• فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024

    کامیون های سایز متوسط ​​هرگز بهتر از این نبوده اند. آنها همچنین هرگز در همان زمان جدیدتر نبوده اند، زیرا سه تا از پرفروش ترین ها به طور کامل در عرض دو سال از یکدیگر طراحی شده اند (اگر شما دوقلو GMC Canyon کلرادو را در نظر بگیرید، چهار مورد). در این مقایسه مشخصات و برداشت‌های حاصل از بررسی‌های Autoblog، ما به فورد رنجر 2024 و شورولت کلرادو 2024، از جمله نسخه‌های آفرود عملکردی آنها، رنجر رپتور و کلرادو ZR2 نگاه می‌کنیم.

    در نهایت، اینکه کدام یک از این کامیون‌های سایز متوسط ​​برای شما بهتر است، احتمالاً به نیازهای شخصی شما بستگی دارد – آیا به دنبال یک کامیون کار، یک راننده کوچکتر و قابل مانور روزانه بیشتر از یک خودروی فول سایز هستید یا یک کامیون بدقواره و در حال پریدن -کامیون جاده ای؟ شاید چیزی در این بین؟ پاسخ هر چه که باشد، این احتمال وجود دارد که رنجر برای یکی انتخاب بهتری باشد در حالی که کلرادو برای دیگری بهتر است. همچنین می تواند به بودجه شما یا میزان تجهیزاتی که به دنبال آن هستید بستگی داشته باشد.

    ما نگاهی به ویژگی های مختلف در زیر می اندازیم تا ببینیم کدام یک از کلرادو و رنجر ممکن است برای اولویت ها و ترجیحات مختلف مناسب تر باشد.

    کدام قدرتمندتر است؟

    برنده: فورد

    چهار سیلندر 2.3 لیتری توربوشارژ استاندارد رنجر 270 اسب بخار قدرت و 310 پوند فوت گشتاور تولید می کند. تریم های Colorado Work Truck و LT ​​دارای موتور 2.7 لیتری توربو چهار با قدرت 237 اسب بخار و 260 پوند فوت است. اگر به دنبال کامیون های سطح پایین تر هستید، رنجر یک مزیت بزرگ دارد. نسخه 2.7 لیتری Trail Boss و Z71 «با خروجی بالا» به طور قابل توجهی به 310 اسب بخار و 391 پوند فوت می رسد. ZR2 430 پوند فوت تولید می کند. این بدیهی است که یک مزیت قابل توجه نسبت به فورد است، اما رنجر به زودی با موتور 2.7 لیتری توربو V6 با قدرت 315 اسب بخار و گشتاور 400 پوند فوت در دسترس خواهد بود. در زمان نگارش این مقاله نمی‌دانستیم که این دستگاه با کدام سطوح عرضه می‌شود یا چقدر هزینه دارد، به‌ویژه تریم‌های پرقدرت Chevy.

    در نهایت، پاسخ دادن به این سوال سخت است، اما با توجه به اینکه Chevy هیچ پاسخ واقعی برای موتور 3.0 لیتری توربو V6 رنجر رپتور (405 اسب بخار، 430 پوند فوت) ندارد، ما این یکی را به طور کلی به فورد می دهیم.

    مصرف سوخت کدام بهتر است؟

    برنده: فورد

    چهار سیلندر 2.3 لیتری توربوشارژ استاندارد رنجر در مجموع 22 مایل بر گالن بدون توجه به اینکه یک کامیون عقب یا چهار چرخ متحرک داشته باشید، به دست می آورد. انتخاب موتور 2.7 لیتری توربو V6 مصرف سوخت را تا 20 مایل بر گالن کاهش می دهد. پیشرانه استاندارد 2.7 لیتری توربو چهار کلرادو، 21 مایل بر گالن همراه با RWD و 20 مایل بر گالن همراه با 4WD را مدیریت می کند. ارتقاء موتور 2.7 لیتری آن با خروجی بالا مصرف سوخت را به 19 مایل در گالن ترکیبی (فقط 4WD) یا 16 مایل بر گالن با ZR2 کاهش می دهد. حتی رنجر رپتور هم به 17 می رسد، بنابراین از فورد در همه جا استفاده کنید.

    کدام یدک بیشتر؟

    برنده: کلرادو

    حداکثر امتیاز یدک کش رنجر 7500 پوند بدون توجه به موتور و پیشرانه است. کلرادو 7700 پوند است، بنابراین این یکی را می طلبد.

    فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024

    کدام داخلی زیباتر است؟

    برنده: رنجر

    از نظر طراحی، احتمالاً می گوییم کلرادو فضای داخلی جذاب تری دارد. این امر به ویژه در تریم های بالایی که چرم شبیه سازی شده را به سطوح داخلی و دوخت های متضاد رنگارنگ اضافه می کنند، صادق است. با این اوصاف، رنجر از کیفیت مواد ثابت تری در سراسر خط تولید خود برخوردار است. تفاوت بسیار بزرگتری بین پلاستیک های سخت موجود در کلرادو LT و ظروف سخت تر در Z71 وجود دارد. البته، اگر واقعاً می خواهید یک فضای داخلی کامیون زیبا داشته باشید، بررسی خواهر و برادر GMC Canyon کلرادو، به خصوص دنالی ایده خوبی است.

    کدام فناوری اطلاعات سرگرمی بهتری دارد؟

    برنده: تساوی

    این واقعا سخت است زیرا هر دو کامیون دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی چشمگیر هستند. هر کلرادو دارای یک صفحه نمایش لمسی 11.3 اینچی چشم انداز است که دارای یک رابط کاربر پسند با نرم افزار Google Built-in است که Google Maps را اجرا می کند و برنامه های اضافی را از فروشگاه Google Play ارائه می دهد. این علاوه بر اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو است. رنجر دارای دو گزینه اندازه صفحه نمایش لمسی 10 و 12 اینچی است که هر دو حالت پرتره دارند. در واقع تشخیص آنها کمی دشوار است. ما دوست داریم که بتوانید صفحه نمایش را بین یک صفحه جدید و مربعی که اخیراً اپل برای CarPlay طراحی کرده است، به همراه یک صفحه منوی بومی فورد دیگر تقسیم کنید. ما می خواهیم این یکی را یک کراوات بنامیم، زیرا هر دو سیستم فورد و شورت بسیار خوب هستند و واقعاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

    فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024شوروی کلرادو Z71 داخلی 2023

    کدام صندلی عقب بزرگتری دارد؟

    برنده: تساوی

    هر دو کامیون اکنون فقط با سبک بدنه کابین خدمه ارائه می شوند. آنها همچنین تقریباً همان مقدار فضای پا را روی کاغذ در 34.6 اینچ برای رنجر و 34.7 اینچ برای کلرادو دارند. رنجر 1.5 اینچ فضای سر بیشتری در عقب دارد، اما ما فردی با ارتفاع 6 فوت در پشت هر دو داشتیم که سرش در هر دو مورد سقف را لمس نمی کرد. این یک کراوات است.

    که ظرفیت بار و کارایی بیشتری دارد

    برنده: شورلت

    صندلی‌های عقب ممکن است فضای مشابهی را ارائه دهند، اما کلرادو متنوع‌تر است. قسمت پایینی صندلی آن 60/40 تقسیم شده است و حمل چمدان یا محموله های دیگر را از یک طرف آسان تر می کند و در عین حال صندلی را باز نگه می دارد. رنجر دارای یک قسمت پایینی صندلی است که به سمت بالا می‌چرخد، یا یک تکه پشتی صندلی که برای ذخیره محموله در بالا جمع می‌شود. اساسا، شما بین افراد یا محموله انتخاب می کنید.

    تخت کلرادو 5 فوت 1 اینچ طول دارد. دارای طراحی هوشمندانه درب عقب است که شامل یک محفظه ذخیره سازی و یک سیم پشتیبانی می شود که می توان آن را به گونه ای قلاب کرد که درب عقب تا نیمه باز بماند. ما همچنین پله‌های گوشه کلرادو را دوست داریم که قدم گذاشتن در تخت را آسان‌تر می‌کند. رنجر دارای پله های جانبی بین سپر و چرخ است، اما بیشتر برای خم شدن به کنار تخت در نظر گرفته شده است. خود تخت نیز یک سبیل به طول 5 فوت است، بنابراین از نظر فنی کوچکتر است. هر دو کامیون دارای یک پریز برق 120 ولتی در بستر هستند.

    فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024

    جهت عقربه های ساعت از بالا سمت چپ: پریزهای برق و پله کناری فورد رنجر. پله گوشه و سطل ذخیره سازی درب عقب Chevy Colorado

    کدام ایمن تر است؟

    برنده: بی نتیجه

    هر دو کلرادو و رنجر با مجموعه بزرگی از سیستم‌های کمک راننده به عنوان تجهیزات استاندارد از جمله هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار، نوربالای خودکار، هشدار خروج از خط، و دستیار حفظ خطوط ارائه می‌شوند. هشدار نقطه کور در همه رنجرها به جز XL پایه گنجانده شده است. این ویژگی در پکیج ایمنی اختیاری کلرادو به همراه پیشرفت‌هایی که در فورد موجود نیستند گنجانده شده است: کمک فرمان در ناحیه کور و ترمز اضطراری ترافیکی عقب. کروز کنترل تطبیقی ​​در هر دو اختیاری است.

    نه کلرادو و نه رنجر توسط شخص ثالث تست تصادف نشده اند. به این ترتیب، کلرادو ممکن است در اینجا یک مزیت داشته باشد، اگر جعبه بسته ایمنی را بررسی کنید، اما در غیر این صورت بدون رتبه‌بندی تست تصادف، بی‌نتیجه است.

    کدوم رانندگی بهتره؟

    برنده: فورد

    ما فرصتی برای رانندگی مستقیم این جفت پشت سر هم نداشتیم، اما طبق تجربه ما، رنجر کامیون پیشرفته‌تر است. هنوز هم حرکات معمول بدنه روی فریم را دارد و روی ضربه‌ها تکان می‌خورد، اما میرایی آن نقطه‌ای است و برجستگی‌های بزرگ‌تری را ایجاد می‌کند و در عین حال به خوبی ریباند را کنترل می‌کند. این احساس پیچیده است. واکنش شاسی و حرکات بدنه در جاده های کوهستانی پرپیچ و خم نیز برای یک کامیون کوچک بسیار خوب است، اما فرمان بسیار بی حس است، به خصوص در مرکز، و با توجه به بقیه پکیج پویا، مایه ی ضعف است.

    کلرادو به خودی خود با توجه به استانداردهای کامیون های کوچک با فرمان بهتر نسبت به رنجر چشمگیر است، اما ما فکر نمی کنیم سواری و هندلینگ آن به این اندازه چشمگیر باشد. ما همچنین متوجه می‌شویم که موتور پرقدرت آن در صداهایی که ایجاد می‌کند بسیار سوت و شنی است، در حالی که موتور پایه آن کمی بی‌رحم است.

    فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024

    فورد رنجر XLT و Chevy Colorado Trail Boss

    آخرین باری که بازطراحی شدند کی بود؟

    برنده: تساوی

    رنجر برای سال 2024 جدید است، در حالی که کلرادو برای سال 2023 کاملاً جدید بود. با این حال، قاب رنجر قدمت بیشتری دارد، بنابراین ما فرض می کنیم که به معنای واقعی کلمه نبوده است. همه-جدید. ما مطمئن نیستیم که چقدر اهمیت دارد. جدید بودن آنها مشابه است، این یک عامل تعیین کننده نیست.

    آیا نسخه هایی وجود دارند که بیشتر از سایرین برجسته باشند؟

    برنده: تساوی

    هر دو کلرادو و رنجر مدل های آفرودی را ارائه می دهند که فوق العاده توانا و فوق العاده جذاب هستند. رنجر رپتور (تصویر پایین سمت چپ) دارای قدرت بیشتر و سیستم تعلیق عقب فنر است، در حالی که دمپرهای سوپاپ قرقره DSSV کلرادو ZR2 در خارج از جاده و خارج از جاده معجزه می کند. سپس گاومیش کوهان دار ZR2 (تصویر زیر سمت راست) همه چیز را به عنوان بز کوهی صخره خزنده بی چون و چرای گروه پیش می برد. ما مطمئن نیستیم که چگونه به طور عینی از بین آنها انتخاب می کنید. بستگی به سلیقه و کاری که می خواهید انجام دهید دارد.

    فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024فورد رنجر در برابر شوری کلرادو: مقایسه 2024

    کدام ارزش بهتری ارائه می دهد؟

    برنده: شورلت

    با توجه به انتخاب های موتور و تفاوت در بسته های اختیاری و سطوح تریم، این امر پیچیده است. جدای از تریم‌های سطح پایه با قیمت مشابه، تریم‌های Colorado و Ranger واقعاً با هم هماهنگ نیستند. با این حال، به طور کلی، ورود به کلرادو ارزان تر است. حتی ZR2 برای راه اندازی حدود 7000 دلار ارزان تر از Raptor است.

