• تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم را نشان می دهد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم را نشان می دهد تصویری از پارکینگ خودروهای تولیدی … – تصاویر منتشر …
    منبع خبر: عرشه آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Lancia concepts sweep Stellantis Drive for Design contest

    ·

    Lancia concepts sweep Stellantis Drive for Design contest

    Stellantis describes is annual Drive for Design contest as “an opportunity for high school students to win fabulous prizes while learning about exciting career opportunities in automotive design.” Winners not only get gear like a Wacom MobileStudio Pro 16, they’re eligible for summer internships in one of Stellantis’ design studios. For the last two years of the contest, Rocco Morales won first prize — last year with his Ram Stadion concept, and in 2022 with his Chrysler Helios concept — and that was after coming second in 2021 with his Jeep Crazy Horse concept. With Morales having graduated, aging out of the entry pool, Rohan Sieber could be the next in the repeat winner’s circle. Sieber, a junior in Portola, California, won the 2024 Drive for Design challenge. Students were asked to create a fresh concept for any of Stellantis’ global brands. Everyone who made the podium chose to create a fictional Lancia.

    Lancia concepts sweep Stellantis Drive for Design contest

    Sieber’s entry is the Lancia Zero, “an electric sports car concept inspired by Lancia’s legacy of radical design and legendary performance” that reworks the philosophy of the Stratos HF Zero. A junior this year, Sieber has a chance to replicate Morales’ record if he enters and wins next year.

    Lancia concepts sweep Stellantis Drive for Design contest

    Second place went to Ryan Panizzoli, a sophomore out of Plymouth, Michigan. The single image provided doesn’t put a name to his Lancia creation, but tiny captions indicate a slide-out module in the rear that contains a cooking station.  

    Lancia concepts sweep Stellantis Drive for Design contest

    Owen Bronson of Canton, Michigan claimed third place with this Lancia Pugnale concept, explicitly called a “modern interpretation of the 1970 Lancia Stratos Zero HF Concept.” Bronson kept more of the original than Sieber, and included the same kinds of cues that the actual Lancia brand applied to its Pu+Ra Zero and Pu+Ra HPE concepts that previewed future styling for the reborn automaker, like the Ypsilon lighting signature in front, the circular aperture on the roof, and the twin taillights.  

    The second- and third-place finishers get an Apple iPad Pro and Apple Pencil, a chance to network virtually with the Stellantis Design Team, a scholarship for a four-week summer program at Detroit’s College for Creative Studies, and because they’re Michigan locals, an invitation to be a Student Judge at the EyesOn Design at Ford House car show in Grosse Pointe, Michigan in June. Congratulations to all three of this year’s winners.

  • نیکو هلکنبرگ به عنوان راننده اول برای تیم آئودی F1 قرارداد امضا کرد

    نیکو هولکنبرگ کهنه کار فرمول 1 زمانی که این خودروساز در سال 2026 با تیم و واحد قدرت خود وارد این ورزش شود، برای آئودی رانندگی خواهد کرد.

    این راننده مسابقه‌ای آلمانی در حال حاضر در هاس است، اما فصل آینده به ساوبر می‌رود، تیمی که از فصل 2026 به تیم کارخانه آئودی تبدیل خواهد شد. آئودی در ماه مارس اعلام کرد که قصد دارد 100 درصد از تیم سوئیسی را خریداری کند.

    آئودی همچنان به دنبال راننده دوم است و شایعه شده است که کارلوس ساینز، راننده فعلی فراری، یکی از افراد مورد علاقه آندریاس سیدل، رئیس تیم آئودی است. لوئیس همیلتون، راننده فعلی مرسدس بنز AMG، فصل آینده در فراری جایگزین ساینز خواهد شد.

    رانندگان فعلی ساوبر والتری بوتاس و ژو گوانیو هستند، هرچند تصور نمی‌شود هیچ کدام گزینه‌ای برای تیم آئودی باشند.

    نیکو هلکنبرگ

    نیکو هلکنبرگ

    هنوز جایگزینی برای هولکنبرگ و همیلتون در تیم های فعلی مربوطه خود اعلام نشده است.

    آئودی شرکت جدید Audi Formula Racing مستقر در آلمان را برای نظارت بر برنامه F1 تاسیس کرده است. داشتن راننده باتجربه ای مانند هلکنبرگ برای ارتقای سرعت تیم جدید حیاتی خواهد بود.

    هولکنبرگ اولین بار در سال 2010 با ویلیامز به فرمول یک پیوست. او یک سال بعد به فورس ایندیا پیوست و سپس در سال 2013 برای ساوبر یک سال رانندگی کرد و سپس به فورس ایندیا بازگشت. او از سال 2020 به عنوان ذخیره برای این تیم خدمت کرد، زمانی که به ریسینگ پوینت و بعداً استون مارتین تبدیل شد و در سال 2023 با تیم فعلی هاس ثبت نام کرد. او همچنین برای پورشه در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی 2015 رانندگی کرد، جایی که زیر نظر سیدل کار کرد و در مسابقات ساعت 2024 لمان به پیروزی رسید.

    اگرچه هولکنبرگ نتوانسته در هیچ یک از مسابقات فرمول 1 برنده شود، به طور مداوم به عنوان یکی از برترین رانندگان تیم های پشتیبان عمل کرده است. او همچنین تا اینجا در فصل جاری تحت تاثیر قرار گرفته است و در سه مسابقه از پنج مسابقه اول امتیاز کسب کرده است.

  • قیمت های جدید مدیران خودرو اعلام شد که برخی آن را مقدمه اعلام ثبت نام جدید این خودروساز می دانند. – به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، قیمت های درج شده ممکن در ماه جاری تغییر یابد و بروزرسانی جدید انجام شود. شرایط فروش نقد و اقساط 4 محصول MVM مدیران خودرو در اسفند 1402 اعلام شد.
    منبع خبر: اینتیتر
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • ویدیو مربوط به سیل در سالن بدنه ی خودروی فونیکس اف ایکس در مدیران خودرو بم است. –
    منبع خبر: اقتصاد 24
    دسته بندی خبر: فرهنگی

    منبع

  • تست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهد

    نیوآرک، کالیفرنیا – هر چهار نسخه از لوسید ایر 2024، از مدل اولیه Pure تا Sapphire شبیه موشک بالستیک، پیش روی من هستند. من می خواهم همه آنها را در یک روز در برخی از زیباترین جاده های کوهستانی منطقه خلیج برانم. هیچ توقف و رفت و آمد شهری یا کروز در بزرگراه وجود ندارد. نه، لوسید می‌خواهد پویایی خط تولید Air خود را در جاده‌هایی که به نظر می‌رسد برای خودروهای پورشه، BMW M و سایر امثال آن مناسب‌تر هستند، نشان دهد. Air در بیرون یک خودروی اسپرت دو در نیست، اما با عجله مشخص می شود که تک تک نسخه های این سدان اسپرت الکتریکی و لوکس متعلق به این عرصه هستند.

    البته منطقی است که Air در جاده‌هایی که مهندسان کارشان را تأیید کرده‌اند، خوب عمل می‌کند – من فقط با فاصله 20 مایلی رانندگی از مقر این شرکت در نیوآرک، کالیفرنیا شروع می‌کنم. پیتر راولینسون، مدیر عامل شرکت لوسید، شب گذشته هنگام بازدید از دفتر مرکزی لوسید، بی وقفه در مورد این که چگونه و چرا فناوری پیشرانه الکتریکی Lucid به Air یک خودروی برقی کارآمد و قدرتمند کمک می کند، فکر کرد. غیرممکن است که از آنچه که Lucid برای به حرکت درآوردن خودروهایش مهندسی کرده است، تحت تأثیر قرار نگیرید، که توسط یک شرکت خودروسازی معتبر مانند استون مارتین که قراردادی برای استفاده از موتورهای الکتریکی و سیستم های باتری Lucid در آینده امضا کرده است، تأیید شده است. و اگر متوجه نشدید، فرمول E امروز از فناوری باتری و موتور Lucid در آخرین نسل خودروهای مسابقه‌ای خود استفاده می‌کند. می دانید که آنها چه می گویند: یکشنبه برنده شوید، دوشنبه بفروشید… و اکنون که کالاهای ماشین های جاده ای را امتحان کردم، دلیل خوبی وجود دارد که چرا شرکتی مانند استون یا سری مسابقه ای مانند فرمول E توجه کرده اند.

