• صبح امروز آتش سوزی گسترده ای در سوله های مدیران خودرو رخ داد.اتش نشانی بم اعلام کرد به رغم عدم همکاری این شرکت، اتش نشانی توانست پس از 5 ساعت این اتش سوزی را مهار کند. – به گزارش آرمان ملی آنلاین، ساعاتی پیش رسانه های محلی کرمان تصاویری از آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی …
    منبع خبر: آرمان ملی
    دسته بندی خبر: حوادث

    منبع

  • شما به یک کوروت C5-R آماده مسابقه در گاراژ خود نیاز دارید

    تصویری برای مقاله با عنوان کوروت C5-R آماده مسابقه در گاراژ شما نیاز دارید

    نوبت هزاره است و تو نشسته ای در غرفه دیتونا وقتی چیزی غرش می کند یه چیزی با صدای بلند، سریعو – از همه مهمتر – رنگ زرد. اکنون، 24 سال بعد، همان خودرو دوباره در میدان دید شما قرار گرفته است. تنها در این زمان، برای فروش است.

    هنر و برگردان، گالری در لوکزامبورگ که اغلب در زمینه اتومبیل های مسابقه ای فعالیت می کند، یک C5R GT1 واقعی ساخت پرت اند میلر را در اختیار گرفت. فروشندگان ادعا می‌کنند که یک بازسازی کامل انجام می‌شود، و ماشین آماده است تا آخر هفته مسابقه قدیمی شما را بیاورد. بله، C5 ها در حال حاضر قدیمی هستند. ما همه پیر شدیم

    تصویری برای مقاله با عنوان کوروت C5-R آماده مسابقه در گاراژ شما نیاز دارید

    این نمونه خاص هرگز مستقیماً توسط Corvette Racing تبلیغ نشد، بلکه به عنوان یک خودروی پشتیبان در سال 2002 ساخته شد. بعداً به یک شرکت بلژیکی فروخته شد و تا سال 2008 آن را کمپین کرد. سپس در سال 2016، Art & Revs بازسازی را آغاز کرد. ماشین را مانند امروز رها کرد.

    اگر برای اوایل دهه 2000 نوستالژیک هستید، در شرکت خوبی هستید – طبق شلوار جین گشادی که اکنون به صورت روزانه هنگام قدم زدن در بروکلین می بینم، آنها با قدرت کامل بازگشته اند. باید برای خود ماشینی تهیه کنید که در خور آن نوستالژی باشد، چیزی که می تواند حافظه حسی شما را درست به آن سفید کننده های سوزان دیتونا بازگرداند. تنها چیزی که برای شما هزینه خواهد داشت مقداری پول ناشناخته است.

  • This Blink Mini security camera 2-pack is 40% off today at Amazon

    Autoblog may receive a share from purchases made via links on this page. Pricing and availability are subject to change.

    It seems that with every passing year, more and more families are choosing to add a few security cameras to their home, whether that be for keeping an eye on a kid in the other room, a pet while you’re away or, you know, just general security. There are tons of serviceable options out there but right now, thanks to Amazon’s Pet Day sale event, there’s a pretty great 40% off deal on a pair of Blink Mini cameras, bringing the price for the 2-pack down to just $29.99. In addition to being an affordable solution for keeping an eye on your pets, they’re full-featured security cameras that come out of the box with a whole host of features and, like many others, offer a subscription plan (just $30 or $100 per year, depending on your tier) to unlock even more features like saving and sharing clips. You can check out the deal for yourself right here or learn more just below.

    This Blink Mini security camera 2-pack is 40% off today at Amazon

    $29.99 at Amazon

    It’s not uncommon to experience some anxiety when you’re leaving your house for an extended period of time. That anxiety only worsens if you have a pet at home. A modern solution to this problem is to invest in some type of in-home security camera so you can check in on your property and your pets with your phone whenever you feel like it. This Blink Mini is as good a cam as any, and right now this 2-pack is available for 40% off thanks to the Amazon Pet Day sale. You just plug them in, set them up and then check in live via the Blink app. These cameras also include 2-way audio, so you can talk to your pet as well (as long as your disembodied voice doesn’t spook them). For even more options and control you can choose to subscribe to the Blink subscription plan, but it’s not required. However, “To save and share clips, (you’ll have to) choose from an optional Blink Subscription plan (sold separately) for cloud storage, or … a Blink Sync Module and USB flash drive (each sold separately).”

