار گرفت، اما پس از گذشت این همه سال دوباره به دست تهیه کننده ارشد این مجموعه تلویزیونی رسید که آن را به حراجی در مریلند پیشنهاد داده است. چند رول اسکیت اخیری که به جمع BaT رفته اند کمی بیش از 20000 دلار چکش کرده اند و حتی با استانداردهای امروزی عملکرد بسیار زیادی را در قبال پول ارائه می دهند.

    این خودروی سبز از پیشرانه کامل مزدا RX-7 نسل FC بهره می برد که به معنای موتور چرخشی 13B تنفس طبیعی با قدرت 146 اسب بخار است که تا 9000 دور در دقیقه می چرخد، یک گیربکس 5 سرعته دستی و یک محور عقب 4 پیوندی زنده. . Rollerskate، مانند بسیاری از خودروهای کیت فایبرگلاس آن روز، دارای سیستم تعلیق جلویی است که حول اجزای Ford Mustang II ساخته شده است، زیرا قطعات مساوی خوب و ارزان هستند.

    تصویر مقاله ای با عنوان این شانس شما برای خرید معروف ترین اسکیت Maxton در جهان است

    تصویر: یک تریلر بیاورید

    این احتمال وجود دارد که شما هرگز نام Maxton Rollerskate را نشنیده باشید، در واقع بسیاری از همکارانم نشنیده بودند، اما من از زمانی که حدود یک دهه پیش در مورد آنها شنیدم، علاقه واقعی به این خودروها داشتم. آن‌ها خودروهای اتوکراس یا اتومبیل‌های روز پیست، مانند لوتوس ۷ ساخت آمریکا، با موتور چرخشی و گلگیر بسته، کاملاً ماهر هستند.

    متأسفانه، چون قد من از شش فوت بیشتر است، هرگز نمی توانم موضوع شیفتگی ام را برانم. شما باید به جای من روی این پیشنهاد بدهید. امیدوارم شما افراد کوتاه قد این ماشین را دوست داشته باشید. حدس می‌زنم فقط باید به رانندگی با پورشه‌هایم بچسبم و بتوانم اشیاء را از قفسه بالایی بگیرم.

    تصویر مقاله ای با عنوان این شانس شما برای خرید معروف ترین اسکیت Maxton در جهان است

    تصویر: یک تریلر بیاورید

  • به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، مسلم بسیج روز یکشنبه در خصوص ادامه روند تعلیق تأیید نوع خودرو MVM X55 PRO اظهار کرد: – مطابق ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالاها و خدماتی، اجباری اعلام …
    منبع خبر: زیرنویس نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مرسدس AMG CLE 63 ممکن است با V-8 بیش از 4 سیلندر پلاگین هیبریدی عرضه شود

    مرسدس بنز AMG ممکن است در حال آماده شدن برای معرفی مجدد موتور V-8 به مدل های در دسترس تر خود باشد، پس از اینکه آن را به نفع یک راه اندازی 4 سیلندر پلاگین هیبریدی در خودروهایی مانند آخرین C 63 و GLC 63 کنار گذاشت.

    به نقل از مقامات ارشد ناشناس در AMG، Autocar هفته گذشته گزارش داد که تیونر Affalterbach یک V-8 را در CLE 63 آینده خود بر اساس کوپه و کانورتیبل کلاس CLE جدید ارائه خواهد کرد. طبق گزارش ها، این موتور در CLE 63 577 اسب بخار قدرت تولید می کند که به طور مشخص کمتر از قدرت 671 اسب بخاری C 63 و GLC 63 پلاگین هیبریدی است.

    به گفته منابع، AMG قصد داشت از پیشرانه چهار سیلندر پلاگین هیبریدی در CLE 63 استفاده کند اما به دلیل فروش کند C 63 و GLC 63 این تصمیم را تغییر داد. AMG آمار فروش را منتشر نکرده است، اما Autocar گزارش داد. اعداد “بسیار پایین تر” از مدل های نسل قبلی V-8 است.

    نمونه‌های اولیه CLE 63 با قوای محرکه چهار سیلندر پلاگین هیبریدی قبلا دیده شده بود.

    مرسدس بنز AMG CLE 53 کابریولت 2025

    مرسدس بنز AMG CLE 53 کابریولت 2025

    اگر این گزارش صحت داشته باشد، موتوری که برای CLE 63 در نظر گرفته شده است احتمالاً نسخه ای از 4.0 لیتری آشنای AMG با دو توربوشارژ V-8 همراه با یک سیستم هیبریدی ملایم است. چنین تنظیماتی در G 63 به روز شده 2025 وجود دارد، جایی که همان 577 اسب بخار گزارش شده برای CLE 63 را ارائه می دهد. حتی اگر اسب بخار ممکن است در مقایسه با پیشرانه هیبریدی پلاگین 4 سیلندر انجام شود، صدای احساسی تر V- 8 و کاهش وزن ناشی از حذف باتری سنگین پلاگین هیبریدی احتمالاً برای خریداران خاص جذاب‌تر خواهد بود.