    2024 یاقوت کبود هوایی شفاف

    2024 یاقوت کبود هوایی شفاف

    مشاهده 23 عکس

    یاقوت کبود بادی شفاف

    یاقوت کبود خشونت خاموش است. این همان چیزی است که تسلا مدل S Plaid آرزو می کند. هر دو لوسید و تسلا 0 تا 60 بار در کمتر از 2 ثانیه به رخ می کشند، اما فاصله ای 160000 دلاری بین قیمت های اولیه آنها وجود دارد. تنها زمانی که هر دوی آنها را هدایت کرده باشید، متوجه می شوید که چرا تفاوت قیمت آنقدر فاحش است. Lucid's Sapphire یک ماشین لوکس کامل و با کارایی بالا از ساقه تا عقب است، در حالی که Plaid مانند یک ماشین ماهیچه ای نیمه دل است. یک تسویه حساب از سال گذشته.

    برای اینکه همه چیز را برای سر دنده‌های بنزینی در بین ما نمایان کنیم، Sapphire برای سری Air همان چیزی است که M5 Competition برای سری 5 است. این کل انچیلادا است. بیشتر سیستم تعلیق آن با سیستم تعلیق دیگر مدل های ایر متفاوت است و باعث می شود خودرویی با شاسی ساخته شود که می تواند قدرت زیادی را تحمل کند. که اتفاقاً 1234 اسب بخار است. به نوعی راولینسون گفت که این یک عدد کاملاً ساختگی است (زیرا 1-2-3-4 جالب به نظر می رسید) و رقم واقعی کمی بالاتر است. من بعد از رانندگی با آن شک ندارم.

    تست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهدتست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهدتست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهدتست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهد

    شاسی یاقوت کبود در جاده های پر پیچ و خم غیرممکن است. با چنان بی زحمتی به گوشه ها می چرخد ​​که شما تعجب خواهید کرد که چگونه یک EV بزرگ و سنگین آن را مدیریت می کند. لاستیک‌های میشلین Pilot Sport 4S عریض‌تر (و تکان‌خورده‌تر) که به‌طور خاص برای Sapphire طراحی شده‌اند، در هر چهار گوشه قرار دارند و چسبندگی بسیار زیادی به آن می‌دهند. ترمزهای سرامیکی کربنی آن هر بار که پس از فشار سریع دریچه گاز به داخل آنها دراز می کشم، جیغ می کشند. بدون هیچ گونه درام یا شیرجه قابل توجهی با عجله کند می شود. در همین حال، سیستم تعلیق Plaid به قدری برای خودرو نامناسب است که در صورت ایجاد Gs کافی، لاستیک ها به معنای واقعی کلمه با چاه چرخ ها ساییده می شوند. ترمزها با سرعتی که می‌تواند شتاب بگیرد شوخی است، و در حالی که مرکز ثقل پایین آن کمک می‌کند، می‌توان گفت که زیربنای آن در حد یک جاده کوهستانی شدید نیست، چه برسد به ردیابی کار.