    Key specs

    • 1080p HD video
    • Motion detection
    • Night vision
    • Alexa-compatible
    • 30-day free trial of the Blink Subscription Plan is included
    • Includes 2 cameras w/ mounting kits and stands, 2 USB cables and 2 power adapters

    More top picks

  • تمامی مالکانی که قصد دارند خودرو خود را به فروش برسانند معمولاً بسیار بیشتر از سایر رقبای این خودرو دچار ضرر می‌شوند. به همین علت اگر قصد سرمایه‌گذاری کل مبلغ خود را بر روی ام وی ام 315 دارید لازم است به شما بگویم، خرید این خودرو به هیچ عنوان تصمیم خوبی نخواهد بود. تعداد زیادی از مسئولان کمپانی مدیران مجله خبری خودرو ام وی ام خودرو بارها به مسئله برطرف کردن مشکلات بازار دست دوم این خودرو اشاره کرده‌اند اما متاسفانه هیچ مشکلی از آن برطرف نشده است. یکی از مواردی که اگر حتی یک بار هم داخل کابین ام وی ‌ام ۳۱۵ نشسته باشید حتماً متوجه شده‌اید، سر و صدای زیاد داخل کابین است که گاهی اوقات می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد.

    • ام وی ام X22 هم از این مقوله مستثنی نبوده و علاوه بر کم یاب بودن قطعات با مشکل گرانی قطعات یدکی نیز مواجه است چرا این خودرو یکی از محصولات جدید مدیران خودرو محسوب می گردد .
    • توجه داشته باشید وزن این خودرو بصورت خالص برابر با 1250 کیلو گرم است که وقتی 4 سرنشین بزرگسال درون این خودرو بنشینند ،وزن خودرو به حدود 1600 کیلوگرم می رسد .
    • پس از توقف تولید ماتیز در کرمان خودرو، تولید یک خودروی همکلاس ماتیز توسط زیرمجموعه کرمان خودرو یعنی مدیران خودرو آغاز شد.
    • گیربکس این خودرو از روزهای اول خرید خودرو صاحبان را دچار مشکل می کند به صورتی که یا دنده ها درست تعویض نمی شوند یا سروصدای زیادی دارند.

    هرچند که در سال های اول تولید این خودرو اقتصادی بود و صاحب خود را راضی نگه می داشت. در حال حاضر در نمایندگی ها بیشتر افراد از صدای ناهنجار اگزوز و خرابی زود به زود این قسمت گله دارند. محبوبیت بسیار بالای هاچ‌بک‌های اقتصادی در بازار خودرو ایران سبب شد تا هر یک از کمپانی‌های خودروسازی محصولی در این حوزه را تولید و به بازار عرضه کنند. در میان هاچ‌بک‌های موجود در بازار خودرو ایران ام وی ام 315 دارای محبوبیت بالایی است. به دلیل طراحی خاصی که درب عقب این خودرو دارد و همچنین کوچک بودن پنجره عقب خودرو، هنگام دنده عقب گرفتن راننده دید خوبی متاسفانه ندارد.

    استارت ۱۱۰

    استاندارد آلایندگی در این خودرو مانند تمام خودروهای چینی یورو 5 می‌باشد. 315 یکی از محصولات قدیمی چری است و بنابراین نباید انتظار طراحی‌های مدرن این شرکت را از آن داشت. بااین‌حال پس از فیس‌لیفت سال 2012 طراحی این هاچ‌بک چینی مدرن‌تر از قبل شده است. طی این فیس‌لیفت عمدهٔ تغییرات در نمای جلویی خودرو انجام گرفته که شامل تغییر کامل چراغ‌های جلو، جلوپنجره و سپر می‌شود. در عقب اما تنها به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییراتی جزئی در سپر بسنده شده است. تولید این خودرو تا سال ۱۳۸۲ ادامه داشت که البته سال ۸۲ تنها هفت دستگاه ماتیز تولید شد.