  • گیربکس این خودرو نیز پر سر و صدا است و صدای زوزه آن در دنده‌های ۲، ۳ و ۴ آزار دهنده است. پیش از گرانی ها و تشدید شرایط تحریم این خودرو به عنوان خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می رفت. حال با کاهش قطعه و مشکلات واردات خودرو، افزایش قیمت خودروهای خارجی بیش از خودروهای داخلی نمود پیدا کرده است و اقبال مردم برای خرید آن ها کمتر شده است. از زمانی که ایران‌خودرو آن را مونتاژ و تولید می‌کند، زیر تیغ جراحی طراحان نرفته و کماکان ظاهر سابق خود را یدک می‌کشد.

    • پیدا کردن قطعات مورد نیاز برای این خودرو کار آسانی نبود و به‌علاوه بسیاری از تعمیرکاران با نحوه تعمیر ام وی ام 315 آشنایی کاملی ندارند و تنها تعمیرکاران تخصصی این خودرو در نمایندگی‌ها مستقر هستند.
    • گیربکس این خودرو را شاید بتوان یکی از پر سروصدا ترین گیربکس‌ها در این رده قیمتی معرفی کرد.
    • معایب ام وی ام 110 موضوع این مقاله از همراه مکانیک است که در این مقاله معایب ام وی ام 110 جدید و همچنین نظرات کاربران در مورد ام وی ام 110 را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
    • البته سایر رقبای X22 هم از نظر قدرت و گیربکس شرایط چندان ایده‌آلی ندارند و همگی بخصوص در مدلهای اتوماتیک از شتاب و کشش بسیار معمولی برخوردارند اما با این حال نماینده MVM حتی از همین رقبای متوسط هم ضعیف‌تر ظاهر شده است.

    اما با این وجود موتوری که در زیر کاپوت ام وی ام 315 قرار دارد دارای قدرت کافی نیست. این موتور در هنگام بالا رفتن از سربالایی‌ها و هم‌چنین شتاب‌گیری‌ها توانایی لازم را ندارد و قادر نیست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. استفاده از این موتور 1.5 لیتری برای یک خودروی اقتصادی دور از انتظار نبود، و قطعاً این موتور تاثیر بسیاری بر روی میزان شتاب و کشش خواهد داشت. همان‌گونه که گفتیمام وی ام 110در ابتدا کپی کاملی از ماتیز بود که هیچ تلاشی هم برای متفاوت جلوه کردن آن نشده بود.

    خودرو 206

    در نسخه‌های قبل از فیس لیفت، طرح داشبورد ام وی ام 315 قدیمی بود، اما شرکت چری و مدیران خودرو در نسخه فیس لیفت، داشبورد کاملا جدیدی را برای آن در نظرگرفته‌اند که طرح زیباتری دارد. هرچند مواد اولیه و متریال داخلی این خودرو دارای کیفیت پایینی بوده و جنس داشبورد و رو دری‌ها پلاستیک خشک و بی‌کیفیت است که نسبت به قیمت آن، یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. این خودرو در شرکت چری با تریم داخلی دو رنگ تولید می‌شود، اما شرکت مدیران خودرو فقط تریم داخلی مشکی که کمی خسته‌کننده به نظر می‌رسد را به بازار عرضه می‌کند.

    اکسل عقب ۱۱۰

    اگر مایل به شناخت بیشتر کاستی‌های ام وی ام 315 هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که در این مطلب آخرین نسخه این خودرو موسوم به ام وی ام 315 پلاس مورد بررسی قرار گرفته است. به طور کل طراحی بدنه ام وی ام ۵۵۰ به ویژه با تغییرات صورت گرفته در نمای روبرو و قسمت پشت، از آن حالت ساده در مدل ۵۳۰ بسیار فاصله گرفته و در حال حاضر می‌تواند رقیب مناسبی برای تولیدات داخلی همچون پارس تندر، پژو پارس اتوماتیک و دنا پلاس باشد. یکی از مشکلات خدمات پس از فروش mvm x22 به بحث کم‌یاب بودن قطعات آن برمی‌گردد. همچنین در برخی از موارد قطعات مورد نظر با قیمت‌های بالا در بازار وجود دارند که هزینه نگهداری از خودرو را بسیار بالا می‌برد. ایرادات این محصول چینی در چندین بخش فنی، ظاهری و سایر مشخصات تقسیم‌بندی می‌شود که ما در اینجا به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