    فضای داخلی Sapphire نیز بسته عملکردی را تکمیل می‌کند، زیرا به سطل‌های ورزشی فوق‌العاده راحت و حمایت‌کننده تعبیه شده است که شما را در حین انجام توانایی‌های فوق‌العاده بالای خودرو نگه می‌دارد. من تا به حال به سختی در مورد شتاب یاقوت کبود چیزی نگفته ام، و این به این دلیل است که به نوعی، این کمترین جنبه از چیزی است که این خودرو را بسیار خاص می کند. بله، هر کسی را از اینکه چقدر سریع به سرعت های غیرقانونی می رسد شگفت زده می کند، اما پس از یک ساعت رانندگی با آن، قبلاً با آن کنار می آمدم و به آن عادت می کردم. خودروهای الکتریکی سریع هستند، اما این ترفند یک مهمانی به راحتی خسته می شود. خوشبختانه برای Sapphire، شما همیشه اوقات خوبی خواهید داشت، بدون نیاز به کنترل پرتاب.

    Lucid Air Grand Touring

    Lucid Air Grand Touring

    مشاهده 18 عکس

    لوسید ایر گرند تور

    سقوط به سمت قدرتمندترین Air در خط تولید، من را به گرند تورینگ می‌آورد، یک سدان چهار در که 819 پونی از یک پیشرانه دو موتوره را تبلیغ می‌کند. وقتی در گاز دراز می کشید هنوز هم به شدت سریع است، اما Grand Touring عملکرد را به اندازه Sapphire جدی نمی گیرد. همانطور که گفته شد، برای دنبال کردن مقایسه مدل S Plaid، گرند تورینگ هنوز از هر نظر یک بسته پویاتر است.

    با این حال، به جای حمله حداکثری، آن را شماره گیری می کنم تا فضای داخلی زیبا اما ساده ایر را ببینم. صفحه‌نمایش‌هایی با شکل عجیب و غریب که در سراسر داشبورد پخش می‌شوند ممکن است در عکس‌ها غالب به نظر برسند، اما در مقایسه با Hyperscreen مرسدس و تکثیر صفحه‌نمایش‌های کنار سرنشین، محدودتر است. دکمه‌های بسیار سختی برای تنظیم مواردی مانند کنترل دما، صدای رسانه و جستجوی آهنگ وجود دارد. با این حال، نه چرخ اسکرول مرکزی و نه کلید فرمان برای کنترل صدا برای استفاده عالی نیستند، و شما را مجبور می‌کند زمان زیادی را صرف پیمایش کنید تا هر نوع تنظیم صدا قابل توجهی داشته باشید.

    تست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهد

    صندلی‌ها، حتی اگر به اندازه سطل‌های Sapphire جدی نباشند، من را با پشتیبانی کافی و راحتی عالی نگه می‌دارند، اما Lucid باید به خاطر پایین نگه داشتن صندلی به همان اندازه که برای احساس طبیعی‌تر سدان اسپرت وجود دارد، ستایش شود. بسیاری از خودروهای برقی شما را مجبور می‌کنند که به طرز عجیبی بلند بنشینید، زیرا بسته باتری به فضای زیر زمین نیاز دارد، اما هوا در اینجا آسیب نمی‌بیند.

    در مورد نحوه رسیدگی، پاسخ کوتاه ماهرانه و با اطمینان است. همانطور که گفته شد، وقتی صحبت از خط تولید ایر در جنوب Sapphire می شود، بهترین از بقیه نیست. Lucid به من می‌گوید که در هنگام توسعه Sapphire چیزهای زیادی در مورد تعلیق و تنظیم کنترل پایداری یاد گرفته است، و در حالی که این آموخته‌ها را در Pure سطح پایه اعمال می‌کند، نه Touring و نه Grand Touring هنوز آن به‌روزرسانی‌ها را ندارند. وقتی پشت سر هم هدایت می شوند، نادیده گرفتن تفاوت های دینامیکی غیرممکن است.

    2024 Lucid Air Pure

    2024 Lucid Air Pure

    مشاهده 21 عکس

    شفاف هوای خالص

    از بین تمام نسخه‌های Air موجود، Pure نسخه‌ای است که من با آن به خانه می‌روم. از منظر عملکرد و ارزش، بهترین آن دسته است. همچنین کندترین است، اما در خط تولید Air، این به معنای زیادی نیست. پیور تک موتوره و محرکه عقب 0 تا 60 را در 4.5 ثانیه طی می کند و با هر بار شارژ کامل مسافت 419 مایل را طی می کند که در هر دو مورد به اندازه کافی خوب است. شتاب آن بسیار سریع است، حتی در هنگام شارژ کردن یک گردنه کوهستانی شیب دار. صادقانه بگویم، این دقیقاً همان مقداری است که در یک جاده پر پیچ و خم می خواهید. تمام نسخه‌های دیگر Air به قدری سریع هستند که زمان سپری کردن کامل در دریچه گاز به شدت محدود می‌شود و شما را مجبور می‌کند برق را با محدودیت قطع کنید. به سختی می توان از ماشین به دلیل سرعت زیاد سرزنش کرد، اما نمی توانم انکار کنم که در Pure بیشتر سرگرم بودم که به من اجازه می داد ریتم طبیعی تری داشته باشم. به جای ترمزهای سخت و به دنبال آن فشارهای اندازه‌گیری شده دریچه گاز، می‌توانید فقط از نیروی ترمز احیاکننده پاسخگو استفاده کنید تا قبل از پیچ‌ها سرعت خود را کاهش دهید و در هنگام خروج آن را با چکش پایین بیاورید.

    و منظور من چکش است، زیرا سیستم کنترل پایداری (ESC) در Pure مایه لذت است. هر دو Pure و Sapphire از یک ESC جدید طراحی شده توسط Lucid استفاده می کنند، در حالی که Touring و Grand Touring از یک سیستم برون سپاری استفاده می کنند. تفاوت فاحش است، زیرا چرخ‌های عقب Pure عملاً غیرممکن است که اشتباه بگیرند، و شما هرگز نمی‌دانید که وسایل الکترونیکی به شما کمک می‌کنند. مهندسان به من می گویند که ESC داخلی آن امکان کنترل گرانول بیشتری را فراهم می کند و همچنین به سیستم اجازه می دهد بسیار سریعتر از قبلی واکنش نشان دهد. جایی که در تورینگ یا گرند تورینگ کمی بی دست و پا یا تردید پیدا می کنید، به سادگی در Pure وجود ندارد. با توجه به اینکه Pure به طور انحصاری قدرت خود (430 اسب بخار!) را به چرخ‌های عقب می‌فرستد، قابل توجه‌تر است، در حالی که همه Airs از مزایای چهار چرخ متحرک بهره می‌برند. اینکه Lucid می‌تواند به راننده این احساس را بدهد که تمام 430 اسب در 100٪ مواقع بدون لغزش چرخ یا احساس کاهش قدرت روی زمین گذاشته شده‌اند، فقط یک جادو است.

    پس از آن، می‌توانید ESC را شل کنید و در صورتی که عمداً خودرو را زیاد کنید، می‌توانید قسمت عقب را کمی بیرون بیاورید، همانطور که هر سدان اسپرت مناسبی با محرک عقب اجازه می‌دهد. فقدان موتور جلو یک مزیت بزرگ برای تعادل کلی خودرو است، زیرا مشتاق تر به پیچیدن است. بعلاوه، بسته باتری کوچکتر آن به کاهش وزن کمک می کند و به طور کلی احساس چابکی بیشتری می کند. پشت آن حتی خوشحال است که هنگام فرو رفتن در ترمزها، چرخشی را به شما ارائه می دهد. این نوع بیش فرمانی نیست که هونداهای کلاسیک را از عقب خوشحال کرده است، اما این چیزی است که هنگام حرکت با آن متوجه خواهید شد.

    تست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهدتست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهد

    کشف دیگری که در هنگام حرکت از Grand Touring به Pure بلافاصله قابل توجه است، بهبود فرمان است. وزن کشی نه تنها طبیعی تر است، بلکه فقط قفل به قفل شدن نرم تر و بسیار ظریف تر است. هیچ یک از Airs فرمان بیش از حد را تقویت نکرده است، اما آهنگی که برای Pure در نظر گرفته شده است بدون شک رضایت بخش ترین است. این سیستم جدید فرمان، تنظیم تعلیق و کنترل پایداری نمی‌تواند به اندازه کافی سریع راه خود را به گرند تورینگ و تورینگ باز کند، زیرا همه اینها در هر شرایطی به یک خودروی با مهارت‌تر تبدیل می‌شود.

    این فقط روی کیک است که Pure همچنین ارزان‌ترین هواپیمای Airs است که از 71475 دلار شروع می‌شود. باید کمی پول خرج کنید تا از دینامیک بهبودیافته آن بیشترین بهره را ببرید – بسته چرخ 20 اینچی 1750 دلاری چرخ‌های پهن‌تری را به همراه تایرهای میشلین پایلوت اسپورت EV (نحوه آزمایش آن) به ارمغان می‌آورد. اما این هنوز هم فقط برای یک خودروی 73225 دلاری سود می برد و با این قیمت، در مقایسه با رقبای برقی خود مانند یک دزدی مطلق به نظر می رسد.

    تور هوایی شفاف

    تور هوایی شفاف

    مشاهده 13 عکس

    تور هوایی شفاف

    من در حال پایان دادن به چیزی هستم که در واقع اولین هوایی بود که در آن روز رانندگی کردم، مدل متوسط ​​Touring. اما باز هم میانه باید در نظر گرفته شود، زیرا این سدان همچنان 620 اسب بخار قدرت دارد و 0-60 مایل در ساعت را تنها در 3.4 ثانیه طی می کند. شما این عملکرد فوق‌العاده – و قابلیت استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک را در تمام شرایط آب و هوایی – فقط با 8000 دلار بیشتر از Pure دریافت می‌کنید. زمانی که مزیت آن نزدیک به 200 اسب بخار است، بسیار عالی به نظر می رسد، اما به دلیل تمام پیشرفت های اعمال شده در Pure، من هنوز فکر می کنم RWD Air ماشین راننده بهتری است.

    با این حال، اگر مشتاق قدرت اضافی این تورینگ هستید، بدانید که هنوز هم یک سدان اسپرت باشکوه است. دمپرهای تطبیقی ​​و فنرهای فولادی آن (هیچ کدام از Airs مجهز به سیستم تعلیق بادی نیستند، علیرغم اینکه Gravity با این ویژگی آشکار شده است) تعادل سواری و هندلینگ بسیار خوبی را ایجاد می کند. از Sapphire تا این مدل Touring، همه به عنوان رانندگان روزانه بسیار راحت و توانا عمل می کنند.

    تست 2024 Lucid Air Mega Road: ما همه آنها را رانندگی می کنیم، اما ارزانترین Pure نشان می دهد

    همچنین باید اشاره کنم که تنها مشکل فنی روز از این مدل تورینگ بود. Apple CarPlay با وجود تلاش‌های متعدد برای اتصال و کمک فنی از Lucid به سادگی کار نمی‌کند. هر سه ایر دیگر فوراً و یکپارچه به CarPlay متصل می‌شوند، اما این نوع ایرادها همان‌گونه هستند که در سایر خودروهای آزمایشی Air دیده‌ایم. آنها معامله شکن نیستند، اما دردهای فزاینده یک شرکت خودروسازی هنوز جدید هستند.

    اینکه چگونه کل خط ایر خود را در این مرحله نشان می‌دهد برای یک شرکت خودروسازی کاملاً جدید نیز قابل توجه است. می توانید بگویید که توسط تیمی طراحی و مهندسی شده است که تجربه دارد و می داند برای ساخت یک محصول رقابتی چه چیزی لازم است. و نه تنها از منظر مشخصات، فناوری و طراحی رقابتی است، بلکه خط هوایی Air یکی از مواردی است که با در نظر گرفتن علاقه‌مندان به رانندگی طراحی شده است. اینکه من می‌توانم در جاده‌های کوهستانی پرتحرک در هر نسخه‌ای از خودرو بگذرم و توپی را در اختیار داشته باشم که این کار را انجام می‌دهد، نشان یک خودروی راننده خوب با زیربنای مناسب است – مانند BMW سری 5 یا کادیلاک CT5، هر نسخه راننده را خوشحال می‌کند. به روش های منحصر به فرد خود این چیزی است که Air روی میز آورده است، و به عنوان شانس، مقرون به صرفه ترین مدل Pure مدلی است که این کار را به بهترین نحو انجام می دهد. در مورد چند سدان اسپرت دیگر می توانید این را بگویید؟