    بررسی معایب ام وی ام 315 از نظر کیفیت ساخت

    ازنظر امکانات رفاهی ام‌وی‌ام ۳۱۵ و پژو ۲۰۶ تقریباً در یک سطح قرار می‌گیرند. سیستم تعلیق ام‌وی‌ام ۳۱۵ نرم‌تر از ۲۰۶ است و در شهر و دست‌اندازهای آن کمتر شما را آزار می‌دهد. دید اطراف نیز از پژو ۲۰۶ مناسب‌تر است و می‌توان کنترل بهتری بر خودرو داشت.

    شاید بزرگ‌ترین مشکل و ایراد ام وی ‌ام ۳۱۵ را بتوان بازار دست دوم فوق العاده بد آن مطرح کرد. برخلاف مدل‌های ایران خودرو، سایپا و دیگر داخلی سازها، در صورتی که ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ را بخرید، پس از یک سال حدوداً ۱۰ میلیون تومان افت قیمت را تجربه خواهید کرد که به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست. متاسفانه بارها مسئولان مدیران خودرو ادعا کرده‌اند که مشکل افت قیمت و بازار دست دوم این خودرو را برطرف خواهند کرد، که تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. ام وی ام ۳۱۵ به عنوان یکی از خودروهای هاچ بک موجود در بازار با توجه به امکانات رفاهی خوبی که دارد از محبوبیت و مقبولیت زیادی در میان مردم برخوردار بود. اما همانطور که پیش از این نیز گفته شد با توجه به تحریم ها و کمبود قطعات، افزایش قیمت ها و مشکلات پیرو آن، بازار این خودرو نسبت به خودروهای داخلی از اقبال کمتری برخوردار شد و خصوصا در مورد خودروهای دست دوم، بازار این خودرو بیشتر تحت تاثیر قرار گرفت.

    http://architecture-competitions.ir

  • صبح امروز آتش سوزی گسترده ای در سوله های مدیران خودرو رخ داد. اتش نشانی بم اعلام کرد به رغم عدم همکاری این شرکت اتش نشانی توانست پس از 5 ساعت این اتش سوزی را مهار کند. – محسن حدادیان میرعامل سازمان آتش نشانی بم در خصوص این آتش سوزی اظهار کرد: این آتش سوزی گسترده پس از 5 ساعت …
    منبع خبر: افکارنیوز
    دسته بندی خبر: حوادث

    منبع

  • جان واترز بزرگراه آمریکا را به عنوان مکانی عجیب و شگفت‌انگیز در خاطرات «کارسیک» در مورد «هیچ‌کینگ» نقاشی می‌کند.

    من اخیراً داشتم پنجه می زدم از طریق پشته ها در کتابخانه محلی من ، و مغز ماشینی من یک جلیقه گرد و غباری دیدم که در عنوان آن کلمه «ماشین» نوشته شده بود، و ماده خاکستری لباس ماشینی گوشت و استخوان من را برای برداشتن آن خلبان کرد. ماده خاکستری بلافاصله یک دوز سروتونین به عنوان آن داده شد کشف کرد که این کتاب مجموعه ای از داستان های کوتاه است که توسط جان واترز فیلمساز، نویسنده، بازیگر و هنرمند آمریکایی سوررئالیست و پوچ گرا نوشته شده است. همانطور که او سوار شد یک ماجراجویی سواری در میان کشور از بالتیمور تا سانفرانسیسکو. “اوه، این خوب خواهد شد. من نیازی به دانستن بیشتر ندارم، من قبلاً فروخته شده ام.

    درست می‌گفتم، اما نمی‌دانستم چقدر درست می‌گویم. دیگر هیچ کس به هیچ وجه دست و پا نمی زند، کمتر از همه افراد مشهور پول دار. دهها سال پیش، عمل انگشت شست زدن در سراسر کشور بسیار رایج بود، اما این عمل در بسیاری از ایالت ها ممنوع و کاملاً ممنوع شده است. کاهش در سفر با خودروهای سواری کمتر به ترس از قاتلان زنجیره‌ای و فرصت‌هایی برای قتل ولگردها مربوط می‌شود، و بیشتر به گسترش خودروها مربوط می‌شود. افراد کمتری نیاز به انجام آن دارند، بنابراین افراد کمتری این کار را انجام می دهند.

    این آزمایش توسط واترز همیشه یک آزمایش جالب بود، اما او بدیهی است که باید روی آن کار کند و دراماتیک و پوچ بودن جهان را به نمایش بگذارد. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است، دو بخش اول مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه داستانی را در بهترین و بدترین سناریوها نشان می‌دهد که این سفر چگونه می‌توانست پیش برود. ثلث پایانی کتاب، واقعیت چگونگی انجام این سفر (با کمی تزیین) را شرح می دهد.