    یکی دیگر از معایب mvm 315 پس از عدم بروزرسانی ترمزهای کاسه‌ای عقب، پیشرانه نه چندان قدرتمند این خودرو است که از نسل اول همراه ام وی ام 315 بوده است. ترمزهای کاسه‌ای عقب از نسل اول ام وی ام 315 تاکنون همراه این خودرو بوده‌اند و با وجود تغییر نسل و عرضه نسخه فیس‌لیفت، وضعیت آن‌ها تغییری نکرده است. استفاده از ترمزهای کاسه‌ای برای چرخ‌های عقب ام وی ام 315 پلاس سبب شده تا مجله خبری خودرو ام وی ام این خودرو همچنان از نظر ایمنی در شرایط متوسطی قرار گیرد، حال آن‌که مدیران خودرو این محصول را با پسوند پلاس و به عنوان محصول جدید روانه بازار کرده است. حالت ساده اما دلنشین کنسول میانی به همراه کلیدهای سیستم تهویه نمای قابل قبول را از داشبورد به نمایش گذاشته است. غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار نیز طراحی متقاعدکننده داشته و می‌توان آنها را نسبتاً زیبا قلمداد کرد.

    http://architecture-competitions.ir

  • برگزاری کمپین های امداد جاده ای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرت های جاده ای به شکل قابل توجهی افزایش می یابد، یک چالش بزرگ برای شرکت های خودروسازی ایرانی محسوب می شود. – برگزاری کمپین های امداد جاده ای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرت های جاده ای به شکل قابل توجهی …
    منبع خبر: تجارت نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • تسلا راهی برای خروج از قوانین زیست محیطی در کارخانه بزرگ تگزاس خود پیدا کرد

    تسلا راهی برای خروج از قوانین زیست محیطی در کارخانه بزرگ تگزاس خود پیدا کرد

    کارخانه گیگا تسلا در خارج از آستین، تگزاس در سال 2024.برو ناکامورا/رویترز

    • کارخانه گیگا تسلا در خارج از آستین مجبور نیست از مقررات زیست محیطی شهر پیروی کند.
    • به لطف قانون جدید ایالتی، شرکت خودروهای برقی از معافیت برخوردار شد.
    • ایلان ماسک گفته است که این ملک یک “بهشت زیست محیطی” خواهد بود، اما تسلا سابقه نقض محیط زیست را دارد.

    کارخانه عظیم تسلا در خارج از آستین، تگزاس، به لطف قانون اخیر ایالتی، دیگر نیازی به پیروی از مقررات محیطی محلی ندارد.

    دارایی 2500 هکتاری تسلا که شامل کارخانه خودروهای الکتریکی 10 میلیون فوت مربعی آن می‌شود، در زمینی غیرقانونی در حومه آستین است.

    علیرغم اینکه مستقیماً در شهر قرار نداشتند، بیشتر آن سرزمین هنوز بخشی از «حاکمیت فراسرزمینی» آستین (ETJ) بود، که به شهر اجازه می داد تحولات خارج از محدوده خود را تنظیم کند.

    در ماه فوریه، تسلا برای معافیت از ETJ آستین، که اداره برنامه ریزی شهر در ماه مارس آن را تایید کرد، درخواست داد.

    این معافیت اولین بار توسط مجله تجاری آستین در این هفته گزارش شد.

    این معافیت به لطف قانون جدید ایالتی امکان پذیر شد که در ماه سپتامبر اجرایی شد و به مالکان اجازه می دهد تا از حوزه های قضایی حذف شوند تا بتوانند زمین هایی را با مقررات کمتر توسعه دهند.

    چندین شهر در این ایالت قبلاً برای مسدود کردن این قانون شکایت کرده اند، از جمله Grand Prairie، که در پرونده ای استدلال کرد که این قانون به توانایی شهر برای محافظت از سلامت، ایمنی و رفاه کسانی که در داخل و اطراف مرزهایش زندگی می کنند آسیب می زند.

    به گزارش مجله تجارت آستین، مدیر برنامه ریزی آستین قبلاً گفته بود، طبق قانون، شهرها آزادی عمل زیادی برای رد درخواست مالک زمین ندارند.

    معافیت ETJ تسلا به شرکت خودروهای برقی این امکان را می‌دهد تا زمین خود را بدون پیروی از محدودیت‌های زیست‌محیطی شهر، که سخنگوی شهر آستین اذعان کرد می‌تواند به مردم محلی آسیب برساند، توسعه بیشتری دهد.