    ویدیو مرتبط:

  • به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این خودرو درحال حاضر گران ترین، لوکس ترین و البته مجهزترین محصول مدیران خودرو به حساب می آید. مشتریان علاقه مند به آریزو 6 جی تی می توانند این خودرو را به صورت نقد و اقساط خریداری کنند. – به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این …
    منبع خبر: ایرانی روز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • جنسیس GV70 2025 اصلاح‌تر شد

    ·

    جنسیس GV70 2025 اصلاح‌تر شد

    جنسیس GV70 یکی از بهترین گزینه‌ها در بخش کراس اوورهای کامپکت لوکس مورد بحث است و در شرف بهتر شدن است.

    این خودروساز روز پنجشنبه یک GV70 به روز شده را در نمایشگاه خودرو پکن 2024 معرفی کرد. ماه آینده در بازار خانگی جنسیس در کره به فروش می رسد و احتمالاً عرضه آن در ایالات متحده چندان عقب نیست. ورود مدل 2025 به اینجا یک احتمال قوی است.

    جنسیس جزئیات کامل را تا زمان عرضه به بازار رزرو کرده است، اما مجموعه ای از اصلاحات را در داخل و خارج تایید کرده است.

    تغییرات بیرونی به سختی قابل تشخیص است، اما شامل یک الگوی جلوپنجره جدید، قسمت های داخلی جدید برای چراغ ها و یک نمای جلوی اصلاح شده با صفحه لغزنده است. در عقب، چراغ های راهنما از قسمت پایینی به چراغ عقب منتقل شده اند. برای پکیج GV70 Sport، یک نمای جلوی جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر، یک دیفیوزر عقب جدید و چرخ‌های منحصربه‌فرد 21 اینچی با روکش فلزی تیره وجود دارد.

    جنسیس GV70 2025

    جنسیس GV70 2025

    تغییرات در داخل قابل توجه تر است. طراحی ممتاز با تم بیضوی منحصربه‌فرد آن هنوز وجود دارد، اگرچه خوشه سنج جداگانه فعلی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی با یک نمایشگر شناور منفرد با 27 اینچ جایگزین شده است. جزئیات جدید روشنایی محیط و کنترل های جدید برای تنظیمات آب و هوا به این موضوع اضافه شده است.

    هیچ تغییری برای پیشرانه ها اعلام نشده است. GV70 در حال حاضر در ایالات متحده با انتخاب بین 2.5 لیتری توربو-4 و 3.3 لیتری دو توربوشارژ V-6 برای پیشرانه های گازی موجود است. آنها به ترتیب 300 و 365 اسب بخار قدرت دارند. یک آپشن الکتریکی با مدل سال 2023 معرفی شد. این خودرو دارای یک باتری 77.4 کیلووات ساعتی و یک پیشرانه چهار چرخ متحرک دو موتوره با قدرت 429 اسب بخار است.

    جنسیس همچنین از نمایشگاه خودرو پکن برای ارائه یک سدان G80 الکتریکی به روز شده و همچنین پیش نمایش یک G80 با عملکرد بالا از برند فرعی Magma که اخیراً تأسیس شده است، استفاده کرد. جنسیس مانند GV70 به‌روزرسانی شده، جزئیات مدل‌های G80 را تا زمانی که به بازار عرضه می‌شود، متوقف می‌کند.