    سناریوهای رویایی واترز اغلب شامل بخش‌های شبه پورنوگرافیک همواروتیک است، مانند سناریویی که در آن با یک بیگانه رابطه جنسی برقرار می‌کند و با رکتوم جادویی از خواب بیدار می‌شود. در بسیاری از سناریوهای کابوس، واترز تمام سفر را صرف فرار از مرگ – و پلیس – می کند تا به هر حال در جهنم فرو رود.

    در دنیای واقعی، سوارکاری در سراسر کشور در واقع برای قهرمان ما بسیار خوب پیش رفت. او با کارت های اعتباری، تلفن همراه و ردیاب جی پی اس برای کارکنانش خانه خود را در بالتیمور ترک کرد تا در صورت بروز مشکل، محل اختفای او را پیگیری کنند. جوز و جینز معمولی او را گرفتند و هدایت کردند. یک کشاورز، یک معدن‌کار زغال‌سنگ، یک جمهوری‌خواه پر از جوانان که کوروت رانده می‌شوند و گروه مستقل Here We Go Magic.

    مانند بسیاری از کارهای واترز، این کتاب بهترین چیزی نیست که تا به حال خوانده ام، اما تحریک کننده و سرگرم کننده است. این 322 صفحه از نثر پر سر و صدا و ظالمانه است، به نوعی نامه ای عاشقانه به عجیبی که زندگی روزمره در آمریکای میانه است. بسیاری از مردم در جاده ها واترز را نمی شناسند یا او را با استیو بوشمی اشتباه می گیرند و غریبه هایی که او را نمی شناسند بیشتر از طرفدارانی که او را می شناسند با او رفتار می کنند. این یک خواندن سریع و سرگرم کننده است، شما باید یک نسخه بردارید و آن را امتحان کنید.

    باعث میشه من می خواهند با اتوتو در سراسر آمریکا حرکت کنند? به نوعی بله. مخصوصاً اگر یک رکتوم جادویی از معامله خارج شوم.

  • آتش سوزی مهیب مدیران خودرو در بم | به گزارش رسانه های محلی

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های محلی این آتش سوزی متعلق به انبارهای شرکت مدیران خودرو است.

    – صبح امروز آتش سوزی گسترده ای در سوله های مدیران خودرو رخ داد.

    اتش نشانی بم اعلام کرد به رغم عدم همکاری این شرکت اتش نشانی توانست پس از 5 ساعت این آتش سوزی را مهار کند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا، رسانه های محلی کرمان تصاویری از آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بم منتشر کردند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های محلی این آتش سوزی متعلق به انبارهای شرکت مدیران خودرو است.

    محسن حدادیان میرعامل سازمان آتش نشانی بم در خصوص این آتش سوزی اظهار کرد: این آتش سوزی گسترده پس از 5 ساعت مهار شد و به رغم خسارات مالی سنگین تاکنون گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است.

    وی ادامه داد: نیروی های این مجموعه هیچ همکاری و کمکی در جهت سریعتر مهار شدن این آتش سوزی با ما نداشتند و 15 خودرو و 150 نفر از پرسنل اتش نشانی به تنهایی این آتش سوزی گسترده را مهار کردند.

    وی در پایان تصریح کرد: نمی توان علت آتش سوزی را اکنون اعلام کرد، اما کارشناسان ما در حال بررسی موضوع هستند این آتش سوزی از انبار ضایعات اغاز شده است.

    از سوی دیگر روابط عمومی کرمان موتور اخبار منتشره مبنی بر سرایت این آتش سوزی به پارکینگ های این شرکت را تکذیب و اعلام کرد که با توجه به فاصله زیاد مجموعه کرمان موتور با این آتش سوزی هیچ گونه آسیبی به این مجم

    منبع

  • آتش سوزی در بخشی از کارخانه خودروسازی مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم را مشاهده می کنید. –
    منبع خبر: اقتصاد 24
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • 1977 Tyrrell P34 heads to auction

    ·

    1977 Tyrrell P34 heads to auction

    An example of one of the most unusual Formula 1 cars in history is up for grabs.

    This 1977 Tyrrell P34 six-wheeler will be one of the featured lots at RM Sotheby’s upcoming auction in Monaco. Scheduled to be offered for sale May 11, it’s an artifact of a bygone era where small, modestly funded F1 teams could pull off big technical innovations.

    Tyrrell won multiple championships with Jackie Stewart in the early 1970s, but as the decade drew to a close the team was looking for something new to help it remain competitive. Designer Derek Gardner’s answer was a six-wheeled car with four small front wheels that dramatically reduced aerodynamic drag compared to taller, conventionally sized wheels. The effect was thought to be equivalent to extracting an additional 40 hp from the P34’s Cosworth DFV engine.

    1977 Tyrrell P34, chassis number 8 (photo via RM Sotheby's)

    1977 Tyrrell P34, chassis number 8 (photo via RM Sotheby’s)

    With Goodyear developing custom tires for the 10-inch front wheels, the P34 made its competition debut at the 1976 Spanish Grand Prix. Patrick Depailler qualified third—well ahead of teammate Jody Scheckter, who only managed 14th in the four-wheeled Tyrrell 007.

    After switching to the P34, Scheckter put the six-wheeler on pole at that year’s Swedish Grand Prix, then led a Tyrrell 1-2 victory, with Depailler finishing second. That was as good as it got for the P34, however. It was raced less successfully in 1977 before Tyrrell switched back to a four-wheeled design for 1978. Scheckter would go on to win the 1979 F1 drivers’ championship with Ferrari, while Tyrrell would begin a long decline. The team entered its last race in 1998, although its assets were used to create what is now the Mercedes-AMG team.

    The P34 remains the only six-wheeled car to race in F1. March and Williams tested six-wheeled cars, but never raced them. And unlike the P34, those designs used conventionally-sized wheels all around, with two powered rear axles and a single unpowered front axle. So the P34 is truly a one-off unicorn design.

    1977 Tyrrell P34, chassis number 8 (photo via RM Sotheby's)

    1977 Tyrrell P34, chassis number 8 (photo via RM Sotheby’s)

    The car up for auction—chassis number 8—comes from Scheckter’s own collection. It isn’t one of the cars he raced, however. It was constructed as a spare tub, assembled into a complete car in the 1990s by Paul Lanzante, and passed through several owners before being purchased by Scheckter.

    RM Sotheby’s expects chassis number 8 to sell for between 450,000 and 650,000 euros—approximately $485,000 to $700,000 at current exchange rates. It may not have competition history, but this car’s sheer rarity should justify a high final bid.

  • آتش سوزی انبار ضایعات لاستیک مدیران خودرو در بم | به گزارش

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های محلی این آتش سوزی متعلق به انبارهای شرکت مدیران خودرو است.

    – صبح امروز آتش سوزی گسترده ای در سوله های مدیران خودرو رخ داد.

    اتش نشانی بم اعلام کرد به رغم عدم همکاری این شرکت اتش نشانی توانست پس از 5 ساعت این آتش سوزی را مهار کند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا، رسانه های محلی کرمان تصاویری از آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بم منتشر کردند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های محلی این آتش سوزی متعلق به انبارهای شرکت مدیران خودرو است.

    محسن حدادیان میرعامل سازمان آتش نشانی بم در خصوص این آتش سوزی اظهار کرد: این آتش سوزی گسترده پس از 5 ساعت مهار شد و به رغم خسارات مالی سنگین تاکنون گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است.

    وی ادامه داد: نیروی های این مجموعه هیچ همکاری و کمکی در جهت سریعتر مهار شدن این آتش سوزی با ما نداشتند و 15 خودرو و 150 نفر از پرسنل اتش نشانی به تنهایی این آتش سوزی گسترده را مهار کردند.

    وی در پایان تصریح کرد: نمی توان علت آتش سوزی را اکنون اعلام کرد، اما کارشناسان ما در حال بررسی موضوع هستند این آتش سوزی از انبار ضایعات اغاز شده است.

    از سوی دیگر روابط عمومی کرمان موتور اخبار منتشره مبنی بر سرایت این آتش سوزی به پارکینگ های این شرکت را تکذیب و اعلام کرد که با توجه به فاصله زیاد مجموعه کرمان موتور با این آتش سوزی هیچ گونه آسیبی به این مجم

    منبع