    شلی پارکس، سخنگوی شهر آستین در بیانیه‌ای به Business Insider گفت: «رهاسازی املاک از ETJ بر شهر تأثیر می‌گذارد، زیرا توسعه در ETJ منوط به مقررات تقسیم‌بندی محدود و همچنین تنظیم کیفیت آب و مسائل مربوط به سیل است». همه افراد هم در ETJ و هم در خود شهر تأثیر می‌گذارند.»

    تسلا به درخواست اظهارنظر از سوی Business Insider پاسخ نداد.

    زمانی که کارخانه بزرگ تگزاس قبل از افتتاح آن در سال 2022 هنوز در حال ساخت بود، ایلان ماسک قول داد که این یک “بهشت زیست محیطی” با مسیرهای پیاده روی برای عموم مردم در امتداد رودخانه همسایه کلرادو باشد.

    با این حال، شرکت‌های ماسک در گذشته مشکلاتی با مقررات زیست‌محیطی داشته‌اند. در ماه فوریه، تسلا یک دعوی حقوقی را که آنها را به سوء استفاده از زباله های خطرناک در کالیفرنیا متهم کرد، حل و فصل کرد. در همین حال، شرکت Boring متهم شده است که اجازه داده است فاضلاب تصفیه نشده به رودخانه کلرادو تخلیه شود.

  • شهرداری تهران برای تحقق اهداف بلندمدت خود جهت ورود تاکسی های برقی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت، قرادادی ارزشمند با شرکت مدیران خودرو منعقد کرد. – شهرداری تهران برای تحقق اهداف بلندمدت خود جهت ورود تاکسی های برقی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت، قرادادی ارزشمند با شرکت مدیران …
    منبع خبر: تجارت نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • دومین دوره اجلاس بین المللی ایران و آفریقا از صبح روز 7 اردیبهشت آغاز می شود و مدیران خودرو 777 نیز به عنوان تنها نماینده صنعت خودرو کشور در نمایشگاه جانبی این اجلاس حضور دارد. – با توجه به همزمانی اجلاس ایران و آفریقا و برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024، تهران از پنج شنبه …
    منبع خبر: خبر آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • دومین دوره اجلاس بین المللی ایران و آفریقا از صبح روز 7 اردیبهشت شده است و مدیران خودرو 777 نیز به عنوان تنها نماینده صنعت خودرو کشور در نمایشگاه جانبی این اجلاس حضور دارد. –
    منبع خبر: ایرنا
    دسته بندی خبر: سیاسی

    منبع

  • Avoiding Traffic Tickets, Celebrity Cars And Good Mechanics In This Week's QOTD Roundup

    BMW XM driving through the desert

    Image: BMW

    Not everyone likes the same thing. Some of us are chocolate fans, while others are perfectly happy with vanilla. Cars are the same way, but some generate an unreasonably strong response deep in the cockles of the enthusiast heart. We asked you what is the most controversial cars on the market today, and you delivered. These are cars you either love, hate, or love to hate. In the case of a Hemmings auction, it might be a car built and used by the most hateful organization in modern history. – Erin Marquis Read More

  • Diesel Bikes, Abandoned Ships And UFOs In This Week's Beyond Cars Roundup

    Image for article titled Diesel Bikes, Abandoned Ships And UFOs In This Week's Beyond Cars Roundup

    Photo: Facebook Marketplace

    Diesel-powered motorcycles never really took off, for about one thousand reasons that make them worse than gas or electric bikes, but when have you ever cared about a vehicle being bad? You’re on Jalopnik after all, where we adore the absolute worst pieces of garbage ever set loose on the American roads. You’re a trash connoisseur, and as your sommelier, I present to you a very fine vintage. – Amber DaSilva Read More

  • تویوتا کامیون ها، کریپتو برادران و جگوار F-Type در جمع بندی خرید خودرو این هفته

    تویوتا کامیون ها، کریپتو برادران و جگوار F-Type در جمع بندی خرید خودرو این هفته

    برچسب قیمت امروزی Nice Price یا No Dice Jaguar به اندازه توضیحات بسیار مختصر در آگهی مشکوک است. بیایید ببینیم آیا می توانیم از این گربه گیج کننده سبیل یا دم بسازیم. – Rob Emslie ادامه مطلب

    ادامه مطلب…