  • قیمت های جدید مدیران خودرو اعلام شد که برخی آن را مقدمه اعلام ثبت نام جدید این خودروساز می دانند. – ،قیمت های درج شده ممکن در ماه جاری تغییر یابد و بروزرسانی جدید انجام شود. شرایط فروش نقد و اقساط 4 محصول MVM مدیران خودرو در اسفند 1402 اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس 22 پرو، …
    منبع خبر: اندیشه معاصر
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • جنسیس G80 Magma مفهومی سدان پرفورمنس الکتریکی را به تصویر می کشد

    جنسیس یک برند فرعی عملکردی جدید برای رقابت با مرسدس بنز AMG و BMW M دارد و نام آن Magma است.

    Magma ماه گذشته در نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 با رونمایی از کانسپت GV60 Magma معرفی شد. در نمایشگاه خودروی پکن 2024 این هفته، Magma مفهوم اصلی خود را با طراحی جدید بر اساس G80 الکتریکی شده دنبال کرد.

    این سدان با کارایی بالا G80 EV Magma نامیده می‌شود و دارای ارتقاء بسیار شدیدتر از مفهوم قبلی مبتنی بر GV60 است. همچنین رنگ جدید Acme Blue را معرفی می کند که مختص بازار چین است و از رنگ آبی که در شعله های آتش دیده می شود الهام گرفته شده است.

    G80 EV Magma با جایگاه پایین تر و شاسی پهن خود متمایز است. جلوپنجره و نمای جلو منحصر به فرد این کانسپت هستند و با گلگیرهای پمپ شده، یک نمای عقب جدید و چرخ‌های 21 اینچی با پوشش آیرودینامیک در امتداد رینگ به هم می‌پیوندند.

    مفهوم Genesis G80 EV Magma

    مفهوم Genesis G80 EV Magma

    جنسیس همچنین شاسی را با سیستم تعلیق تنظیم شده اسپورت ارتقا داد که نتیجه آن مسیر عریض‌تر به‌علاوه یک پکیج ترمز قدرتمند با روتورهای تهویه‌دار جلو و عقب بود. جنسیس همچنین گفت که چرخ‌ها طراحی سبک وزنی دارند تا به کاهش جرم فنر نشده کمک کنند.

    برای فضای داخلی، طراحان از ترکیبی از آلکانترا، چرم لحافی و فیبر کربن واقعی استفاده کردند. فیبر کربن دارای بافت آبی است که با نمای بیرونی مطابقت دارد.

    هیچ مشخصاتی از پیشرانه فاش نشده است. G80 الکتریکی استاندارد دارای یک باتری 87.2 کیلووات ساعتی است و در قوی ترین پیکربندی خود دارای یک پیشرانه دو موتوره چهار چرخ متحرک است که حداکثر 365 اسب بخار قدرت را ارائه می دهد.

    Genesis G80 Magma Special

    Genesis G80 Magma Special

    جنسیس همچنین به برنامه های تولید کانسپت G80 EV Magma اشاره ای نکرد، اما سدان G80 Magma Special با موتور گازی که ماه گذشته در نیویورک به نمایش درآمد، در تاریخ آینده در غرب آسیا عرضه خواهد شد. هیچ جزئیاتی در مورد این خودرو در اولین نمایش فاش نشد.

    جنسیس همچنین از نمایشگاه خودرو پکن برای ارائه یک G80 الکتریکی به روز شده استفاده کرد. جزئیات کامل تا زمان عرضه به بازار در اواخر سال جاری محفوظ است، اما جنسیس فاصله بین دو محور کمی طولانی‌تر را تایید کرد که به نفع سرنشینان عقب است، چرخ‌های 19 اینچی جدید، پوشش پورت شارژ با کنترل الکترونیکی، گزینه‌های تریم بیشتر و کاهش قیمت. در سطوح نویز، لرزش و سختی.

    این خودروساز همچنین یک GV70 به روز شده را در پکن ارائه کرد. این مدل دارای چند تغییر ظاهری است و ماه آینده در کره به فروش می رسد. احتمالاً برای اواخر سال جاری عرضه در ایالات متحده برنامه ریزی شده است که نشان می دهد این کراس اوور به روز شده به عنوان مدل 2025 وارد بازار می شود.