    AMG به تازگی یک CLE 53 مدل 2024 را روانه بازار کرده است که از موتور 3.0 لیتری توربوشارژ خطی 6 و هیبریدی ملایم برای تولید 443 اسب بخار استفاده می کند. به گفته منابع Autocar، یکی دیگر از دلایل تغییر به V-8 در CLE 63، نگرانی های فروشندگان است که مشتریان ممکن است با داشتن موتور کوچکتر CLE 63 در موقعیت بالاتر، سردرگم شوند.

    همچنین شایعاتی مبنی بر برنامه ریزی AMG برای معرفی مجدد V-8 در C 63 و GLC 63 و همچنین استفاده از آن در E 63 بعدی وجود دارد. هنگامی که از مارکوس شافر در ماه گذشته در نمایشگاه خودروی پکن 2024 پرسیده شد. رئیس تحقیق و توسعه، به Autocar گفت که این شرکت از نزدیک بر فروش C 63 و GLC 63 نظارت می کند تا تعیین کند چه مسیری را باید طی کند.

    او گفت: «ما به بازخورد مردم و مشتریان نزدیک خواهیم بود و سپس از آن خارج خواهیم شد.

  • اتفاق جدید برای ماشین میلیاردی مدیران خودرو! - استاندارد کرمان: از فروش و پیش فروش خودروی MVM X55 PRO جلوگیری شد



    دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 13:202024-05-13اقتصادي


    مدیرکل استاندارد استان کرمان در خصوص جلوگیری از فروش و پیش فروش خودروی MVM X55 PRO گفت: در این خصوص به مدیریت شرکت مدیران خودرو اعلام شد ضمن جمع آوری تبلیغات انجام شده در سطح کشور از انجام هر گونه تبلیغات در خصوص خودرو یاد شده خودداری کند.

    – جی پلاس؛ مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: خواسته شده که تبلیغات خودروی MVM X55 PRO جمع آوری شود و از فروش و پیش فروش این خودرو هم جلوگیری می شود.

    به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، مسلم بسیج روز یکشنبه در خصوص ادامه روند تعلیق تأیید نوع خودرو MVM X55 PRO اظهار کرد: مطابق ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالاها و خدماتی، اجباری اعلام شود پس از انقضای مهلت های مقرر، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این گونه کالاها و خدمات بدون علامت استاندارد و یا بدون تأیید سازمان، ممنوع است و کالاهای مربوطه توقیف و با متخلف طبق ماده 40 این قانون برخورد می شود.

    وی افزود: بر اساس بند 6 تعهدات 15 ماده ای خودروسازان که در نشست 115 شورای عالی استاندارد مورد تأیید قرار گرفته است خودروسازان متعهد می شوند تا پیش از دریافت تأیید نوع از پیش فروش خودروها اکیداً خودداری کرده و به محض تعلیق یا ابطال تأیید نوع، استفاده از هرگونه مطالب تبلیغاتی را متوقف کنند.


    برچسب ها: استاندارد – استان – مدیرکل استاندارد استان – خودرو – استان کرمان – مدیرکل استاندارد – فروش


    آخرین اخبار سرویس:



    اتفاق جدید برای ماشین میلیاردی مدیران خودرو! – استاندارد کرمان: از فروش و پیش فروش خودروی MVM X55 PRO جلوگیری شد

    اتفاق جدید برای ماشین میلیاردی مدیران خودرو! – استاندارد کرمان: از فروش و پیش فروش خودروی MVM X55 PRO جلوگیری شد




    همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


    منبع

  • مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: خواسته شده که تبلیغات خودروی MVM X 55 PRO جمع آوری شود و از فروش و پیش فروش این خودرو هم جلوگیری می شود. – به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، مسلم بسیج روز یکشنبه در خصوص ادامه روند تعلیق تأیید نوع …
    منبع خبر: اطلاعات آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • بیشترین ارز دولتی خودرو به مونتاژ کاران چینی می رسد. این در حالی است که عملا تولیدی در داخل کشور ندارند؛ مشخص نیست آنها با چه مجوزی دائما قیمت های جدید کارخانه ای اعلام می کنند. – اعمال تعرفه 100 درصدی روی خودروهای چینی در آمریکا نظارت ها و محکومیت گرانفروشی خودروسازان …
    منبع خبر: اکونگار
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع